ivanp Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 As vrea aici sa il contrazic pe Paul. ai dreptate in cele ce scrii. Pentru nevoile mele (mers oras, mers ploaie si mers drum lung) robinetul de dozaj de la scottoiler e perfect. Intr-adevar cele trei pozitii trebuie sa ti le identifici dar dupa ce le-ai identificat - dozajul nu mai e o problema. si intr-adevar daca uiti sa pui pe cele trei pozitii (asa cum mi se intampla si mie) nu iti ramane decat sa ajustezi din mers in functie de cum arata lantul - dar e perfect ok ca reglezi sa aiba acea pelicula in zona oringurilor. nu se infunda asta gravitational ca merg doar strada - daca se infunda - ii suflu capatul cu aer comprimat si se rezolva. in cazul meu - zonele de mers - a fsot cel mai bun compromis pret/nevoie. dar raman la parerea mea ca un lant uns continuu cu o pelicula de ulei e de vis la mersul pe moto (fac icter de la zornaitul de lantz - la ungere cu spray il auzeam dupa 50km). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Eu am genti Motodetail de 45 l.cu prindere Quick lock + antifurturi de la SW Motech.Total impermeabile,greu de crapat,inchizatori bune,incapatoare...Am facut ture de 9000 de km.in toate conditiile si sunt extrem de multumit....Si de sistemul de prindere si de genti. La montajul rack-ului a trebuit sa modifice/tai/gauresti ceva ? M-am uitat pe un pdf cu instructiunile de montaj de la Givi, destul de sumare de altfel, dar se pare ca nu se face nicio modificare. Le-ai luat de pe louis sau ai gasit o sursa mai ieftina ? Cum sunt in general cutiile ? Etanseaza bine la apa ? Se fixeaza bine pe cadru sau joaca ? Le-ai gasit minusuri ? Le-ai recomanda si altora ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Poate cineva sa imi spuna unde gasesc un fork brace pentru o dl 1000? http://www.adventuretech.biz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Deci V35 se prind de PLX532, iar E41 se prind de PL532. Imi plac mai mult E41 - au si capacul mic de sus, cu cifru, si deschiderea completa, cu cheie. Facem o lista: 1. cutii V35 cu suporti PLX532; avantaje- mai aerodinamice; dezavantaje - prindere speciala, nu se potrivesc si alte cutii de tip monokey; nu stiu daca exista adaptor pentru monokey; 2. Cutii E41 cu suporti PL532; avantaje - capac pentru acces la partea de sus, mai mari, prindere destul de universala, se potrivesc mai multe genti pe acelasi suport, chiar si top case cu prindere monokey; 3. SW Motech si H&B se pot combina cu tot felul de cutii; avantaje - ambele au sisteme de tip quick lock sau lock it, adica se pot demonta rapid de pe motocicleta; se pot adapta diverse cutii; dezavantaje - am vazut din instructiunile de montaj ca trebuie repozitionate semnalele si sunt mai scumpe decat Givi. Nu am idee de cat costa suportii PL532. Mai stiti si alt distribuitor Givi in romania in afara de cei care aduc pe comanda de la louis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 PL 532 = 119 eur pe Motocard dar sunt mai ieftin pe ebay banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Nu stiu cum e la voi dar si cata incredere aveti in ungatoarele gravitationale cu robineti vacumatici, robineti de dozaj etc dar mie dupa ce mi s-a defectat sistemul si a aruncat ulei pe roata spate inclusiv pe suprafata de rulare nu mai pun asa ceva nici sa il primesc gratis. Am avut noroc ca mi s-a intamplat pe Albesti-Mizil care nu are nici macar o curba ca altfel ma faceam pulbere cu guma spate plina de ulei. Mi-am facut singur un ungator care este pe acelasi principiu la loobmanul cu capul dublu de ungere de la Bogdan Harea si sunt extrem de multumit de rezultat are peste 40000km si unge lantul perfect daca este foarte frig afara sau fac drumuri scurte mai picura o picatura doua de ulei pe jos dupa ce ma opresc dar nu am mai vazut pe cauciuc nici o picatura. De acord ca nu mai este la fel de comod dar este mult mai sigur iar recipientul de 40ml ma tine lejer 2000km pe drumuri fara ploaie. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Mai stiti si alt distribuitor Givi in romania in afara de cei care aduc pe comanda de la louis ? Motomus. Am vorbit cu ei la M.A.N si mi-au spus aceasta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Mai stiti si alt distribuitor Givi in romania in afara de cei care aduc pe comanda de la louis ? Eu am luat PL532 de la Romimoto. In 2009 au fost 110 EUR + 20 LEI taxe transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Fabio ce se mai aude cu uleiul ala cu vascozitate medie m bun si iarna si vara si in salate si la paste si pe stomacul gol si cu paine prajita? De unde imi iau si eu placute Carbon Lorain pt vstrom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 PL 532 = 119 eur pe Motocard dar sunt mai ieftin pe ebay banuiesc. A cumparat cineva de pe Motocard ? Ei spun ca ar livra si in Romanai, fara taxe de livrare, la pretul de pe site, care contine si TVA. Pretul este sub louis si romimoto. Nu am gasit inca pe ebay nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) A cumparat cineva de pe Motocard ? Ei spun ca ar livra si in Romanai, fara taxe de livrare, la pretul de pe site, care contine si TVA. Pretul este sub louis si romimoto. Nu am gasit inca pe ebay nimic. Userul victor_wts zicea aici ca a cumparat de la ei: /index.php?