florin.radu Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 in viitor ma gandesc si eu la un v-strom..poate la cel de 1000..momentan sunt pe un sv 650 s k6....care se aseamana ca si acceleratie,top speed cu vee de 1000,desigur nu are acelasi cuplu....insa de un lucru nu sunt dumirit...cum poate sa aiba v stromul de 1000, 223 km/h la 6100 rpm?..asta inseaman ca la 9500 rpm ar avea...(calculul nu mai are rost)....imi cam prind urechile la treaba asta si nu-mi dau seama cum e problema cu viteza maxima ...adica intr-a 6a ramane la maxim 6000-6500 rpm ?nu poate sa creasca mai mult in turatie, in treapta a 6a? Ca top speed poate seamana SV-ul cu Vee-ul de 1000 dar ca acceleratie nici vorba diferenta de cai si cuplu este totusi mare. 223 km/h is cam greu de citit pe un vitezometru clasic , da asta e un amanunt . Cu un raport standard la 6100 rpm viteza este de aproape 160 in timp ce Wee stromul apropie 140. Nici TL1000R nu cred ca obtine asemenea valori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Ca top speed poate seamana SV-ul cu Vee-ul de 1000 dar ca acceleratie nici vorba diferenta de cai si cuplu este totusi mare.223 km/h is cam greu de citit pe un vitezometru clasic , da asta e un amanunt . Cu un raport standard la 6100 rpm viteza este de aproape 160 in timp ce Wee stromul apropie 140. Nici TL1000R nu cred ca obtine asemenea valori Pai uite cum facem....Cand s-o mai inzdraveni vremea si fac rost de o camera video cu montare pe motor iti voi trimite o filmare si atunci poate ca vei vedea ca nu tai piroane.Daca vitezometrul e calibrat mai optimist asta nu mai stiu si nici nu e vina mea....Desi un model 2008,nou,cu toti caii acasa ar trebui sa muste un 220 pe bune,fara probleme.Si inca ceva:a incercat cineva sa-si monteze etriere de SV 1000?.Ii intreb peposesorii de miar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 referitor la performantele v stromului de 1000 si ale sv 650....eu nu vorbeam de reprize,mai ales cu pasager si bagaje....ci de o accdelerarea pe 400 m unde obtin valori egale..iar la max speed sv-ul se duec undeva la 232 pe bord..... in fine nu despre viteza e important sa vorbim la un v strom..are multe alte calitati ce trebuiesc puse in prim plan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Vin si eu pe la voi pentru ca azi m-a intrebat un V-Stormer de placute de frana Brembo. Spre rusinea mea, nu stiam cu cine stau de vorba Desi nu am putut sa ii raspund pe loc, recomand linkul asta: http://www.brembo.com/ENG/HighPerformance-...tors/Europe.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Ca veni vorba de placute de frana! In primavara mi-am schimbat toate placutele cu unele noi Ferodo. Mare greseala! Pe spate dupa 10000 km facuti anul asta una dintre placute s-a tocit pana la fier, iar cealalta este aproape intacta. Dupa ce le-am demontat cea uzata se farama cu unghia, iar cealalta are diuritatea normala. Exclus sa fie vre-un defect la etrier ca l-am verificat. Acum am pus pe spate SBS. Cica ar fi foarte bune, fabricate in Danemarca. Pe fata uzura este normala, fara probleme, dar ma gandesc sa le schimb si pe alea. Placutele originale au rezistat 27000 km si mai ar fi mers cateva mii. Eu merg destul de constant si folosesc la max frana de motor. Am sa incerc cu Brembo. Editat Iunie 6, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 in viitor ma gandesc si eu la un v-strom..poate la cel de 1000..momentan sunt pe un sv 650 s k6....care se aseamana ca si acceleratie,top speed cu vee de 1000,desigur nu are acelasi cuplu....insa de un lucru nu sunt dumirit...cum poate sa aiba v stromul de 1000, 223 km/h la 6100 rpm?..asta inseaman ca la 9500 rpm ar avea...