Sari la conținut

BMW K1300R


lazar.iulian
 Share

Postări Recomandate

Acelasi abuz pe un Z1000, CB1000R sau FZ1 si cred ca inca mergeau impecabil motocicletele alea.

Uiti de faptul ca omul a mai avut un XTZ 660 cu care a facut ceva km si a recunoscut ca a abuzat si de motocicleta respectiva in numeroase cazuri si ghici ce? a rezistat si inca rezista f bine si la noul proprietar.

Iar daca problema e doar cu motorul boxer de la BMW (facem abstractie ca topicul e despre problema unui K1300R) atunci trebuia sa vina cu un prospect mare pe care sa scrie ca se adreseaza doar pensionarilor care ii ridica dupa statuie pentru fiabilitate, mergand cu ele la mare finete sa faca poc.

Vorbesti prostii.Ai motor? esti motociclist? Nu cred, ca altfel n-ai scoate asa aberatii.Orice motor abuzat sau nu poate sa se strice.Aici s-a stricat un BMW. So what? Daca este BMW nu are voie sa strice?Ca doar nu-i facut din titan.Vezi ca si Ondele se strica daca mergi pe o roata, era pe aici un topic.Asa ca scuteste-ne de tampenii de astea cu alte modele, ca vezi doamne alea mergeau impecabil rezistand eroic la orice abuz.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deja am facut monopol pe topicul omului. ( scuze )

 

@ Vlad ( KHK )

 

Motocicleta mea R 1200 R e foarte misto din MULTE puncte de vedere,dar are un punct slab FIABILITATEA,de aceea sunt suparat pe BMW-ul meu.

Nu mi se pare normal ca la $$$ ei sa se **** oricum ai merge.

 

Motocicleta o pastrez,pt ca acum nu am bani sa imi iau alta(ma refer de noua), pt ca imi place cum arata si pt ca NU pot sa gasesc la alt constructor un alt nakedbike care sa aibe toate calitatile lui R 1200 R cardan,cuplu,consum,pozitie,ESA computer de bord are orice japoneza mai scumpa.

Cam ce mi-ai zis tu Vlad cand vorbeam de bmw f800r vs yamaha fazer,daca iti amintesti.

 

Daca ar fi sa imi iau alt nakedbike(numai asta ma intereseaza) ar fi Aprilia Tuono V4 ultima,care in opinia mi se potriveste.

Daca ar fi sa fac un compromis sa aleg ceva mai touring as alege Kawa 1400 GTR,dar arata ca un elefant pe tocuri,mi se pare destul de ciudata ca design.

 

OK sa zicem ca e vina mea ca am mers prea tare cu motocicleta si saraca de ea a cedat,ca e ieftina si proasta. OK a cedat in 23,500km DAR dupa reparatie,totul a fost OK aproape 1000km(in care am mers cu morcovul dupa mine,incercand sa ma abtin) dupa care IAR a devenit R 1200 TDI la relanti,zgomotul a reaparut. S-a stricat de la Bucuresti la Rosia Montana + retur?

 

@ Achim

Foarte tare :ok: filmuletul de botez,o sa le pun si eu pe cele filmate la sectiunea imagini din calatorii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un film sa aud si eu zgomotul din cutie?

 

Nu am facut nici un film,e simplu odata incinsa incepe sa clancane. Asta e tot.

 

PS: Va rog frumos daca mai doriti sa discutam despre R 1200 R , haideti sa o facem pe topicul meu. Deja il innabusim pe saracul om,cu boxerul meu,pe un topic despre K-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nea, ti-a mai spus cineva mai sus, nu ai ales motorul care trebuia!

Boxerul nu-i un motor in care"sa dai" ca disperatul, sa-l tii numai in 7/8000 ture!

Eu spun numai de consumul de ulei care apare la folosirea lui in regimul asta.

Idem la cardan, la cum pleci si schimbi tu treptele la mobra aia apar niste socuri mari in transmisie si diferential, care este altceva decit un lant, mult mai flexibil in transmiterea puterii la roata!

Confunzi cuplul cu puterea, tu cauti ture inalte si putere mare, mobrele cu cuplu mare sunt cautate pentru faptul ca pleaca bine din ture joase chiar fiind in viteza superioara.

La ce se vede pe filmarea aia tu tii mobra ta numai in 7000 ture!

Daca vrei un naked excelent"de ture inalte" ia-ti un Z1000, o mobra super din toate punctele de vedere.

