Vallach Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Eu am luat de aici, dar nu stiu de ce nu a tinut prea mult (vreo 6-7k de mers prin bucuresti), si am luat pana la urma una la mana a doua OEM, care vad ca inca ma tine destul de bine (are 8k deja). Merci de pont, azi a si sosit cablul. Sper sa tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacanila Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 pentru cine este interesat mai am ceva piese de la un hornet accidentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 ce piese si ce hornet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 si ai cumva capace de motor sparte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Back in business . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Back in business . . . Tot la Hornet te-ai dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 nu nu, am trecut la seniori aprilia caponord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) Sa iti fie de bine cu ea! La facut km atunci, ca aia e facuta pentru multi km Editat Ianuarie 18, 2013 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) Ohoooooo sa fie intr-un ceas bun ! Bine ai revenit la numarul corect de roti Bohganoane ! Editat Ianuarie 18, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 A incercat cineva pe hornet de 600 toba two brothers ? imi cer scuze , vroiam sa scriu vick exhaust . Am scris two brothers ca ma uitam la un clip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 A incercat cineva pe hornet de 600 toba two brothers ? imi cer scuze , vroiam sa scriu vick exhaust . Am scris two brothers ca ma uitam la un clip. Are edu2009 - se aude ok.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Vand sau schimb set discuri si etrierii frana fata pt Hornet pc41 2010-012( pt furca usd) impecabile aproape noi ! variante / schimburi - 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Salut, stie cineva un tapiter pt. sei moto in Bucuresti ? M-ar interesa si niste semicarene compatibile mod.2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 o intrebare urgenta , care poate sa imi raspunda urgent si bine. hornetul imi da incarcare 18-19volti. bateria ii cam moarta. care ii problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 o intrebare urgenta , care poate sa imi raspunda urgent si bine. hornetul imi da incarcare 18-19volti. bateria ii cam moarta. care ii problema? Acuma cand ai refacut instalatia electrica!!! La mine nu incarca mai mult de 14,6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 o intrebare urgenta , care poate sa imi raspunda urgent si bine. hornetul imi da incarcare 18-19volti. bateria ii cam moarta. care ii problema? Probabil releul regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Mai copii voi va mai intalniti pe undeva iarna? Mai citeam pe aici si mi-e dor de fetzisoarele voastre! :* Nu facem si noi o intalnire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Acuma cand ai refacut instalatia electrica!!! La mine nu incarca mai mult de 14,6. electricianul mi-a refacut instalatia la xenon care era cam praf si ce de la leduri care era in scurt. acestea au terminat bateria si pentru ca bateria era gata imi dadea incarcare de 18-19. am schimbat bateria ieri si merge perfect acum 14.5 deci problema ii rezolvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Voi cu ce uleiuri mergeti vara ? 10w40 sau 10w50 ? Sunt indecis intre Motul 7100 10w40 MA (nu MA2) si Bardahl 10w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Voi cu ce uleiuri mergeti vara ? 10w40 sau 10w50 ? Sunt indecis intre Motul 7100 10w40 MA (nu MA2) si Bardahl 10w50 Eu am sa bag 10w50 avand in vedere ca merg mult in oras unde temperatura e mai ridicata...consider ca,constructorul indica 10w40 pt motoarele noi..dupa un anumit timp si uzura e mai indicat un ulei mai vascos. Apropo de indicatiile constructorului,cum as putea sa bag presiune in pneuri fata 2.5 si spate 2.9 sa ma duc pe garla pe drumurile noastre.deci nu trebuie luate in consideratie de multe ori. In toamna am facut schimbul dupa 8k km si bagasem 300w factory line motul..pt ca stiam ca nu mai fac multi km am bagat un ulei ce fusese scos din alt motor cu doar 500km facuti..moca...motorex 15w50 si a mers impecabil fara probleme..deci oricum voi opta pt ceva mai ieftin si ma gandesc la Yacco Editat Ianuarie 25, 2013 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 electricianul mi-a refacut instalatia la xenon care era cam praf si ce de la leduri care era in scurt. acestea au terminat bateria si pentru ca bateria era gata imi dadea incarcare de 18-19. am schimbat bateria ieri si merge perfect acum 14.5 deci problema ii rezolvata Incarcarea indiferent de cat este de distrus acumulatorul trebuie sa se situeze undeva la o valoare maxima de 14,5..deci este imposibil sa ai 19 v atunci si acum sa ai incarcare normala...un regulator de tensiune da valoarea asta doar cand este defect..si sa fim seriosi,nu se repara singur peste noapte. Eu zic sa mai masori incarcarea la alt mecanic,pt ca risti sa iti distrugi acumulatorul cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 pai si de ce acum imi arata incarcarea tot 14.5? l-am mai masurat de vreo 3 ori de atunci. dar o sa il mai verific regulat sa fiu sigur. