Sari la conținut

Bucuresti - Bucuresti


BlackDirt
 Share

Postări Recomandate

Benzina in Europa variaza intre 1, 1.2 si 1.5 euro pe litru. O sa o pun cu pretul maxim, de 1.5 euro pe litru, deoarece cand fac calcule fac "worst case scenario". Motorul meu consuma, la consum, cam 5 litri la suta de km. O sa pun, cu voia voastra, 6l/100 km. (6% si chiar sub ia la consum 954RR, cu ceva bagaje si doi oameni pe el. CB ar trebui sa nu ia peste 4 la drum intins. Primul meu motor Suzuki GS500 - comparabil cu CB500 - lua afara cam 3.5%)

Pana in Anglia, la Londra, 3200 de km (stiu ca google maps zice 2556 km, dar eu o iau un pic altfel si evit autostrazile cu taxe). 3200 * 6 /100 * 1.5 = 288 de euro. Voi rotunji la 300 de euro, tot cu voia dvs.

 

Mancare: am calculat ca sunt cam 100 de euro pe saptamana (incluzand apa + efecte personale, gen hartie igienica). Pana la Londra, mergand 400 km pe zi, sunt 8 zile. Le voi rotunji la 10. Deci 1000 de euro mancarea. (Ai 10 zile, nu 10 saptamani. Asa ca inmulteste 100EUR cu 1.5, nu cu 10.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 852
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

Fiecare om viseaza in felul sau. Eu de multe ori m-am gandit la o tura, dar m-au oprit ceva calcule.. ( $ , timp, job, familie ) deci am zis pass... m-am resemnat. Poate omul asta este atat de entuziast ( inconstient), incat pleaca! Daca pleaca, are si sprijinul meu material la 3 plinuri de benzina...

Nu mai judeca un om numai dupa ce scrie pe forum.... Daca baiatul asta reuseste sa faca ce si-a propus, poti sa te uiti in ochii lui cand se intoarce?

 

Sanatate si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu cate ceva despre doua calatorii prezentate aici pe forum. a lui dan honciuc si a lui mihai (bizoo_n).

 

primul a cheltuit aprox 20.000 de euro pentru fix ceea ce vrei tu sa faci. ideea e ca au fost banii lui si ne-a povestit turul dupa ce l-a efectuat.

 

al doilea, mihai, a strans doar 2.500 de euro din vanzarea de km si totul intr-un mod foarte elegant, ca iti era ciuda ca nu ai mai prins portia de km.

 

tu ai pus aici niste calcule total nerealiste. sa luam traseul pana la londra. 1.500 de euro e cam multicel. ca sa iti dau un contraexemplu, asta vara, eu cu madama si mobra ei (un bmw 650 gs) am consumat doar 500 de euro intr-o saptamana, 2.500 de km, bulgaria - grecia, in conditiile in care ne-am cazat mereu si nu am stat la cort.

 

incearca un tur mai scurt inainte sa pleci in turul lumii. fa turul marii mediterane, du-te pana in danemarca sau portugalia, ia de vezi cu ce se mananca turele de peste o mie de km, si abia apoi gandeste-te sa dai rotocolul pamantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe traseul propus n-ai nevoie de Carnet du Passage (desi am impresia ca Japonia cere asa ceva, verifica), deci e in regula. Ai nevoie, in schimb, de viza pt Canada (se acorda destul de greu, mai greu decat SUA) si Rusia (se da usor, dar tre' sa iei legatura cu o agentie de turism care sa-ti dea invitatie; gasesti zeci). Numai astea costa, in total, vreo 300E. Fiecare trecere a oceanelor te costa cam 1000E si vreo 2-3 zile in ambele parti (vorbesc din experienta altora de pe ADV si HUBB). Bugetul zilnic e de ~80E in Europa, ~60E in Canada, 100E Japonia (tara extrem de scumpa), 40-50E Rusia. Daca nu muncesti ceva pe drum, nu cred ca ajungi pana in Japonia.

 

Pe langa asta, invata motocicleta. Tre' sa stii sa-i faci o mentenanta completa, sa stii s-o asculti, sa stii sa mai schimbi una-alta in motor, sa poti face o pana. Apoi protectii de aluminiu si crash-bar-uri. Gumele le vei schimba cel putin o data. Gandeste-te la un sistem de bagaje. Si multe, multe altele.

