Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Nu prea am inteles mare lucru, tehnic vorbind, dar am inteles ce-ai vrut sa spui.

Asadar, revenind, nu vad de ce ar manca pe cineva in curr, mai ales cand nu exista dealer local si garantiile in Romania sunt in general praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Buna tuturor! :)

 

Am nevoie de o baterie pt Honda CB 500 si ma gandeam ca si varianta la una cu gel, asta: http://depozituldebaterii.ro/baterii-pentru-autovehicule.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=110&category_id=34 , doar ca am dubii in ceea ce o priveste pt ca in cartea motocicletei bateria ar fi de 8Ah, nu 9 - cum e Volton-ul din link. Are vreo importanta in conditiile in care vorbim despre o diferenta de 1 Ah?

 

Alta varianta ar fi tot un Volton: http://depozituldebaterii.ro/baterii-pentru-autovehicule.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=116&category_id=36 sau Yuasa : http://motodiscount.ro/YUASA_YTX9-BS_acumulator .

Sunt incepatoare asa ca sugestiile voastre sunt binevenite. Multumesc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel bateria pt CB500 e YTX9-BS. (Nu ma uit la linkurile alea, nu-i suport pe aia de la depozituldebaterii) Codul asta conteaza, nu restul detaliilor. (exista, in functie de producator, coduri echivalente - CBTX9-BS, GTX9-BS si altele.

Eu zic sa te duci la un magazin moto, nu la d-astea de vand pentru toti si nu se pricep la nimic. Motodiscout sunt baieti seriosi, Yuasa e marca buna. De Volton n-am auzit.

Poti sa mai incerci la magazinul Mymoto din Cotroceni, daca iti e mai la indemana. Au vreo 4 variante pentru tine, in ordinea preturilor: Kyoto, Unibat, Toplite, Yuasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea de baza din link nu era musai ca "pornesc mobre la -10 grade si 6000 de metri altitudine", ci ca respectivul, cu destula experienta, a avut increde ca nu-l lasa in drum. Si nu l-o lasat. Iar colegul, daca facem referire la acelasi topic: /index.php?/topic/751129-baterie-pe-litiu-aliant-lifepo4-a-song-of-ice-and-fire-mai-mult-fire/page-2&do=findComment&comment=4420873, a descoperit ca pana la urma problema o fost de la mobra, nu de la baterie. Deci as spune ca discutia nu-i chiar asa de usor de transat cu: e proaste toate :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa-mi iau si eu din considerente de greutate si dimensiune si am cautat si tot cautat pe forumuri. Cam 80% din ce am citit au fost contra LiFePO / Li-Ion. Tehnologia asta inca e in experimente si nu stie nimeni cat e de stabila o baterie din aia. Multi le au de ani buni fara probleme, dar mai multi au avut probleme si au revenit la cele clasice. Probabil in cativa ani vom vedea OEM pe unele modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macht 8Ah la 125 lei, luat de la un magazin de piese auto. Acid separat, tehnologie AGM. Eu am pus pe motorul meu Fulbat 10 Ah de la motodiscount, nu am de ce mă plânge. Tot Macht am și la mașină, de 74 Ah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Studiu de caz: Baterie Varta cumparata anul trecut de la e-piesa in martie-aprilie, cred, montata pe o Yamaha Virago 535 din 1996. Incarcare buna, in jur de 13.9-14.1 V. Am mers cred ca sub 1000 de km sezonul trecut si peste iarna bateria a stat pe motocicleta intr-o parcare subterana unde temperatura nu a scazut sub 7-8 grade. Mentionez ca motocicleta a mai fost pornita de cateva ori in timpul iernii si lasata sa mearga pana se incalzea motorul. Am scos bateria de pe motocicleta sa o pun la incarcat, avea apa sub nivel la toti elementii. Am completat cu apa distilata si am masurat tensiunea: 8,8-9V. Am pus-o la incarcat pe redresor de la Lidl (1.2A) si a stat aproape 24 de ore, insa daca iau redresorul de pe ea are 11.8 V, nici macar 12. Oare mai are vreo sansa sa invie? S-o las mai mult pe redresor? Mie imi pare ca miroase a baterie noua... Chestia e ca display-ul redresorului imi arata tensiuni variate cand sta la incarcat: 11.9, 12.1, 14.6, 15.3, 12.2 etc. La alta baterie pe care am incarcat-o cu acelasi redresor crestea tensiunea treptat, pe masura ce se incarca, pana pe la 14.5, apoi scria FULL dupa un timp, cand bateria era evident incarcata.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pilaf. trebuia lasata in pace peste iarna, sau scoasa si pusa la incarcat.