Este drept ca nu are ESA si cardan, dar in aia dai fara probleme, patru-n linie este altceva.

Este foarte adevarat ca a fost probabil un viciu la mobra ta, nu avea voie sa cada asa, dar este clar ca nu te dai pe motorul care trebuie.

Maturizeaza-te, limpezeste-ti mintea si alege cu cap :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut nici un film,e simplu odata incinsa incepe sa clancane. Asta e tot.

 

PS: Va rog frumos daca mai doriti sa discutam despre R 1200 R , haideti sa o facem pe topicul meu. Deja il innabusim pe saracul om,cu boxerul meu,pe un topic despre K-uri.

Man, asta e... Ai luat mobra noua, poate sa te tina 200k km sau 20k km. S-a stricat, patesti... Acuma, am cautat eu pentru tine pe ebay si o cutie de viteze costa maxim 500 eur: http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=r1200r+getriebe+&_cqr=true&_nkwusc=r1200r+getribe&_rdc=1

 

Mai pui ceva la manopera, ocazie cu care dai jos cardanul si ungi rulmentii ce ii mai ai pe acolo si pace buna! Nu imi zi ca pe langa aia 15k eur cat ai dat pe motot nu mai ai 800 ca sa iti faci mobra functionala din nou :)

 

Nea, ti-a mai spus cineva mai sus, nu ai ales motorul care trebuia!

Boxerul nu-i un motor in care"sa dai" ca disperatul, sa-l tii numai in 7/8000 ture!

Eu spun numai de consumul de ulei care apare la folosirea lui in regimul asta.

Idem la cardan, la cum pleci si schimbi tu treptele la mobra aia apar niste socuri mari in transmisie si diferential, care este altceva decit un lant, mult mai flexibil in transmiterea puterii la roata!

Confunzi cuplul cu puterea, tu cauti ture inalte si putere mare, mobrele cu cuplu mare sunt cautate pentru faptul ca pleaca bine din ture joase chiar fiind in viteza superioara.

La ce se vede pe filmarea aia tu tii mobra ta numai in 7000 ture!

Daca vrei un naked excelent"de ture inalte" ia-ti un Z1000, o mobra super din toate punctele de vedere.

Este drept ca nu are ESA si cardan, dar in aia dai fara probleme, patru-n linie este altceva.

Este foarte adevarat ca a fost probabil un viciu la mobra ta, nu avea voie sa cada asa, dar este clar ca nu te dai pe motorul care trebuie.

Maturizeaza-te, limpezeste-ti mintea si alege cu cap :rolleyes:

Degeaba incerci sa il induclcesti, cutia aia pur si simplu o crapat :) Eu cu RT, cand is singur ii dau cate 5-6k rpm :D Pana acu nu o crapat, in 40 de mii de km :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei un naked excelent"de ture inalte" ia-ti un Z1000, o mobra super din toate punctele de vedere.

Corect! Sau un Fazer de 1000. Super mobre amandoua. Sau sa-si ia un K1300R :rolleyes:

 

Mai pui ceva la manopera, ocazie cu care dai jos cardanul si ungi rulmentii ce ii mai ai pe acolo si pace buna! Nu imi zi ca pe langa aia 15k eur cat ai dat pe motot nu mai ai 800 ca sa iti faci mobra functionala din nou :)

Daca te duci la dealer pentru treaba asta sigur iti ia mai mult la manopera plus ca nu iti pun decat cutie noua care te ajunge la fo 1500. Deci exact asta e solutia : ebay + DIY change. Ziceai ca faci swap in 3 ore :D Evident, contra cost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau sa-si ia un K1300R :rolleyes:

 

Nu cred ca pe curbe (mai ales pe ace stranse de par, gen Stelvio) mai poate face cu K-ul ce facea cu R-ul.

 

Ce n-am inteles eu din povestea lui, totusi... unde este problema cu remediatul? Adica, problema a aparut in garantie si in final ar trebui remediata definitiv si fara costuri pt. el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca pe curbe (mai ales pe ace stranse de par, gen Stelvio) mai poate face cu K-ul ce facea cu R-ul.

Nu mai face sigur. K e cu 10 cm mai lung in wheelbase.

Ce n-am inteles eu din povestea lui, totusi... unde este problema cu remediatul? Adica, problema a aparut in garantie si in final ar trebui remediata definitiv si fara costuri pt. el.