(calculul nu mai are rost)....imi cam prind urechile la treaba asta si nu-mi dau seama cum e problema cu viteza maxima ...adica intr-a 6a ramane la maxim 6000-6500 rpm ?nu poate sa creasca mai mult in turatie, in treapta a 6a? la al meu in treapta a 6-a viteza = turatia x 3. adica la 5000 rpm am ~150 km/h. am pinioanele originale de model 2007. este normal ca in treapta a 6-a sa nu mai poti accelera de la un anumit punct. iar limita nu e data de turatia la care treci pe rosu (9500 rpm) ci turatia de putere maxima (7600 rpm). insa cum intr-a 5-a si a 6-a puterea e limitata la dl1000, viteza maxima este mai mica decit cei 230 km/h teoretici, adica 210 km/h. in practica cu putina panta sau putin vint se ajunge la viteze mai mari de 210. sau poti sa scoti limitarea si te duci mai tare. DAR E RISCANT CONFORM PRODUCATORULUI! din cauza cadrului cam moale de enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 ok ..acum am inteles cum sta treaba.....la sv 650 in treapta a 6-a e ceva de genul turatia*2.1,adica la 10 mii rpm am 210,iar la 11 mii rpm undeva la 232km/h.....dar spre deosebire de dl 1000,sv 650 nu are limitare in treptele 5,6 si poate sa se duca pana la rosu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 7, 2009 Autor Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Adaug si eu acest link: /index.php?...562&st=5610 Penultimul post. Cititi va rog. Poate si alcineva se indupleca cu o anumita suma sa incercam sa-l ajutam pe acest baiat. Din cite am inteles il cheama Andrei si cei din tara nu i-au dat mai mult de doua luni de viata. Singura sansa ar fi transplantul din strainatate. Editat Iunie 7, 2009 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 la al meu in treapta a 6-a viteza = turatia x 3. adica la 5000 rpm am ~150 km/h. am pinioanele originale de model 2007. este normal ca in treapta a 6-a sa nu mai poti accelera de la un anumit punct. iar limita nu e data de turatia la care treci pe rosu (9500 rpm) ci turatia de putere maxima (7600 rpm). insa cum intr-a 5-a si a 6-a puterea e limitata la dl1000, viteza maxima este mai mica decit cei 230 km/h teoretici, adica 210 km/h. in practica cu putina panta sau putin vint se ajunge la viteze mai mari de 210. sau poti sa scoti limitarea si te duci mai tare. DAR E RISCANT CONFORM PRODUCATORULUI! din cauza cadrului cam moale de enduro-touring. eu inclin sa cred ca limitarea este doar in viteza a 6-a cand se aprinde si becul verde de over/drive. de exemplu la mine daca schimb a 6a la 180 nu ajung la 200 decat daca o intind foarte mult (prea mult). in schimb cu a 5-a intinsa bine trec de 200... eu m-am oprit la 210 (dl1000 k2) s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 eu inclin sa cred ca limitarea este doar in viteza a 6-a cand se aprinde si becul verde de over/drive. de exemplu la mine daca schimb a 6a la 180 nu ajung la 200 decat daca o intind foarte mult (prea mult). in schimb cu a 5-a intinsa bine trec de 200... eu m-am oprit la 210 (dl1000 k2)s. si la mine se comporta oarecum similar dar nu cred ca este din cauza ca a 5-a nu e limitata ci pentru ca a 6-a are un raport nepotrivit pentru accelerari, este mai mult pentru viteza constanta. accelerezi, atingi viteza de croaziera si bagi a 6-a pentru turatie mai mica si consum scazut. pe autostrada eu o tin intr-a 6-a; chiar daca nu accelereaza prompt nici nu prea ai nevoie de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Eu cu KLV-ul, am ajuns, intr-o repriza scurta ce-i drept, la 225 si parca mai era ceva loc. Te pomenesti ca au scos astia de la Kavasaki limitarea cu pricina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Eu nu am inteles nimic din ultimele posturi.cine si-a luat v-strom sa mearga cu 200?exista metode mai placute pt practicarea masochismului.whatever......