cristi80 Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 loganul cu motor de 1.4 pleaca de pe loc fara acceleratie,la relanti, la fel si tico,scuze de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 ford ka 1,3 benzina pleca lejer la relanti in a 1 a,chiar si pe urcare lina. loganul 1,4 benzina ceva mai greu,sesizabil mai greu. dieselurile o iau lejer bmw f 650 din 2000 in schimb nici vorba sa o ia de pe loc,nici pe teren plan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Oameni buni: calculatorul! Dati exemple cu motoare fara 'ordinateur' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Super Tenereul meu merge chiar si in treapta a 3-a fara sa accelerez. Dar cred ca tine mai mult de arborii de echilibrare decat de cuplu. In treapta 1 poti urca chiar si rampe usoare. Cand m-am suit pe Africa Twin si mi-a murit motorul pt ca am decuplat abreiajul fara sa accelerez, mi s-a parut ciudat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Normal ca nu le-am condus pe toate. Mi-a scapat precizarea referitoare la BENZINA. Oricum, asta e doar o combinatie de cuplu jos si cat de tare tine unitatea de comanda de turatia de relanti. Un Lancer, cu toate ca nu pleaca doar dim ambreiaj, in viteza 1 nu se opreste daca motorul e rece. Merge cu vreo 5-7km la ora constant (daca are unde si nu intrii in ceva sau pui frana ). De ce cand motorul e rece? Poate pentru ca atunci amestecul e mai bogat - presupun si eu. In rest poti sa omori motorul subturandu-l. Asta era si ideea sa verifici empiric daca ai sau nu cuplu de jos, cel putin cand vrei sa faci comparatii cu alt model/marca. Intr-o suta de metri nu pateste motorul nimic, dar macar demotezi mitul ca cutare motor are sau nu cuplu mai mare la turatii mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salut, flacai ! In primul rand tin sa mentionez ca... am fost citat... "partial color" ! Nu am acum nici timpul si nici dispozitia pentru a intra in amanunte... Stiu ca orice afirmatie mai neobisnuita pe acest forum provoaca unora explozii de veselie... Sa fie sanatosi ! Eu nu vorbesc din auzite ci din experienta personala. Din curiozitate dusa la extrem dar si din testele "neortodoxe" facute ani de zile cu zeci de masini si motociclete pentru revistele "auto motor si sport" si "Univers Moto" : Si un motociclist bun si un sofer idem sunt capabili sa ruleze cu motorul cald - pe suprafata plana - fara sa accelereze in primele doua trepte. Ba, mai mult... pe pariu ! Se poate pleca de pe loc si in ultima treapta a cutiei de viteze ! Sa fim iubiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salut, flacai ! In primul rand tin sa mentionez ca... am fost citat... "partial color" ! Nu am acum nici timpul si nici dispozitia pentru a intra in amanunte... Stiu ca orice afirmatie mai neobisnuita pe acest forum provoaca unora explozii de veselie... Sa fie sanatosi ! Eu nu vorbesc din auzite ci din experienta personala. Din curiozitate dusa la extrem dar si din testele "neortodoxe" facute ani de zile cu zeci de masini si motociclete pentru revistele "auto motor si sport" si "Univers Moto" : Si un motociclist bun si un sofer idem sunt capabili sa ruleze cu motorul cald - pe suprafata plana - fara sa accelereze in primele doua trepte. Ba, mai mult... pe pariu ! Se poate pleca de pe loc si in ultima treapta a cutiei de viteze ! Sa fim iubiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Asa,si? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Hai ca asta-i tare. Din cate masini si motociclete am condus, nu stiu vreuna sa plece la relanti intr-a-ntaia. aici te inseli la greu... cel putin la masini; dar de fapt, nu stiu ce ai condus tu. Iar de alea automate nu mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Vlade,poate mai ai datele referitoare la reprizele obtinute de ST si GS in testul in Alpi! Cu pasager,intr-a 2,a 3-a viteza,in rampa,la 2000 m,etc Poti sa le mai pui o data? Mersi! Mesaj completat Hai ca am gasit! GS ST accelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec) in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec) franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m consum mediu in test 4,6l 5,7l Ca sa mai punctez ceva,la capitolul minusuri la ST : "dezvoltarea puterii motorului,modesta!" Si ca sa mai spun ceva,se poate vedea cum o motocicleta de 65cp poate avea reprize mai bune ca una de 110 cp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 GS STaccelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec) in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec) franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m consum mediu in test 4,6l 5,7l Daca sunt reale cifrele motoarele nu sunt in aceasi clasa. Dar ar putea fi alese intervalele de viteza ca sa avantajeze GS-ul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Vlade,poate mai ai datele referitoare la reprizele obtinute de ST si GS in testul in Alpi!Cu pasager,intr-a 2,a 3-a viteza,in rampa,la 2000 m,etc Poti sa le mai pui o data? Mersi! Mesaj completat Hai ca am gasit! GS ST accelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec) in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec) franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m consum mediu in test 4,6l 5,7l Ca sa mai punctez ceva,la capitolul minusuri la ST : "dezvoltarea puterii motorului,modesta!" Si ca sa mai spun ceva,se poate vedea cum o motocicleta de 65cp poate avea reprize mai bune ca una de 110 cp! Si astea cine lea facut ...lasa-ma sa ghicesc... o revista la care BMW e un fel de "tusica Tamara" Aia cu 2000 de metri e fix pix injectia va optimizat amestecul imediat ... 50~100KM/h ma nu vreau sa bag mana in foc da in 9,2 secunde cred ca o scot cu Loganul ceva mai bun un motor care are 0~100 km la cat 3,x s 4,x s ?...vrei sa cred ca il duci la 2000 m si ii trebe 9,2 sec de la 50~100km/h si astea si in treapta 2 ( si ce daca are pasager ...70Kg in plus...sau poate au pus pasager vreun luptator de sumo la Yamaha) La doua motoare care au aprox aceleasi specificatii... ciferele alea put da nu asa put rau de tot ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Pai nu era mah dat ca un plus mixul de benzina la ST din cauza super sistemului computerizat care macelareste GS-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) La doua motoare care au aprox aceleasi specificatii... ciferele alea put da nu asa put rau de tot ... Mda, nu-i vorba de asta dar nu au zis cum s-au schimbat vitezele: in roshu sau la bun simt. Aici daca nu se tine cont de plaja de turatii pentru care e optimizat motorul se poate pierde foaaarte mult timp. Editat Ianuarie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) Imi plac aia de la Motorrad ca au infipt si amaratul de Versys la test, printre elefanti. Insa degeaba se discuta de cateva pagini comparatia intre ST si GS, pentru ca se stie ca a mai tare mobra e o italianca. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-124616 Editat Ianuarie 26, 2011 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) Imi plac aia de la Motorrad ca au infipt si amaratul de Versys la test, printre elefanti. Insa degeaba se discuta de cateva pagini comparatia intre ST si GS, pentru ca se stie ca a mai tare mobra e o italianca. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-124616 Alta adunatura de amarati si astia...de la MCN "Clasa Adventure" sa decis castigatorul exclusiv pe asfalt ... ce kaka mai e si asta...e... e..."tusica Tamara " costumata in rosu...Ducati rosu ....si "rotita aia de 17" de pe Ducati sigur s-ar fi integrat perfect aici : ( e super fain Ducatiu da nu pt ce l-au ales ei ) Editat Ianuarie 26, 2011 de Chrisss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Imi plac aia de la Motorrad ca au infipt si amaratul de Versys la test, printre elefanti. Insa degeaba se discuta de cateva pagini comparatia intre ST si GS, pentru ca se stie ca a mai tare mobra e o italianca. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-124616 Totusi, ce cauta LC8 Adventure pe aceeasi pagina cu Multistrada? Hai, celelalte doua merg pe aceeasi pagina. Dar LC8 si Multistrada sunt din alte categorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Totusi, ce cauta LC8 Adventure pe aceeasi pagina cu Multistrada? Hai, celelalte doua merg pe aceeasi pagina. Dar LC8 si Multistrada sunt din alte categorii. Tehnic, sunt de acord, Dar comercial nu este asa. Marea majoritate a motoretelor astea, inclusiv LC8, se vand unor oameni care nu ies cu ele de pe asfalt. Asa ca merg impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) Vlade,poate mai ai datele referitoare la reprizele obtinute de ST si GS in testul in Alpi!Cu pasager,intr-a 2,a 3-a viteza,in rampa,la 2000 m,etc Poti sa le mai pui o data? Mersi! Mesaj completat Hai ca am gasit! GS ST accelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec) in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec) franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m consum mediu in test 4,6l 5,7l Ca sa mai