Pai cica bavaria i-ar fi pus cutie noua dar tot a aparut zgomotul.We are missing vital info here.Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci daca nici asta nu e moto ce naiba mai vreti.... ma refer la cea din fata mea

 

http://www.youtube.com/watch?v=dTp50xsoLV8&feature=youtu.be

 

Fara suparare dar...dupa mersul din video imi cam imaginez de ce s-a stricat cutia! :) Ce se vede in filmare este un exemplu clar de stil foarte aiurea(sa nu zic prost) de mers. Nu agresiv, nu tare ci doar...prost(stilul)! Un mers cam fara noima! Asta se reflecta de multe ori si in utilizarea fizica a motocicletei de aici => uzura prematura sau stricarea unor piese! Dupa cum cineva spunea mai sus...un boxer nu este un motor de tinut in ture inalte! Pentru asta sunt 4L! :D Am mers cu K1200R si am mers si cu FZ1000 07 dar si cu Z1000 05. K1200 este peste toate la toate capitolele!(asta o spune posesor doar de japoneze). Pe langa astea...am mers cu zeci(nu ma laud aiurea) de motociclete de toate felurile! :) K1200R a fost d departe cea mai misto motocicleta cu care am mers! Dar despre fiabilitate, pe unde am citit nu am citit lucruri tocmai bune despre modele mai recente! Cert este ca...firma BMW a incercat mereu sa remedieze problemele astfel incat sa nu ii fie patat renumele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Fara suparare dar...dupa mersul din video imi cam imaginez de ce s-a stricat cutia! :) Ce se vede in filmare este un exemplu clar de stil foarte aiurea(sa nu zic prost) de mers. Nu agresiv, nu tare ci doar...prost(stilul)! Un mers cam fara noima! Asta se reflecta de multe ori si in utilizarea fizica a motocicletei de aici => uzura prematura sau stricarea unor piese! Dupa cum cineva spunea mai sus...un boxer nu este un motor de tinut in ture inalte! Pentru asta sunt 4L!

 

Fara nici cea mai mica ironie - care sunt greselile posesorului in exploatare? Tu cum ai fi mers? Poti sa pui un filmulet cu un mers "corect"?

Eu zic ca merg mult mai agresiv si mai nesabuit (configuratia mono ma indeamna si ea) si cand am deschis cutia nu am gasit nici cea mai mica urma de uzura.

Daca tot ai adus aminte, poti sa descrii pe scurt, comparativ, experienta K vs. Z vs. FZ?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul mare inca il simt :D mai ales acum, iarna, cand nu pot sa merg cu ea sa imi aduc aminte de ce am dat atatia bani. Abia astept primavara sa imi ridice moralul

 

 

Lasa drq pretzul,macar a fost un scop nobil.Sa tragi sanatos de gaz si ai grija de ea!Asfalt uscat....la primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai adus aminte, poti sa descrii pe scurt, comparativ, experienta K vs. Z vs. FZ?

 

Iti zic io ca m-am dat si io cu toate 3. In primul rand diferentele sunt mari la suspensie. "Furca" la K nu intra in pamant si asta poate parea ciudat la prima intalnire :D. Suspensia spate la FZ e oleaca mai moale si dupa cate am inteles era la "hardest". Z-ul mi s-a parut la fel trecand peste asfalt prost. Z-ul mi s-a parut cel mai manevrabil in curbe stranse insa in cele de viteza K-ul intra mai bine si sta mai bine. Z-ul mi s-a parut a avea o tendinta in a taia curba. Consumul este similar, K-ul avand poate o medie infim mai buna decat restul. La capitolul franare nu e nici-un concurs. Daca as da 10 lui K , as da 7 lui Z si FZ. You do the math. Diferenta este atat de vizibila incat nici nu merita comentat. Cine nu crede, n-are decat sa incerce. La accesorii depinde acum. FZ si Z nu au optiuni pe care la poate avea K (ESA,ASC,quick shifter etc). Depinde cati bani ai.

Pretul, well, K e mai scump fara discutie (vreo 3.000 eur in varianta standard). Daca vrei o mobra la care sa se uite toata lumea in piata, iei K-ul ;) Sau daca vrei Yamaha neaparat, mai pui vreo 7k si iti iei V-Max.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara nici cea mai mica ironie - care sunt greselile posesorului in exploatare? Tu cum ai fi mers? Poti sa pui un filmulet cu un mers "corect"?