 

Bafta, ce sa zic, si keep us posted :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o asemenea aventura prea mult rationament dauneaza grav Plecarii!, asa ca ori ai sange in tine si pleci , ori nu ai si atunci vei rationa, probabil-sigur, la nesfarsit! Bafta multa, omule! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede ca nu ai mers pe HONDA :laugh:

...

Eu stiu ca Onda e Onda, dar ce m-a marcat e ca am vazut acum 1 sau 2 ani (in autobuz fiind atunci) 3 bucati de juninci din alea enduro-touring cu motor boxter si cu lazi Hepco&Becker de aluminiu cu numere de pe care tot ce am priceput era un J in stanga. Dupa ce am ajuns acasa am vazut stirea ca tocmai au trecut prin Bucuresti 3 japonezi care faceau turul lumii pe motocicleta. Oare de ce si-au luat motoare din alea nemtesti si nu japoneze de ale lor?

Acum sa se inteleaga clar, nu vreau sa fac in nici un fel reclama marcii respective, nu m-am dat pe BMW si nici nu cred ca o sa ma dau vreodata pentru ca pur si simplu nu ajung la pamant cu picioarele de pe aproape nici un model de al lor, si am sperante deosebit de mici sa-mi mai creasca picioarele dupa 49 de ani :)

Daca e vorba de Honda eu (nu eu, ca nu ajung cu picioarele la pamant nici de pe astea) totusi as pleca cu Africa Twin sau asa ceva, plus ca as pleca cu 2 randuri de pingele la mine (un cauciuc tine tipic pe moto cam 15,000km), plus ca m-as interesa ce si cum cu rotile de enduro, pentru ca unul din prietenii mei enduristi mi-a spus ca ei nu au nici camera nici tubeless ci un fel de spuma poliuretanica ce nu fasaie nici la cui nici la nimic dar e in medie mai nasoala decat o camera. Nu stiu in ce masura se pot gasi interioare din alea de roti pentru CB500 dar merita investigat, pentru ca daca in Romania faci pana si bagi spray de pana tot gasesti o vulcanizare in 15-30km, dar in stepele Rusiei s-ar putea sa nu gasesti asa ceva in 150-300km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un fel de spuma poliuretanica ce nu fasaie nici la cui nici la nimic dar e in medie mai nasoala decat o camera.

 

se cheama mousse, dar nu prea ai ce face cu ea pe asfalt. e buna doar de enduro, pe asfalt se topeste imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca Onda e Onda, dar ce m-a marcat e ca am vazut acum 1 sau 2 ani (in autobuz fiind atunci) 3 bucati de juninci din alea enduro-touring cu motor boxter si cu lazi Hepco&Becker de aluminiu cu numere de pe care tot ce am priceput era un J in stanga. Dupa ce am ajuns acasa am vazut stirea ca tocmai au trecut prin Bucuresti 3 japonezi care faceau turul lumii pe motocicleta. Oare de ce si-au luat motoare din alea nemtesti si nu japoneze de ale lor?

Acum sa se inteleaga clar, nu vreau sa fac in nici un fel reclama marcii respective, nu m-am dat pe BMW si nici nu cred ca o sa ma dau vreodata pentru ca pur si simplu nu ajung la pamant cu picioarele de pe aproape nici un model de al lor, si am sperante deosebit de mici sa-mi mai creasca picioarele dupa 49 de ani :)

Daca e vorba de Honda eu (nu eu, ca nu ajung cu picioarele la pamant nici de pe astea) totusi as pleca cu Africa Twin sau asa ceva, plus ca as pleca cu 2 randuri de pingele la mine (un cauciuc tine tipic pe moto cam 15,000km), plus ca m-as interesa ce si cum cu rotile de enduro, pentru ca unul din prietenii mei enduristi mi-a spus ca ei nu au nici camera nici tubeless ci un fel de spuma poliuretanica ce nu fasaie nici la cui nici la nimic dar e in medie mai nasoala decat o camera. Nu stiu in ce masura se pot gasi interioare din alea de roti pentru CB500 dar merita investigat, pentru ca daca in Romania faci pana si bagi spray de pana tot gasesti o vulcanizare in 15-30km, dar in stepele Rusiei s-ar putea sa nu gasesti asa ceva in 150-300km...

 

adevaru e ca daca nu ai bmw nu poti sa pleci nicaieri. hai sa nu exageram. bmw e super masinarie. imi doresc una. faptul ca nu am bmw nu are nici o legatura cu faptul ca nu plec..

