Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am cautat si la SKF care sunt renumiti pentru rulmenti si semeringuri... cand m-am dus acolo se uitau la el ca la felul 14.

Pana la urma am reusit sa il comand la Motorteam. Vine in maxim 10 zile... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.08.2020 la 18:17, botezu' a spus:

Nu. Eu am luat de la Soloson, importatorul din Spania.

Văd că mai eu un dealer în Polonia... știe careva poloneză? :D 

Prețurile par ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, vis-a-vis said:

Văd că mai eu un dealer în Polonia... știe careva poloneză? :D 

Prețurile par ok...

M-am descurcat mai usor in spaniola cu cei din partea cealalta de Europa. Plus ca, pe testate, onoreaza garantia; a trebuit sa-l schimb pe cel din spate din cauza unei crapaturi pe sidewall.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Aveti careva de vanzare sau donat un windscreen (poate sa fie si crapat) (doar sa nu fie inalt, ca dinala am eu) ?   vreau sa fac ceva experimente..

Vstrom 650 2008 e motorul meu.

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, utzi22 a spus:

Imi puteti recomanda un magazin de anvelope si o vulcanizare ok in Bucuresti ?

 

https://anvelopemoto.eu/

Magazin de anvelope serios, cumpar de la ei de 4 ani incoace.

 

Daca te referi la un service unde poti schimba si cauciucul, poti incerca aici: 

https://www.google.ro/maps/place/B%26C+MOTOSHOP+GARAGE/@44.4006384,26.0834258,16.25z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xb9630d54f70ec41c!8m2!3d44.4018083!4d26.0832234

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă interesează pe cineva, vând arcuri progresive Hyperpro pentru V-strom 650, teoretic pentru cele din generația 2004, dar sunt aproape sigur că se potrivesc și la generațiile următoare.

500 lei, transport prin poștă inclus dacă se achită în cont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.07.2020 la 9:42, joby_toss a spus:

Maneta n-are nici un pic de joc; o sa incerc sa-i fac 2-3 mm din rotita aia de pe cablu. TPS-ul ala are doar 1 an, sper ca nu se strica asa usor... 

Revin dupa urmatorii km cu raportul. :)

Mersi!

La cum merg eu de incet, nu cred ca o sa schimb pinionul de atac prea curand. :)  Dar daca-l schimb, cu siguranta o sa-i pun alt numar de dinti...

Facut reglajul la jocul acceleratiei (l-am lasat la 5 mm ca sa fiu sigur) si comportamentul s-a schimbat mult in bine. Inca nu-i perfect, mai are mici smucituri, dar nu se compara cu comportamentul anterior. Si uitasem cum e sa mergi relaxat pe motor... E posibil sa se mai stranga in timp jocul asta? Ca nu-mi aduc aminte sa fi fost asa de la inceput.

Ultimul paragraf se dorea mesaj separat...ciudata autolipirea asta de mesaje dupa atata timp...

 

Verifica si lantul. Poate smuci si din cauza ca e prea larg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, la ultima verificare (nu cu mult timp in urma) era intins perfect, dar imi mai arunc un ochi, multumesc! E putin ruginit, tre' sa verific fiecare conexiune sa nu fie vreuna fixa. Mi se pare mie sau lantul cu care vine are calitate cam slaba? In ianuarie am plecat cu el in stare perfecta la Timisoara (360 km) si am ajuns cu el plin de puncte de rugina. E drept ca daduseara cu sare de-aia pe asfalt ca era inca frig si nici nu am oprit pe drum ca sa-l ung, dar nu mi-a dat prin cap ca se poate pata asa rau in mers... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel original cu care vine motocicleta mi se pare foarte calitativ. Mai o iesire si al meu trece de 30 k km. Nici o data nu am ti ut un lant asa mult, desi la moto vechi aveam si ungator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, brake a spus:

Vraji?Nu ne ai spus cum merge africana.

O sa ma certe adminii ca scriu de alta marca de motocicleta. :)

Scurt: Roata de 21, pentru nivelul meu de mers, nu ma incetineste (merg suficient de incet sa nu fie un impediment). Depinde foarte mult de cauciucuri. Cu Karoo Street ia viraje foarte bine, cu Anakee Wild se inclina dar tot drept merge :)

Offroad: suspensii mai lungi, mai moi, cu gume corespunzatoare e perfecta. 

E mai grea decat VStromul (imi e frica sa o scap ca nu prea pot sa o ridic singur).

Quickshifter-ul e una din cele mai faine accesorii. 

Pe  scurt: nu imi pare rau ca am facut schimbarea. E un VStrom mai inalt. Stii cu ce o pot compara: cu VStromul lui Adi Badea (ala cu kitul de la Hessler). Cam acolo e, doar cu mai putin cuplu si mai putina putere decat VStromul de 1000. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

Intenționez să trec la adventure touring sezonul viitor, iar generația a doua de V-Strom 1000 pare să ajungă cap de listă indiferent cât aș încerca să favorizez competiția. 😛 Totuși, cum experiența mea se rezumă exclusiv la Hornet, aș dori niște sfaturi, vă rog.

