Ciprian_B Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 @Lucian_M asa-i, greseala mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 25, 2022 Share Postat Iunie 25, 2022 Știu eu pe cineva care și-a făcut suporți pentru cutii și a făcut prinderea pe axul roții, m-am crăcănat de râs când l-am văzut ce mândru era. După prima plimbare a dat totul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 1, 2022 Share Postat Iulie 1, 2022 Care ar fi șansele să găsesc un tub inferior furcă stânga? 650 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 1, 2022 Share Postat Iulie 1, 2022 Aici... destul de mici. Poate pe FB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 1, 2022 Share Postat Iulie 1, 2022 Încerc și pe grupurile de vânzări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 22, 2022 Share Postat Iulie 22, 2022 Deflectorul vechi era cam zgâriat, așa că am decupat altul dintr-un parbriz spart de la MGG. A ieșit decent, având în vedere că a fost făcut la repezeală. Polish far și parbriz, semnale față noi, schimb ulei și filtru, oleacă de spălat și dressing. Un pic de TLC după plimbarea "de vară". Fuck, n-am postat pe topicul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 1, 2022 Share Postat August 1, 2022 Rulmentii la roti trebuie sa fie toleranta C3 sau nu ? De exemplu: 6203-2RSH/C3 SKF 6203-2RSH SKF Si inca o intrebare: Koyo sau SKF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 2, 2022 Share Postat August 2, 2022 Acum 8 ore, george13 a spus: Rulmentii la roti trebuie sa fie toleranta C3 sau nu ? De exemplu: 6203-2RSH/C3 SKF 6203-2RSH SKF Si inca o intrebare: Koyo sau SKF? nu - C3 are "joc" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat August 2, 2022 Share Postat August 2, 2022 Acum 22 ore, george13 a spus: Rulmentii la roti trebuie sa fie toleranta C3 sau nu ? De exemplu: 6203-2RSH/C3 SKF 6203-2RSH SKF Si inca o intrebare: Koyo sau SKF? Koyo si nu C3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 3, 2022 Share Postat August 3, 2022 (editat) Am facut cheie pentru strans piulita rulmenti jug. Acum sa vedem cum îi strangem🫤. Voi pune rulmenti conici. Editat August 3, 2022 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 3, 2022 Share Postat August 3, 2022 Acum 2 ore, george13 a spus: Am facut cheie pentru strans piulita rulmenti jug. Acum sa vedem cum îi strangem🫤. Voi pune rulmenti conici. Salut, Clar conici. Faina cheia de strangere - sunt curios daca o sa reziste cei 2 dinti la 80Nm parca. Bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 3, 2022 Share Postat August 3, 2022 Nu cred că trebuie strâns cu 80. La rulmenții conici este puțin altfel. Mă mai documentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 3, 2022 Share Postat August 3, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 4, 2022 Share Postat August 4, 2022 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: Daca strang la 80 fac praf rulmentii conici. Uite cum descrie userul NervOptik, procedura: Aveti grija cum strangeti piulitele din capul axului !!! Prima data strangeti la mana, apoi rotiti jugul stanga dreapta cateva viraje complete si vedeti daca "agata" pe undeva. - Daca agata,inseamna ca una dintre camasile exterioare de pe gatul cadrului sunt strambe !!! Nu fortati, si nu strangeti piulita mai tare cu gandul ca se indreapta singure, ca nu se va intampla asta, trebuie sa scoateti jugul dinnou si sa mai bateti o data cu discurile de aluminiu. - Daca se roteste usor si liniar, se strange piulita mai tare in timp ce rotiti mereu st/dr de jug pana cand simtiti ca incepe si opune rezistenta mai mare, atunci va opriti si puneti contrapiulita si tablita de blocare. Am auzit teorii cum ca strangi tare, si apoi dai juma de tura inapoi, mie personal nu mi-a iesit si poti sa strici si rulmentii, asa ca in decursul anilor am invatat sa simt la mana si sa opresc atunci cand trebuie. Dupa ce puneti furcile si roata la loc si strangeti tot, lasati motocicleta suspendata de fata si apucati ferm cu mainile de baza telescoapelor (la axul rotii) si impingeti cu putere in fata si in spate pentru a verifica daca exista joc in axul jugului. Atentie!! - dupa primii 10-15 km dupa aceasta operatiune mai verificati inca o data jocul axului, de aceasta data cu dumneavoastra pe motor, frana fata blocata si impins puternic in fata si apoi imediat tras in spate. Daca se simte joc sau o trosnitura in jug atunci trebuie sa mai strangeti piulitele axului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 4, 2022 Share Postat August 4, 2022 Știu, nici eu nu strâng piulițele alea la cuplu, ci la mâna. Cam 1,5 kgf trebuie să fie când trag de jamba spre înainte, din poziția maxim înapoi. Până acum a fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 4, 2022 Share Postat August 4, 2022 Acum 38 minute, george13 a spus: Daca strang la 80 fac praf rulmentii conici. Salut, Ma refeream la contrapiulita de blocaj - nu cea care apasa direct pe rulment. Nu mi-au placut niciodata