Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Asta pt ca nu le-ai condus pe toate! Testu in sine nu are aplicabilitate practica, ci este doar o metoda la indemana pt a compara cuplul de jos. In cazul autoturismelor toate motorizate disel merg in vit 1 la ralanti fara probleme.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In cazul autoturismelor toate motorizate disel merg in vit 1 la ralanti fara probleme.

 

Poate alea cu calculator. Care, de fapt, accelereaza singure. Se observa si pe turometru daca nu sesizezi cu urechea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu le-am condus pe toate. Mi-a scapat precizarea referitoare la BENZINA. Oricum, asta e doar o combinatie de cuplu jos si cat de tare tine unitatea de comanda de turatia de relanti. Un Lancer, cu toate ca nu pleaca doar dim ambreiaj, in viteza 1 nu se opreste daca motorul e rece. Merge cu vreo 5-7km la ora constant (daca are unde si nu intrii in ceva sau pui frana :lol:). De ce cand motorul e rece? Poate pentru ca atunci amestecul e mai bogat - presupun si eu. In rest poti sa omori motorul subturandu-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Tenereul meu merge chiar si in treapta a 3-a fara sa accelerez. Dar cred ca tine mai mult de arborii de echilibrare decat de cuplu. In treapta 1 poti urca chiar si rampe usoare. Cand m-am suit pe Africa Twin si mi-a murit motorul pt ca am decuplat abreiajul fara sa accelerez, mi s-a parut ciudat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu le-am condus pe toate. Mi-a scapat precizarea referitoare la BENZINA. Oricum, asta e doar o combinatie de cuplu jos si cat de tare tine unitatea de comanda de turatia de relanti. Un Lancer, cu toate ca nu pleaca doar dim ambreiaj, in viteza 1 nu se opreste daca motorul e rece. Merge cu vreo 5-7km la ora constant (daca are unde si nu intrii in ceva sau pui frana :lol:). De ce cand motorul e rece? Poate pentru ca atunci amestecul e mai bogat - presupun si eu. In rest poti sa omori motorul subturandu-l.

Asta era si ideea sa verifici empiric daca ai sau nu cuplu de jos, cel putin cand vrei sa faci comparatii cu alt model/marca. Intr-o suta de metri nu pateste motorul nimic, dar macar demotezi mitul ca cutare motor are sau nu cuplu mai mare la turatii mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, flacai !

 

In primul rand tin sa mentionez ca... am fost citat... "partial color" !

Nu am acum nici timpul si nici dispozitia pentru a intra in amanunte...

 

Stiu ca orice afirmatie mai neobisnuita pe acest forum provoaca unora explozii de veselie...

Sa fie sanatosi !

Eu nu vorbesc din auzite ci din experienta personala.

Din curiozitate dusa la extrem dar si din testele "neortodoxe" facute ani de zile cu zeci de masini si motociclete

pentru revistele "auto motor si sport" si "Univers Moto" :

Si un motociclist bun si un sofer idem sunt capabili sa ruleze cu motorul cald - pe suprafata plana -

fara sa accelereze in primele doua trepte.

 

Ba, mai mult... pe pariu !

Se poate pleca de pe loc si in ultima treapta a cutiei de viteze !

 

Sa fim iubiti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, flacai !

 

In primul rand tin sa mentionez ca... am fost citat... "partial color" !

Nu am acum nici timpul si nici dispozitia pentru a intra in amanunte...

 

Stiu ca orice afirmatie mai neobisnuita pe acest forum provoaca unora explozii de veselie...

Sa fie sanatosi !

Eu nu vorbesc din auzite ci din experienta personala.

Din curiozitate dusa la extrem dar si din testele "neortodoxe" facute ani de zile cu zeci de masini si motociclete

pentru revistele "auto motor si sport" si "Univers Moto" :

Si un motociclist bun si un sofer idem sunt capabili sa ruleze cu motorul cald - pe suprafata plana -

fara sa accelereze in primele doua trepte.

