Suzuki_RM_125 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Salut, Am o baterie pe mobra mea, ca cea din link http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-yuasa-maintenance-free-12v-3ah-ytx4l-bs-2786606. E cu gel, 3Ah, 12V. Va rog sa ma lamuriti ce incarcator trebuie sa iau ... si cam la ce voltaj trebuie sa ma gandesc ca ar trebui incarcata? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Incarcarea rapida a bateriilor AGM nu e posibila dar se poate face cu un incarcator usor modificat ,de 0,25A . Tensiunea maxima (voltaj e o formatie) e de 14,4V . Incarcator gasesti la mine (comanda) sau pe comanda de la louis cu preturi adevarate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 am un releu regulator din care ies doua fire rosii, doua verzi si unul negru. Ce este firul negru? Este tot o masa care alimenteaza direct diversi consumatori mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Releu de Honda. Firele verzi sunt minusul ,firele rosi sunt plusul iar firul negru e ignition switch .Ai uitat sa zici de cele 3 galbene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) intrebare. am constatat aseara o ciudatenie. mi-a lasat un prieten o baterie BOSCH, folosita foarte putin, pt. ca el nu mai merge cu motorul de-o vreme si eu am incarcator. odata la citeva saptamini i-am pus-o pe incarcator, tot timpul se stabiliza la 12,79-12,81V la o zi dupa incarcare, ceea ce indica stare excelenta. o pun aseara pe incarcator, indica eroare. pun voltmetrul, 10,8V. bateria nu a fost izbita, nu am lasat vreun consumator pe ea, nimic. pus si simplu a stat pe un dulap la temperatura camerei si a fost incarcata cu incarcator special de moto (incarcare inteligenta - curentu constant/tensiune constanta) odata la citeva saptamini si tot timpul a ajuns in starea de incarcare completa in minute. WTF? Editat Septembrie 27, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) nu e scurt pe un element, m-am gindit si eu dar am pus un bec H4 si nici macar nu se inroseste. e descarcata complet. absolut neutilizata si stata pe un dulap, incarcata la ~1 luna timp de circa 1 an, ultima data am pus-o pe incarcator acum 3 zile si a doua zi indica 12,8V. stata doua zile neatinsa la temperatura camerei (ca in tot acest an) si acum muci. Editat Septembrie 27, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Salut, deja ma dispera bateriile moto de proasta calitate.. in fiecare iarna am avut bateria in casa unde am incarcat-o 1 data pe luna 6-10h cu un redresor Bosch Battmax 12 pe setarea LOW. Pana acum toate bateriile au rezistat exagerat de putin in comparatie cu orice pocnitoare de baterie auto! (va rog nu imi spuneti ca e de la motor pt ca am verificat tensiunea de incarcare si totul este in parametri corespunzatori). 1. Am luat motorul echipat cu ceva Yuasa, daca nu ma insel. Nu stiu cat de veche era, cat de uzata. A mai functionat jumatate de sezon si a crapat. 2. Inlocuit cu Varta AGM YTX7L-BS, care a tinut 1.5 sezoane si a crapat subit. 3. Primavara asta, am decis sa iau ceva mai ieftin asadar am pus o baterie VoltOn iYTX7L-BS cu electrolit-gel si cip de masurare a tensiunii.. acum, pare ca trage sa moara. Duminica am pregatit motorul de iarna si am adus bateria VoltOn in casa, am pus-o la incarcat 6h, iar indicatorul afisa "fully charged" (led verde). Ieri seara, dupa doar 2 zile de stat in debara indicatorul afiseaza "must charge" (led portocaliu). Daca pana la sfarsitul saptamanii afiseaza "not charged" (led rosu), ma duc la distribuitorul de unde am luat-o si le-o dau in cap! Ce baterie recomandati? Acum sincer nu se merita sa cumperi neaparat ce e mai scump pt ca pretul nu garanteaza si calitatea, precum nu e ok sa cumperi nici ce e mai ieftin, totusi exista ceva pe piata care sa reziste macar 2 sezoane? Chiar mi s-a luat sa inlocuiesc bateria anual. Merci. EDIT: mi-am adus aminte ca unui coleg i-a murit bateria Varta noua, in cutie, dupa ce a stat in garaj 2-3 luni. Am pus-o la incarcat 12h, nimic (-> recycle bin). Tot el are pe motor ceva no-name, din care curge acid si are bornele ruginite, dar de ani de zile functioneaza impecabil, fara sa fie tinuta in casa, incarcata samd. dafuq o.O ??? Editat Octombrie 30, 2013 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Salut, deja ma dispera bateriile moto de proasta calitate.. in fiecare iarna am avut bateria in casa unde am incarcat-o 1 data pe luna 6-10h cu un redresor Bosch Battmax 12 pe setarea LOW. Pana acum toate bateriile au rezistat exagerat de putin in comparatie cu orice pocnitoare de baterie auto! (va rog nu imi spuneti ca e de la motor pt ca am verificat tensiunea de incarcare si totul este in parametri corespunzatori). 1. Am luat motorul echipat cu ceva Yuasa, daca nu ma insel. Nu stiu cat de veche era, cat de uzata. A mai functionat jumatate de sezon si a crapat. 2. Inlocuit cu Varta AGM YTX7L-BS, care a tinut 1.5 sezoane si a crapat subit. 