Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Alte dimensiuni nu pun ca trebuie sa imi fac verificarea tehnica in mai, dar am gasit pentru spate un dragon supercorsa (acelasi model il am si pe sv) si schimb doar spatele ca cel de pe fata mai merge un sezon iar de la anu imi cumpar noi si nu ma mai stresez.Cei care v-ati cumparat de noi cati km v-au tinut?

 

Gumele mele de pana acum

Metzeler Sportec M3 fata: 23928km

spate: 18474km

 

Pirelli AngelST fata: 22812km

spate: 18319km

 

acum am michelin pilot spatele are 13447km si uzura e undeva la 60%.

 

Angel STu era de 70 nu de 60 pe fata, nu se simte mare lucru cand treci de la 60 la 70, dar cand faci pasu invers e durere, acum am pus de 60 pe fata, si ai in primele zile o senzatie de mers cu barca nu cu motoru - pur si simplu nu mai vroia sa se incline in curbe, sau daca o faceai ziceai ca incerc sa iau curba cu vaporu, asa de lent o facea.

 

Metzeleru a fost un foarte bun allrounder, se incalzea mai lent un pic, dar a tinut cel mai mult, inca mai avea guma pe el cand lam dat jos. In schimb Prelli Angel Stu cand l-am schimbat era zob, la guma spate deja iesisera sarmele din cauza unor frane mai violente.

 

Acum sunt incaltat cu Michelin si vreau sa spun ca e genial, spatele cel putin, ca il am deja de ceva timp, se comporta exemplar si pe ud si pe uscat. Pe asfaltu foarte rece (asta iarna la 5 si minus grade) avea ceva tendinte de a aluneca pe viraj, dar ce cauciuc nu aluneca la temperaturi dalea. Din cate vad sta bine si la capitolul uzura in timp, deci pot spune ca pana acum e super ok.

 

Bridgestone, Dunlop, Heidenau n-am avut niciodata deci n-am ce comenta, iar pana in prezent Michelin ar fi pe 1, Metzeler 2 si Pireli pe 3 in topu cauciucelor mele de pana acum.

 

p.s. a avut pirelli diablo pe ea cand am cumparat-o, dar erau deja destul de uzate si le-am schimbat destul de repede, asa ca nu pot sa ma pronunt de cat de bune erau, tot ce stiu e ca nu mi-au placut deloc uzate fiind cum se comportau pe ud

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

V-as sugera sa folositi gumele recomandate de producator (dimensiunile ma refer).

 

Eu am avut anul trecut pe VTR guma de 200 pe spate in loc de 180 si intr-o curba unde nu mi-am dat seama cat de stransa era curba...am aplecat-o prea tare, sa strang curba,si-a pierdut aderenta spatele,cand unghiu devenise prea mic....(unghiul intre motor si asfalt).

 

Daca as da timpul inapoi, as pune tot guma aia de 200 (era un Dunlop Sportmax GP),insa as fi mult mai atent cu aplecatul si nu as merge in acelasi stil in care as putea merge cu una de 180.

 

+ ca guma se incalzea mult mult mai tare pe centru fata de margini.....iar cand intri intr-o curba,'patch'ul de contact /grip ul nu este acelasi.........deci de la aderenta f buna (cand esti vertical), cand te apleci, intri dintr-odata intr-o zona de contact mai putin aderenta (guma fiind mai rece spre extremitati).

 

Spatele ca spatele, cand e mai uzat mai fuge, mai etc....dar fata este VITAL sa fie cat mai in regula....e suficient sa blochezi putin fata la franare sau sa ai un cauciuc 'ciocan', si te-ai dus pe pwla... (oricum in cel mai "FERICIT" caz scapi cu daune la motor)...

 

 

 

 

Asa patesti daca pui o guma lata pe o janta mai ingusta - iti cocoseaza profilul si ai mai putin contact cu asfaltul. Eu nu i-am sugerat sa puna o guma de alta marime. Acel 60 sau 70 indica inaltimea de 60 sau 70 la suta din latimea gumei iar la o guma de 120 asta inseamna cativa mm. Este ceva nesemnificativ care oricum variaza cu profilul cauciucului. Oricum, poate sa caute si pe svrider.com sa vada ca multi folosesc 70 in loc de 60 ca se gaseste mai usor si mai multe modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. a avut pirelli diablo pe ea cand am cumparat-o, dar erau deja destul de uzate si le-am schimbat destul de repede, asa ca nu pot sa ma pronunt de cat de bune erau, tot ce stiu e ca nu mi-au placut deloc uzate fiind cum se comportau pe ud

 

Am avut eu pirelli diablo tot sh, intradevar pe ud nu erau tocmai ideale dar in schimb tin mult, cu un set sh am facut peste 15000.

