Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Sorine fa-ti pomana si mai insira odata, intr-un singur loc, toate modificarile DL-ului tau eventual si cu poze de detaliu la fiecare. Ar fi o lectie complete despre ce se poate face la 1000 pt a-l aduce in zilele noastre.

sau mai simplu. faci o prezenatre power point la Vstromania :D

eu is cu gandul doar la ambreiaj...restul...nu ma intereseaza. benzina sa fie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificare ambreiaj:

 

 

post-56760-0-41076100-1389965694_thumb.jpg
post-56760-0-18943800-1389965644_thumb.jpg
post-56760-0-80217400-1389958997_thumb.jpg
post-56760-0-10795500-1389965671_thumb.jpg

Modificarea ambreiajului DL 1000.

 

Dupa ce am studiat toate variantele de modificare a ambreiajului, relatate cu explicatii si poze pe VSRI, am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

-nu trebuie montate adaosuri la arcuri (se pierd fazele de amortizare si nu ele fac zgomot in mers fiind impinse in exterior centrifugal)

-un ambreiaj nou nu face zgomot, DE CE ?!

se mareste jocul dintre butuc pinion si cosul de aluminiu - NU

se scurteaza arcurile -NU

de ce nu mai face zgomot la decuplarea ambreiajului?

 

Concluzia mea este ca se slabesc niturile de asamblare, placile exterioare si interioare isi pierd pozitiile centrate, ansamblul se dezechilibreaza, arcurile si placa interioara lovesc in stopuri si in locasurile cosului = zgomot

 

 

Solutia mea este demontarea ambreiajului, fixarea (centrarea) placii interioare cu bucsi pe cele trei stopuri si strangerea placii exterioare cu suruburi de inalta rezistenta. Asta e tot!

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

h58.pdf

Nu sunt de acord cu "saracirea amestecului", cantitatea de benzina e ajustata de senzor oxigen; eliminarea stp nu creste noxele. STP are rol in "retardul" acceleratiei, admisie in turatii mici,medii si limitarea puterii

 

Mda....Om trai si om vedea.Oricum nu este sanatos,pentru cum a fost setata injectia si cei catva senzori.Lambada nu poate regla amestecul corect in stadiul asta de "tuning".Sau mai bine intra pe VSRI sau Stromtrooper si vei vedea ca parerile sunt impartite,dar concluzia este unanima:mai bine sa nu....Merge si asa,dar cu un modul mentionat ieri.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am rezolat buba cu faza scurta defecta dar vreau sa va spun ca nu a avut nimeni dreptate.

Era de la mufa de pe carena stanga, cea care face legatura carenei frontale cu restul instalatiei electrice.

Firul alb care alimenteaza faza scurta avea pinul din mufa putin prajit si nu mai facea contact bine.

Butonul de pornire e intact la fel si mufa verde din spatele radiatorului.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am rezolat buba cu faza scurta defecta dar vreau sa va spun ca nu a avut nimeni dreptate.

Era de la mufa de pe carena stanga, cea care face legatura carenei frontale cu restul instalatiei electrice.

Firul alb care alimenteaza faza scurta avea pinul din mufa putin prajit si nu mai facea contact bine.

Butonul de pornire e intact la fel si mufa verde din spatele radiatorului.

 

Numai bine!

bravo ca ai rezolvat.

contact imperfect -> rezistenta mare -> caldura -> "putin prajit"

preventiv cand se ajunge sub carene sau sub cutia filtrului de aer - > vaselina dielectrica.

... sau alimentare la faruri prin relee separate:D.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) In principiu rezistenta mare -> curent mic dar:

contact imperfect -> sectiune mai mica -> curent acelasi -> caldura mare

 

Adica suprafetei contactului respectiv nu i-a crescut rezistenta electrica din cauza mizeriei. Mizeria a redus aceasta suprafata de contact iar acelasi curent se inghesuia printr-o sectiune mai mica, o parte din energia lui pierzandu-se prin caldura. Abia cand si ultimul punct de contact incepe sa fie acoperit de mizerie incepe si rezistenta sa creasca si lumina farurilor sa scada. Dar, intre timp, contactul se tot incinge....