/topic/698108-comanda-fc-moto/&do=findComment&comment=3484209 Cauta mesajele lui. Ar mai fi o varianta sa iei suporti Kappa - sunt ceva divizie mai ieftina a lui Givi. La ei suportul se numeste KL532: http://www.kappamoto.ro/ro/model-motociclete/519-.html Editat Iulie 16, 2013 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 kappa si givi la suporti si crash-uri sunt identice. aceeasi fabrica. au ceva diferente la genti, kappa fiind mai economice. eu va tot spun ca am suporti la 110 euro. si crash la 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salut băieți! Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții? Mulțumesc frumos, Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Salut băieți! Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții? Mulțumesc frumos, Cristi CU SIGURANTA (sunt curios cine o sa zica ca nu!) si poti merge croaziera la 120-140. chiar si mai multi km/zi. (eu cu pasagera am 160 - si ea e mignona ) si tras cateva ture lungi de italia, austria, elvetia fara stres din punctul asta de vedere. stima, paul Editat Iulie 16, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salut băieți! Plasez aici această întrebare pentru a nu mai deschide un topic. Credeți că un DL650 ar face față unor lungi(4-500km/zi) călătorii cu basageră și bagaje (împreună cântărim între 110-120kg). Ar mai exista vreo rezervă de putere în asemenea condiții? Mulțumesc frumos, Cristi Salut! Aceeasi intrebare o aveam si eu inainte sa-mi iau Strom. Am calatorit impreuna cu prietena( amandoi avem cam 140 Kg) + genti laterale incarcate ochi + top case plin + cort si izoprene ancorate de topcase. A fost Ok pentru un motor de 650. Viteza de croaziera maxima a fost de 120km/h. Evident, trage mai greu dar nu e capat de tara.Daca vrei sa tasnesti in depasiri ca dopul de sampanie in conditiile enumerate mai sus uita-te la 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Nu visez la viteze mari, însă vreau să știu că nu voi termina motorul în condițiile mai sus menționate. Îmi puteți spune ceva vis-a-vis de consum, în astfel de cazuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 ))) da-l drac de consum ca iarasi ne contrazicem pe aici 3 pagini. Va fi decent si depinde de cum te joci cu acceleratia - eu dau un 5 - 5.5 - 6 (daca te duci spre 140 o sa iti ia spre 6 iar daca insisti spre 150-160 - probabil o sa iti ia 6.5). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 pana pe la 120-130.000 poti sa stai linistit daca ai cat de cat grija de el. oricum nu cred ca o sa treaca vreodata de 6.5 nici daca o omori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) însă vreau să știu că nu voi termina motorul în condițiile mai sus menționate. Îmi puteți spune ceva vis-a-vis de consum, în astfel de cazuri? Ulei de calitate schimbat la nu mai mult de 5000 si poti sa il abuzezi si mai tare. Doar fa o comparatie la cat intra motorul ala in zona rosie si la cat il tii tu in ture ca sa mergi cu 130 vit de croaziera chiar si incarcat. Motorul ala de pe DL chiar poate! stima Editat Iulie 16, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Ok. Trebuie încercat atunci. Am citit că pe drumurile forestiere/cu pietris se descurcă onorabil. Voi ce-mi puteți spune? Mii de mulțumiri, Cristi Editat Iulie 16, 2013 de Leontiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Eu am facut cateva drumuri de 2-3000km cu pasager si bagaje (topcase, genti laterale si un tankbag urias), pe autostrada o tineam la fix 140km/h (adica 128km/h pe GPS), iar in rest in functie de chef si trafic, dar repejor, imi consuma pana in 5.5. La viteze rezonabile poti sa te infigi si in depasiri, daca dai o treapta sau doua in jos. Daca te tin nervii sa mergi cu 120 si fara accelerari bruste, consuma sub 5, chiar si incarcata la maxim. La mine problema e cand merg singur si fara bagaje, s-a intamplat sa-mi consume si 8.5! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 120 de kg amandoi???? Pfuai! Yamoco are numa' el atatea kile. Si merge de rupe. Si are niste consumuri mici de tot. Motorul poate, motocicleta e fiabila. Merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 ...Am citit că pe drumurile forestiere/cu pietris se descurcă onorabil. Voi ce-mi puteți spune?... ... Motorul poate, motocicleta e fiabila..... Le cuplez bine? La mine problema e cand merg singur si fara bagaje, s-a intamplat sa-mi consume si 8.5! În oraș?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Le cuplez bine? În oraș?! Nu, pe autostrada si pe drumurile patriei, la viteze si turatii foarte nesanatoase. In oras pana de curand imi consuma cam 6.5-7. De la o vreme am inceput un program de reeducare a mainii drepte, am fost pana la mare si inapoi cu consum 5.2, iar in oras am scos 5.8 zilele astea. Sunt mandru de mine! Pe forestiere si drumuri de pietris se descurca onorabil, daca te descurci si tu onorabil Are suspensii ok pt drumuri din astea, totul e sa nu exagerezi. Pe bolovani mari si noroi eu nu ma descurc, trebuie s-o iau la pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 andrei e baiat responsabil. nu merge cu 200 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.