Eu zic ca merg mult mai agresiv si mai nesabuit (configuratia mono ma indeamna si ea) si cand am deschis cutia nu am gasit nici cea mai mica urma de uzura.

Daca tot ai adus aminte, poti sa descrii pe scurt, comparativ, experienta K vs. Z vs. FZ?

 

Posesorul se vede clar ca este invatat pe enduro/supermoto deci...e invatat sa o "molesteze" enduro style! :)) :D Este foarte agitat si de aici face miscarile bruste(inclusiv in schimbarea vitezelor) si dusul in ture foarte inalte. Asta o spun tot din experienta pentru ca la fel mi se intampla si mie dupa ce mergeam la padure si veneam dupa rupt in doua crossurile. Si mai este si latura cealalta a mersului pe motor in acest filmulet. Mersul in sine. Asta nu ca ar avea vreo legatura cu stricatul motorului. Observa cum sta in spatele masinii, cat de aproape si ce manevra brusca face in depasire. Cum intra in curbe cu piciorul iesit ca la SM. Cum depaseste un motociclist care era fix in curba. Cum intra foarte aproapede interiorul apexului sau cum depaseset masina care la randul ei voia sa depaseasca un biciclist! Sper ca nu l-am suparat sau enervat pe motociclist cu "criticile" acestea dar eu zic ca este mai mult spre binele lui!

 

Comparativul...hmmm. Pai nu prea pot sa descriu senzatia de pe K pentru ca nu am mai intalnit-o pe alte japoneze! Suspensia si franele sunt din alt film! Datorita suspensiei fata/spate reusesti sa iei curbele intr-un mare fel! :D Franele la fel...franeaza succesiv chiar daca nu intra abs-ul. Este foarte lunga si destul de grea ca sa nu aiba acel moment de cuplu cand ar vrea sa se ridice pe o roata(cu toate ca foarte multi CP). Pozitia in sa mi s-a parut putin mai in spate, mai spre centrul mobrei iar ghidonul ciudatel fata de unul normal! :) Are rezervorul inalt iar eu fiind mai mic de inaltime puteam sa stau foarte bine sprijinit in el! Cand acceleram nu avea smuceala pe care o au celelalte 2. FZ-ul mi-a placut si el foarte mult dar eram obisnuit cu aceeasi putere de la GSXR. Pozitia mi s-a parut mai inalta dar la fel...eram obisnuit de la Hornet. Franele bune dar blocau roata destul de repede. Manevrabila ca si Z-ul numai ca cel din urma fiind mai scurt se simtea la intrarea in curbele in scurt! Intrii mult mai repede cu Z-ul in ele! Z-ul era mai usurel si mai agil! Era mai...bicicleta! la Z mi s-a parut suspensia pe fata moale si cutia de viteze mai scurta la Z decat la Fazer si mai zgomotoasa! :) Pe Z stateam mai aplecat peste ghidon decat pe FZ si asta nu prea mi-a placut!. Oricum...nu prea au termen de comparatie cele 3! Adica...prima cu celelalte doua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparativul...hmmm. Pai nu prea pot sa descriu senzatia de pe K pentru ca nu am mai intalnit-o pe alte japoneze! Suspensia si franele sunt din alt film! Datorita suspensiei fata/spate reusesti sa iei curbele intr-un mare fel!.............................incearca un SUZUKI B-KING .....sa vezi frine si suspensii din alt film ....cite vrei:)) si sa vezi cum dispare mitul BMW, sa nu mai zic de motor si cadru care sunt dintre cele mai bune facute vreodata . Este mult mai puternic ,are cuplu mai mare ,setare de mers pe ploaie (foarte buna si utila) arata mai bine ....si asta cam la aceiasi bani chiar un pic mai putin.........ca tot faci din BMW-ul asta nu stiu ce super motor . PS. nu mai compara k1300-le cu motoare de 1000. .....chiar daca sunt naked nu sunt din aceeasi categorie. Drumuri bune ,asfalt uscat si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai mers pe vre-un K?

 

Dar tu ai mers pe vreun B-King ?

:laugh:

No offence, asa mi-l si inchipuiam pe @the mephisto raspunzandu-ti.

Chiar daca (,) copiaza rezervorul de Agusta, tot mi-ar placea (si) un K - R in garaj.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc,

Ai facut o super alegere cu K. Sa te bucuri de el.

Motocicleta este perfecta.

