Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului..

Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura...

Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..)

Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna..

Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul..

Mesaj completat

Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului..

Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura...

Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..)

Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna..

Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul..

 

Stare incarcare Densitate electrolit Temperatura inghet

(%) (g/cm cub ) (grd Celsius)

100 1,28 -70

75 1,24 -50

50 1,21 -29

25 1,18 -24

5 1,10 -7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebari timide:Cum masor amperii cu un aparat din ala digital de la taraba si doi ,o chestie din aia inteligenta lasata 5-6 luni in priza nu consuma aproximativ la fel ca pretul unei baterii?

 

Folosesti borna pe care scrie COM,respectiv pe cea care scrie 20A .Comutatorul il treci pe 20 A curent continuu (20A-DC).E posibil ca al tau ,depinde de model,sa masoare doar pana la 10 A. Foarte important,ca sa masori curentul aparatul trebuie inseriat intre sursa si consumator

Consumul de curent dupa ce bateria este incarcata,este neglijabil...tocmai de aceea este inteligent...opreste curentul de incarcare a bateriei cand aceasta este incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate să-mi dea si mie cineva o recomandare pentru un redresor moto bun. ideea e că am de întreținut cinci motociclete aflate în garaj, două bmw gs 650, două ducati monster Âşi un kawasaki vulcan, deci sunt mai multe multe soiuri de baterii. care s-ar preta cel mai bine Âşi ar fi Âşi la un preț decent? ar fi bine să aibă Âşi oprire automată la încărcare Âşi eventual indicator de amperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate să-mi dea si mie cineva o recomandare pentru un redresor moto bun. ideea e că am de întreținut cinci motociclete aflate în garaj, două bmw gs 650, două ducati monster Âşi un kawasaki vulcan, deci sunt mai multe multe soiuri de baterii. care s-ar preta cel mai bine Âşi ar fi Âşi la un preț decent? ar fi bine să aibă Âşi oprire automată la încărcare Âşi eventual indicator de amperi.

eu il am de doi ani si ceva pe asta http://www.louis.de/_10d1481942d2d4a74b938...tnr_gr=10003613

se opreste automat cind bateria e incarcata si are si functie de intretinere. merge foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am asta

 

al300_pro.jpg

 

http://www.h-tronic.eu/product_info.php?in...-12v-batt-.html

 

L-am primit cu motoru, se pare ca neamtu o luat o mufa de bricheta si pot sa imi incarc bateria direct pe acolo, fara sa mai dau jos carene sau altceva.

 

Musai sa ii gasesc un loc caldut, ca alarma imi piuie din ce in ce mai incet de la frig :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit "pe aci" astea:NEVATRONIC 12 si TCHARGE 12.Care ar fi mai buna? Are cineva?

Mesaj completat

Fiindca tot o sa vina iarna si poate mai intereseaza pe cineva am cumparat TCHARGE 12 de la o firma din Cluj.In primul rind vreau sa le multumesc.Intr-o zi la ora 10 am facut comanda iar a doua zi la ora 9 ma suna curieratul pentru livrare acasa in Craiova.Plus ca anterior am primit toate informatiile posibile. BRAVO BAIETI!. Am incarcat bateria si pot spune ca sunt super multumit.Informatii gasititi pe Google-redresoare auto.

Mesaj completat

Scuze.Are posibilitati de selectare a incarcarii dintre care una este pentru moto,si oprirea automata a incarcarii la terminarea ciclului de incarcare.Se pot incarca atit acumulatori cu gel cit si cu acid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O lasi acolo tot timpul ;)

 

Incarcatorul se va opri cand tensiunea pe baterie ajunge la 13.75V, al meu asa face. Si asa ramane pana la primavara ;)

 

Daca il dai jos si masori tensiunea peste o saptamana o sa vezi ca ajunge bateria la 12.5V sa zicem, si daca o pui iar la incarcat o sa ajunga destul de repede la 13.75V unde se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un redresor cumparat din bucuresti de la magazinele de electronice din tei - lizeanu.

