Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

As vrea aici sa il contrazic pe Paul.

 

ai dreptate in cele ce scrii.

Pentru nevoile mele (mers oras, mers ploaie si mers drum lung) robinetul de dozaj de la scottoiler e perfect.

Intr-adevar cele trei pozitii trebuie sa ti le identifici dar dupa ce le-ai identificat - dozajul nu mai e o problema. si intr-adevar daca uiti sa pui pe cele trei pozitii (asa cum mi se intampla si mie) nu iti ramane decat sa ajustezi din mers in functie de cum arata lantul - dar e perfect ok ca reglezi sa aiba acea pelicula in zona oringurilor.

nu se infunda asta gravitational ca merg doar strada - daca se infunda - ii suflu capatul cu aer comprimat si se rezolva.

in cazul meu - zonele de mers - a fsot cel mai bun compromis pret/nevoie.

dar raman la parerea mea ca un lant uns continuu cu o pelicula de ulei e de vis la mersul pe moto (fac icter de la zornaitul de lantz - la ungere cu spray il auzeam dupa 50km).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Eu am genti Motodetail de 45 l.cu prindere Quick lock + antifurturi de la SW Motech.Total impermeabile,greu de crapat,inchizatori bune,incapatoare...Am facut ture de 9000 de km.in toate conditiile si sunt extrem de multumit....Si de sistemul de prindere si de genti.

La montajul rack-ului a trebuit sa modifice/tai/gauresti ceva ? M-am uitat pe un pdf cu instructiunile de montaj de la Givi, destul de sumare de altfel, dar se pare ca nu se face nicio modificare. Le-ai luat de pe louis sau ai gasit o sursa mai ieftina ? Cum sunt in general cutiile ? Etanseaza bine la apa ? Se fixeaza bine pe cadru sau joaca ? Le-ai gasit minusuri ? Le-ai recomanda si altora ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci V35 se prind de PLX532, iar E41 se prind de PL532. Imi plac mai mult E41 - au si capacul mic de sus, cu cifru, si deschiderea completa, cu cheie.

Facem o lista:

1. cutii V35 cu suporti PLX532; avantaje- mai aerodinamice; dezavantaje - prindere speciala, nu se potrivesc si alte cutii de tip monokey; nu stiu daca exista adaptor pentru monokey;

2. Cutii E41 cu suporti PL532; avantaje - capac pentru acces la partea de sus, mai mari, prindere destul de universala, se potrivesc mai multe genti pe acelasi suport, chiar si top case cu prindere monokey;

3. SW Motech si H&B se pot combina cu tot felul de cutii; avantaje - ambele au sisteme de tip quick lock sau lock it, adica se pot demonta rapid de pe motocicleta; se pot adapta diverse cutii; dezavantaje - am vazut din instructiunile de montaj ca trebuie repozitionate semnalele si sunt mai scumpe decat Givi.

 

Nu am idee de cat costa suportii PL532. Mai stiti si alt distribuitor Givi in romania in afara de cei care aduc pe comanda de la louis ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la voi dar si cata incredere aveti in ungatoarele gravitationale cu robineti vacumatici, robineti de dozaj etc dar mie dupa ce mi s-a defectat sistemul si a aruncat ulei pe roata spate inclusiv pe suprafata de rulare nu mai pun asa ceva nici sa il primesc gratis. Am avut noroc ca mi s-a intamplat pe Albesti-Mizil care nu are nici macar o curba ca altfel ma faceam pulbere cu guma spate plina de ulei. Mi-am facut singur un ungator care este pe acelasi principiu la loobmanul cu capul dublu de ungere de la Bogdan Harea si sunt extrem de multumit de rezultat are peste 40000km si unge lantul perfect daca este foarte frig afara sau fac drumuri scurte mai picura o picatura doua de ulei pe jos dupa ce ma opresc dar nu am mai vazut pe cauciuc nici o picatura. De acord ca nu mai este la fel de comod dar este mult mai sigur iar recipientul de 40ml ma tine lejer 2000km pe drumuri fara ploaie.

Parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiti si alt distribuitor Givi in romania in afara de cei care aduc pe comanda de la louis ?

Motomus. Am vorbit cu ei la M.A.N si mi-au spus aceasta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio ce se mai aude cu uleiul ala cu vascozitate medie m bun si iarna si vara si in salate si la paste si pe stomacul gol si cu paine prajita?



De unde imi iau si eu placute Carbon Lorain pt vstrom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PL 532 = 119 eur pe Motocard dar sunt mai ieftin pe ebay banuiesc.