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 (editat) Incarcarea indiferent de cat este de distrus acumulatorul trebuie sa se situeze undeva la o valoare maxima de 14,5..deci este imposibil sa ai 19 v atunci si acum sa ai incarcare normala...un regulator de tensiune da valoarea asta doar cand este defect..si sa fim seriosi,nu se repara singur peste noapte. Eu zic sa mai masori incarcarea la alt mecanic,pt ca risti sa iti distrugi acumulatorul cel nou. Salut. Masurarea incarcarii se face pornind de la premisa ca bateria e buna(in parametri). Daca faci masuratorile pe o baterie busita nu te poti baza pe ele. Deci omul poate avea dreptate ca acum ii incarca bine daca a pus o baterie noua. In plus mai sunt niste chestii de care trebuie tinut cont (sa masoare in 5000 de ture, nu la relanti) si sa fie motorul cald(unele relee odata ce se incing nu mai incarca ok). Am unul care la rece incarca perfect si cand se incinge nu mai baga peste 12. Eu am sa bag 10w50 avand in vedere ca merg mult in oras unde temperatura e mai ridicata...consider ca,constructorul indica 10w40 pt motoarele noi..dupa un anumit timp si uzura e mai indicat un ulei mai vascos. Apropo de indicatiile constructorului,cum as putea sa bag presiune in pneuri fata 2.5 si spate 2.9 sa ma duc pe garla pe drumurile noastre.deci nu trebuie luate in consideratie de multe ori. In toamna am facut schimbul dupa 8k km si bagasem 300w factory line motul..pt ca stiam ca nu mai fac multi km am bagat un ulei ce fusese scos din alt motor cu doar 500km facuti..moca...motorex 15w50 si a mers impecabil fara probleme..deci oricum voi opta pt ceva mai ieftin si ma gandesc la Yacco Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparat o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc. Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp. Editat Ianuarie 27, 2013 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparatre o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc. Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp. Adevarat cam abrupta trecerea..dar am bagat motul pt ca toti recomandau...problema e ca nu mai esti sigur daca acel motul nu e contrafacut si nu se mai merita sa dai mai multi bani pt o chestie de marketing...Hornetul meu din 99 banuiesc ca a si mers pe mineral inainte,deci nu ar tusi cu un semisintetic mai ieftin..si referindu-ma la Yacco care e o firma buna pret caltate..plus de asta lucrand intr-un service moto am mai invatat cate ceva de la altii care stiu mai bine ca mine. Am incercat si eu presiunea in roti care o recomanda constructorul...rigiditate si aderenta canci.Si nu cred ca exista ulei prost care sa iti dea daune in motor..unii merg f bine si cu ala de la Agip.Ce da damage in motor e lipsa lui sau utilizarea in exces..Spre norocul meu am nimerit un motor bun cu putini km si nu imi bat joc de el dar nu mai fac nici greseala sa bag ce e mai scump pt ca lumea recomanda.Singura treaba buna a 300w-ului este ca poate fi utilizat timp mai indelungat,dar dupa cum am mai zis nu am sesizat nici o diferenta in functionare dupa ce am pus motorex. Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparatre o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc. Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp. Adevarat cam abrupta trecerea..dar am bagat motul pt ca toti recomandau...problema e ca nu mai esti sigur daca acel motul nu e contrafacut si nu se mai merita sa dai mai multi bani pt o chestie de marketing...Hornetul meu din 99 banuiesc ca a si mers pe mineral inainte,deci nu ar tusi cu un semisintetic mai ieftin..si referindu-ma la Yacco care e o firma buna pret caltate..plus de asta lucrand intr-un service moto am mai invatat cate ceva de la altii care stiu mai bine ca mine. Am incercat si eu presiunea in roti care o recomanda constructorul...rigiditate si aderenta canci.Si nu cred ca exista ulei prost care sa iti dea daune in motor..unii merg f bine si cu ala de la Agip.Ce da damage in motor e lipsa lui sau utilizarea in exces..Spre norocul meu am nimerit un motor bun cu putini km si nu imi bat joc de el dar nu mai fac nici greseala sa bag ce e mai scump pt ca lumea recomanda.Singura treaba buna a 300w-ului este ca poate fi utilizat timp mai indelungat,dar dupa cum am mai zis nu am sesizat nici o diferenta in functionare dupa ce am pus motorex. La ce ai tu dreptate e ca intr-un ulei sh poti avea eventual bucati de span,dar nu a fost cazul la mine..si pt 100km cat am mai facut dupa,nu se merita sa pun unul nou ca in primavara sa pun iar altul. Editat Ianuarie 28, 2013 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Am incercat si eu presiunea in roti care o recomanda constructorul...rigiditate si aderenta canci. pai impartaseste si la altii concluziile tale. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.