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 @bogdan_harea: care mai e stadiul cu ungatoarele alea? acum am fost prin munti cu ea. si iar a trebuit sa o spal... si iar ungere lant. am observat ca daca nu e uns lantul face un zgomot infernal. si am mai observat ca in vit 6-a face un zgomot diferit de restul vitezelor. Are si altcineva senzatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Salutare - Aveti idee daca se potriveste schimbatorul de viteze de la SV650 la v-strom ? - L-am scapat pe jos si mi s-a rupt schimbatorul - Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Salutare - Aveti idee daca se potriveste schimbatorul de viteze de la SV650 la v-strom ? - L-am scapat pe jos si mi s-a rupt schimbatorul - Multumesc salut acu ca am vazut postul asta mi-am adus aminte ca v-am promis niste preturi deci urmeaza pretul pieselor originale pt dl1000 k2 de la elfworkshop preturile sunt in euro fara tva (preturile in lei se calculeaza la cursul brd + 2%) - ghidon - 44.38 - de preferat original pt ca are toate gaurile si marcajele facute (pt lenesi ca mine) - interior ghidon (balancer set) - 28.84/bucata - oglinda retrovizoare - 35.9/buc sau 42.41/buc pt k4 - era pe stoc cu 190ron/buc - maner ambreiaj - 46.08 - protectia pt mana - 14.7/buc sau 11.39/buc pt k4 - tot setul de apratori pt maini il au pe stoc la 290ron cu tot cu distantier si surub - semnal fata - 21.2/buc - pedala frana - 45.23 - schimbator viteze - 43.25 - suport scarita stanga - 31.95 - sticker V-Strom - 52.86 - pt cei ce vor sa vopseasca carena in regie proprie si sa puna abtibildul original - "suzuki" se poate face la orice cutter-plotter - carena originala vopsit si stickuita cred ca ajunge pe la 600euro bucata tot la ei se gasesc si piese identice cu originalele la preturi mult mai mici eu am luat manerul de ambreiaj cu 80 ron. de asemenea au semnale si oglinzi (nu am gasit pt k2). am luat de pe louis semnale pt k2 care seamana perfect. de asemenea daca cautati gasiti oglinzi potrivite aftermarket - atentie insa la unghiul mort s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Eu nu am inteles nimic din ultimele posturi.cine si-a luat v-strom sa mearga cu 200?exista metode mai placute pt practicarea masochismului.whatever......... nu vorbeam de un mod de viata. oricine e tentat sa afle limita superioara nebunia uite-o aici...: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 nu vorbeam de un mod de viata. oricine e tentat sa afle limita superioara nebunia uite-o aici...: pe cind o vizita la serres? eu m-as duce in toamna, septembrie sau octombrie. http://www.serrescircuit.gr/index_int.asp?code=home sau poate in ungaria dar trebuie sa vedem ce circuit e mai aproape/ieftin/liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Ca veni vorba de placute de frana! In primavara mi-am schimbat toate placutele cu unele noi Ferodo. Mare greseala! Pe spate dupa 10000 km facuti anul asta una dintre placute s-a tocit pana la fier, iar cealalta este aproape intacta. Dupa ce le-am demontat cea uzata se farama cu unghia, iar cealalta are diuritatea normala. Exclus sa fie vre-un defect la etrier ca l-am verificat. Acum am pus pe spate SBS. Cica ar fi foarte bune, fabricate in Danemarca. Pe fata uzura este normala, fara probleme, dar ma gandesc sa le schimb si pe alea. Placutele originale au rezistat 27000 km si mai ar fi mers cateva mii. Eu merg destul de constant si folosesc la max frana de motor. Am sa incerc cu Brembo. Ferodo cred ca sunt cele mai proaste placute pe care le-am