Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului.

Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto.

Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE :laugh:

 

se face pe dyno?

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cineva din greseala are de vanzare o scarita stanga ?un amic de al meu ,a facut poc ,i-a sarit un caine in fata si l-a evitat ,,,dar a nu a mai putut ramane pe asfalt si cand a cazut moto ...a facut poc scarita.

Multumesc ,

PM sau aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu nevoie cat mai repede va rog de o informatie. am ramas fara baterie la SV-ul meu 2003 varianta naked. vreau sa o schimb..problema este ca pe bateria veche nu scrie caracteristicile...sunt sterse de timp si in manualul luat de pe net nu scrie nimic. as ruga un posesor de sv, injectie, sa imi zica ce baterie are. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ambele sunt 12V. Diferenta fizica intre ele este ca cea de 12Ah e o idee mai inalta, cu aprox 1cm-1.5cm si putin mai grea. Dar intra sub sa fara probleme.

Merita cea de 12 daca ai consumatori mai multi, daca pui un xenon, daca faci drumuri scurte caracteristice orasului, daca mergi si pe temperaturi ceva mai scazute etc. Diferenta de pret e mica, de cateva sute de mii. Eu zic ca merita capacitatea suplimentara :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah ca am patit si eu prima belea cu SV-ul meu.

 

Am fost azi pe la ea sa o pornesc si... surpriza... nu pleaca. Bateria e buna, trage insa motorul nu porneste. Ma gandesc ca a stat aproape o luna pe caldurile astea si s-o fi evaporat benzina. Dar nu ar trebui sa traga pompa alta? Pompa de benzina o aud cum zumzaie... pe bord nu am nici un led de avarie si nici o eroare afisata. In rezervor am ceva benzina ( cand il misc stanga-dreapta se aude ceva pe acolo ). Ah, in momente ca astea mi-ar fi placut sa am PRI. :baldy:

 

Aveti ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca invarte electromotorul, incearca totusi sa o pornesti impinsa sau sa ii dai curent de la o masina. Eu am patit dupa ce mi-am instalat un far si am tot testat luminile cu motorul oprit, bateria sa nu mai aiba suficienta tensiune incat sa imi dea scanteie. Motorul se invartea normal, dar pur si simplu nu pornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti forta benzina in carburatoare, scotand furtunasul de vacuum din partea spre motor si tragand aer din el. Ar trebui sa actionezi membrana de la robinet, in felul acesta. Eu am fost patit cu asta.

In mod normal vacuum-ul din cilidri, actioneaza membrana.

Editat de ShMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti forta benzina in carburatoare, scotand furtunasul de vacuum din partea spre motor si tragand aer din el. Ar trebui sa actionezi membrana de la robinet, in felul acesta. Eu am fost patit cu asta.

In mod normal vacuum-ul din cilidri, actioneaza membrana.

 

si daca e injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sufli in injectoare ^_^

Presupun ca Anjin are injectie, din moment ce spunea ca nu are erori prin bord.

 

Cateva intrebari am si eu:

1. Ce becuri foloseste bordul pt becurile de atentionare ? Mi s-a ars cred cel de benzina pt ca am ramas fara gaz iar el tacea malc si nici nu se mai aprinde cand pun contactul. Bordul cum se poate da usor jos fara sa trebuiasca sa despuiez toata carena ?

2. Cum se ajusteaza farul sus/jos ? M-am tot uitat dupa un surubel ceva si nu am gasit.

3. Aveti idee unde pot gasi un releu care sa imi taie farurile in momentul in care pornesc motorul ? Cred ca baietii astia au ceva asemanator http://www.easternbeaver.com/Main/Products...ts/h4_kits.html . Sau ar fi mai usor sa instalez un switch care sa taie curentul catre faruri ? Din cate stiu, incepand cu 2005 Suzuki a pus by default chestia asta, dar eu am 2004...

4. Foloseste cineva becuri Philips Motor Vision ? Chiar se simte o diferenta in iluminare incat sa merite sa dau pe un bec aproape cat pe un kit xenon ?

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sufli in injectoare ^_^

Presupun ca Anjin are injectie, din moment ce spunea ca nu are erori prin bord.

 

Cateva intrebari am si eu:

1. Ce becuri foloseste bordul pt becurile de atentionare ? Mi s-a ars cred cel de benzina pt ca am ramas fara gaz iar el tacea malc si nici nu se mai aprinde cand pun contactul. Bordul cum se poate da usor jos fara sa trebuiasca sa despuiez toata carena ?