teoriile bazate pe cum simti - cand schimbi de doua ori in viata motocicletei rulmentii de la jug - este greu sa ii strangi corect bazat pe feeling si experienta. De aceea prefer teoriile bazae pe cuplu - strangi la x cuplu si juma/sfert de tura inapoi. Cat timp procedura este data de producatorul motocicletei - nu m-as stresa asa tare ca se strica rulmentii. De procedura pentru vstrom nu am citit niciunde cum ca ar fi gresita si rulmentii au crapat ulterior mult mai repede. La modelele anterioare se strangea la 45nm si sfert/juma de tura inapoi in functie de cum simteai apoi ghidon ca misca stanga/dreapta. Evident ca poti folosi si varianta de strans la simt dar exista un risc destul de mare sa trebuiasca restranse piulitele cand se aseaza rulmentii dupa ceva vreme si sa dai din nou jugul superior la vstrom jos ... nu a fost niciodata o distractie. Bafta cu schimbatul, sigur o sa fie ok. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 12, 2022 Share Postat August 12, 2022 Pana acum totul ok. Fara joc, mult mai stabila la mers incet, fara voblaj la decelerare , parca sta mai bine pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 1, 2022 Share Postat Septembrie 1, 2022 La 04.08.2022 la 10:12, ivanp a spus: Salut, Ma refeream la contrapiulita de blocaj - nu cea care apasa direct pe rulment. Nu mi-au placut niciodata teoriile bazate pe cum simti - cand schimbi de doua ori in viata motocicletei rulmentii de la jug - este greu sa ii strangi corect bazat pe feeling si experienta. De aceea prefer teoriile bazae pe cuplu - strangi la x cuplu si juma/sfert de tura inapoi. Cat timp procedura este data de producatorul motocicletei - nu m-as stresa asa tare ca se strica rulmentii. De procedura pentru vstrom nu am citit niciunde cum ca ar fi gresita si rulmentii au crapat ulterior mult mai repede. La modelele anterioare se strangea la 45nm si sfert/juma de tura inapoi in functie de cum simteai apoi ghidon ca misca stanga/dreapta. Evident ca poti folosi si varianta de strans la simt dar exista un risc destul de mare sa trebuiasca restranse piulitele cand se aseaza rulmentii dupa ceva vreme si sa dai din nou jugul superior la vstrom jos ... nu a fost niciodata o distractie. Bafta cu schimbatul, sigur o sa fie ok. numai bine, paul Se strang foarte usor la simt daca stii cat e simtul ala. Orice mecanic care a facut o scoala sau macar cursuri de mecanica moto (apropos de explicatiile stiintifice gasite pe net) stie ca exista si alt mod de a verica cat de corect e stransa piulita de la jugul inferior. E suficient un dinamometru (aparat de masurat forta sau momentul fortei nu cat de mult tii sau nu cu Dinamo :))) ) sa vezi cat de tare e stransa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Dacă erau v-stromiștii buni mecanici, n-aveai tu atâția clienți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 (editat) V-Strom 650 nou, care dupa 7000 km a inceput sa scoata zgomot in partea din fata, in zona bordului, in urmatoarele conditii: In mers, accelerand in tr 2-3 la 3-5000 rpm, se aude ca un cablu de kilometraj stricat de dacie care agata in camasa. Turometrul ar fi in cazul nostru cel care este analog dar nu stiu daca are un cablu mecanic de control, ori are motoras pas cu pas controlat electronic. Pe loc daca accelerez la 3-4000 rpm, nu se simte aproape deloc, ceea ce este f ciudat. Figura o face aproape exclusiv doar in mers la viteze si turatii mici, dar se aude si cu viziera pusa. Cu casca deschisa se aude bine. Sunt sigur ca ati mai avut beleaua asta, dar nu pot cauta in > 700 de pagini. Ce poate fi? Editat Ianuarie 22, 2023 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Acum 24 minute, yglos a spus: nu stiu daca are un cablu mecanic de control Nu are. Cel mai probabil intră o piesă în rezonanță, vibrațiile fiind mai puternice cu motorul în sarcină. Altceva nu pot să-ți spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Ce piesa poate sa intre in rezonanta doar in timpul mersului si nu pe loc? Adica doar cand turezi motorul in mers, indiferent ca ai ambreiajul lasat sau apasat? Nu e vorba de ceva metalic ci mai degraba se aude in zona plasticelor din bord! Daca spui ca nu este cablu, sa fie oare chiar motorul turometrului in sine? (caci de acolo vine sunetul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Vreun șurub nestrans sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Vezi că la a mea, după ce am băgat off-road la greu, s-a slăbit din șuruburi subcadrul ăla metalic care ține tot carenajul față. L-am strâns și n-a mai zbârnâit nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Acum 45 minute, vis-a-vis a spus: Vezi că la a mea, după ce am băgat off-road la greu, s-a slăbit din șuruburi subcadrul ăla metalic care ține tot carenajul față. L-am strâns și n-a mai zbârnâit nimic... Si la mine s-a desfacut cadrul ala. Poti sa verifici trangand in sus de cioc sau de plasticele din fata ghidonului si vezi daca misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.