valbi Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului.Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto. Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE se face pe dyno? Editat August 17, 2010 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) Din pacate nu! Eu ca persona fizica nu-mi permit un dyno de cateva zeci de mii de euro. Dar nu a plecat nimeni nemultumit pana acum! Editat August 17, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Nu uitati maine ne vedem la 19:00 in fata la sala Polivalenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Nu uitati maine ne vedem la 19:00 in fata la sala Polivalenta de parca ne-ai lasa sa scapam "evenimentul"!.....si eu voi fi la cafea la hanul surianu, pe dn7......scuze, oricum nu intereseaza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Farul naked de sv650 are un singur bec pentru ambele faze si acela e H4? Daca da, are cineva asa far de vanzare, dar in stare buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Da, nakedu are un singur bec H4. Succes la cautari ca asta imi trebuie si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Cineva din greseala are de vanzare o scarita stanga ?un amic de al meu ,a facut poc ,i-a sarit un caine in fata si l-a evitat ,,,dar a nu a mai putut ramane pe asfalt si cand a cazut moto ...a facut poc scarita. Multumesc , PM sau aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 salut. am si eu nevoie cat mai repede va rog de o informatie. am ramas fara baterie la SV-ul meu 2003 varianta naked. vreau sa o schimb..problema este ca pe bateria veche nu scrie caracteristicile...sunt sterse de timp si in manualul luat de pe net nu scrie nimic. as ruga un posesor de sv, injectie, sa imi zica ce baterie are. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Stock ai YTX9-BS dar iti recomand YT12A-BS pt un amperaj mai mare (9Ah vs 12) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 multumesc frumos. banuiesc ca ambele-s de 12V. dar exista o diferenta clara? merita sa ii iau cu 12 ah, nu cu 9? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Da, ambele sunt 12V. Diferenta fizica intre ele este ca cea de 12Ah e o idee mai inalta, cu aprox 1cm-1.5cm si putin mai grea. Dar intra sub sa fara probleme. Merita cea de 12 daca ai consumatori mai multi, daca pui un xenon, daca faci drumuri scurte caracteristice orasului, daca mergi si pe temperaturi ceva mai scazute etc. Diferenta de pret e mica, de cateva sute de mii. Eu zic ca merita capacitatea suplimentara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 aha, cred ca o voi lua pe cea mai mare atunci, eu ma gandeam sa nu afecteze in vreun fel instalatia electrica. nu ma prea pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 nu afecteaza nimic in instalatie. ia-o fara grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Nah ca am patit si eu prima belea cu SV-ul meu. Am fost azi pe la ea sa o pornesc si... surpriza... nu pleaca. Bateria e buna, trage insa motorul nu porneste. Ma gandesc ca a stat aproape o luna pe caldurile astea si s-o fi evaporat benzina. Dar nu ar trebui sa traga pompa alta? Pompa de benzina o aud cum zumzaie... pe bord nu am nici un led de avarie si nici o eroare afisata. In rezervor am ceva benzina ( cand il misc stanga-dreapta se aude ceva pe acolo ). Ah, in momente ca astea mi-ar fi placut sa am PRI. Aveti ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Chiar daca invarte electromotorul, incearca totusi sa o pornesti impinsa sau sa ii dai curent de la o masina. Eu am patit dupa ce mi-am instalat un far si am tot testat luminile cu motorul oprit, bateria sa nu mai aiba suficienta tensiune incat sa imi dea scanteie. Motorul se invartea normal, dar pur si simplu nu pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 (editat) Poti forta benzina in carburatoare, scotand furtunasul de vacuum din partea spre motor si tragand aer din el. Ar trebui sa actionezi membrana de la robinet, in felul acesta. Eu am fost patit cu asta. In mod normal vacuum-ul din cilidri, actioneaza membrana. Editat August 21, 2010 de ShMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Poti forta benzina in carburatoare, scotand furtunasul de vacuum din partea spre motor si tragand aer din el. Ar trebui sa actionezi membrana de la robinet, in felul acesta. Eu am fost patit cu asta.In mod normal vacuum-ul din cilidri, actioneaza membrana. si daca e injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) Sufli in injectoare Presupun ca Anjin are injectie, din moment ce spunea ca nu are erori prin bord. Cateva intrebari am si eu: 1. Ce becuri foloseste bordul pt becurile de atentionare ? Mi s-a ars cred cel de benzina pt ca am ramas fara gaz iar el tacea malc si nici nu se mai aprinde cand pun contactul. Bordul cum se poate da usor jos fara sa trebuiasca sa despuiez toata carena ? 2. Cum se ajusteaza farul sus/jos ? M-am tot uitat dupa un surubel ceva si nu am gasit. 