 

ce zici de japonezu pe care l-a intalnit bizoo_n in rusia care facea rtw cu un dr650 FARA NICI O PROBLEMA LA ACTIV? omul ala a taiat toata asia si europa ok ...

ce zici de japoneza care facea rtw pe un 125 parca.

ce zici da gagii care au facut UK australia pe dl650?

dar de aia care au facut china-uk pe minsk?

de ala care a facut asutralia uk pe suzuki burgman?

mai era un tip cu un moped rosu care please la fel in tura.

 

exemple sunt MULTE. m-am intalnit cu un tip care a facut rwt pe un r1100gs (ashely rhodes, a scris Lonesome Rhodes!: One Man, Two Wheels and 19, 000 Miles). se uita la mobra mea, si imi spunea ca daca ar pleaca maine in tura din nou l-ar tenta fara discutii f800gs sau supertenereu de 660. recomanda fara ezitare tenereu. e vorba de un om care organizeaza ture in muntii din spania pe gs, are un adventure si iubeste motoreta aia, DAR nu tre sa fii limitat.

 

despre bucuresti-uk: il faci cu 500e daca esti econom.

 

despre africa twin: intr-o benzinarie in frankfurt mi-a cazut mobra incarcata pe picior. nu am putut scoate picioru de sub ea.

 

alta data mi-a cazut mobra in noroi. eram singur in mijlocu campului. cand incercam sa o ridic, fie aluneca ea in noroi, fie alunecam eu. aproape plangeam de nervi. de atunci am zis ca nu imi mai trebuie motor greu.

 

pe scurt, ce ti s a zis mai sus.. cu cat gandesti mai mult, cu atat sansele sa pleci scad... iti bagi picioru, te sui pe mobra si pleci. daca nu ai bani/vize de rwt, polonia e tot pe harta, cehia a fel, franta, africa e la o aruncatura de bat...

 

discutia acum, sa fiu sincer cred ca este putin de dragu discutiei.. nu ai timp sa pregatesti mobra sa iei vizele si sa pleci in doua luni... dar europa e aici :laugh: ...

 

 

eu cand am plecat in prima tura afara din tara, nu aveam nici portbagaj, imi legasem lucrurile cu sfoara. in prima zi aveam de facut bucuresti linz. cam 1400 cred. ca sa nu platesc chirie am dormit pe mobra. literlamente am dormit in sa.

 

ai 5000: aranjaza mobra si echipament cu 1000, pune 2 000 deoparte pentru la anu, pleaca cu restu de 2000 si rupe continentu asta in doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BlackDirt: ca sa-l citez pe Will Smith in "The Pursuit of Happyness":

 

"Don't ever let someone tell you, you can't do something. Not even me. You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. You want something? Go get it. Period. "

 

Citatul e aici:

 

Daca simti ca poti face asta fa-o! E pentru tine, nu pentru ceilalti.

Asfalt uscat si kilometri multi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

quote name='Preacuviosul_Mihail' post='2404848' date='Apr 29 2010, 12:47 PM'

 

 

Fiecare om viseaza in felul sau. Eu de multe ori m-am gandit la o tura, dar m-au oprit ceva calcule.. ( $ , timp, job, familie ) deci am zis pass... m-am resemnat. Poate omul asta este atat de entuziast ( inconstient), incat pleaca! Daca pleaca, are si sprijinul meu material la 3 plinuri de benzina...

Nu mai judeca un om numai dupa ce scrie pe forum.... Daca baiatul asta reuseste sa faca ce si-a propus, poti sa te uiti in ochii lui cand se intoarce?

 

Sanatate si drumuri bune.

da pot. pot si sa-l felicit. recunosc valoarea, nu cred in el, asta-i tot. Ptr ca nu gasesc argumente. poate tu le gasesti, eu nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banii e problema ? Cu mult sprijin si mediatizare , am 2 ideei , care mi-au venit chiar acum. Poate s-au mai zis , dar nu le-am vazut eu , deci , daca ma repet , scuze.

1. Reclame. Abtipilde lipite pe geaca , cutii laterale sau sa bea numai cola/pepsi/fanta la fiecare poza sau filmare. Sau mai stiu eu ce produs.

2. Tot vad chestii cu directionati 2% din bani spre un ONG. Daca isi face si el asa ceva , sau unu' gata facut il sprijina , poate ca cei care au motoare si au si niste firme , ii directioneaza si lui niste bistari , aia 2%.