punctez ceva,la capitolul minusuri la ST : "dezvoltarea puterii motorului,modesta!" Si ca sa mai spun ceva,se poate vedea cum o motocicleta de 65cp poate avea reprize mai bune ca una de 110 cp! Se leaga oarecum pt ca ST este limitat. Este undeva pe ADVrider un tabel cu puterile disponibile in diverse trepte si setari. Nu-l gasesc, dar in mare in vit 1 pe T sunt 62, CP iar pe S 72CP (sau cam pe acolo). Demarajul 0-100 parca era 4,...s pt GS si 5,...s pt ST. La limita, turat la max si cu treapta 1 si 2 mai scurte, dinamica este mai buna la BMW, dar din pacate GS nu este vitezana. Diferenta este oricum nesemnificativa pt un utilizator de enduroturing si la ambele oricum foarte buna pt a nu te face de rusine in trafic. Probabil comparat cu GS adv lucrurile se mai schimba cutia lui fiind etajata diferit. Conteaza si celelalte setari ale controlului tractiunii care mai limiteaza si ele ceva. Pt mine au fost mereu un mister cazaturile lui Ianakim in general pe drum bun si eu il absov de o parte din vina, considerand ca ceva din coportamentul GS-ului l-a incurcat si asa am facut obs ca daca mergea pe ST probabil nu ar fi cazut pt ca setat corespunzator nu te lasa sa gresesti, esential pt mine. Concluzia mea din cele relatate: cine vrea vitezana vibratoare GS, cine merge enduroturing ST. Si nu ma dau in laturi de la o confruntare in paralel cu sau fara pasager la orice altitudine sa vedem cat de mare este diferenta Editat Ianuarie 26, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Se leaga oarecum pt ca ST este limitat. Este undeva pe ADVrider un tabel cu puterile disponibile in diverse trepte si setari. Nu-l gasesc, dar in mare in vit 1 pe T sunt 62, CP iar pe S 72CP (sau cam pe acolo). Demarajul 0-100 parca era 4,...s pt GS si 5,...s pt ST. La limita, turat la max si cu treapta 1 si 2 mai scurte, dinamica este mai buna la BMW, dar din pacate GS nu este vitezana. Diferenta este oricum nesemnificativa pt un utilizator de enduroturing si la ambele oricum foarte buna pt a nu te face de rusine in trafic. Probabil comparat cu GS adv lucrurile se mai schimba cutia lui fiind etajata diferit. Conteaza si celelalte setari ale controlului tractiunii care mai limiteaza si ele ceva. Pt mine au fost mereu un mister cazaturile lui Ianakim in general pe drum bun si eu il absov de o parte din vina, considerand ca ceva din coportamentul GS-ului l-a incurcat si asa am facut obs ca daca mergea pe ST probabil nu ar fi cazut pt ca setat corespunzator nu te lasa sa gresesti, esential pt mine. Concluzia mea din cele relatate: cine vrea vitezana vibratoare GS, cine merge enduroturing ST. Si nu ma dau in laturi de la o confruntare in paralel cu sau fara pasager la orice altitudine sa vedem cat de mare este diferenta confruntari, masuratori, teste... pentru ce fratilor? sa stabiliti ce? ambele motociclete sunt frumoase, foarte puternice si cuplu cacalau. de ce trebuie sa va contraziceti atat? sa dea Dumnezeu sa aveti bani si timp si sa faceti fiecare cate 100.000 de km. si sa puneti concluziile aici. atatea orgolii n-am mai vazut de cand eram mic (cand fiecare sustinea ca tata lui e mai tare). pana la urma nu suntem toti MOTOCICLISTI indiferent de ce conducem? de ce trebuie sa imposcati cu mizerii unii in altii? si nu vad unu mai destept sa cedeze... stiam ca motocicleta cea mai buna e aia pe care o ai. am vazut Austria si m-am plimbat prin Viena cu o motocicleta de 22 de ani. fara sa am cea mai mica problema. poze nu aveti cu motoarele voastre? tuninguri, chestii noi la ele? conteaza in cate secunde prinde suta? @bogdan> nu mai fa misto de cazaturile lui ianachim (nu-i prima data cand aduci vorba de ele) ca motociclist esti si tu si nu-ti doreste nimeni sa faci contact cu asfaltu. dar daca s-ar intampla, cred ca ultimul lucru pe care ti-l doresti e sa faca prietenii misto de tine. va doresc o iarna usoara in continuare! si hai odata cu caldura ca sigur ne-am plictisit cu totii de frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) din pct meu de vedere ca bogdan aduce aminte de cazaturile mele nu.i bai asa cum am mai zis eu unu ma mir ca mai sunt in viata la stilu.mi de mers si sa le lamurim undeva la max 60 km.h pe sipca intr.o curba la dreapta asfalt uscat eu cu capu dupa pasarele prin copaci si undeva in miez de iarna pe drum cu polei si ninsoare spre mare cam tot pe la 60 linie dreapta daca asta imi e clar ce a fost insa la prima sa mor de stiu cam atat in 100000 km astea de pe loc cand uit sa pun cricul vreti sa le pun????? si