Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faza e ca trebuie sa pui pe rezerva si sa intri cat mai repede in pompa ca sa nu-ti traga in carburatoare benzina cu tot felul de mizerii, asa cum este ea distribuita de mirobolantele pompe de benzina romanesti. Si incearca sa-ti calculezi mereu consumul in functie de stilul de mers ca sa nu mai fi pus in postura de a trage pe dreapta ca sa deschizi robinetul pt rezerva.

 

Robinetul se poate pune pe rezerva in timpul mersului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul se poate pune pe rezerva in timpul mersului...

Serios?!

Oau, bine ca mi-ai spus, ca altfel ramaneam cu lacune.

Era doar o expresie "a trage pe dreapta" :P , dar merci pt completare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mandrii posesori de Hornet! Sunt spectator pe forumul asta de aprox. un an, m-am tot informat in timpul asta. De vreo luna mi-am luat si eu un Hornet din 2002 cu care "ma dau" mai mult prin oras si a venit timpul sa zic si eu ceva. Adica sa intreb ceva, ca am mai multe nelamuriri decat raspunsuri (asa e cu incepatorii astia...). Cum se intinde lantul la jucaria asta? Am stat ieri 2 ore cu doua tubulare in mana si n-am reusit sa clintesc suruburile alea cu nici un mm. Sa insist sau sa las pe cineva cu mai multa inclinare spre tehnica? Orice sfat e binevenit si sper ca am nimerit topicul. Daca nu, sa ma indrume cineva spre unul potrivit. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie slabita piulita de la ax inainte de a incepe sa reglezi lantu de la cele 2 piulite din spate. Nu uita sa lasi 3-4 cm de joc la lant, cand motocicleta e pe suportul lateral, nu 2 cm sau mai putin. Trebuie centrata roata f bine, sa fie exact la aceeasi liniuta de indicator in fiecare parte a rotii.

De asemenea, are cate 2 piulite pe fiecare surub de reglare a rotii. Cu unu reglezi lantu, iar cu celalalt strangi sa nu se destranga mai tarziu.

Nu uita sa strangi inapoi piulita de la ax. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie slabita piulita de la ax inainte de a incepe sa reglezi lantu de la cele 2 piulite din spate. Nu uita sa lasi 3-4 cm de joc la lant, cand motocicleta e pe suportul lateral, nu 2 cm sau mai putin. Trebuie centrata roata f bine, sa fie exact la aceeasi liniuta de indicator in fiecare parte a rotii.

De asemenea, are cate 2 piulite pe fiecare surub de reglare a rotii. Cu unu reglezi lantu, iar cu celalalt strangi sa nu se destranga mai tarziu.

Nu uita sa strangi inapoi piulita de la ax. :D

N-am reusit sa slabesc piulita de la ax nici un mm, si am incercat cu un cricket bun. S-ar putea sa fie stransa exagerat de tare de ultima data, mai bine o las balta si merg cu ea intr-un service n-as vrea sa ma am pe constiinta :blink:.

Ce se intampla daca lantul are un joc mai mare de 3-4 cm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are joc mai mare de 3-4 cm la accelerari puternice sau la frane puternice, chiar si de motor, lantul se loveste de tot felu de fiare inconjuratoare din cauza balansului. Acest lucru dauneaza lantului, pinioanelor si celorlalte. ....plus ca atunci cand treci din frana de motor sau din relanti la acceleratie, trecerea nu se face lin, cu brusc.....din cauza jocului mare la lant. Asta dauneaza placerii de a merge cu motoru si suna urat. Saiturile de specialitate spun ca lantul neintins poate sari de pe pinion si deteriora alte componente din zona, sau chiar cauza accident. Lantul prea intis suprasolicita motorul si poate ceda.

Chiar ieri, unei prietene, la o coborare mai lunga, i-a sarit lantul de pe pinion si s-a incalcit pe acolo, pt ca era prea neintins.

Daca lantul are 3-4 cm joc, cand motocicleta e sprijinita pe piciorul lateral, atunci in timpul mersului, acel joc se micsoreaza cam la 1 cm din cauza apasarii greutatii riderului pe suspensia spate.....cand ai pasager acel joc se reduce aproape la 0....eu cred ca de aia se lasa 3-4 cm joc de lant la Hornet, pt ca atunci cand ai pasager, sa nu se intinda lantul prea tare si sa cedeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am citit in manualul de la Hornet ca nu e bine sa mergi la liber foarte mult, pot ca nu se lubrefiaza cutia de viteze sau cam asa ceva. Ma gandesc ca asta ar fi valabil la toate motocicletele. Oare asa sa fie? Nu de mult am mers cu niste prieteni care toti au coborat un deal la liber si ei au zis ca nu are nimic. Voi ce stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am citit in manualul de la Hornet ca nu e bine sa mergi la liber foarte mult, pot ca nu se lubrefiaza cutia de viteze sau cam asa ceva. Ma gandesc ca asta ar fi valabil la toate motocicletele. Oare asa sa fie? Nu de mult am mers cu niste prieteni care toti au coborat un deal la liber si ei au zis ca nu are nimic. Voi ce stiti?

