mony Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Eu am folosit un redresor cumparat din bucuresti de la magazinele de electronice din tei - lizeanu. A costat 45 ron, scoate 1A sau 1,2A (nu mai tin minte). E complet automat. Am incarcat inclusiv acumulatori auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 .State of Charge . Specific Gravity .Voltage . 12V 6V 100% . 1.265 . 12.7 . 6.3 *75% . 1.225 . 12.4 . 6.2 50% . 1.190 . 12.2. 6.1 25% . 1.155 . 12.0 . 6.0 Discharged . 1.120 . 11.9. 6.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 fratilor, sa nu faceti prostia sa cumparati vreodata Victor, m-a lasat dupa un an de zile, dupa ce la o luna de la achizitionare mi-a fost schimbata pe garantie, cred ca si bateriile chinezesti yucell sunt mai bune ca victor.Acum astept sa imi soseasca NitoYtx9B, sper sa fie un acumulator bun . PS: pana acum am " descoperit " multi motociclisti care au avut probleme cu Victor, si tind sa cred ca cei ce au fost multumiti de Victor au avut un mare , mare noroc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Eu zic ca sa nu cumparati cu acid deloc! Un tovaras din Italia avea pe 1150 GSA una cu acid, si vrand nevrand mai scapi mobra, ca e pe loc, ca e accident, ma rog. Treaba a fost ca ia curs acid pe instalatia electrica si i-a corodat ceva fire, dupa care nu i-a mai pornit mobra. Apoi apuca-te si cauta unde e hiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Da' cu ce? (sa-mi fie cu iertare ca intreb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 De ce ce? De ce sa nu mai folosesti cu acid? Ca daca iti curge poti pati ca ala si pe urma bagi in motoro mai mult decat daca ti-ai lua una cu gel. Mesaj completat In plus, raportul pret/calitate e >> in favoarea celei cu gel. Pe a mea scrie BMW EXIDE si ca sa nu fie montata mai tazriu de 07 2007. Deci a fost montata mai inainte de data aia. Si motorul porneste f usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 cel putin la mine daca pica mobra, n-are cum sa curga acid decat pe furtunul de prea plin care se duce undeva sub motor, daca cei de la bmw n-au gandit-o cu un astfel de furtunel, e cam treaba lor nu a bateriei, si chiar si asa, putea sa puna proprietarul un furtun de 2 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Yuasa si Exide sunt cele mai bune. Am avut pe CBR600 Yuasa cu gel (770 lei) dar facea toti banii, dupa cinci ani inca era in perfecta stare dar si pretul este pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 cel putin la mine daca pica mobra, n-are cum sa curga acid decat pe furtunul de prea plin care se duce undeva sub motor, daca cei de la bmw n-au gandit-o cu un astfel de furtunel, e cam treaba lor nu a bateriei, si chiar si asa, putea sa puna proprietarul un furtun de 2 lei Nu-i chiar asa, bateria la majoritatea mobrelor sta intr-un suport, nu intr-un vas prevazut cu furtun! Daca tu iei baterie si nu are furtun atunci a cui e vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Majoritatea bateriilor de mobra cu acid au gaurica cu stut unde se pune furtunu.. care duce sub mobra. Nea ala cu bembe care zici ca a topit fire probabil a bulibasit el ceva pe-acolo, ori ii lipsea furtunul. Orice producator de mobra cred ca ia in calcul si ca o sa cada mobra aia vreodata... Mesaj completat Uite shtutzu in stanga sus - cel rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 In legatura cu pierderea electrolitului din baterie la rasturnarea motorului... Mi-a cazut motorul de pe cric intr-o seara,..l-am ridicat dimineata... Din baterie n-a curs nici-un strop.. Am o Varta cu furtunul respectiv montat...nici pe furtun nu era acid (nu cred ca e ceva infundat,bateria are cateva luni..) De aceea presupun ca acel stut permite eliminarea gazelor,dar nu permite curgerea electrolitului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 eu am un nitro de un an si tine bine pe rsv cu intretinere (redresor automat destept, nu doar care incarca si mentine). victor a tinut 2 ani pe acelasi rsv dar fara intretinere (il cunosc pe fostul proprietar)... depinde si de cum o intretii. ale mele daca stau mai mult de 2 zile degeaba pac pe redresor automat (am 3 rahaturi de saito, m-am tampit de tot, trebuie sa vina si al patrulea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 va salut ! eu mi am luat un acumulator JMT cu gel ... 