Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 zile am scos moto de la iernat. Am montat bateria pe care am incarcat-o inainte. A pornit foarte frumos. Azi am dorit sa plec cu motocicleta si bateria este moarta. Ce ziceti voi, trebuie schimbata? Are 4 ani vechime. Bateria e marca "RMS" are 12v si 10A. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica sa nu ai vreun scurt pe undeva, poate bateria in sine nu are nimic. Daca ai un ampermetru la indemana il poti inseria cu bateria si sa vezi ce curent ai pe acolo cand ai motorul oprit si contactul luat. Ar trebui sa fie 0 (daca nu ai alarma/alti consumatori). Atentie la ampermetru sa duca lejer 15-20A, cat sa poti verifica si cu contactul pus/far aprins. Sa nu dai la automat ca iti trage zeci de amperi si poate sa ia foc. 

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pățit un prieten cu z750. Încărcată pe charger, a pornit, mers acasă (50 km), a doua zi a refuzat să mai pornească. L-a costat 115 lei una de 8 Ah. Și nu mai stă cu frică. Încărcarea era în regulă la el, dovadă că după câteva zile pornirea era ușoară. 4 ani e destul pentru o baterie moto, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, ma poate ajuta cineva cu diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5? Am un SV650 2001 si pot face rost de un releu de SV650 generatia urmatoare, 2005. Se poate adapta? Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, the_tavi a spus:

Salutare domnilor, ma poate ajuta cineva cu diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5? Am un SV650 2001 si pot face rost de un releu de SV650 generatia urmatoare, 2005. Se poate adapta? Merci!

Cred ca oricare se poate adapta, eu am pe SV-ul meu din 2001 releu de BMW S1000RR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Daca cineva are nevoie de piese pentru SV 99-2002 , il dezmembrez pe al meu. Motocicleta este completa, cu motorul stricat.
 

Furca fata - 900 RON

Roata fata completa 600 RON
Roata spate completa 450 RON
Bord – 250 RON
Far – 200 RON
Oglinzi – 100 RON
Parbriz – 200 RON

Carena stanga fata- 300 RON
Carena dreapta fata – 300 RON

Carena centrala-- 100 RON

Aripa fata – 200 RON

Codita completa – 400 RON

Rezervor – 400 RON

CDI – 500 RON

Releu incarcare – 400 RON
Electromotor - 150 RON

Sa pilot+pasager – 200 RON
Galerie evacuare + toba originala – 300 RON
Carburatoare – 450 RON
Contact + Cheie 300 RON
Stop spate – 200 RON
Etrieri frana 200 RON
Scarite+suporti 250 RON / BUC
Radiator apa – 300 RON
Bascula spate – 400 RON
Ornament plastic sub sa pilot - 50 RON/ buc
Cadru + Acte – 600 RON

54727746_2320453834897592_6255550730535436288_n.jpg

Editat de Silviu1977
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! As vrea sa va cer si eu parerea in legatura cu o situatie. Am un sv 650 s 2007 care a stat vreo 2 ani nepornit. Anul trecut am mers cu ea, a avut niste probleme la pornire, dar am curatat pompa de benzina si rezervorul si a mers ok vreo 6000 km. 

De vreo luna incoace, am observat ca atunci cand o accelerez la turatii mici (pana in 3000 rpm) in treptele I, II, III merge cam sacadat. Se "galgaie". Mentionez ca ii pun numai benzina buna.

A avut cineva aceasta problema?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a stat nu vad de ce s-a dereglat TPS-ul. La bembeu cand s-a stricat TPS-ul se oprea motorul la turatii mici.

Nu stiu cum este la SV-u, dar la BMW nu ai ce sa reglezi sau sincronizezi (pe cine cu cine sa sincronizez?). Se inlocuieste cel stricat cu unul nou si apoi dai cateva accelerari usoare min-max ca sa se prinda electronica care sunt capetele de cursa si asta a fost. Mai dureaza niste km pina cand computerul invata corect valorile.

 

Ca sa nu faci treaba dupa ureche, mergi la orice service auto cu linie itp, pune analizorul de gaze pe teava si vezi ce se intampla cand accelerezi. Vine benzina cata trebuie si cum trebuie (adica merg injectoarele cum trebuie)? Si o sa afli pe unde sa incepi sa  cauti problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, 

Sper că nu s a mai discutat...

Am observat în ultimul timp un șuierat care se aude doar când accelerez, in orice dreapta, de pe la 20km/h in sus.

Nu se aude la relanti. 

Mie îmi sună ca un injector, sau ceva de pe admisie. Am găsit pe YouTube un video cu cineva care are aceeași problema, dar nu a zis cum a rezolvat-o. 

 

 

 

Ce părere aveți? Ce poate fi?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Incaltari noi :D (Power RS). Prima impresie: sunt ventuze si vrea sa se aplece singura. 

 

Inainte aveam Diablo Strada (inca in stare buna - o sa le vand). O iau usor momentan cateva sute de km ca sa se duca stratul ala lucios. 

 

image.thumb.png.ed2fc246d472919cfc19f312774c4982.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari,

 

Poate recomanda cineva un mecanic specializat ( sau nu ) pe SV-uri in Bucuresti? Am din nou o problema cu al meu SV din prima generatie cum ca nu porneste. I-am schimbat ambele buji, am verificat sa dea si scanteie pe ele si e totul ok, am luat si o baterie noua, m-am uitat si in rezervor sa am combustibil insa dau la automat si nu schiteaza nimic sa porneasca. Banuiesc ca nu ajunge benzina cumva sau o fi ceva din carburatoare, mai mult decat ce am mentionat mai sus nu stiu ce sa-i mai fac ca o sa repar singur si am tot avut des probleme cu ea la partea de alimentare / pornire. 

 

Please help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mr.Honda din ce ai descris si intr-un post de prin August anul trecut, pare sa fie problema de caburatoare.

 

Du-o la mecanic, pe alea nu le faci tu acasa daca nu te pricepi. 

GRG, Tashulina, sau mai cauta pe aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru recomandari hardKnot, asa e anul trecut aveam alte probleme cu ea si tot ceva pe alimentare, atunci am dus-o la Razvan la Vitan si a mers ok o perioada ( stiu ca zicea ca i-a curatat carburatorele ), porma iarasi am avut problema cu pornirea si ca mergea intr-un singur piston, apoi nu a mai pornit deloc si i-am schimbat bujiile, a mers ce a mers asa apoi acum iarasi nu mai porneste deloc :(

Cred ca o voi duce la GRG pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ignition pulse generator. Nu stiu denumirea tehnica in romana. Este un senzor Hall care determina momentul potrivit pentru scanteie.

Editat de zo10000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general nu. Senzorul nu este alimentat si nu are contact fizic cu nimic. El genereaza o tensiune in prezenta unui camp magnetic. Tensiunea este citita de CDI si da comanda pt aprindere.

Pana acum am vazut senzor Hall defect numai din cauze mecanice. Spre exemplu piesa metalica prinsa intre oala si senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...