:blink:

prieteni aia ai tai ar face mai bine sa ramana in viteza si cu motorul relativ turat (!) cand coboara un deal daca intr-adevar tin la viata lor :D ... o buna parte din controlul mobrei se realizeaza prin dozarea acceleratiei (frana de motor, corectarea traiectoriei, etc) iar nu exclusiv din frane!... :kiss:

 

p.s.: in plus fata de nelubrifierea cutiei de viteze, cand revii de pe liber in viteza in treapta a 2 a (nu mai zic a 1 a) lantul de transmisie suporta niste socuri cam dure care-i dauneaza grav sanatatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am citit in manualul de la Hornet ca nu e bine sa mergi la liber foarte mult, pot ca nu se lubrefiaza cutia de viteze sau cam asa ceva. Ma gandesc ca asta ar fi valabil la toate motocicletele. Oare asa sa fie? Nu de mult am mers cu niste prieteni care toti au coborat un deal la liber si ei au zis ca nu are nimic. Voi ce stiti?

 

Nu are nimic daca mergi pe liber, pinioanele se invart oricum, ungerea este ok.

Dar e total gresit sa mergi pe liber ca tehnica de pilotaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. tocmai am devenit si eu mandrul posesor al unui hornet din 2006. pare exceptional, abia astept sa il inmatriculez sa pot iesi cu el. am si eu o nelamurire, asa la prima vedere mie imi pare destul de inalt, sa fiu sincer. se poate asa ceva?? adica, peste tot pe unde am citit de el scria in reviewuri ca e perfect pt cei mai scunzi si ca cei de 1.80 se vor simti inghesuiti pe el. am stat mai demult pe unu si nu parea asa inalt. eu am 1.75 si ajung doar cu varfurile pe jos, si as prefera sa ajung cu toata talpa, mai ales pt inceput. se poate de undeva regla inaltimea seii? ma refer poate la telescopul de pe spate.. am inteles ca are 7 pozitii de preload. asta il si ridica si coboara sau ii influenteaza doar raspunsul? ma gandeam ca poate fostul proprietar a fost inalt si poate l-a reglat in asa fel incat sa fie cat de sus se poate. poate spun prostii, nu ma prea pricep. oricum, as aprecia un sfat pe tema asta. stiu ca nu e conditie necesara, de fapt, sa ajungi cu toata talpa jos sa ca e lejer sa conduci si doar daca ajungi cu varful daca esti putin obisnuit. ce altceva ar trebui sa stiu despre noua mea motocicleta? poate cineva sa ma ajute poate cu un manual (nu cel de service, evident) de utilizare sau asa ceva? o zi minunata.

 

PS. de fapt, ma deranjeaza cel mai tare cand trebuie sa o imping cu picioarele daca e parcata. mai ales daca trebuie sa o imping in spate si e putina panta. daca e si putin nisip pe astfalt in timp ce fac miscarea asta imi e nasol de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,in alta ordine de idei,pt cei care au nevoie de manualul pt Hornet:

 

http://avaxsphere.com/ebooks/engeneering_t...et_cb600fW.html

 

Manualul e pt modelul 1999,dar nu e mare diferenta pana in 2006.Manualul e impartit in 3 arhive si dupa ce descarcati o arhiva ,site ul nu permite alta downloadare decat peste 30 min,dar avand in vedere ca e moka,eu zic ca merge :D.

Sper ca va fi folositor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectia apare doar pentru modelul din 2007 (PC41), iar ABS cred ca au si cele mai vechi de prin 2003/4 cand s-a facut acel face lift de la PC34.

Editat de razor_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, as vrea sa stiu si eu ... pana la ce viteza poti suporta vantu pe un horne in conditii normale ??? nu zic ca`s vitezoman ....dar mai am si iesiri din oras..si nu as vrea sa`mi blestem zilele :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de hornet.

 

Am mai intrat pe site acu ceva vreme, dar pana nu am luat carnetul nu am mai intrat.

In fine, sambata a fost prima ieire a mea cu hornetul prin trafic, care nu e asa agloerat ca in tipul saptamanii.

Recunosc ca m-a cam speriat si intristat in acelasi timp, faptul ca cei cu masina parca nici nu ma vedeau pe drum.

In concluzie am avut si primul accident sambata seara la intersectia de la carrefour orhidea.

Dar pana atunci, am intalnit soferi care intorceau masina fara sa ma bage in seama, si a trebuti sa opresc. Soferi care ieseau de pe strazi laterale ca daca nu opream intrau in mine, altii car ma depasea si ma impingea mult in dreapta... etc.

Bomboana de pe tort a fost momentul de la grozavesti.

Eu veneam dinspre Politehnica, am sta la stop sa se faca verde, primul fiind, asteptans sa fac stanga spre giulesti.

Se pune verde la mine, rosu la cei din stanga mea, semnalizez stanga, intru in intersectie si intr-o fractiune de secunda unu iese din randul din stanga mea, si face stanga spre unirii, imi taie fata, eu franez din reflex, de incepator, recunosc, fiind pe sina de tramvai, normal mi-a fugit motorul, m-am aruncat de pe el, el a cazut pe sina si mi-a spart capacul din stanga si mi-a curs tot uleiul din motor.

