Guest Ped O'Phile Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 vladf la tine merge fain un pinten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladf Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Inca mai caut pe ebay "the one" sau pe cineva priceput sa mi-l faca. Asta ar fi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipsk4 Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 priceput nu sunt, dar de facut, l-am facut repede! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsebi Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 In photoshop fac si eu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cerbuu Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 sv'istii c-am ce ulei folositi? as vrea sa ii fac si eu schimbu de ulei si sunt in dubii care cum ar fi mai bun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladf Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Eu am pus Motul 5100 si e ultima oara, din start mi s-a parut ca agata putin fata de cum mergea inainte de schimb.Nu stiu ce era in mobra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cerbuu Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 la ce te referi ca agata?tot la motul 5100 10w 40 ma gandisem si eu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsebi Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 5100 si nu am nici o problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin_ush Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 (edited) Cumpar o pereche de scarite stock pentru SV 650, eventual schimb cu scarite "race/custom" plus diferenta eventual. Si un senzor pentru stop frana spate. Detalii la 0745679360. PS- SV650 N din 2000. Edited May 26, 2013 by sorin_ush Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rac01ro Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Are cineva vre-un SV 650 la dezmembrat? Daca da, va rog lasati mesaj aici sau ma puteti contacta la 0740.019.434 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cerbuu Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 am si eu o geaca joe rocket ballistic, protectii full hard, marimea L, in stare perfecta. 200lei neg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsebi Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 am si eu o geaca joe rocket ballistic, protectii full hard, marimea L, in stare perfecta. 200lei neg Ai mai multe sanse la bursa de echipamente, cine cauta geaca nu rasfoieste topicul pentru sv-uri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F0RCE Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 What happened? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pride Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Stie cineva sa imi spuna cat se poate cobora un SV650S din oase? Unde pot gasi un kit de coborare si cam in ce bani? Am vazut tipe mergand pe SV si sigur este coborat, de asta intreb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dihania Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Stie cineva sa imi spuna cat se poate cobora un SV650S din oase? Unde pot gasi un kit de coborare si cam in ce bani? Am vazut tipe mergand pe SV si sigur este coborat, de asta intreb. bine ai revenit printre noi!! eu am motoreta coborata din "oase" dar asa am cumparat-o. se poate cobora cativa centimentri, nu stiu exact cati, dar se poate si o mai am coborata din furca 1 cm. ai reusit sa iti recuperezi daunele de la asigurari? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamikaze_wtf Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Am o cred ca o problema ,sper sa fie de la baterie . Astazi am mers cu ea toata ziua ,pornit-oprit fara problema ,nu ar fi dat nici un semn de moarte bateria . M-am oprit pana la niste prieteni am stat vreo 20 min si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca si se aude sunetul acela. Din ce cauza poate fi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F0RCE Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 (edited) poti sa incepi prin a verifica voltajul in momentul in care incerci sa o pornesti. ai incercat sa o pornesti impinsa? Edited May 29, 2013 by F0RCE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiders2066 Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 (edited) Am o cred ca o problema ,sper sa fie de la baterie . Astazi am mers cu ea toata ziua ,pornit-oprit fara problema ,nu ar fi dat nici un semn de moarte bateria . M-am oprit pana la niste prieteni am stat vreo 20 min si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca si se aude sunetul acela. Din ce cauza poate fi? Dupa sunet pare ca bateria este descarcata.cel mai bine masoara bateria si daca ai sub 12.5 V,nici sa nu te gandesti ca o sa iti invarta motorul.Pune-o pe redresor sau cu ajutorul unor cabluri la alta motoreta sau auto si ar trebuii sa o resuscitezii.Bateria dupa o noapte de repaus la masurare ar trebuii sa aive minim12.5. Vezi ca problema este posibil sa fie mai grava adica,daca zici ca ti sa descarcat asa de repede este posibil sa ai releul de incarcare belit si tu mergi acum pe curentul din bateria ce in curand se va belii si asta iar acest sir al stricaciunilor continua cu electromotorul si toata instalatia electrica inclusiv. Trebuie sa verifici neaparat si releul de incarcare,vezi ca este in manual tutorial ce si cum,Bafta si sa revii cu feedback! Edited May 30, 2013 by spiders2066 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamikaze_wtf Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 (edited) In urma cu doua saptamani m-a lasat si bateria la masina la fel ,toata ziua a mers perfect pornit fara probleme si dintr-o data nu a mai vrut. Astazi aveam de gand sa ma duc cu ea la cineva sa imi masoare ca nu vreau sa iau baterie degeaba ,dar nu am mai gasit cablurile si de impins nici nu se pune problema. Ma gandesc ca daca nu incarca ,trebuie sa invarta din ce in ce mai greu electromotorul. Edited May 30, 2013 by kamikaze_wtf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardKnot Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Eu am pus Motul 5100 si e ultima oara, din start mi s-a parut ca agata putin fata de cum mergea inainte de schimb.Nu stiu ce era in mobra. la ce te referi ca agata?tot la motul 5100 10w 40 ma gandisem si eu Motul 5100 + SV = VARZAAA Am pus asa ceva(oltean zgarcit, nah) si dupa aprox 3000km a inceput sa imi sara din viteza in ture mari. Nu am probleme mecanice si asta se intampla acum mai bine de 10000 km, timp in care problema nu s'a repetat cu alte uleiuri(deci carcotasii ). Cel mai bun ulei care mi'a intrat in motor(si la care am ramas) a fost de la Castrol, si semi-sintetic, si full. 10-40, 15-50. Pe caldurile "alea mari" se comporta foarte fain 15-50'u fatza de 10-40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Sa nu fi fost motul din ala facut pe la noi prin targ Foloseam 5100 la vechiul SV si era foarte ok. Dar pt 2nd gen e recomandat 7100 intradevar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardKnot Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 (edited) sa nu fi fost Motul d'ala VARZA. E un ulei de tot rahao, inclusiv 7100 no offense ..ca sa nu mai zic ca e printre cele mai ieftine uleiuri bidonu' meu era fix de la mymoto de peste strada de gr botanica. Edited May 30, 2013 by hardKnot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pride Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 bine ai revenit printre noi!! eu am motoreta coborata din "oase" dar asa am cumparat-o. se poate cobora cativa centimentri, nu stiu exact cati, dar se poate si o mai am coborata din furca 1 cm. ai reusit sa iti recuperezi daunele de la asigurari? buna ! vreau sa vand motoru si ma intrebase o tipa cat se mai poate cobori. nu am recuperat nimic, inca e dosarul la politie. cred ca mai am de asteptat ceva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasiledintomis Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsebi Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? E motor in V, asa bat ele mai "neregulat" iar faza cu farul aprins asa e la toate motocicletele mai noi si asa zice si in lege sa mergi si ziua cu farul aprins. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.