 

O spun din propie experienta pentru ca merg cu un K1200S de ceva vreme. Am facut cu al meu 55000 km aproape prin toata Europa. Motocicleta este incredibila.

Franele sunt excelente, ABS este de vis, suspensia lucreaza perfect, este confortabila la drum lung. Ce imi place foarte mult este faptul ca la franare, indiferent cat de brusca este, motocicleta parca se "aseaza" pe burta. Nu te arunca peste ghidon ca la cele cu furci normale.

Multumesc lui Dumnezeu, eu nu am avut nicio problema tehnica cu motocicleta. Si nici o cazatura.

 

Ma doare sufletul ca am scos-o la vanzare.

 

Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce imi place foarte mult este faptul ca la franare, indiferent cat de brusca este, motocicleta parca se "aseaza" pe burta. Nu te arunca peste ghidon ca la cele cu furci normale.

Telelever si Paralever sa traiasca, ca-ti dau tie senzatii de-astea :grinbandit:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc,

Ai facut o super alegere cu K. Sa te bucuri de el.

Motocicleta este perfecta.

 

O spun din propie experienta pentru ca merg cu un K1200S de ceva vreme. Am facut cu al meu 55000 km aproape prin toata Europa. Motocicleta este incredibila.

Franele sunt excelente, ABS este de vis, suspensia lucreaza perfect, este confortabila la drum lung. Ce imi place foarte mult este faptul ca la franare, indiferent cat de brusca este, motocicleta parca se "aseaza" pe burta. Nu te arunca peste ghidon ca la cele cu furci normale.

Multumesc lui Dumnezeu, eu nu am avut nicio problema tehnica cu motocicleta. Si nici o cazatura.

 

Ma doare sufletul ca am scos-o la vanzare.

 

Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente.

 

SSSSSSS. mai incet ca te aud japonezi si se supara ca ai asa o motocicleta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Telelever si Paralever sa traiasca, ca-ti dau tie senzatii de-astea :grinbandit:

Saxon-Motodd (Telelever)

BMW Telelever fork on an R1200GSThe Saxon-Motodd (marketed as Telelever by BMW) has an additional swingarm that mounts to the frame and supports the spring. This causes the trail and castor angle (rake) to increase during braking instead of decreasing as with traditional telescopic forks.[6] In the 21st century, BMW's boxer twins are equipped with Telelever forks.

 

Duolever front fork[edit] Hossack/Fior (Duolever)The Hossack/Fior (marketed as Duolever by BMW) separates completely the suspension from steering forces. It was developed by Norman Hossack though used by Claude Fior and John Britten on racebikes. Hossack himself described the system as a 'steered upright'. In 2004 BMW announced the K1200S with a new front suspension that appears to be based upon the design. As of 2006, the Duolever is on the K1200S, K1200R, and K1200GT.

 

Oriunde pe acest forum moto

te distrezi minunat in compania posesorilor BMW...

Exemplele sunt prea multe, "subtile" si "technice" pentru a fi citate aici...

Da' cand se confunda iadeshul cu pantograful... nu mai rezisti si dai buzna!

 

Cu rezerva ca

traducerea este automata...

iaca niscaiva stiri on-topic:

 

http://www.moto.it/EICMA/edizioni-speciali-bmw-k-1300-s-k-1300-r.html

 

Sa auzim numai de bine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa este, o confuzie datorata asemanarii termenilor tehnici :rusinica: .

Muritorii de rand, asemenea mie, se incadreaza la "numai cine nu munceste nu greseste" , fapt ce este scuzabil de catre(aproape)toti.

Oricum, s-a inteles ceea ce am vrut sa spun, sunt convins..

 

pe acest forum moto

te distrezi minunat

De-astea distractive gasim pe bulivar, la Tanase!

..Scuzabil daca s-a uitat, avand in vedere etatea, vecina cu senectutea..

Ma-ncearca putina tristete, ma asteptam ca un "guru bemveist", recunoscut de catre cine??..sa inteleaga un lucru simplu:noi incercam sa ne ajutam cu sfaturi si idei, dobandite din experienta noastra, atat cit ne pricepem.

Se poate foarte bine ca in acest context sa se si greseasca, iarasi este de inteles, pentru cine are bunavointa sa o faca.

Poezia compusa cu versuri voit mestesugite dar veninoase nu este apanajul nostru, asa incat rugam eminenta cenusie pusa pe distractie sa "ne lase"..

:rose: :rose: :rose:

 

.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...