 

Ba, mai mult... pe pariu !

Se poate pleca de pe loc si in ultima treapta a cutiei de viteze !

 

Sa fim iubiti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca asta-i tare. Din cate masini si motociclete am condus, nu stiu vreuna sa plece la relanti intr-a-ntaia.

 

:lol: aici te inseli la greu... cel putin la masini; dar de fapt, nu stiu ce ai condus tu.

 

 

Iar de alea automate nu mai vorbim... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade,poate mai ai datele referitoare la reprizele obtinute de ST si GS in testul in Alpi!

Cu pasager,intr-a 2,a 3-a viteza,in rampa,la 2000 m,etc

Poti sa le mai pui o data?

Mersi!

Mesaj completat

Hai ca am gasit!

 

GS ST

accelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec

la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec)

in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec)

 

franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m

consum mediu in test 4,6l 5,7l

 

Ca sa mai punctez ceva,la capitolul minusuri la ST : "dezvoltarea puterii motorului,modesta!"

Si ca sa mai spun ceva,se poate vedea cum o motocicleta de 65cp poate avea reprize mai bune ca una de 110 cp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS ST

accelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec

la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec)

in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec)

 

franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m

consum mediu in test 4,6l 5,7l

Daca sunt reale cifrele motoarele nu sunt in aceasi clasa. Dar ar putea fi alese intervalele de viteza ca sa avantajeze GS-ul.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade,poate mai ai datele referitoare la reprizele obtinute de ST si GS in testul in Alpi!

Cu pasager,intr-a 2,a 3-a viteza,in rampa,la 2000 m,etc

Poti sa le mai pui o data?

Mersi!

Mesaj completat

Hai ca am gasit!

 

GS ST

accelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec

la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec)

in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec)

 

franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m

consum mediu in test 4,6l 5,7l

 

Ca sa mai punctez ceva,la capitolul minusuri la ST : "dezvoltarea puterii motorului,modesta!"

Si ca sa mai spun ceva,se poate vedea cum o motocicleta de 65cp poate avea reprize mai bune ca una de 110 cp!

 

Si astea cine lea facut ...lasa-ma sa ghicesc... o revista la care BMW e un fel de "tusica Tamara" :lol:

 

Aia cu 2000 de metri e fix pix injectia va optimizat amestecul imediat ... 50~100KM/h ma nu vreau sa bag mana in foc da in 9,2 secunde cred ca o scot cu Loganul ceva mai bun :) un motor care are 0~100 km la cat 3,x s 4,x s ?...vrei sa cred ca il duci la 2000 m si ii trebe 9,2 sec de la 50~100km/h si astea si in treapta 2 :D ( si ce daca are pasager ...70Kg in plus...sau poate au pus pasager vreun luptator de sumo la Yamaha)

 

La doua motoare care au aprox aceleasi specificatii... ciferele alea put da nu asa put rau de tot ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La doua motoare care au aprox aceleasi specificatii... ciferele alea put da nu asa put rau de tot ... :lol:

Mda, nu-i vorba de asta dar nu au zis cum s-au schimbat vitezele: in roshu sau la bun simt. Aici daca nu se tine cont de plaja de turatii pentru care e optimizat motorul se poate pierde foaaarte mult timp.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac aia de la Motorrad ca au infipt si amaratul de Versys la test, printre elefanti. :lol:

Insa degeaba se discuta de cateva pagini comparatia intre ST si GS, pentru ca se stie ca a mai tare mobra e o italianca. :)

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-124616

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac aia de la Motorrad ca au infipt si amaratul de Versys la test, printre elefanti. :)

Insa degeaba se discuta de cateva pagini comparatia intre ST si GS, pentru ca se stie ca a mai tare mobra e o italianca. :D

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-124616

 