A costat 45 ron, scoate 1A sau 1,2A (nu mai tin minte).

E complet automat.

Am incarcat inclusiv acumulatori auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.State of Charge . Specific Gravity .Voltage

. 12V 6V

100% . 1.265 . 12.7 . 6.3

*75% . 1.225 . 12.4 . 6.2

50% . 1.190 . 12.2. 6.1

25% . 1.155 . 12.0 . 6.0

Discharged . 1.120 . 11.9. 6.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

fratilor, sa nu faceti prostia sa cumparati vreodata Victor, m-a lasat dupa un an de zile, dupa ce la o luna de la achizitionare mi-a fost schimbata pe garantie, cred ca si bateriile chinezesti yucell sunt mai bune ca victor.Acum astept sa imi soseasca NitoYtx9B, sper sa fie un acumulator bun .

 

PS: pana acum am " descoperit " multi motociclisti care au avut probleme cu Victor, si tind sa cred ca cei ce au fost multumiti de Victor au avut un mare , mare noroc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca sa nu cumparati cu acid deloc!

Un tovaras din Italia avea pe 1150 GSA una cu acid, si vrand nevrand mai scapi mobra, ca e pe loc, ca e accident, ma rog. Treaba a fost ca ia curs acid pe instalatia electrica si i-a corodat ceva fire, dupa care nu i-a mai pornit mobra. Apoi apuca-te si cauta unde e hiba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ce? De ce sa nu mai folosesti cu acid?

 

Ca daca iti curge poti pati ca ala si pe urma bagi in motoro mai mult decat daca ti-ai lua una cu gel.

Mesaj completat

In plus, raportul pret/calitate e >> in favoarea celei cu gel.

 

Pe a mea scrie BMW EXIDE si ca sa nu fie montata mai tazriu de 07 2007. Deci a fost montata mai inainte de data aia. Si motorul porneste f usor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel putin la mine daca pica mobra, n-are cum sa curga acid decat pe furtunul de prea plin care se duce undeva sub motor, daca cei de la bmw n-au gandit-o cu un astfel de furtunel, e cam treaba lor nu a bateriei, si chiar si asa, putea sa puna proprietarul un furtun de 2 lei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Yuasa si Exide sunt cele mai bune. Am avut pe CBR600 Yuasa cu gel (770 lei) dar facea toti banii, dupa cinci ani inca era in perfecta stare dar si pretul este pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel putin la mine daca pica mobra, n-are cum sa curga acid decat pe furtunul de prea plin care se duce undeva sub motor, daca cei de la bmw n-au gandit-o cu un astfel de furtunel, e cam treaba lor nu a bateriei, si chiar si asa, putea sa puna proprietarul un furtun de 2 lei :)

Nu-i chiar asa, bateria la majoritatea mobrelor sta intr-un suport, nu intr-un vas prevazut cu furtun! Daca tu iei baterie si nu are furtun atunci a cui e vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea bateriilor de mobra cu acid au gaurica cu stut unde se pune furtunu.. care duce sub mobra.

Nea ala cu bembe care zici ca a topit fire probabil a bulibasit el ceva pe-acolo, ori ii lipsea furtunul.

Orice producator de mobra cred ca ia in calcul si ca o sa cada mobra aia vreodata...

Mesaj completat

0%2051412%20334.jpg

 

Uite shtutzu in stanga sus - cel rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu pierderea electrolitului din baterie la rasturnarea motorului...

Mi-a cazut motorul de pe cric intr-o seara,..l-am ridicat dimineata...

Din baterie n-a curs nici-un strop..

Am o Varta cu furtunul respectiv montat...nici pe furtun nu era acid (nu cred ca e ceva infundat,bateria are cateva luni..)

De aceea presupun ca acel stut permite eliminarea gazelor,dar nu permite curgerea electrolitului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...