 

PS: Daca as pune 170 in loc de 160?Ar fi problema?Vad ca astea se gasesc la fel de usor ca 120 70.Mai exact in seturi

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mai stiu Tavi a avut niste michelin vreo 20 de mii, si inca aratau bine, doar ca deodata a aparut o uzura neuniforma si nu prea s-a gasit o explicatie.

 

Inca le mai am. Michelin PilotRoad 2CT. Intr-adevar, spatele s-a uzat usor inegal pe partea stanga, dar, asta din toamna, cand aveau 17000 cel putin, iar uzura tind sa cred ca a fost din cauza mea (presiune slaba). Cauciucurile inca mai au desutla "carne" in rest, "talpa" arata foarte bine. Nu le-am schimbat inca, urmeaza sa o fac prin vara, dar voi merge pe acelasi model cu maxima incredere, deoarece nu am absolut nimic sa le reprosez.

Editat de ochitu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Daca as pune 170 in loc de 160?Ar fi problema?Vad ca astea se gasesc la fel de usor ca 120 70.Mai exact in seturi

 

Am avut de 180 temporar si pe curbe se simtea altfel, putin ciudat fata de cum eram obisnuit. Nu cred ca o sa fie mare diferenta, dar ai putea avea probleme cu politita/rar/itp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce regim de turatii incepe sa pape mai mult sv ul de 650?

La mers babeste, tinut undeva in 4-5000 de turatii am scos si sub 4%, iar mers cat poate motocicleta sa duca nu mi-a luat mai mult de 5.5%. In Bucuresti imi lua in jur de 6 indiferent cat de aglomerat era...

 

semighidoane...

Unde ai fost tu acum 2 ani? :D

Eu am avut semighidoane si l-am schimbat cu ghidon. A trebuit sa schimb partea superioara a jugului, furtune frana + "rezervorul" lichid frana, cablul de acceleratie + manetele. In plus a trebuit sa tai din geam :D, n-a iesit foarte estetic, dar e muult mai comod.

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci mai e cineva cu consum sub 4!!! Si eu am scos asa in regimul mentionat de tine, fara pasager, dar parea cam ciudat ca nu mai era nimeni, asa ca m-am gandit ca poate nu stiu sa calculez?? :scratch:

 

Heh, eu am examen pe 3 mai :P, asa ca de pe 5-6 mai incepe nebunia cu plimbarile (sper).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu pirelli diablo tot sh, intradevar pe ud nu erau tocmai ideale dar in schimb tin mult, cu un set sh am facut peste 15000.

 

PS: Daca as pune 170 in loc de 160?Ar fi problema?Vad ca astea se gasesc la fel de usor ca 120 70.Mai exact in seturi

si eu mi-am pus michelin de 170 pe spate si nu se simte nici o diferenta.am avut pirelli de 160 si mi se parea mai lat, probabil ca era tocit pe centru de asta parea mai lat.am facut si itp-ul luna asta si nu mi-a zis nimic.am avut aceeasi problema:nu am gasit de 160, dar sunt f multumit de cum se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mi-am pus michelin de 170 pe spate si nu se simte nici o diferenta.am avut pirelli de 160 si mi se parea mai lat, probabil ca era tocit pe centru de asta parea mai lat.am facut si itp-ul luna asta si nu mi-a zis nimic.am avut aceeasi problema:nu am gasit de 160, dar sunt f multumit de cum se comporta

 

Apoi pana la urma am sa imi comand un set de 120 70 17 cu 160 60 17 si o sa ma plimb pe la itp-uri pana o sa ma primeasca careva sau mai simplu ma fac ca uit vreo 20 de lei la ei :laugh:

 

Am gasit Metzeler Sportec M5 ceva pareri?Din ce am citit pe net par ok

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvat problema suspensiei.

Solutia:

post-12539-0-82303900-1335422514_thumb.jpg

 

Si ca sa fac un mic rezumat, de ce NU E bun amortizorul de GSXR600 K1-K3:

- arcul e MULT prea moale pentru sistemul de parghii de la SV prima generatie. Cu arcul strans la maxim si valvele inchise suspensia rezultata e cam la fel de moale ca si originala (ce-i drept, lucreaza totusi ceva mai bine).

- distanta intre prinderi e mai mica cu ~1cm (nu e o problema in sine dar, in combinatie cu lungimea mai mare a cursei face roata sa se frece de aripa)

- corpul amortizorului e prea gros (eu am masurat 86mm) si se freaca de bascula (atentie, daca ai spatiu ceva gen 1mm intr-o parte la un moment dat, e posibil ca in mers sa ajunga sa frece, pentru ca amortizorul se poate misca lateral pe axele de prindere).

 

Inca o idee, daca lasi in jos aripa, cum zicea mesterul youtubian, o sa iasa marginile de sub carena si o sa arate ca curu. Solutia valabila e taierea a cativa cm din aripa unde vine "gatul" rezervorului de gaz.