vazut. La V-Strom n-am avut, dar la Savage am schimbat vreo 3 seturi in 20000km. Si nici macar nu franeaza extraordinar. Oricum, e dubios ca ti s-a tocit numai una, si cealalta nu - s-ar putea sa nu fi fost montate corect, poate ramanea una intepenita. Din ce am citit pe forumurile de V-Strom, cica placutele EBC HH ar fi nemaipomenite - musca mai bine decat cele originale si dureaza destul de mult. Cred ca din alea imi pun cand o veni vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut , stiti cumva unde pot gasi o lampa de semnalizare si la ce pret este, ca mi-a spart-o un conservar care nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers. Am avut noroc ca nu am dat-o pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut , stiti cumva unde pot gasi o lampa de semnalizare si la ce pret este, ca mi-a spart-o un conservar care nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers. Am avut noroc ca nu am dat-o pe jos. citeva mesaje mai sus sint niste preturi postate de de3leicuie. ca sa dai de elfworkshop: http://www.elfworkshop.ro/ (dar nu merge acum) sau tel: 021.3698510 in bucuresti mai sint: http://www.bsmotors.ro/ http://www.motorteam.ro/ dar piesele originale sint scumpe. io am dat 150 roni sau mai mult pe un semnal original de la motorteam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 salutacu ca am vazut postul asta mi-am adus aminte ca v-am promis niste preturi deci urmeaza pretul pieselor originale pt dl1000 k2 de la elfworkshop tot la ei se gasesc si piese identice cu originalele la preturi mult mai mici Ai idee cat e un semnal fata "identic cu originalul dar la pret mult mai mic"? Ca parca n-as da 21.2eur + 19% +2% pt ceva care ar trebui sa coste 10RON, sau hai 15. Chiar asa, pretul asta e cu tot cu bec sau doar carcasa? Salut , stiti cumva unde pot gasi o lampa de semnalizare si la ce pret este, ca mi-a spart-o un conservar care nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers. Am avut noroc ca nu am dat-o pe jos. Si mie imi trebuie un semnal dreapta fata, si cred ca mai sunt cativa cu semnalele bandajate. Daca luam mai multe poate ne fac reducere pt grupuri organizate. Am vazut ca multi americani isi pun semnalizatoare de Buell, cica sunt mai rezistente, au tija mai scurta si mai flexibila, si sunt mult mai ieftine (la ei). Aici parca mi-e frica sa intru intr-o reprezentanta HD sa intreb de preturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Ai idee cat e un semnal fata "identic cu originalul dar la pret mult mai mic"? Ca parca n-as da 21.2eur + 19% +2% pt ceva care ar trebui sa coste 10RON, sau hai 15. Chiar asa, pretul asta e cu tot cu bec sau doar carcasa? daca imi aduc bine aminte mi-au aratat si niste semnale aftermarket la 70ron. cercetati louis (eu am dat 45ron/semnal) sau in cotroceni la dobrescu (mymoto adventure) ca au diverse cataloage cu tot felul de consumabile dastea (manete, oglinzi, semnale). oricum si colo si colo asteptati 2 saptamani sa vina daca nu le au pe stoc. toate semnalele (inclusiv louis) sunt cu bec practic plug'n'play. de ex la mine cele 2 fire ieseau direct din manunchiul principal si a trebuit sa desfact semnalul sa scot firele lor si sa conectez ce aveam deja fara sa mai fac lipituri si altele... Editat Iunie 10, 2009 de D3LeiCuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ne vedem azi la Arc? Cine se anunta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 10, 2009 Autor Share Postat Iunie 10, 2009 Venim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Am fost ieri la ELFWORKSHOP ,mi-am luat semnalul, il aveau pe stoc si a costat 135 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.