Cu relee protejezi diverse contacte, dar nu poti sa le protejezi pe toate. Tot igiena instalatiei electrice ramane de baza: spray-uri, vaseline, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot igiena instalatiei electrice ramane de baza: spray-uri, vaseline, etc...

... asta suna perfect pentru situatia data! :D

 

in alta ordine de idei - stie cineva niste tipuri de mufe rapide?

de exemplu daca ai vesta electrica - ar trebui un fel de mufa pe baza de magnet care sa se desprinda daca uiti sa te deconectezi cand pleci de pe moto.

sau daca iti montezi niste leduri pe side-case-uri - sa poti sa le conectezi/deconectezi fara scule si sa fie impermeabile? sau daca ai sha incalzita - iti trebuie niste mufe care sa se desfaca fara scule, contact bun si sa nu se strice dupa 10 deconecatari.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

daca iti montezi niste leduri pe side-case-uri - sa poti sa le conectezi/deconectezi fara scule si sa fie impermeabile?

Exista top case-uri si side case-uri cu semnalizari pe ele, au pe placa de prindere contacte pe bile sau pastile de contact magnetice, si scutesti munca depusa pentru "tuning".

Pentru sa este suficienta o mufa ordinara auto cu 2 pini si garnitura de etansare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista top case-uri si side case-uri cu semnalizari pe ele, au pe placa de prindere contacte pe bile sau pastile de contact magnetice, si scutesti munca depusa pentru "tuning".

la top case am o mufa cu 2 pini actionati de un arc - (dar nu prea te poti baza pe ea - contactul nu e perfect) si in plus se monteaza pe placa de prindere topcase (la sidecase-uri nu merge pt ca ii trebuie o suprafata plana pe care sa fie fixata). Nu stiu sa fie din alea magnetice la topcase sau sidecase.

 

As prefera ceva in genul:

post-18136-0-23335400-1397457213_thumb.png

 

PS - nu pot sa nu remarc ca in US gasesti "rahaturi" din astea la Walmart ...

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) In principiu rezistenta mare -> curent mic dar:

contact imperfect -> sectiune mai mica -> curent acelasi -> caldura mare

 

Secţiune mai mică = rezistenţă mai mare. Nu există "secţiune mai mică => curent mai mare" doar "pentru că aşa este". Ia de mai citeşte c-ai uitat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la top case am o mufa cu 2 pini actionati de un arc - (dar nu prea te poti baza pe ea - contactul nu e perfect) si in plus se monteaza pe placa de prindere topcase (la sidecase-uri nu merge pt ca ii trebuie o suprafata plana pe care sa fie fixata). Nu stiu sa fie din alea magnetice la topcase sau sidecase.

 

As prefera ceva in genul:

attachicon.giftm_quick_connect.png

 

PS - nu pot sa nu remarc ca in US gasesti "rahaturi" din astea la Walmart ...

 

stima

http://www.conrad.com/ce/ eventual http://www.germanelectronics.ro/ sau o plimbare la vitacom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia din magazin te ajuta doar daca stii ce sa le ceri foarte exact (cu cod se poate) - ma uit pe site-uri si poate gasesc ce imi trebuie.

merci

 

Poate asta ar fi o varianta dar nu-l vad pe site-ul romanesc si nush daca se merita comandat din DE :|.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secţiune mai mică = rezistenţă mai mare. Nu există "secţiune mai mică => curent mai mare" doar "pentru că aşa este". Ia de mai citeşte c-ai uitat :P

Unde am zis "secţiune mai mică => curent mai mare"? Mai citeste tu postul meu.