Mesaj completat

Si mai am o idee. Sint cluburi moto care au legaturi cu cluburi moto din Europa , sint baieti care muncesc pe afara , un asternut curat si o portie de mincare poate oferi oricine , in drumul calatorului prin teritoriul lui.

Editat de lil debul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit cu atentie tot ce mi-ati zis si am reflectat foarte bine la plecare. Va multumesc tuturor si - mai ales - celor care si-au exprimat rezervele, fie ele si-n stilul ironic al Preacuviosului (afla ca nu ma supar pentru atata lucru, si eu mi-s un tip ironic, cinic si mai ce vrei; stiu c-o faci bine intentionat).

 

Acestea fiind spuse: da, nu am experienta. Dar socotesc ca cel mai bun fel de a o capata este pe drum. Pe un drum adevarat, cu provocari reale, cu greutati serioase, dar si cu rasplata pe masura!

 

M-am saturat sa stau in coloana (de obicei stau) sau sa ma strecor cu 10 la ora printre masini. Vreau sa vad lumea!!!

 

Referitor la cei care cred ca ce scriu eu aici este un Harap Alb: oameni buni, eu imi risc totul aici. Imi risc serviciul, imi risc banii, imi risc viata. Sunt presiuni enorme din partea celor care ma iubesc sa nu plec (cu exceptii notabile, aproape toti fie au ras, fie au izbucnit in plans). Am o familie care depinde de mine, in multe feluri, nu doar financiar, iar asta face decizia de a pleca infinit de grea. De o saptamana nu dorm si ma tot framant.

 

Fireste, asta e treaba mea, nu a voastra. Nimeni nu stie ce e in sufletul meu. Si poate nimeni n-ar trebui sa stie asta.

 

Acum, redevenind pragmatici si revenind la pregatiri...

 

Decizia mea, 80% finala, e s-o iau spre Rusia. Ma gandesc in primul rand la vara siberiana cand zic asta. Deja, daca ma apuca toamna, incep ploi. Unele portiuni de "drum" isi merita pe deplin ghilimelele. Cu motoretul meu nu am nicio sansa daca nimeresc intr-o aluviune de noroi. Acolo raman!

 

Planuiesc sa ajung la Vladivostok. Voi porni pe la sud de Rep. Moldova, apoi pe valea Volgai (care am auzit ca e superba), Samara, Ekaterinburg si de acolo pe superbul "Trans-Siberian" inaugurat de Putin in 2004. Aud ca miile de kilometri de drum desfundat s-au mai infundat, dar si la noi, in Romania, se fac multe lucruri, declarativ. Cica ar fi doar vreo 500 de km de drum rau, rau. Dupa Chita.

 

Pe Google Maps, insa, saracia drumurilor rusesti e evidenta. O harta mai detaliata e Yandex.ru, insa trebuie sa ma pun la punct cu chirilicele... Si inca nu stiu cum sa dau search pe harta aia :laugh:

 

Un prieten o sa-mi imprumute GPS-ul sau. Vroiam s-o fac (excursia asta - n.a.) fara GPS, dar ca masura de siguranta nu poate fi decat o idee buna!

 

Urmatoarele pregatiri sunt astea:

- refacere sa, pentru a fi mai moale (am vorbit cu Darian)

- montaj crash-bars (am vorbit cu Thunderbyte)

- schimbare rulment jug (astept sa vina de pe eBay...)

- obtinere viza Rusia (intrucat nu cred ca o sa trec rusia intr-o luna, viza turistica nu mi-e buna; imi trebuie viza business, pe trei luni; din fericire, sunt site-uri care si-au facut o afacere din asta si o pot obtine relativ usor).

- montaj priza 12V.

- cumparaturi: kit de pana, spuma de umplut rotile (poate ma puteti ajuta cu un raspuns, cine stie, de unde le pot cumpara?) si multe altele.

- (cel mai greu) obtinerea vizei de Canada... Daca n-o obtin, atunci Vladivostok is the end of the line for me.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa vezi lumea pe bucati. Anul asta faci Europa, peste 2 ani Asia, peste 4 ani America de Sud, peste 6 America de Nord, peste 8 Africa... si daca vrei, peste 10 Oceania. Astfel apuci sa vezi mai multe tari, mai multe culturi, si ai mult mai multe experiente. Daca tragi o linie in jurul globului nu vezi decat o mica parte.

