Falkenberg Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Masoare acolo la borne cum a zis colegu' inainte sa-ti pui probleme de alternatoare si relee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Repara cineva alternatoare moto ? Se pare ca mi-i s-a bulit alternatorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Sigur e alternatorul? A ars bobinajul? Strapuns? Nu sunt intrerupte firele? Magnetii au forta coercitiva corespunzatoare? Fa testul cu 'candelabru'. Banuiesc ca ai masurat tensiunea pe firele galbene. Daca toate confirma parerea ta ,contacteaza-ma pt detalii ca te rezolv cu alternatorul -reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Baterie moto BSB (China, vanduta de Caranda, tip AGM) a tinut doi ani. Acum, patru din sase elementi nu mai primesc curent. Folosita saptamanal si incarcata peste iarna probabil ar tine trei ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cum ai reusit sa pornesti cu 5 elementi? Ca doar doi elementi deoadata nu pica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Motocicleta are pornire la pedala. Cred ca porneste si cu 10-11 volti, apoi preia alternatorul. Elementii nu s-au dus toti de-o data, ci in 6-7 luni de stat de cand s-a stricat. Am scos-o acum cu gandul ca o pot aduce la viata dar clar e moarta. Intamplator am gasit in garaj o Yuasa YB4L-B, 8 ani vechime, ultimii 3 ani am abandonat-o. I-am scurs electrolitul, am splat-o bine, electrolit nou, incarcata - tine curent > 12,6 la cateva ore dupa incarcare, respectiv 12,1 la doua saptamani de stationare. E suficienta pentru o motocicleta cu pornire la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cu ultima 'pedalista' am ramas pe un deal si pana nu a venit careva de am luat curent ,nu a vrut sa porneasca. Baterie folosita la motor cu pedala o lauzi ca tine 2 ani? Pai pe mine ma tineau bateriile la pedala cate 5...6 sezoane (ani) .Am avut una care a spart bariera ,8 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 nu o laud deloc, mi se pare ca a tinut putin. Am scris ca poate vede careva si nu face greseala sa-si cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Baterie moto BSB (China, vanduta de Caranda, tip AGM) a tinut doi ani. Acum, patru din sase elementi nu mai primesc curent. Folosita saptamanal si incarcata peste iarna probabil ar tine trei ani. Tot BSB am avut si eu acum 2 ani si m-a tinut 2 ani si ceva, mers aproape zilnic cu el si iarna ingrijita. Singura problema a fost sfarsitul, cand a picat a fost dintr-o data, culmea si in timpul unei plimbari, am mers, a fost ok, am oprit dar cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. Una peste alta pentru 75 de lei, daca imi aduc aminte bine, eu zic ca a fost ok ... 35 de lei pe sezon baterie ... Editat Septembrie 20, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Tot BSB am avut si eu acum 2 ani si m-a tinut 2 ani si ceva, mers aproape zilnic cu el si iarna ingrijita. Singura problema a fost sfarsitul, cand a picat a fost dintr-o data, culmea si in timpul unei plimbari, am mers, a fost ok, am oprit dar cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. Una peste alta pentru 75 de lei, daca imi aduc aminte bine, eu zic ca a fost ok ... 35 de lei pe sezon baterie ... bateriile ieftine... din punctul de vedere al pretului... merita. dar deranjul de a ramane pe cinestie unde (patit si eu asta) este mai mare decat deranjul din portofel cand cumpar un produs ok... asa am ajuns eu sa gandesc dupa ce o baterie noua (cateva luni) nu mai stiu marca (china oricum) a picat in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) bateriile ieftine... din punctul de vedere al pretului... merita. dar deranjul de a ramane pe cinestie unde (patit si eu asta) este mai mare decat deranjul din portofel cand cumpar un produs ok... asa am ajuns eu sa gandesc dupa ce o baterie noua (cateva luni) nu mai stiu marca (china oricum) a picat in mers... Am patit si "reversa" sa zic asa. Am luat un Victor cu garantie si in alea 6 luni de garantie am schimbat-o. Stiu pe cineva care a schimbat 3 in 6 luni, si aia nu poti sa mai zici ca e chiar ieftina, asta nu inseamna ca e scumpa totusi e Victor, vine cu garantie, etc. Nu te astepti sa iti pice de 3 ori pe garantie (practic sa schimbi 4 baterii in 6 luni). Iar legat de ce a scris dani_d despres yuasa aia ... una e sa tina curent si alta e sa mai aibe si amperajul necesar, pentru un motor cu pornire la pedala da e ok dar pentru unul cu demaror ma indoiesc. Editat Septembrie 21, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Iar legat de ce a scris dani_d despres yuasa aia ... una e sa tina curent si alta e sa mai aibe si amperajul necesar, pentru un motor cu pornire la pedala da e ok dar pentru unul cu demaror ma indoiesc.ce a scris dani_d mi se pare absolut irelevant. e ca si cum as zice am gasit un surub vechi de 50 de ani, e ruginit, l-am folosit, pare sa tina dar naiba stie daca nu s-o rupe, revin peste 1 an sa va zic sau poate nu revin. 