 

Da, cred ca e dusa. Chestia e ca in aceleasi conditii au stat si bateriile de pe Varadero si de pe Hornetul de 250 si nu au nicio problema. Pornesc ambele la sfert, au zvac si incarcarea e buna.

» Post actualizat in 26 Apr 2018 14:28

Am gasit Exide la 123 de lei. Eu zic ca e destul de bun pretul... Nu are rost sa iau mai scumpa pt ca nu merg mult cu motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am lasat 5 zile motocicleta nepornita iar cand am vrut sa o pornesc bateria era aproape descarcata. Dupa cateva incercari, era si mai rau. Urmatoarea zi am pus redresorul (unul de la Lidl) pe ea si avea o linie. Am dus-o la 3 linii si am pus-o pe motor. M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul).

A fost ok. Urmatoarea zi, dimineata, am gasit-o iar descarcata. Am incarcat-o iar, m-am plimbat aproape o ora (tot asa, fun mood). Am oprit 10minute, apoi era moarta.

 

Nu am apucat sa pun voltmetrul sa vad cu cat incarca releul. Acum sunt in Bucuresti, ea in Ploiesti. Din experienta voastra, bateria este de vina? Ma gandesc ca daca nu incarca releul, bateria s-ar fi dus de tot.

 

As prefera sa fie bateria :D

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am lasat 5 zile motocicleta nepornita iar cand am vrut sa o pornesc bateria era aproape descarcata. Dupa cateva incercari, era si mai rau. Urmatoarea zi am pus redresorul (unul de la Lidl) pe ea si avea o linie. Am dus-o la 3 linii si am pus-o pe motor. M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul).

A fost ok. Urmatoarea zi, dimineata, am gasit-o iar descarcata. Am incarcat-o iar, m-am plimbat aproape o ora (tot asa, fun mood). Am oprit 10minute, apoi era moarta.

 

Nu am apucat sa pun voltmetrul sa vad cu cat incarca releul. Acum sunt in Bucuresti, ea in Ploiesti. Din experienta voastra, bateria este de vina? Ma gandesc ca daca nu incarca releul, bateria s-ar fi dus de tot.

 

As prefera sa fie bateria :D

 

Multumesc!

N-ai cum sa stii niciodata sigur daca nu masori incarcarea, dar asa ochiometric pare ca bateria nu mai tine curent.

Daca nu incarca corect mergeai pe baterie si la un moment dat murea...sau poate ai un consumator cand motorul e oprit gen alarma sau ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru reply, in primul rand :)

 

Am uitat sa spun, la instalatia electrica nu am schimbat absolut nimic, nici macar un bec. Deci ipoteza asta pica.

Asa ma gandeam si eu, ca daca releul nu incarca, m-ar fi lasat cu siguranta si bateria in scurt timp. Voiam niste pareri pana ajung acasa sambata :D O sa pun voltmetrul pe releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul).

De unde ideea ca daca mergi mai turat se descarca bateria mai repede? E fix pe dos.

» Post actualizat in 03 May 2018 07:26

Atentie cand masori, vezi in manual la ce turatie se face masurarea si cu ce consumatori. Daca masori la ralanti cu faru' stins e degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat incarcarea, 13.7-14.2. Ramane sa cumpar baterie. Ce parere aveti despre Exide? Imi puteti recomanda un magazin cu preturi ok? Am gasit la 210 lei, 8.6Ah si are o tehnologie AGM despre care o sa citesc acum.

Editat de DrLexic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat incarcarea, 13.7-14.2. Ramane sa cumpar baterie. Ce parere aveti despre Exide? Imi puteti recomanda un magazin cu preturi ok? Am gasit la 210 lei, 8.6Ah si are o tehnologie AGM despre care o sa citesc acum.

Eu am mai luat de pe emag

https://www.emag.ro/baterie-moto-exide-8-6ah-ytz10-bs/pd/D7CMF3BBM/?X-Search-Id=0b5d0eb65fda09e9e5e4&X-Product-Id=14726869&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Search-Action=view

Si am formatat-o eu ca vine uscata.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...