2. Cum se ajusteaza farul sus/jos ? M-am tot uitat dupa un surubel ceva si nu am gasit.

3. Aveti idee unde pot gasi un releu care sa imi taie farurile in momentul in care pornesc motorul ? Cred ca baietii astia au ceva asemanator http://www.easternbeaver.com/Main/Products...ts/h4_kits.html . Sau ar fi mai usor sa instalez un switch care sa taie curentul catre faruri ? Din cate stiu, incepand cu 2005 Suzuki a pus by default chestia asta, dar eu am 2004...

4. Foloseste cineva becuri Philips Motor Vision ? Chiar se simte o diferenta in iluminare incat sa merite sa dau pe un bec aproape cat pe un kit xenon ?

 

Daca ai 2004 si varianta s atunci: 1. nu foloseste bec ci led. tre sa dai carena frontala jos neaparat. Nu e foarte complicat. oglinzi si 2 suruburi laterale.

2. farul: dai flapsurile alea din coltul carenei jos din suruburi si ai p acolo loc sa bagi surubelnita ca sa ajustezi farul.

3. n o sa ai la injectie probleme incat sa ti trebuiasca sa anulezi farul. Daca o sa ai poti sa dai toate consumabilele de curent jos ca tot n o sa plece. Eu zic sa nu i faci nimic.

4. Nu stiu, nu foosesc.

5. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma la mine nu a fost nimic grav. Dintr-un motiv sau altul (tot nu mi-am dat seama de ce) nu a plecat la prima cheie si tot incercand am reusit sa ud bujiile astfel ca nu mai aveam nici o sansa atunci. Dupa juma de ora de pauza in soare am incercat din nou si am reusit sa o pornesc, desi cu ceva greutate la inceput. O sa mai urmaresc sa vad ce si cum.

 

Multam Stefan pentru sfaturi si pentru schimbul de cauciucuri. So far so good cu cele noi.

 

 

@CapOne : apropo de releul despre care intrebai... la a mea (k8) se taie curentul la far atunci cand o pornesc. Cel putin eu asa imi aduc aminte din datile cand am plecat noaptea de undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma la mine nu a fost nimic grav. Dintr-un motiv sau altul (tot nu mi-am dat seama de ce) nu a plecat la prima cheie si tot incercand am reusit sa ud bujiile astfel ca nu mai aveam nici o sansa atunci. Dupa juma de ora de pauza in soare am incercat din nou si am reusit sa o pornesc, desi cu ceva greutate la inceput. O sa mai urmaresc sa vad ce si cum.

 

Multam Stefan pentru sfaturi si pentru schimbul de cauciucuri. So far so good cu cele noi.

 

 

@CapOne : apropo de releul despre care intrebai... la a mea (k8) se taie curentul la far atunci cand o pornesc. Cel putin eu asa imi aduc aminte din datile cand am plecat noaptea de undeva...

 

 

Cu mare placere! k5 in sus taie curentu! k3si k4 nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 2004 si varianta s atunci: 1. nu foloseste bec ci led. tre sa dai carena frontala jos neaparat. Nu e foarte complicat. oglinzi si 2 suruburi laterale.

2. farul: dai flapsurile alea din coltul carenei jos din suruburi si ai p acolo loc sa bagi surubelnita ca sa ajustezi farul.

3. n o sa ai la injectie probleme incat sa ti trebuiasca sa anulezi farul. Daca o sa ai poti sa dai toate consumabilele de curent jos ca tot n o sa plece. Eu zic sa nu i faci nimic.

4. Nu stiu, nu foosesc.

5. Bafta.

Multam de raspuns.

Si ce urat imi era de dat carena aia jos... D'asta imi plac full naked-urile, ca ai fiecare surubel la vedere ^_^

Legat de anulat farul inainte de pornire, ma gandeam pur si simplu sa conserv bateria si sa permit electromotorului sa beneficieze de toata puterea, motiv pentru care presupun ca au si bagat optiunea de la k5 in sus.

Dar vorba ta, if it ain't broken, don't fix it :D

 

O intrebare mai am - ledul din bord e cu soclu T10 sau e alta varianta ?

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

 

De curand ne-am intors si noi din tarile calde (o sa pun cand o sa am ocazia si ceva poze si o mica povestioara in sectiunea potrivita). Motorul s-a comportat excelent (adica n-a facut nicio figura) si n-am avut parte de evenimente neplacute. Vreau sa propun sa mai facem o intrunire candva in saptamanile urmatoare. Cineva interesat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...