12,1V (mai ales dupa doua saptamini) inseamna baterie numai buna de dat la gunoi. dar, cum am mai zis, din experienta mea diferenta dintre Yuasa si panarame e de necontestat si merita pe deplin banii. cu siguranta nu e vorba de un pom laudat. Editat Septembrie 21, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Pai cu Yuasa-si echipeaza omuleti mici si galbeni motocicletele din fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Salut, Am o baterie pe mobra mea, ca cea din link http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-yuasa-maintenance-free-12v-3ah-ytx4l-bs-2786606. E cu gel, 3Ah, 12V. Va rog sa ma lamuriti ce incarcator trebuie sa iau ... si cam la ce voltaj trebuie sa ma gandesc ca ar trebui incarcata? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Incarcarea rapida a bateriilor AGM nu e posibila dar se poate face cu un incarcator usor modificat ,de 0,25A . Tensiunea maxima (voltaj e o formatie) e de 14,4V . Incarcator gasesti la mine (comanda) sau pe comanda de la louis cu preturi adevarate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 am un releu regulator din care ies doua fire rosii, doua verzi si unul negru. Ce este firul negru? Este tot o masa care alimenteaza direct diversi consumatori mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Releu de Honda. Firele verzi sunt minusul ,firele rosi sunt plusul iar firul negru e ignition switch .Ai uitat sa zici de cele 3 galbene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) intrebare. am constatat aseara o ciudatenie. mi-a lasat un prieten o baterie BOSCH, folosita foarte putin, pt. ca el nu mai merge cu motorul de-o vreme si eu am incarcator. odata la citeva saptamini i-am pus-o pe incarcator, tot timpul se stabiliza la 12,79-12,81V la o zi dupa incarcare, ceea ce indica stare excelenta. o pun aseara pe incarcator, indica eroare. pun voltmetrul, 10,8V. bateria nu a fost izbita, nu am lasat vreun consumator pe ea, nimic. pus si simplu a stat pe un dulap la temperatura camerei si a fost incarcata cu incarcator special de moto (incarcare inteligenta - curentu constant/tensiune constanta) odata la citeva saptamini si tot timpul a ajuns in starea de incarcare completa in minute. WTF? Editat Septembrie 27, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) nu e scurt pe un element, m-am gindit si eu dar am pus un bec H4 si nici macar nu se inroseste. e descarcata complet. absolut neutilizata si stata pe un dulap, incarcata la ~1 luna timp de circa 1 an, ultima data am pus-o pe incarcator acum 3 zile si a doua zi indica 12,8V. stata doua zile neatinsa la temperatura camerei (ca in tot acest an) si acum muci. Editat Septembrie 27, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Salut, deja ma dispera bateriile moto de proasta calitate.. in fiecare iarna am avut bateria in casa unde am incarcat-o 1 data pe luna 6-10h cu un redresor Bosch Battmax 12 pe setarea LOW. Pana acum toate bateriile au rezistat exagerat de putin in comparatie cu orice pocnitoare de baterie auto! (va rog nu imi spuneti ca e de la motor pt ca am verificat tensiunea de incarcare si totul este in parametri corespunzatori). 1. Am luat motorul echipat cu ceva Yuasa, daca nu ma insel. Nu stiu cat de veche era, cat de uzata. A mai functionat jumatate de sezon si a crapat. 2. Inlocuit cu Varta AGM YTX7L-BS, care a tinut 1.5 sezoane si a crapat subit. 