Cel mai cel in ceea ce priveste motociclistul calator mi se pare nenea asta care a fost in TOATE<daca nu ma insel> tarile din lume, pe-un Harley. http://www.horizonsunlimited.com/forwood/mytrip.shtml

A trecut prin Romania in 1999 http://www.horizonsunlimited.com/forwood/romania1.shtml

 

Referitor la faptul ca esti incepator.... te poti 'antrena' pentru mers mult in sa. Faci cateva ture mai lungi (gen Buc-Vama Veche si retur) in aceeasi zi si dupa 2-3 drumuri de genu vei vedea ca poti pune din ce in ce mai multi km/zi.

Eu am facut cel mai mult 800 km/zi (Buc-Thasos), cu pasagera si plin de bagaje, cu opriri la ~150 km, relaxat si cand am ajuns ma simteam in stare de inca 200 km. Ma rog, io i-am facut cu Vulcanul, care la drum intins, lung, mananca kilometri pe paine si nu-i simti. Inca nu mi-am testat limitele pe naked dar nu cred ca ar fi mult mai mica distanta...

 

Cred ca, cum ai zis si altii, la bugetul tau cel mai bine faci mare parte din Europa, macar stii ca ai vazut un intreg continent.

 

Daca te tii de turul lumii, nu-ti pot decat ura bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BlackDirt, e o idee nebuna. Seducator de nebuna. Dar daca tot ti s-a infiletat sub casca, eu zic ca n-o s-o poti scoate de acolo decat intr-un singur fel. Fa-o!!!

Mult succes iti doresc, astept detalii despre modalitatile in care poti primi sprijin financiar cand te vei afla pe drum.

Toate bune tie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit niste cauciucuri faine pentru enduro, care s-ar potrivi motoretului meu:

 

http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5

 

http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5

 

Acum ma intreb daca ar fi ok sa plec cu rotile mele, asa cum sunt si sa le iau p-astea de rezerva sau pur si simplu sa le pun direct p-astea noi. Sunt destul de grele si de mari si mi-ar ingreuna drumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca in rusia te rezumi la asfalt , pleaca cu orice. sunt multe metode de a cara cauciucurile, le poti lega pe bagaje, le poti lega de crash baruri.. nu asta e problema.

 

tu demareaza toate formalitatile necesare pentru vize si alte prostii ca astea necesita ceva timp. montatul unor cauciucuri noi nu e un capat de lume.

 

iti iei cutii laterale? aluminiu? plastic? textil? topcase?

 

ii pui motocicletei un scut minimal de protectie pentru pietre si alte prostii ?

 

ii pui protectii pentru simeringurile de la furca, protectie de praf pentru amortizor? proiectoare?

 

ungerea luntului o lasi cu spray sau automat?

 

iti pui handguarduri? daca scapi mobra sa nu se rupa manete si alte prostii

 

rezervoru mobrei, il lasi standard sau incerci sa il maresti ? exista pentru cb rezervoare mai voluminoase ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am visul asta, sa merg cu motorul in jurul lumii, inca sunt tanar, mai am ceva vreme sa ma apuc. Drum bun sa ai si sper din suflet sa reusesti sa faci ce ti-ai propus. Genul asta de drumuri te pun cu adevarat la incercare. Fa turul pe bicicleta, pe jos pe orice, doar du-te. Crezi ca cei care fac astef de drumuri ai zeci de mii de dolari in cont?

Acum m-am uitat pe TED.com si o doamna de vreo 40 si ceva de ani, businesswoman, a renuntat la munca si a facut transatlanticul cu o barca cu vasle. Acum mai are o treime din transpacific(daca termina va fi prima femeie care realizeaza lucrul asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit niste cauciucuri faine pentru enduro, care s-ar potrivi motoretului meu:

 

http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5

 

http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5

 

Acum ma intreb daca ar fi ok sa plec cu rotile mele, asa cum sunt si sa le iau p-astea de rezerva sau pur si simplu sa le pun direct p-astea noi. Sunt destul de grele si de mari si mi-ar ingreuna drumul...

 

astea te tin cam 10-12.000 km. am eu acum pe vaca mea pe fata si se comporta excelent. Vezi sa ii intrebi daca sunt tubetype sau tubeless. eu am tubetype si am puso pe janta tubeless si merge fara probleme sau pierderi de aer.