 

De ce E bun amortizorul de Kawasaki ZX6R '99-..:

- arcul e tare (apropiat ca si parametri de cel orginal SV)

- distanta intre prinderi e cu vreo 2mm mai mare (OK)

- diametrul maxim e ~80mm -> nu freaca de bascula

- cu reglajele "stock" deja e semnificativ mai tare decat cel de GSX

 

In concluzie...cred ca am gasit solutia pentru o mai buna suspensie spate la SV prima generatie. Pe fata am arcuri ceva mai tari (asa am luat motorul) si sunt multumit, nu simt nevoia sa schimb ceva acolo. Sunt convins ca exista si alte variante, dar eu asta am gasit-o si pare OK.

Azi plec la drum si o sa am ocazia sa fac un test mai amanuntit.

 

Ar mai fi ceva ce caut, un robinet de benzina pentru SV-ul vechi. Se pare ca al meu nu mai e vacuumatic, curge nestingherit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca exista kit de reparatie pentru pompa de benzina. E mai ieftin decat o pompa sh. Bravo pentru modificari!

 

Nu pompa e problema maestre, e vorba de robinet. Probabil un kit de reparatie de pe ebay va fi solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crispus: nu mai vreau sa pun semighidoane, vreau sa schimb toata fata cu una de gixxer 750.

In ce consta schimbatul asta? Am o motocicleta de rezerva acasa (care o folosesc de piese) la care as avea nevoie de furca. Si daca n-ar fi foarte mult, as fi tentat s-o fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a incaput de 180 pe janta standard? din cate stiu tre sa faci nu stiu ce modificari daca vrei de 180...parca citisem mai demult tare pe svrider...

Mi s-a terminat cauciucul de pe spate pe transalpina in 2008 :lol: si cu ajutorul unui cioban cu un aro din ala mare am adus-o in petrosani. Si am cautat cauciucuri in Petrosani si n-am gasit. Noroc cu un coleg care l-am vazut din intamplare si avea unul de 180 uitat prin garaj. L-am pus si am venit in Bucuresti si am mai mers cu el o vreme pana le-am schimbat pe amandoua...

 

Ai ales o culoare foarte draguta pentru o motocicleta ....de fata!!! :crack:

Am impresia ca esti geloasa :P si ravnesti la motorul lui :crack:

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am impresia ca esti geloasa :P si ravnesti la motorul lui :crack:

 

cum sa ravnesc la o motoreta corai? a mea este motoreta adevarata, albastra, frumoasa!

daca ii mai pune si rimstrips d'alea roz...s-a terminat cu jmecheria. :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: Deci sezonul asta la categoria gume sh lumea sta foarte prost pe dimensiunile necesare noua, gata de la anu imi cumpar noi....pana la urma am gasit un michelin pilot power 170/60/17 si pe fata imi pun tot pirelli dragon dar 120/70/17 ca am fost multumit de cel pe 120/60/17(as fi pus si pe spate tot dragon daca gaseam :( ).Cu ITP-ul o sa ma descurc cumva...sper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema cu fetele :P vad culori care nu exista :)). E rosu aprins bre dar nu te astepta la fidelitate fotografica de la camera telefonului meu din epoca de poatra :)) si sigur esti geloasa.

ma gandeam eu ca si calitatea poza e de vina si speram sa nu fie corai, da nici rosu ferrari nu e! :P

 

Deci sezonul asta la categoria gume sh lumea sta foarte prost pe dimensiunile necesare noua, gata de la anu imi cumpar noi....pana la urma am gasit un michelin pilot power 170/60/17 si pe fata imi pun tot pirelli dragon dar 120/70/17 ca am fost multumit de cel pe 120/60/17(as fi pus si pe spate tot dragon daca gaseam Cu ITP-ul o sa ma descurc cumva...sper

pai in cazul asta apuca-te sa strangi bani de pe acum! Nu cred ca o sa ai probleme la itp cu dimensiunile alea, oricum nu bat la ochi. Eu am facut ieri itp-ul si nu s-au legat de cauciucuri, pe fata am 120/70/17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este rosu ferrari :P o sa fac niste poze cu un aparat zilele astea. Am si codul de culoare daca nu ma crezi :)). Ca veni vorba de anvelope, tb sa le schimb si eu si cel mai probabil sh, daca pun 70 nu am probleme la autentificare RAR?

 

pai a ta nu e inscrisa? daca nu ...ramai cu astea vechi, daca nu ies sarmele din ele, daca o ai inscrisa nu o sa ai probleme la itp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este inscrisa pe numele meu, am toate actele necesare, am inscris-o la impozit dar nu am inmatriculat-o pe numele meu. Cu anvelopele astea mi-e frica sa ies si pe poarta, sunt anvelopele ORIGINALE...dot 2004.

 

Nu ai ma treaba , ale mele erau din 2003 si mergeau brici. erau atat de tari ca nici nu se mai toceau. :))) am mai mers cu ele 2 ani dupa ce am cumparat motocicleta. dar cand ploua afara eram si cu gradina de morcivi dupa mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...