 

În medie, fac vreo 6000 km/an, cam 80% extraurban și peste 50% cu pasager. Cu V-Strom aș mai adăuga probabil vreo 1500 km/an și un 5-10% offroad ușor, gen Ciocanu-Șirnea (pe care am mers și cu Hornet, dar cu emoții).

Am 1,74 m și 70 kg, iar cu pasager și echipament ajung probabil la 130 kg.

 

Știu că sunt chestii subiective, dar dilemele ar fi:

  1. Se justifică V-Strom 1000 (2014+) față de 650 (2017+) pentru putere, suspensie și frâne dat fiind contextul de mai sus?
  2. Cum se comportă animalul la viteză mică și pentru mers în oraș, mai ales pentru ăștia vertically challenged?
  3. Cum se compară miarul cu Hornet ca putere și accelerație în condiții normale de mers (adică 5-6000 rpm, nu 12.000 în viteza I)?

În plus, m-ar interesa dacă vreun posesor de V-Strom 1000 din București e dispus să mă lase 2 minute pe moto să văd cum se simte șaua și poziția.

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, VelkanMoto a spus:

un 5-10% offroad ușor, gen Ciocanu-Șirnea (pe care am mers și cu Hornet, dar cu emoții).

Acum parcă au asfaltat toată bucata aia, dar la cât de dreaptă era chiar și înainte, zburzi cu V-Stromu' cu 50-80 pe astfel de porțiuni. Limitarea e dată în primul rând de "șofer", apoi de gume și nițel de suspensie, doar 160 mm. La kilele voastre merge lejer și 650. Hornetul are motor de vitezană, nu prea se compară cu un V2. Miarul cel puțin e plin de cuplu de jos, nu-i trebuie ture multe. Altfel, loc căcălău pentru doi inși și protecție la vânt foarte bună. La 1.74 s-ar putea să ajungi chiar bine cu picioarele jos. Eu am mai înalțat-o cu 4 cm de spate, la 1.80 ai mei și stau cu toată talpa jos în condiții ideale (asfalt plat). Miarul se justifică doar dacă ai multe de cărat și-ți place să mergi cu mai mult de 139 pe autostradă, altfel ar fi doar pentru accelerații.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da se merita miarul in loc de 650. In primul rand suspensia fata. Nu exista termen de comparatie intre ele. 650ul asta nou nici macar preload nu mai are pe fata. Apoi suportu la parbliz e fix la 650. E incredibil pe unde s au gandit ei sa faca economii la constructie.

Apoi puterea. Daca te incanta 100 de Nm la roata, miarul e castigator. Cei 100 de cai oricum sunt limitati. De la 170 devine martoaga, nu ca nu ar putea, but safty first. De accelerat, ii tre vreo 3 secunde pan la 100. Pe la 50-60 daca esti in a 2 si accelerezi, efectiv ti se lipeste stomacul de coloana. Avand in vedere ca nu esti la primul motor, poti incerca miarul direct. Dar pt cine e la primul motor nu are rost sa incerce miarul caci un 650 e mai mult decat suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Merita din plin miarul fata de 650. Putere mai mare, suspensii si frane mult mai bune, ambreiaj hidraulic, experienta mult mai faina overall la ghidon. Ca putere, cand mergeam solo pe 650 eram la limita, cu pasager era durere (dar greutatea mea pe atunci era = cu a ta + pasager ;) ). DAR aici conteaza fff mult ritmul in care mergi. Eu alergam dupa astia care ori aveau deja mobre mari, ori erau pe 650 dar mergeau kamikaze style. Daca pe Hornet nu simti ca tragi de el si ca mai ai putere, mai bine ramai la DL650, e mega suficient iar toate astea cu suspensii, frane, ambreiaj sunt doar fite si nu conteaza atat de mult pe termen lung.

 

2. In trafic miarul e putin mai greoi decat 650-ul, dar nu extraordinar de mult si nu mi se pare ceva cu care sa nu te obisnuiesti rapid. Cu inaltimea nu am probleme, tot 1.74 am si eu si nu ma consider vertically challenged. Atat doar ca poate ai sa inveti sa te dai mai pe o parte pe sea cand urci o bordura pornind de pe loc sau cand vrei sa opresti pe off si langa tine e o groapa, dar culmea miarul e mai ingust un pic decat 650-ul asa ca ajung mai bine jos. :P

 

3. E comparatia clasica v2 vs i4. DL1000 si Hornet tot 100 de cai au dar sunt livrati foarte diferit. Cuplu de jos vs cuplu la turatii inalte, 5-6000 e cam turatia la care schimbi viteza.

 

Editat de botezu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...