400 ron cine stie despre astea ceva ? de incarcat se poate incarca cu redresor normal : sau trebuie redresor special pentru gel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Se poate incarca cu redresor normal De calitate nush ce sa zic, dac cu gel la banii aia ar trebuie sa fie super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 cel putin la mine daca pica mobra, n-are cum sa curga acid decat pe furtunul de prea plin care se duce undeva sub motor, daca cei de la bmw n-au gandit-o cu un astfel de furtunel, e cam treaba lor nu a bateriei, si chiar si asa, putea sa puna proprietarul un furtun de 2 lei Bateria tre sa aiba stut din ala. Au toate bateriile asa ceva? Ca furtun ii usor rau de pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 va salut ! eu mi am luat un acumulator JMT cu gel ... 400 ron cine stie despre astea ceva ? de incarcat se poate incarca cu redresor normal : sau trebuie redresor special pentru gel ? Om bun, cu gel - fara gel, tot o baterie cu placi de plumb si acid sulfuric este. Doar ca cele cu gel au un agent de gelifiere intre placi care face acidul sa devina gel. In rest, din toate punctele de vedere se comporta exact la fel ca orice baterie de acumulatori cu acid si cu plumb. Ca exercitiu, cum se incarca bateria pe motocicleta? Daca scoti bateria clasica si pui una cu gel schimbi si sistemul de incarcare de pe motocicleta? Un pic de creier putem folosi si noi inainte de a posta astfel de intrebari? Mesaj completat Bateria tre sa aiba stut din ala. Au toate bateriile asa ceva? Ca furtun ii usor rau de pus. Da, cele cu acid-lichid si cu mentenanta au. Cele fara mentenanta (sigilate complet) nu au. Aleau au doar o gaurica pt gaze pe unde nu trebuie sa curga acidul daca o intorci cu fundul in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Stie cineva cum se face formarea unei baterii cu PB? Am baterie de 12Ah si momentan e la incarcat. Cum se poate face descarcarea (eu ma gindisem la un bec) si pina la ce prag (la citi volti sa ma opresc cu descarcarea) se poate face fara sa stric bateria? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Stie cineva cum se face formarea unei baterii cu PB? Am baterie de 12Ah si momentan e la incarcat. Cum se poate face descarcarea (eu ma gindisem la un bec) si pina la ce prag (la citi volti sa ma opresc cu descarcarea) se poate face fara sa stric bateria? Multumesc. cu pb, cu pb dar de care? sunt unele formate din fabrica! daca e clasica o incarc la maxim (am redresor automat care o incarca si o descarca un pic dar doar un pic, iar o incarca, etc. o mentine.) si ii pun un bec de 21w (de stop) si o las sa scada pana la 12v. dupa aia o incarc iar si e gata. daca e gata formatata torn electrolitul, o las pana se raceste (in jur de 20-30 de minute se activeaza si cica e gata, eu o las vreo 2 ore sa se raceasca de tot) si o incarc pana la maxim si o urc pe troaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Bateria este Varta si am luat-o de noua cu acid in ea (cica era gata formatata). Acu' nu stiu daca o fi sau nu o fi formatata; eu ma gindeam sa ii mai fac un ciclu incarcare-descarcare ca tot stau cu motoru sub husa. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 de care varta? ce model? sigilata sau clasica? da mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 (editat) Clasica cu acid. Model YB12AL-A. Editat Decembrie 7, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 doar incarc-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Majoritatea bateriilor de mobra cu acid au gaurica cu stut unde se pune furtunu.. care duce sub mobra. Nea ala cu bembe care zici ca a topit fire probabil a bulibasit el ceva pe-acolo, ori ii lipsea furtunul. Orice producator de mobra cred ca ia in calcul si ca o sa cada mobra aia vreodata... Mesaj completat Uite shtutzu in stanga sus - cel rosu. toate bateriile vin cu furtun in pachet dar romanii au impresia ca sunt mai destepti decat aia care le-au fabricat si nu mai pun furtunelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 mai sunt si alea vandute de romani care le iau furtunul si... nu stiu ce fac cu el. cel putin nu vreau sa ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Clisma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.