Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ignition pulse generator. Nu stiu denumirea tehnica in romana. Este un senzor Hall care determina momentul potrivit pentru scanteie.

Editat de zo10000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general nu. Senzorul nu este alimentat si nu are contact fizic cu nimic. El genereaza o tensiune in prezenta unui camp magnetic. Tensiunea este citita de CDI si da comanda pt aprindere.

Pana acum am vazut senzor Hall defect numai din cauze mecanice. Spre exemplu piesa metalica prinsa intre oala si senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,sant incepator, am um suzuki sv650s, 2000. Am desfacut releul de incarcare si lam "reparat", acum imi arata 16,80v fara consumatori si 13,40 cu farurile aprinse. Este ok? Sau ce ar mai trebui sa verific? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Problema rezolvata. 🙂

Acum revin cu o alta problema, nu stiu dacă are legatura, cand am facut plinul sa stins tot in bord. Pe masura ce am mai mers cu ea a inceput sa isi revina. Are legatura cu senzorul sau plutitorul din rezervor? 

Ca sa completez, cand am cumpărat-o nu functiona si avea plinul facut. Si pe la jumatatea rezervorului a inceput sa functioneze bordul... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutari. Sunt proaspat poses or de Sv650 1999, intampin o problema destul de ciudata, cu motorul cald si motocicleta pe cric relantiul are in jur de 1300rpm,cand indrept motocicleta relantiul scade in jur de 1000-1100rpm, pun motocicleta pe cric creste iar la 1300rpm. Cablurile de acceleratie sunt OK, face asa si cu ele montate si fara. Care sa fie problema? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 02.10.2019 la 16:04, Pauna a spus:

Problema rezolvata. 🙂

Acum revin cu o alta problema, nu stiu dacă are legatura, cand am facut plinul sa stins tot in bord. Pe masura ce am mai mers cu ea a inceput sa isi revina. Are legatura cu senzorul sau plutitorul din rezervor? 

Ca sa completez, cand am cumpărat-o nu functiona si avea plinul facut. Si pe la jumatatea rezervorului a inceput sa functioneze bordul... 

 

sonda din rezervor are un on/off. Cand esti pe rezerva, circuitul iti alimenteaza becul cu pompa din bord. Daca bordul se alimenteaza odata cu becul, cineva a facut niste prostii in cablurile tale. Daca se aprinde inainte sa se aprinda si becul, ai un scurt pe undeva. Cel mai probabil undeva in spatele ceasurilor/carenei frontale ai firele innadite prost.

 

 

 

La 16.11.2019 la 23:15, claudeel a spus:

Salutari. Sunt proaspat poses or de Sv650 1999, intampin o problema destul de ciudata, cu motorul cald si motocicleta pe cric relantiul are in jur de 1300rpm,cand indrept motocicleta relantiul scade in jur de 1000-1100rpm, pun motocicleta pe cric creste iar la 1300rpm. Cablurile de acceleratie sunt OK, face asa si cu ele montate si fara. Care sa fie problema? 

 

nu cred ca s-a lovit prea multa lume de problema asta. Esti din Bucale, mergi la mecanic cu ea(GRG e un exemplu)

poti sa mai cauti pe svrider.com sau sv650.org, dar pare sa fie un reglaj de prin carburatoare

 

 

"checking the float height in the carb" -- http://xlforum.net/forums/archive/index.php/t-436452.html

aici la fel, tot despre "plutitor" se vorbeste -- https://www.southbayriders.com/forums/threads/132553/

 

 

@Pauna @claudeel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare, sunt interesat sa cumpar urmatoarele, daca aveti sau stiti pe cineva care vinde, puteti da de stire :

 

- jug superior pentru SV 650 N ,gen II ( NU de S)

- furtune  metalice pentru frana fata, tot de SV 650 N, gen II ( NU de S)

- suport topcase ( eventual si topcase + placa de prindere, daca imi fac cu ochiul )

 

Mersi anticipat !

Editat de ridersowg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut cineva jocul la supape la SV?

 

ma descurc oare fara "blocator" de intinzator pt lantul de distributie? am inteles ca e cam greu de dat afara.

Din ce am citit in rest prin manual.. se face (daca nu esti sperios)

 

am cam 90.000 km, iar partea nasoala o sa fie cu asteptatul dupa pastile.. dar as putea sa desfac doar partial, de masurat, si sa montez la loc pana imi ajung..

 

 

@ridersowg -- incearca si pe olx, am mai vazut SV-uri la dezmembrat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi! Dacă este cineva interesat de un sv650 proiect fighter! Toate detaliile la rubrica vânzări! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...