bogdan nu uita ce ti.am zis tu poti recunoaste un BMW numai din forma gaurii tevii de esapament....asta la GSA caci la K nu ai timp sa vezi nici aia Mesaj completat @gabyshor MI AR FI MAI RUSINE SA MERG CA HAREA DECAT SA CAD CA MINE...PRIETENI STIU DE CE CAZATURILE SUNT CATEVA INSA MERSUL E CU MIILE DE KM Editat Ianuarie 26, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Probabil comparat cu GS adv lucrurile se mai schimba cutia lui fiind etajata diferit. ST nu este concurent cu ADV... poate doar la greutate. Si, din ce stiu eu, cutia la GS si GS ADV standard este identica; diferenta apare cand se comanda cutia enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 confruntari, masuratori, teste... pentru ce fratilor? sa stabiliti ce? ambele motociclete sunt frumoase, foarte puternice si cuplu cacalau. de ce trebuie sa va contraziceti atat?sa dea Dumnezeu sa aveti bani si timp si sa faceti fiecare cate 100.000 de km. si sa puneti concluziile aici. atatea orgolii n-am mai vazut de cand eram mic (cand fiecare sustinea ca tata lui e mai tare). pana la urma nu suntem toti MOTOCICLISTI indiferent de ce conducem? de ce trebuie sa imposcati cu mizerii unii in altii? si nu vad unu mai destept sa cedeze... stiam ca motocicleta cea mai buna e aia pe care o ai. am vazut Austria si m-am plimbat prin Viena cu o motocicleta de 22 de ani. fara sa am cea mai mica problema. poze nu aveti cu motoarele voastre? tuninguri, chestii noi la ele? conteaza in cate secunde prinde suta? @bogdan> nu mai fa misto de cazaturile lui ianachim (nu-i prima data cand aduci vorba de ele) ca motociclist esti si tu si nu-ti doreste nimeni sa faci contact cu asfaltu. dar daca s-ar intampla, cred ca ultimul lucru pe care ti-l doresti e sa faca prietenii misto de tine. va doresc o iarna usoara in continuare! si hai odata cu caldura ca sigur ne-am plictisit cu totii de frig. Corect! Nu ne certam,ne tinem de urat pana trece iarna asta! Suntem prieteni si daca n-avem de ce sa vorbim,ne legam de motoarele astea,saracele! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) din pct meu de vedere ca bogdan aduce aminte de cazaturile mele nu.i bai asa cum am mai zis eu unu ma mir ca mai sunt in viata la stilu.mi de mers si sa le lamurim undeva la max 60 km.h pe sipca intr.o curba la dreapta asfalt uscat eu cu capu dupa pasarele prin copaci si undeva in miez de iarna pe drum cu polei si ninsoare spre mare cam tot pe la 60 linie dreapta daca asta imi e clar ce a fost insa la prima sa mor de stiu cam atat in 100000 km astea de pe loc cand uit sa pun cricul vreti sa le pun????? si bogdan nu uita ce ti.am zis tu poti recunoaste un BMW numai din forma gaurii tevii de esapament....asta la GSA caci la K nu ai timp sa vezi nici aia Mesaj completat @gabyshor MI AR FI MAI RUSINE SA MERG CA HAREA DECAT SA CAD CA MINE...PRIETENI STIU DE CE CAZATURILE SUNT CATEVA INSA MERSUL E CU MIILE DE KM Scopul vietii mele este sa merg pe moto si maine si cu Claudia in spate. Parca ai cazut si in Alpi la prima tura, putin in fata noastra. Cazaturile in sine de altfel usoare cu conteaza in sine. Ai avut noroc, bine, mergi mai departe, dar dincolo de ele eu cautam o explicatie, pt ca de lipsa experientei in cazul tau nu poate fi vorba. Mie chiar nu mi-e rusine cu stilul meu de mers, chiar ma mandresc cu el. De cand am schimbat motorul trebuie sa recunosc ca ritmul s-a mai marit in medie cu 20km/h si cu toate astea, pe ST ma simt mai in siguranta decat pe motoarele mai mici pe care le-am avut pana acum. In cazul lui Ianachim, pe care-l consider prieten, nu fac misto, din contra, dar vreau sa ma intalnesc cu el pe sosea nu la spital. Editat Ianuarie 27, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) confruntari, masuratori, teste... pentru ce fratilor? sa stabiliti ce? ambele motociclete sunt frumoase, foarte puternice si cuplu cacalau. de ce trebuie sa va contraziceti atat?sa dea Dumnezeu sa aveti bani si timp si sa faceti fiecare cate 100.000 de km. si sa puneti concluziile aici. atatea orgolii n-am mai vazut de cand eram mic (cand fiecare sustinea ca tata lui e mai tare). pana la urma nu suntem toti MOTOCICLISTI indiferent de ce conducem? de ce trebuie sa imposcati cu mizerii unii in altii? si nu vad unu mai destept sa cedeze... cel mai "concludent" test ar fi urmatorul - pe o punte lunga de 100m si lata de 1 m se intalnesc un ST si un GS venind din sensuri opuse ... care are marsalier ? si da cu spatele Editat Ianuarie 27, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.