3. Primavara asta, am decis sa iau ceva mai ieftin asadar am pus o baterie VoltOn iYTX7L-BS cu electrolit-gel si cip de masurare a tensiunii.. acum, pare ca trage sa moara. Duminica am pregatit motorul de iarna si am adus bateria VoltOn in casa, am pus-o la incarcat 6h, iar indicatorul afisa "fully charged" (led verde). Ieri seara, dupa doar 2 zile de stat in debara indicatorul afiseaza "must charge" (led portocaliu). Daca pana la sfarsitul saptamanii afiseaza "not charged" (led rosu), ma duc la distribuitorul de unde am luat-o si le-o dau in cap! Ce baterie recomandati? Acum sincer nu se merita sa cumperi neaparat ce e mai scump pt ca pretul nu garanteaza si calitatea, precum nu e ok sa cumperi nici ce e mai ieftin, totusi exista ceva pe piata care sa reziste macar 2 sezoane? Chiar mi s-a luat sa inlocuiesc bateria anual. Merci. EDIT: mi-am adus aminte ca unui coleg i-a murit bateria Varta noua, in cutie, dupa ce a stat in garaj 2-3 luni. Am pus-o la incarcat 12h, nimic (-> recycle bin). Tot el are pe motor ceva no-name, din care curge acid si are bornele ruginite, dar de ani de zile functioneaza impecabil, fara sa fie tinuta in casa, incarcata samd. dafuq o.O ??? Editat Octombrie 30, 2013 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Salut, deja ma dispera bateriile moto de proasta calitate.. in fiecare iarna am avut bateria in casa unde am incarcat-o 1 data pe luna 6-10h cu un redresor Bosch Battmax 12 pe setarea LOW. Pana acum toate bateriile au rezistat exagerat de putin in comparatie cu orice pocnitoare de baterie auto! (va rog nu imi spuneti ca e de la motor pt ca am verificat tensiunea de incarcare si totul este in parametri corespunzatori). 1. Am luat motorul echipat cu ceva Yuasa, daca nu ma insel. Nu stiu cat de veche era, cat de uzata. A mai functionat jumatate de sezon si a crapat. 2. Inlocuit cu Varta AGM YTX7L-BS, care a tinut 1.5 sezoane si a crapat subit. 3. Primavara asta, am decis sa iau ceva mai ieftin asadar am pus o baterie VoltOn iYTX7L-BS cu electrolit-gel si cip de masurare a tensiunii.. acum, pare ca trage sa moara. Duminica am pregatit motorul de iarna si am adus bateria VoltOn in casa, am pus-o la incarcat 6h, iar indicatorul afisa "fully charged" (led verde). Ieri seara, dupa doar 2 zile de stat in debara indicatorul afiseaza "must charge" (led portocaliu). Daca pana la sfarsitul saptamanii afiseaza "not charged" (led rosu), ma duc la distribuitorul de unde am luat-o si le-o dau in cap! Ce baterie recomandati? Acum sincer nu se merita sa cumperi neaparat ce e mai scump pt ca pretul nu garanteaza si calitatea, precum nu e ok sa cumperi nici ce e mai ieftin, totusi exista ceva pe piata care sa reziste macar 2 sezoane? Chiar mi s-a luat sa inlocuiesc bateria anual. Merci. EDIT: mi-am adus aminte ca unui coleg i-a murit bateria Varta noua, in cutie, dupa ce a stat in garaj 2-3 luni. Am pus-o la incarcat 12h, nimic (-> recycle bin). Tot el are pe motor ceva no-name, din care curge acid si are bornele ruginite, dar de ani de zile functioneaza impecabil, fara sa fie tinuta in casa, incarcata samd. dafuq o.O ??? Bateria de Hornet e foarte mica si foarte usor se va sulfata si va ceda daca se descarca din cauza sistemului de incarcare care nu lucreaza in parametri sau daca faci multe drumuri scurte si nu apuca sa fie incarcata, daca incarcarea functioneaza. Eu as incepe prin a verifica incarcarea (si chiar as verifica incarcarea o data la doua trei luni cu un voltmetru pentru a ma asigura ca e in parametri.). Daca ai un garaj, solutia cea mai ieftina si buna ar fi sa iei un battery tender pe care sa il conectezi la baterie atat timp cat sta. Aparatele astea vin cu niste mufe care se pot conecta permanent pe baterie si cand o bagi in garaj doar scoti mufa si o conectezi la dispozitiv. O baterie incarcata aproape de maximum se sulfateaza foarte greu. poti avea surpriza sa tii o baterie chiar si 8 sezoane O solutie mai scumpa ar fi sa treci pe un acumulator Litiu-Fier-Fosfat (LFP). Costa mai mult decat o baterie obisnuita de calitate si mult mai mult decat o baterie ieftina. Va costa mai mult la inceput dar cand schimbi motocicleta iti pastrezi bateria. Vei avea nevoie si de un charger special pt astfel de baterii care are si o functie de stabilizare/echilibrare pt elementi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Motoreta din dotare o ia putin razna. acum vreo luna nu mai incarca, dar de cand am tinut bateria pe redresor vreo 5 ore am prea mult curent pe instalatie, asa incat semnalizarile aproape ca nu mai palpaie si merg incontinuu. sa o fi luat razna releu de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 n-are nici o treaba bateria cu palpaitul semnalizarilor... ai pus alte semnalizari intre timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 nu, tot asa sunt , cum nu are ca daca pornesc faru palpaie mai incet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 o secunda, sa-mi folosesc puterile telepatice sa fac un diagnostic. n-a mers. cred ca pina la urma tot trebuie sa iei un multimetru si sa masori singur tensiunea de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.