Curentul e dat de consumator. Contactele incep sa se incinga cu mult inainte sa le creasca semnificativ rezistenta electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am greşit. Ai zis aşa :

contact imperfect -> sectiune mai mica -> curent acelasi -> caldura mare

 

De ce se încălzesc mai repede, dacă secţiunea e mai mică ? Pentru că tot tu ai atenţionat userul dinaintea ta :

In principiu rezistenta mare -> curent mic dar:

 

Ce "dar" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca si mufe Deans. Din punct de vedere contact si rapiditate in cuplare/decuplare sunt foare bune, dar nu cred ca se descurca foarte bine cu apa...

Vad ca exista o protectie de plastic pentru ele, dar din cate se vede este pentru decuplarea si mai usoara/rapida, nicidecum pentru izolatie.

Le gasesti la orice magazin de modelism.

post-47466-0-39225200-1397477464_thumb.jpg

post-47466-0-62483600-1397477471_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu "neste" intrebari pentru cine stie: un V-strom 650 2006 e mai jos decat un Transalp 650 2000? Conform specificatiilor gasite pe gugal, asa s-ar parea. Si cumva exista varianta de sea joasa pentru V-strom?

da, e mai jos.

820 versus 850 daca imi amintesc bine (transalp are o sa standard joasa cu minus 3 cm)

are centrul de greutate mai jos, saua mai ingusta si mai joasa. toate astea combinate cel putin pe strada o sa te faca sa simti ca stai pe o motoreta muuult mai joasa si mult mai manevrabila.

la mine a fost distractiv primul impact - dupa 50k km cu transalp (2004 dar aceeesi magarie ca 2000) m-am simtit mult mai safe pe dl si eram chiar pe curbe groaznice.

 

stima,

paul

 

LE- la shtrom se pot da amoartizoarele de la sa jos si mai cobori vre-un cm, se mai poate cobora in jugurile fata vre-o doi si mai castigi un cm.

se mai pot monta si alte "oase" - kit de coborare daca vrei mai jos.

dar in principiu daca ajungi cu varfurile jos dupa ce treci de faza de incepator o sa ti se para safe.

(doar in teren accidentat o sa fie mai trist).

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu "neste" intrebari pentru cine stie: un V-strom 650 2006 e mai jos decat un Transalp 650 2000? Conform specificatiilor gasite pe gugal, asa s-ar parea. Si cumva exista varianta de sea joasa pentru V-strom?

 

Da, e mai joasa saua, dar e mai lata decat la Transalp - mie mi se pare ca ajungi cam la fel.

Sa joasa pentru V_Strom nu este - cel putin nu de fabrica, dar se poate castiga putin prin scoaterea tampoanelor de pe sa, si lipirea unei benzi de cauciuc (bucati de camera bitigla) in locul lor ca sa stea un pic mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, multam' de raspunsuri. Trebuie sa recunosc ca ma cam tenteaza v-stromu', poate pe anul viitor fac schimbul. Bafta!

daca nu bagi drumuri proaste si neasfaltate (sub 5%) o sa fii incantat de schimbare.

daca bagi enduro si/sau asfalt prost - o sa iti amintesti cu placere de el dar tot nu o sa regreti.

... si fa-i niste inregistrari la sunetul de motor - pt momentele cand o sa te gandesti la el.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am greşit. Ai zis aşa :

 

De ce se încălzesc mai repede, dacă secţiunea e mai mică ? Pentru că tot tu ai atenţionat userul dinaintea ta :

 

Ce "dar" ?

 

Efectul termic (denumit și efect Joule-Lenz) este reprezentat de disiparea căldurii într-un conductor traversat de un curent electric. Aceasta se datorează interacțiunii particulelor curentului (de regulă electroni) cu atomii conductorului, interacțiuni prin care primele le cedează ultimilor din energia lor cinetică, contribuind la mărirea agitației termice în masa conductorului.

Acelasi curent (determinat de consumatori, adica de becuri), printr-o sectiune mai mica va "ciocni" mai multi atomi, facandu-i sa se agite mai mult, adica sa se incalzeasca. N-o bag de la mine. Am dat sarci pe gugle.

Dar ce cautam noi cu discutia asta pe topicul SV?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...