3. Aveti idee unde pot gasi un releu care sa imi taie farurile in momentul in care pornesc motorul ? Cred ca baietii astia au ceva asemanator http://www.easternbeaver.com/Main/Products...ts/h4_kits.html . Sau ar fi mai usor sa instalez un switch care sa taie curentul catre faruri ? Din cate stiu, incepand cu 2005 Suzuki a pus by default chestia asta, dar eu am 2004... 4. Foloseste cineva becuri Philips Motor Vision ? Chiar se simte o diferenta in iluminare incat sa merite sa dau pe un bec aproape cat pe un kit xenon ? Editat August 22, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Sufli in injectoare Presupun ca Anjin are injectie, din moment ce spunea ca nu are erori prin bord. Cateva intrebari am si eu: 1. Ce becuri foloseste bordul pt becurile de atentionare ? Mi s-a ars cred cel de benzina pt ca am ramas fara gaz iar el tacea malc si nici nu se mai aprinde cand pun contactul. Bordul cum se poate da usor jos fara sa trebuiasca sa despuiez toata carena ? 2. Cum se ajusteaza farul sus/jos ? M-am tot uitat dupa un surubel ceva si nu am gasit. 3. Aveti idee unde pot gasi un releu care sa imi taie farurile in momentul in care pornesc motorul ? Cred ca baietii astia au ceva asemanator http://www.easternbeaver.com/Main/Products...ts/h4_kits.html . Sau ar fi mai usor sa instalez un switch care sa taie curentul catre faruri ? Din cate stiu, incepand cu 2005 Suzuki a pus by default chestia asta, dar eu am 2004... 4. Foloseste cineva becuri Philips Motor Vision ? Chiar se simte o diferenta in iluminare incat sa merite sa dau pe un bec aproape cat pe un kit xenon ? Daca ai 2004 si varianta s atunci: 1. nu foloseste bec ci led. tre sa dai carena frontala jos neaparat. Nu e foarte complicat. oglinzi si 2 suruburi laterale. 2. farul: dai flapsurile alea din coltul carenei jos din suruburi si ai p acolo loc sa bagi surubelnita ca sa ajustezi farul. 3. n o sa ai la injectie probleme incat sa ti trebuiasca sa anulezi farul. Daca o sa ai poti sa dai toate consumabilele de curent jos ca tot n o sa plece. Eu zic sa nu i faci nimic. 4. Nu stiu, nu foosesc. 5. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Pana la urma la mine nu a fost nimic grav. Dintr-un motiv sau altul (tot nu mi-am dat seama de ce) nu a plecat la prima cheie si tot incercand am reusit sa ud bujiile astfel ca nu mai aveam nici o sansa atunci. Dupa juma de ora de pauza in soare am incercat din nou si am reusit sa o pornesc, desi cu ceva greutate la inceput. O sa mai urmaresc sa vad ce si cum. Multam Stefan pentru sfaturi si pentru schimbul de cauciucuri. So far so good cu cele noi. @CapOne : apropo de releul despre care intrebai... la a mea (k8) se taie curentul la far atunci cand o pornesc. Cel putin eu asa imi aduc aminte din datile cand am plecat noaptea de undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Pana la urma la mine nu a fost nimic grav. Dintr-un motiv sau altul (tot nu mi-am dat seama de ce) nu a plecat la prima cheie si tot incercand am reusit sa ud bujiile astfel ca nu mai aveam nici o sansa atunci. Dupa juma de ora de pauza in soare am incercat din nou si am reusit sa o pornesc, desi cu ceva greutate la inceput. O sa mai urmaresc sa vad ce si cum. Multam Stefan pentru sfaturi si pentru schimbul de cauciucuri. So far so good cu cele noi. @CapOne : apropo de releul despre care intrebai... la a mea (k8) se taie curentul la far atunci cand o pornesc. Cel putin eu asa imi aduc aminte din datile cand am plecat noaptea de undeva... Cu mare placere! k5 in sus taie curentu! k3si k4 nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) Daca ai 2004 si varianta s atunci: 1. nu foloseste bec ci led. tre sa dai carena frontala jos neaparat. Nu e foarte complicat. oglinzi si 2 suruburi laterale. 2. farul: dai flapsurile alea din coltul carenei jos din suruburi si ai p acolo loc sa bagi surubelnita ca sa ajustezi farul. 3. n o sa ai la injectie probleme incat sa ti trebuiasca sa anulezi farul. Daca o sa ai poti sa dai toate consumabilele de curent jos ca tot n o sa plece. Eu zic sa nu i faci nimic. 4. Nu stiu, nu foosesc. 5. Bafta. Multam de raspuns. Si ce urat imi era de dat carena aia jos... D'asta imi plac full naked-urile, ca ai fiecare surubel la vedere Legat de anulat farul inainte de pornire, ma gandeam pur si simplu sa conserv bateria si sa permit electromotorului sa beneficieze de toata puterea, motiv pentru care presupun ca au si bagat optiunea de la k5 in sus. Dar vorba ta, if it ain't broken, don't fix it O intrebare mai am - ledul din bord e cu soclu T10 sau e alta varianta ? Editat August 22, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 salut stie cineva daca pompa de frana spate de la sv 2005 (in sus) e la fel ca la bandit ( tot 2005 ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salutare prieteni, De curand ne-am intors si noi din tarile calde (o sa pun cand o sa am ocazia si ceva poze si o mica povestioara in sectiunea potrivita). Motorul s-a comportat excelent (adica n-a facut nicio figura) si n-am avut parte de evenimente neplacute. Vreau sa propun sa mai facem o intrunire candva in saptamanile urmatoare. Cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Deci ma apuc de facut poll-urile de vot pentru intalnire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.