 

pleaca la drum cu alea care le ai deja si le schimbi apoi cand sunt tocite de tot sau daca dai de drumuri mai grele cu noroi si pietre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca in rusia te rezumi la asfalt , pleaca cu orice. sunt multe metode de a cara cauciucurile, le poti lega pe bagaje, le poti lega de crash baruri.. nu asta e problema.

 

tu demareaza toate formalitatile necesare pentru vize si alte prostii ca astea necesita ceva timp. montatul unor cauciucuri noi nu e un capat de lume.

 

1. iti iei cutii laterale? aluminiu? plastic? textil? topcase?

 

2. ii pui motocicletei un scut minimal de protectie pentru pietre si alte prostii ?

 

3. ii pui protectii pentru simeringurile de la furca, protectie de praf pentru amortizor? proiectoare?

 

4. ungerea luntului o lasi cu spray sau automat?

 

5. iti pui handguarduri? daca scapi mobra sa nu se rupa manete si alte prostii

 

6. rezervoru mobrei, il lasi standard sau incerci sa il maresti ? exista pentru cb rezervoare mai voluminoase ?

 

(am numerotat intrebarile, ca sa fie mai usor sa raspund)

 

1. Am avut niste cutii laterale la mobra mea, dar din motive obiective le-am aruncat (s-au stricat). Da, doresc sa-mi iau cutii lateriale sau sa-mi fabric eu unele custom. Incerc sa merg pe a doua varianta. If everything fails, o sa cumpar cutii laterale din material textil. Topcase nu o sa-mi iau.

 

2. Da. Atunci cand o sa montez crashbar-urile, iau serios in considerare sa-i montez niste tabla dedesubt, unde-o doare mai tare.

 

3. Asa as fi vrut. Pentru amortizor, nu stiu cum s-ar putea face. Proiectoare, nu.

 

4. Daca reusesc sa fac rost (cat mai gratis, heh...) de un ECOOILER de-al nostru, il voi monta pe acela. Daca nu, o sa stau cu seringa, periuta de dinti (dedicata! :laugh: ) si uleiul de motor. Lantul o sa aibe o atentie speciala pe toata durata excursiei, intrucat nu vreau sa-mi iau si kit de lant la mine.

 

5. As prefera sa-mi pun, da. Dar daca nu-mi pun, nu-mi pun. O sa iau niste manete de rezerva, oricum.

 

6. Standard. Are 18 litri (din care 2 litri sunt rezerva). Pot merge cu astia cam 300 de km fara grija, cu rezerva si morcovu-n fund, inca 50. Inteleg ca-n Rusia nu sunt benzinarii mai departe de 200 - 250 de km una fata de alta (cu exceptia EXTREMEI Siberii, unde trebuie sa mai ai odata rezervorul, intr-o canistra...). Voi lua in considerare optiunea de a-mi lua 2 litri de benzina intr-o sticla (tinuta in coburul opus tobei :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(am numerotat intrebarile, ca sa fie mai usor sa raspund)

 

quote//

 

1. Am avut niste cutii laterale la mobra mea, dar din motive obiective le-am aruncat (s-au stricat). Da, doresc sa-mi iau cutii lateriale sau sa-mi fabric eu unele custom. Incerc sa merg pe a doua varianta. If everything fails, o sa cumpar cutii laterale din material textil. Topcase nu o sa-mi iau.

 

quote//

 

sincer, te sfatuiesc sa iei si topcase si o geanta de rezervor, nu sunt scumpe.

in geanta de rezervor poti pune harta, acte, ceva bani, o agenda, telefon, manusi de schimb, hartie igienica, de astea.

iar in topcase obiecte de care s-ar putea sa ai nevoie rapid - costum ploaie, o pereche de pantaloni, un prosop etc.

accesul este mai usor la topcase dacat la sidecase, gandeste-te ca peste sidecase ai de legat cort, izopren, sac de dormit, cauciucuri de schimb ....destul de nasol sa le dai toate jos pe o ploaie urata.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pot. pot si sa-l felicit. recunosc valoarea, nu cred in el, asta-i tot. Ptr ca nu gasesc argumente. poate tu le gasesti, eu nu.

 

Argumente nu gasesc ( exceptand entuziasmul fanatic) , dar eu em invatat ca trebuie sa cred in OAMENI. Daca si-a propus, o face.... poate sunt prea credul, dar asta este.

Sanatate si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...