Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Eu am luat de aici, dar nu stiu de ce nu a tinut prea mult (vreo 6-7k de mers prin bucuresti), si am luat pana la urma una la mana a doua OEM, care vad ca inca ma tine destul de bine (are 8k deja).

 

Merci de pont, azi a si sosit cablul. Sper sa tina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand sau schimb set discuri si etrierii frana fata pt Hornet pc41 2010-012( pt furca usd) impecabile aproape noi ! variante / schimburi - 0721602721

post-68579-0-02958700-1355142062_thumb.jpg
post-68579-0-21592100-1355142021_thumb.jpg
post-68579-0-35982400-1355141917_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare urgenta , care poate sa imi raspunda urgent si bine. hornetul imi da incarcare 18-19volti. bateria ii cam moarta. care ii problema?

Acuma cand ai refacut instalatia electrica!!!

La mine nu incarca mai mult de 14,6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma cand ai refacut instalatia electrica!!!

La mine nu incarca mai mult de 14,6.

electricianul mi-a refacut instalatia la xenon care era cam praf si ce de la leduri care era in scurt. acestea au terminat bateria si pentru ca bateria era gata imi dadea incarcare de 18-19. am schimbat bateria ieri si merge perfect acum :D 14.5

deci problema ii rezolvata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cu ce uleiuri mergeti vara ? 10w40 sau 10w50 ?

 

Sunt indecis intre Motul 7100 10w40 MA (nu MA2) si Bardahl 10w50

 

Eu am sa bag 10w50 avand in vedere ca merg mult in oras unde temperatura e mai ridicata...consider ca,constructorul indica 10w40 pt motoarele noi..dupa un anumit timp si uzura e mai indicat un ulei mai vascos.

 

Apropo de indicatiile constructorului,cum as putea sa bag presiune in pneuri fata 2.5 si spate 2.9 sa ma duc pe garla pe drumurile noastre.deci nu trebuie luate in consideratie de multe ori.

In toamna am facut schimbul dupa 8k km si bagasem 300w factory line motul..pt ca stiam ca nu mai fac multi km am bagat un ulei ce fusese scos din alt motor cu doar 500km facuti..moca...motorex 15w50 si a mers impecabil fara probleme..deci oricum voi opta pt ceva mai ieftin si ma gandesc la Yacco

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

electricianul mi-a refacut instalatia la xenon care era cam praf si ce de la leduri care era in scurt. acestea au terminat bateria si pentru ca bateria era gata imi dadea incarcare de 18-19. am schimbat bateria ieri si merge perfect acum :D 14.5

deci problema ii rezolvata

Incarcarea indiferent de cat este de distrus acumulatorul trebuie sa se situeze undeva la o valoare maxima de 14,5..deci este imposibil sa ai 19 v atunci si acum sa ai incarcare normala...un regulator de tensiune da valoarea asta doar cand este defect..si sa fim seriosi,nu se repara singur peste noapte. Eu zic sa mai masori incarcarea la alt mecanic,pt ca risti sa iti distrugi acumulatorul cel nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea indiferent de cat este de distrus acumulatorul trebuie sa se situeze undeva la o valoare maxima de 14,5..deci este imposibil sa ai 19 v atunci si acum sa ai incarcare normala...un regulator de tensiune da valoarea asta doar cand este defect..si sa fim seriosi,nu se repara singur peste noapte. Eu zic sa mai masori incarcarea la alt mecanic,pt ca risti sa iti distrugi acumulatorul cel nou.

 

Salut. Masurarea incarcarii se face pornind de la premisa ca bateria e buna(in parametri). Daca faci masuratorile pe o baterie busita nu te poti baza pe ele.

Deci omul poate avea dreptate ca acum ii incarca bine daca a pus o baterie noua.

In plus mai sunt niste chestii de care trebuie tinut cont (sa masoare in 5000 de ture, nu la relanti) si sa fie motorul cald(unele relee odata ce se incing nu mai incarca ok).

Am unul care la rece incarca perfect si cand se incinge nu mai baga peste 12.

 

Eu am sa bag 10w50 avand in vedere ca merg mult in oras unde temperatura e mai ridicata...consider ca,constructorul indica 10w40 pt motoarele noi..dupa un anumit timp si uzura e mai indicat un ulei mai vascos.

 

Apropo de indicatiile constructorului,cum as putea sa bag presiune in pneuri fata 2.5 si spate 2.9 sa ma duc pe garla pe drumurile noastre.deci nu trebuie luate in consideratie de multe ori.

In toamna am facut schimbul dupa 8k km si bagasem 300w factory line motul..pt ca stiam ca nu mai fac multi km am bagat un ulei ce fusese scos din alt motor cu doar 500km facuti..moca...motorex 15w50 si a mers impecabil fara probleme..deci oricum voi opta pt ceva mai ieftin si ma gandesc la Yacco

Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. :D

Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparat o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc.

Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. :D

Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparatre o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc.

Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp.

 

Adevarat cam abrupta trecerea..dar am bagat motul pt ca toti recomandau...problema e ca nu mai esti sigur daca acel motul nu e contrafacut si nu se mai merita sa dai mai multi bani pt o chestie de marketing...Hornetul meu din 99 banuiesc ca a si mers pe mineral inainte,deci nu ar tusi cu un semisintetic mai ieftin..si referindu-ma la Yacco care e o firma buna pret caltate..plus de asta lucrand intr-un service moto am mai invatat cate ceva de la altii care stiu mai bine ca mine. Am incercat si eu presiunea in roti care o recomanda constructorul...rigiditate si aderenta canci.Si nu cred ca exista ulei prost care sa iti dea daune in motor..unii merg f bine si cu ala de la Agip.Ce da damage in motor e lipsa lui sau utilizarea in exces..Spre norocul meu am nimerit un motor bun cu putini km si nu imi bat joc de el dar nu mai fac nici greseala sa bag ce e mai scump pt ca lumea recomanda.Singura treaba buna a 300w-ului este ca poate fi utilizat timp mai indelungat,dar dupa cum am mai zis nu am sesizat nici o diferenta in functionare dupa ce am pus motorex.

 

Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. :D

Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparatre o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc.

Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp.

 

Adevarat cam abrupta trecerea..dar am bagat motul pt ca toti recomandau...problema e ca nu mai esti sigur daca acel motul nu e contrafacut si nu se mai merita sa dai mai multi bani pt o chestie de marketing...Hornetul meu din 99 banuiesc ca a si mers pe mineral inainte,deci nu ar tusi cu un semisintetic mai ieftin..si referindu-ma la Yacco care e o firma buna pret caltate..plus de asta lucrand intr-un service moto am mai invatat cate ceva de la altii care stiu mai bine ca mine. Am incercat si eu presiunea in roti care o recomanda constructorul...rigiditate si aderenta canci.Si nu cred ca exista ulei prost care sa iti dea daune in motor..unii merg f bine si cu ala de la Agip.Ce da damage in motor e lipsa lui sau utilizarea in exces..Spre norocul meu am nimerit un motor bun cu putini km si nu imi bat joc de el dar nu mai fac nici greseala sa bag ce e mai scump pt ca lumea recomanda.Singura treaba buna a 300w-ului este ca poate fi utilizat timp mai indelungat,dar dupa cum am mai zis nu am sesizat nici o diferenta in functionare dupa ce am pus motorex.

 

La ce ai tu dreptate e ca intr-un ulei sh poti avea eventual bucati de span,dar nu a fost cazul la mine..si pt 100km cat am mai facut dupa,nu se merita sa pun unul nou ca in primavara sa pun iar altul.

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...