MAi multe lucruri sunt de spus:

1. tipul a trecut pe rosu

2. Masinile de la stop si pietonii nu au sarit sa ma ajute sa ridic motorul, sau sa ma intrebe daca sut ok... se uitau.

Norocul meu a fost ca era o tipa motociclista cu sotul ei, pe trotuar si au traversat ei toata intersectia sa ma ajute sa ridic motorul, in conditiile in care erau masini langa mine, pietoni pe trotuarul alaturat.. etc.

 

Imi cer scuze daca am plictisit pe cineva cu povestea mea, dar am simtit nevoia sa o spun si altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, as vrea sa stiu si eu ... pana la ce viteza poti suporta vantu pe un horne in conditii normale ??? nu zic ca`s vitezoman ....dar mai am si iesiri din oras..si nu as vrea sa`mi blestem zilele :crack:

 

120-160 fara probleme. Daca ai si-un geam mergi si cu 180-200 in linie dreapta, aplecat usor.

 

totusi, nu vrea nimeni un filtru de ulei original pt hornet?... :crack:

 

How much?

 

Salut posesori de hornet.

 

Am mai intrat pe site acu ceva vreme, dar pana nu am luat carnetul nu am mai intrat.

In fine, sambata a fost prima ieire a mea cu hornetul prin trafic, care nu e asa agloerat ca in tipul saptamanii.

Recunosc ca m-a cam speriat si intristat in acelasi timp, faptul ca cei cu masina parca nici nu ma vedeau pe drum.

In concluzie am avut si primul accident sambata seara la intersectia de la carrefour orhidea.

Dar pana atunci, am intalnit soferi care intorceau masina fara sa ma bage in seama, si a trebuti sa opresc. Soferi care ieseau de pe strazi laterale ca daca nu opream intrau in mine, altii car ma depasea si ma impingea mult in dreapta... etc.

Bomboana de pe tort a fost momentul de la grozavesti.

Eu veneam dinspre Politehnica, am sta la stop sa se faca verde, primul fiind, asteptans sa fac stanga spre giulesti.

Se pune verde la mine, rosu la cei din stanga mea, semnalizez stanga, intru in intersectie si intr-o fractiune de secunda unu iese din randul din stanga mea, si face stanga spre unirii, imi taie fata, eu franez din reflex, de incepator, recunosc, fiind pe sina de tramvai, normal mi-a fugit motorul, m-am aruncat de pe el, el a cazut pe sina si mi-a spart capacul din stanga si mi-a curs tot uleiul din motor.

MAi multe lucruri sunt de spus:

1. tipul a trecut pe rosu

2. Masinile de la stop si pietonii nu au sarit sa ma ajute sa ridic motorul, sau sa ma intrebe daca sut ok... se uitau.

Norocul meu a fost ca era o tipa motociclista cu sotul ei, pe trotuar si au traversat ei toata intersectia sa ma ajute sa ridic motorul, in conditiile in care erau masini langa mine, pietoni pe trotuarul alaturat.. etc.

 

Imi cer scuze daca am plictisit pe cineva cu povestea mea, dar am simtit nevoia sa o spun si altora.

 

Salutare,

 

Imi pare rau de incidentul tau. Incearca sa te obisnuiesti pentru ca asa va fi in fiecare zi. Bine ca n-ai patit nimic grav. Si da...oamenii is indiferenti si chiar nesimtiti. In special romanii. Un capac de motor si un schimb de ulei nu-s asa mare paguba. Ochii in 14 si mare accent pe conduita preventiva, ea este cheia supravieturii unui motociclist. NU mai pleca niciodata cum se schimba culoarea pe VERDE pentru ca totdeauna sunt intarziati care forteaza, si nesimtiti dupa ei care trec pe roshu. Nu incerca sa te intrebi de ce, ci doar sa ai grija de tine. Foloseste claxonul la fiecare depasire si de fiecare data cand simti ca cel din fata ta ezita sau da sa schimbe banda fara sa te vada.

 

Incidentele de genu asta e bine sa fie postate la rubrica accidente ca sa le vada tot forumul, aici sunt mai ingropate. Bine, acum sper ca nu o sa mai fie nevoie sa postezi astfel de posturi. Multa bafta si grija maxima!

 

PS: exerseaza intr-o parcare franarea de urgenta (fata, spate in proportie mai mica si frana de motor) pentru a fi pregatit.

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice sa mergi cu faza lunga ziua....esti mult mai vizibil. Accidentu sa zicem ca se intampla, dar sa nu sara nimeni sa te ajute....ce nesimtiti... Eu cand am picat, ce-i drept la tzara, a si oprit unu si m-a intrebat daca is ok,m-a ajutat s ridic motoru si apoi a stat pana ce a vazut ca il pot porni...

Sa ai noroc si sa nu mai patesti.... E buna o cazatura, ca te trezeste la realitate si vezi cat esti de fragil de fapt.....mai ales la inceput cand de obicei pici la viteza mica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...