 

A cumparat cineva de pe Motocard ? Ei spun ca ar livra si in Romanai, fara taxe de livrare, la pretul de pe site, care contine si TVA. Pretul este sub louis si romimoto. Nu am gasit inca pe ebay nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cumparat cineva de pe Motocard ? Ei spun ca ar livra si in Romanai, fara taxe de livrare, la pretul de pe site, care contine si TVA. Pretul este sub louis si romimoto. Nu am gasit inca pe ebay nimic.

 

Userul victor_wts zicea aici ca a cumparat de la ei:

/index.php?/topic/698108-comanda-fc-moto/&do=findComment&comment=3484209

 

Cauta mesajele lui.

 

 

Ar mai fi o varianta sa iei suporti Kappa - sunt ceva divizie mai ieftina a lui Givi.

La ei suportul se numeste KL532: http://www.kappamoto.ro/ro/model-motociclete/519-.html

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții?

Mulțumesc frumos,

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții?

Mulțumesc frumos,

Cristi

:D

CU SIGURANTA (sunt curios cine o sa zica ca nu!) si poti merge croaziera la 120-140.

chiar si mai multi km/zi.

(eu cu pasagera am 160 - si ea e mignona :D) si tras cateva ture lungi de italia, austria, elvetia fara stres din punctul asta de vedere.

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți!

Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții?

Mulțumesc frumos,

Cristi

 

Salut! Aceeasi intrebare o aveam si eu inainte sa-mi iau Strom. Am calatorit impreuna cu prietena( amandoi avem cam 140 Kg) + genti laterale incarcate ochi + top case plin + cort si izoprene ancorate de topcase. A fost Ok pentru un motor de 650. Viteza de croaziera maxima a fost de 120km/h. Evident, trage mai greu dar nu e capat de tara.Daca vrei sa tasnesti in depasiri ca dopul de sampanie in conditiile enumerate mai sus uita-te la 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))

da-l drac de consum ca iarasi ne contrazicem pe aici 3 pagini.

Va fi decent si depinde de cum te joci cu acceleratia - eu dau un 5 - 5.5 - 6 (daca te duci spre 140 o sa iti ia spre 6 iar daca insisti spre 150-160 - probabil o sa iti ia 6.5).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

însă vreau să știu că nu voi termina motorul în condițiile mai sus menționate. Îmi puteți spune ceva vis-a-vis de consum, în astfel de cazuri?

Ulei de calitate schimbat la nu mai mult de 5000 si poti sa il abuzezi si mai tare.

Doar fa o comparatie la cat intra motorul ala in zona rosie si la cat il tii tu in ture ca sa mergi cu 130 vit de croaziera chiar si incarcat.

Motorul ala de pe DL chiar poate!

stima

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut cateva drumuri de 2-3000km cu pasager si bagaje (topcase, genti laterale si un tankbag urias), pe autostrada o tineam la fix 140km/h (adica 128km/h pe GPS), iar in rest in functie de chef si trafic, dar repejor, imi consuma pana in 5.5. La viteze rezonabile poti sa te infigi si in depasiri, daca dai o treapta sau doua in jos.

Daca te tin nervii sa mergi cu 120 si fara accelerari bruste, consuma sub 5, chiar si incarcata la maxim.

 

La mine problema e cand merg singur si fara bagaje, s-a intamplat sa-mi consume si 8.5! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am citit că pe drumurile forestiere/cu pietris se descurcă onorabil. Voi ce-mi puteți spune?...

...

Motorul poate, motocicleta e fiabila.....

 

Le cuplez bine?

 

La mine problema e cand merg singur si fara bagaje, s-a intamplat sa-mi consume si 8.5! :rusinica:

:dropsmilie: În oraș?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le cuplez bine?

 

:dropsmilie: În oraș?!

Nu, pe autostrada si pe drumurile patriei, la viteze si turatii foarte nesanatoase.

In oras pana de curand imi consuma cam 6.5-7.

De la o vreme am inceput un program de reeducare a mainii drepte, am fost pana la mare si inapoi cu consum 5.2, iar in oras am scos 5.8 zilele astea. Sunt mandru de mine! :D

 

Pe forestiere si drumuri de pietris se descurca onorabil, daca te descurci si tu onorabil ;) Are suspensii ok pt drumuri din astea, totul e sa nu exagerezi. Pe bolovani mari si noroi eu nu ma descurc, trebuie s-o iau la pas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...