Alta adunatura de amarati si astia...de la MCN "Clasa Adventure" sa decis castigatorul exclusiv pe asfalt ... ce kaka mai e si asta...e... e..."tusica Tamara " costumata in rosu...Ducati rosu :lol: ....si "rotita aia de 17" de pe Ducati sigur s-ar fi integrat perfect aici : :) ( e super fain Ducatiu da nu pt ce l-au ales ei )

 

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac aia de la Motorrad ca au infipt si amaratul de Versys la test, printre elefanti. :lol:

Insa degeaba se discuta de cateva pagini comparatia intre ST si GS, pentru ca se stie ca a mai tare mobra e o italianca. :)

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-124616

 

Totusi, ce cauta LC8 Adventure pe aceeasi pagina cu Multistrada? Hai, celelalte doua merg pe aceeasi pagina. Dar LC8 si Multistrada sunt din alte categorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, ce cauta LC8 Adventure pe aceeasi pagina cu Multistrada? Hai, celelalte doua merg pe aceeasi pagina. Dar LC8 si Multistrada sunt din alte categorii.

Tehnic, sunt de acord, Dar comercial nu este asa. Marea majoritate a motoretelor astea, inclusiv LC8, se vand unor oameni care nu ies cu ele de pe asfalt. Asa ca merg impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade,poate mai ai datele referitoare la reprizele obtinute de ST si GS in testul in Alpi!

Cu pasager,intr-a 2,a 3-a viteza,in rampa,la 2000 m,etc

Poti sa le mai pui o data?

Mersi!

Mesaj completat

Hai ca am gasit!

 

GS ST

accelerare 0-140km/h 6,1sec 6,9sec

la peste 2000m 50-100km/h 7,1 9,2 ( la fel si Kawasaki Versis 9,2 sec)

in vit a 2-a cu pasager 25-75 km/h 4,6 6,9 ( aici Versis a scos 6,3 sec)

 

franare 75-25km/h cu pasager 23,1m 26,8m

consum mediu in test 4,6l 5,7l

 

Ca sa mai punctez ceva,la capitolul minusuri la ST : "dezvoltarea puterii motorului,modesta!"

Si ca sa mai spun ceva,se poate vedea cum o motocicleta de 65cp poate avea reprize mai bune ca una de 110 cp!

Se leaga oarecum pt ca ST este limitat. Este undeva pe ADVrider un tabel cu puterile disponibile in diverse trepte si setari. Nu-l gasesc, dar in mare in vit 1 pe T sunt 62, CP iar pe S 72CP (sau cam pe acolo). Demarajul 0-100 parca era 4,...s pt GS si 5,...s pt ST. La limita, turat la max si cu treapta 1 si 2 mai scurte, dinamica este mai buna la BMW, dar din pacate GS nu este vitezana. Diferenta este oricum nesemnificativa pt un utilizator de enduroturing si la ambele oricum foarte buna pt a nu te face de rusine in trafic. Probabil comparat cu GS adv lucrurile se mai schimba cutia lui fiind etajata diferit. Conteaza si celelalte setari ale controlului tractiunii care mai limiteaza si ele ceva. Pt mine au fost mereu un mister cazaturile lui Ianakim in general pe drum bun si eu il absov de o parte din vina, considerand ca ceva din coportamentul GS-ului l-a incurcat si asa am facut obs ca daca mergea pe ST probabil nu ar fi cazut pt ca setat corespunzator nu te lasa sa gresesti, esential pt mine. Concluzia mea din cele relatate: cine vrea vitezana vibratoare GS, cine merge enduroturing ST. Si nu ma dau in laturi de la o confruntare in paralel cu sau fara pasager la orice altitudine sa vedem cat de mare este diferenta :lol:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se leaga oarecum pt ca ST este limitat. Este undeva pe ADVrider un tabel cu puterile disponibile in diverse trepte si setari. Nu-l gasesc, dar in mare in vit 1 pe T sunt 62, CP iar pe S 72CP (sau cam pe acolo). Demarajul 0-100 parca era 4,...s pt GS si 5,...s pt ST. La limita, turat la max si cu treapta 1 si 2 mai scurte, dinamica este mai buna la BMW, dar din pacate GS nu este vitezana. Diferenta este oricum nesemnificativa pt un utilizator de enduroturing si la ambele oricum foarte buna pt a nu te face de rusine in trafic. Probabil comparat cu GS adv lucrurile se mai schimba cutia lui fiind etajata diferit. Conteaza si celelalte setari ale controlului tractiunii care mai limiteaza si ele ceva. Pt mine au fost mereu un mister cazaturile lui Ianakim in general pe drum bun si eu il absov de o parte din vina, considerand ca ceva din coportamentul GS-ului l-a incurcat si asa am facut obs ca daca mergea pe ST probabil nu ar fi cazut pt ca setat corespunzator nu te lasa sa gresesti, esential pt mine. Concluzia mea din cele relatate: cine vrea vitezana vibratoare GS, cine merge enduroturing ST. Si nu ma dau in laturi de la o confruntare in paralel cu sau fara pasager la orice altitudine sa vedem cat de mare este diferenta :lol:

confruntari, masuratori, teste... pentru ce fratilor? sa stabiliti ce? ambele motociclete sunt frumoase, foarte puternice si cuplu cacalau. de ce trebuie sa va contraziceti atat?

sa dea Dumnezeu sa aveti bani si timp si sa faceti fiecare cate 100.000 de km. si sa puneti concluziile aici.

atatea orgolii n-am mai vazut de cand eram mic (cand fiecare sustinea ca tata lui e mai tare).

pana la urma nu suntem toti MOTOCICLISTI indiferent de ce conducem? de ce trebuie sa imposcati cu mizerii unii in altii? si nu vad unu mai destept sa cedeze...

stiam ca motocicleta cea mai buna e aia pe care o ai. am vazut Austria si m-am plimbat prin Viena cu o motocicleta de 22 de ani. fara sa am cea mai mica problema.

poze nu aveti cu motoarele voastre? tuninguri, chestii noi la ele? conteaza in cate secunde prinde suta?

@bogdan> nu mai fa misto de cazaturile lui ianachim (nu-i prima data cand aduci vorba de ele) ca motociclist esti si tu si nu-ti doreste nimeni sa faci contact cu asfaltu. dar daca s-ar intampla, cred ca ultimul lucru pe care ti-l doresti e sa faca prietenii misto de tine.

 

va doresc o iarna usoara in continuare! si hai odata cu caldura ca sigur ne-am plictisit cu totii de frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pct meu de vedere

ca bogdan aduce aminte de cazaturile mele nu.i bai

asa cum am mai zis eu unu ma mir ca mai sunt in viata la stilu.mi de mers

si sa le lamurim

 

undeva la max 60 km.h pe sipca intr.o curba la dreapta asfalt uscat eu cu capu dupa pasarele prin copaci

si

undeva in miez de iarna pe drum cu polei si ninsoare spre mare cam tot pe la 60 linie dreapta

daca asta imi e clar ce a fost insa la prima sa mor de stiu

cam atat in 100000 km

astea de pe loc cand uit sa pun cricul vreti sa le pun?????

 

si bogdan nu uita ce ti.am zis

 

tu poti recunoaste un BMW numai din forma gaurii tevii de esapament....asta la GSA

caci la K nu ai timp sa vezi nici aia

 

 

 

Mesaj completat

@gabyshor

 

MI AR FI MAI RUSINE SA MERG CA HAREA DECAT SA CAD CA MINE...PRIETENI STIU DE CE

CAZATURILE SUNT CATEVA INSA MERSUL E CU MIILE DE KM

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil comparat cu GS adv lucrurile se mai schimba cutia lui fiind etajata diferit.

 

ST nu este concurent cu ADV... poate doar la greutate. :)

Si, din ce stiu eu, cutia la GS si GS ADV standard este identica; diferenta apare cand se comanda cutia enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...