3. Primavara asta, am decis sa iau ceva mai ieftin asadar am pus o baterie VoltOn iYTX7L-BS cu electrolit-gel si cip de masurare a tensiunii.. acum, pare ca trage sa moara. Duminica am pregatit motorul de iarna si am adus bateria VoltOn in casa, am pus-o la incarcat 6h, iar indicatorul afisa "fully charged" (led verde). Ieri seara, dupa doar 2 zile de stat in debara indicatorul afiseaza "must charge" (led portocaliu). Daca pana la sfarsitul saptamanii afiseaza "not charged" (led rosu), ma duc la distribuitorul de unde am luat-o si le-o dau in cap! Ce baterie recomandati? Acum sincer nu se merita sa cumperi neaparat ce e mai scump pt ca pretul nu garanteaza si calitatea, precum nu e ok sa cumperi nici ce e mai ieftin, totusi exista ceva pe piata care sa reziste macar 2 sezoane? Chiar mi s-a luat sa inlocuiesc bateria anual. Merci. EDIT: mi-am adus aminte ca unui coleg i-a murit bateria Varta noua, in cutie, dupa ce a stat in garaj 2-3 luni. Am pus-o la incarcat 12h, nimic (-> recycle bin). Tot el are pe motor ceva no-name, din care curge acid si are bornele ruginite, dar de ani de zile functioneaza impecabil, fara sa fie tinuta in casa, incarcata samd. dafuq o.O ??? Bateria de Hornet e foarte mica si foarte usor se va sulfata si va ceda daca se descarca din cauza sistemului de incarcare care nu lucreaza in parametri sau daca faci multe drumuri scurte si nu apuca sa fie incarcata, daca incarcarea functioneaza. Eu as incepe prin a verifica incarcarea (si chiar as verifica incarcarea o data la doua trei luni cu un voltmetru pentru a ma asigura ca e in parametri.). Daca ai un garaj, solutia cea mai ieftina si buna ar fi sa iei un battery tender pe care sa il conectezi la baterie atat timp cat sta. Aparatele astea vin cu niste mufe care se pot conecta permanent pe baterie si cand o bagi in garaj doar scoti mufa si o conectezi la dispozitiv. O baterie incarcata aproape de maximum se sulfateaza foarte greu. poti avea surpriza sa tii o baterie chiar si 8 sezoane O solutie mai scumpa ar fi sa treci pe un acumulator Litiu-Fier-Fosfat (LFP). Costa mai mult decat o baterie obisnuita de calitate si mult mai mult decat o baterie ieftina. Va costa mai mult la inceput dar cand schimbi motocicleta iti pastrezi bateria. Vei avea nevoie si de un charger special pt astfel de baterii care are si o functie de stabilizare/echilibrare pt elementi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Motoreta din dotare o ia putin razna. acum vreo luna nu mai incarca, dar de cand am tinut bateria pe redresor vreo 5 ore am prea mult curent pe instalatie, asa incat semnalizarile aproape ca nu mai palpaie si merg incontinuu. sa o fi luat razna releu de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 n-are nici o treaba bateria cu palpaitul semnalizarilor... ai pus alte semnalizari intre timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 nu, tot asa sunt , cum nu are ca daca pornesc faru palpaie mai incet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 o secunda, sa-mi folosesc puterile telepatice sa fac un diagnostic. n-a mers. cred ca pina la urma tot trebuie sa iei un multimetru si sa masori singur tensiunea de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 nu, tot asa sunt , cum nu are ca daca pornesc faru palpaie mai incet! Daca face figuri doar cu motorul pornit e foarte probabil ca bateria sa fie moarta si daca o mai folosesti e foarte probabil sa arzi si releul in scurt timp. Daca face asa cu motorul oprit problema nu are legatura cu cat de mult ai incarcat bateria, ai ceva contacte aiurea, eventual releu de semnalizare cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hateganclauciu12 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 cat tin bateria la redresor ? BATERIA SE NUMESTE GS GT9B-4 . scrie 0.8A pe ea la incarcare standard scrie 5~10 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 depinde de redresor... daca e de masina sau de moto daca e de masina trebuie foarte putin, fiind amperajul mai mare (5-10 minute) daca e de moto trebuie mai mult (de ordinul orelor) - la fel depinde de amperajul de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hateganclauciu12 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 sa nu fi facut deja o gafa !? e deja de o ora la incarcat. redresorul e de 12v .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 12V e si la auto si la moto, depinde amperajul! la moto este de 6-12 A si la masina 40-100A citeste aici: /index.php?/topic/688113-baterie-moto-pe-redresor-auto/?p=3307119 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Ce redresor e, auto sau moto? Ok, 12v, dar cât e amperajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 eu acum un an am avut bateria foarte descacata... a stat ceva timp in frig... am pus-o pe redresor auto in reprize de 10 minute pana s-a incarcat complet... In plus, acum merge foarte bine, deci nu i-a cauzat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hateganclauciu12 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Am scos-o acum... ma duc sa o testez . Nu stiu amperajul rederesorului . e o chestie improvizata sa zic asa. dar functioneaza de minune pe 12v. asta-i tot ce stiu de el. Revin dupa test sa vvad daca porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 teoretic, incarcarea trebuie facuta la 10% din amperajul bateriei masoara cu un aparat de masura daca ai peste 12V la borne (fara redresor conectat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 5-10 minute ca sa incarci o baterie ? Asta e o gluma, nu ? @OP: scrie chiar pe baterie, o incarci la 0.8A timp de 5-10 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hateganclauciu12 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Bateria era moarta... si acum cand am pornit dupa o ora... fara nici o ezitare a pornit . O sa mai o tin acum 10-15 min si apoi o pun bine in garaj pana la primavara. MERSI DE AJUTOR. p.s. tineam pana maine la incarcat ... si poate o umfla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Cea mai bună încărcare este o plimbare, te îmbraci bine şi ieşi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hateganclauciu12 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Deci pe langa faptul ca e frig si UD pe jos .... Nervosul meu nu are cauciuc spate in clipa asta. as fi ca pe patine. Abia se mai vad martori ) Pana in primavara am timp sa iau un pilot power 2ct ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.