Bogdan Secelean Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 alles klar.. mare lucru n-au spus, decat ca furca fata nu plonjeaza prea tare ca la alte marci (stim noi care...), ca abs -ul numai din primavara, in rest bla-bla si burn-out-uri . Asteptam un test serios, dar oricum e multa reclama, trebuie testat personal, cu 195 kg la gol si rezervor cocotat clasic sus (cred) totusi se apropie de "miare" si de modele mai vechi. Vorbim cand testam...totusi pentru on-road e mai dotata pe serie decat F 800 GS la care mai bagi bani in sa, scut, parbriz, handguards...dar in off, cred ca ia bataie de la GS...dar mai vedem...nu pare diferenta prea mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) alles klar.. mare lucru n-au spus, decat ca furca fata nu plonjeaza prea tare ca la alte marci (stim noi care...), ca abs -ul numai din primavara, in rest bla-bla si burn-out-uri . Asteptam un test serios, dar oricum e multa reclama, trebuie testat personal, cu 195 kg la gol si rezervor cocotat clasic sus (cred) totusi se apropie de "miare" si de modele mai vechi. Vorbim cand testam...totusi pentru on-road e mai dotata pe serie decat F 800 GS la care mai bagi bani in sa, scut, parbriz, handguards...dar in off, cred ca ia bataie de la GS...dar mai vedem...nu pare diferenta prea mare... Test comparativ in Sicilia, cu BMW F800GS, BMW R1200GS, KTM 990 Adventure Dakar, Honda Transalp 700, Triumph Tiger 800XC, Yamaha XT660Z Ténéré si Yamaha Super Ténéré 1200 facut de Motociclismo: http://www.motociclismo.it/su-motociclismo-di-giugno-la-prova-comparativa-delle-maxienduro-2011-moto-11262 http://www.youtube.com/watch?v=XuQ4HGj4Ifc Editat Iunie 8, 2011 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Test facut de Mottorad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Nimeni cu pareri persoanle, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 mistocut filmuletu desi e cam cheesy partea de poveste si comentariul unui de pe yt e adevarat ca zici ca-i porn in primele 3 minute eu chiar as vrea sa prind sa testez mobra asta ... sunt curios in special cum se comporta raportat la ce ma astept eu de la 3 cilindrii - vad ca lumea o compara cu GS-ul de 800 destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 pai in versiunea XC este concurentul direct al f800gs. sunt singurele in categoria asta, apoi mai vine monocilindrica tenere, iar alt concurent ar mai fii 990 Adv, dar ala are motor mai potent. ceea ce nu-l face concurent direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 pai in versiunea XC este concurentul direct al f800gs. sunt singurele in categoria asta, apoi mai vine monocilindrica tenere, iar alt concurent ar mai fii 990 Adv, dar ala are motor mai potent. ceea ce nu-l face concurent direct. Ma rog, stiam ce zici. Dar, pe hartie motoras de pe xc se bate cu 990. Poanta e ca nu stiu cum se simte motor de 3 cilindrii pe off in conditiile in care 800 imi place dar nu prea... nu e ideea de cifre, e ideea de cum se simte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Pai nu stiu daca graficele de putere/cuplu sunt similare intre 990 si 800xc. Sincer ma indoiesc de asta. Triumph-ul e venit din lumea stradala in timp ce KTM are multa experienta pe off. Parerea mea e ca daca le scoti e pe asfalt, 990 e ani lumina peste Triumph. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Pai nu stiu daca graficele de putere/cuplu sunt similare intre 990 si 800xc. Sincer ma indoiesc de asta. Triumph-ul e venit din lumea stradala in timp ce KTM are multa experienta pe off. Parerea mea e ca daca le scoti e pe asfalt, 990 e ani lumina peste Triumph. Daca accepti diferentele date de cilindree si raportezi la greutate nu sunt chiar asa diferite incat sa zici ca motoarele ( nu restul bicicletei ) sunt clar in alte clase si ca nu le poti considera ca optiuni... daca se accepta un 10% diferenta in favoarea altor chestii e chestie de la om la om. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Daca accepti diferentele date de cilindree si raportezi la greutate nu sunt chiar asa diferite incat sa zici ca motoarele ( nu restul bicicletei ) sunt clar in alte clase si ca nu le poti considera ca optiuni... daca se accepta un 10% diferenta in favoarea altor chestii e chestie de la om la om. Cand am exclus KTMul din comparatie am facut-o din cauza motorului, nicidecum a ciclisticii, pozitiei in sa sau mai stiu eu ce alt criteriu. Ma repet, nu doar numerele (cp,Nm,kW,rpm - fie ele si raportate la capacitatea cilindrica) definesc motorul. Trei factori foarte importanti sunt ciclul motorului (cate scantei, la ce interval in grade fata de prima), greutatea (intertia) volantei si graficele de livrare a cuplului/puterii. Asta de fapt defineste un motor, nu numerele alea cu cp si Nm. Ala e doar un maxim. Motorul se conduce intre relanti si maxim. KTMul e pur si simplu conceput sa se comporte asemanator motoarelor motocross, in timp ce Triumph (presupun) si BMW (pe testate) au intentii destul de stradale. Editat Septembrie 28, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Switch, multzam de lectie - probabil ca aveam nevoie Daca citesti atent o sa vezi ca ce as fi vrut sa testez e tocmai cum se simte motorul. Daca vrei, poti sa cauti grafice, ma mira ca nu le-ai vazut pana acu' la cat de bine le stii pe toate Nu am stat sa mai verific acum, dar din ce-mi aduc aminte motoras de pe Tiger nu se regaseste pe alte motorete in cilindreea asta si cred ca nici in alte detalii ( bine, exceptand ca are 3 cilindrii ). Asa ca nu l-as considera motor stradal din start. Uite caracteristicile motorasului Cum "dau" astea la roata nu poti sa afli si sa vezi daca-ti place decat prin test. Link la comparativul de unde vine graficul de mai sus: http://www.motorcycle-usa.com/12/11079/Motorcycle-Article/2011-Adventure-Touring-Shootout.aspx Editat Septembrie 28, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Pai nu stiu daca graficele de putere/cuplu sunt similare intre 990 si 800xc. Sincer ma indoiesc de asta. Triumph-ul e venit din lumea stradala in timp ce KTM are multa experienta pe off. Parerea mea e ca daca le scoti e pe asfalt, 990 e ani lumina peste Triumph. ... depinde cu care Triumph se pare ca nu mai sunt ani lumina... Triumph Tiger Sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Nimeni cu pareri persoanle, corect? Exista cel putin un posesor de Tiger 800 in Bucuresti. L-am vazut pe drumul spre Targoviste acum vreo 3 saptamani. Motocicleta e alba, cu cutii Triumph. Poate il cunoaste careva si-l convinge sa spuna ceva despre model pe topicul asta. Oricum, la SMAEB am vazut varianta de strada si cei de la United mi-au spus ca va exista la ei o motocicleta de test in vara asta. Editat Mai 13, 2013 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angrenaj Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 mie mi-au zis (dupa o discutie despre vanzari/criza in ultimii ani) ca nu pot avea/justifica financiar un model de test, decat pt. 10+ exemplare vandute. sper sa existe totusi unul de test in vara. nu sunt sigur daca ei asigura si service-ul in garantie, dar devreme ce era listata cu 2 ani garantie, doar n-o sa ne ducem in HU/AT pt. asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Salut! Tocmai ce am vorbit cu importatorul in Romania care mi-a spus ca in 2-3 saptamani va exista service autorizat Triumph. Cica acum exista unul in Sebes, Alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Am facut astazi o scurta plimbare cu varianta de strada. Motor adevarat. Foarte usoara. Trage de rupe. Cuplu cacalau de foarte de jos, sub 2000 ture. Ca sa folosesc un slogan al altei marci, cutia de viteze optionala! De la 40 la 160 merge direct a sasea fara ezitari,vibratii sau balbe. Incalzeste putin la picioare si deja comun la parbrizele standard, canci protectie la vant. Tare sunt curios de suspensia variantei off cu roata de 21. Triumph deja exista in RO la Unitedmotors dpdv vanzari, garantie, service profi, piese si drivetest. Un lucru bun pt iubitorii marcii. Editat August 24, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Am facut astazi o scurta plimbare cu varianta de strada. Motor adevarat. Foarte usoara. Trage de rupe. Cuplu cacalau de foarte de jos, sub 2000 ture. Ca sa folosesc un slogan al altei marci, cutia de viteze optionala! De la 40 la 160 merge direct a sasea fara ezitari,vibratii sau balbe. Incalzeste putin la picioare si deja comun la parbrizele standard, canci protectie la vant. Tare sunt curios de suspensia variantei off cu roata de 21. Triumph deja exista in RO la Unitedmotors dpdv vanzari, garantie, service profi, piese si drivetest. Un lucru bun pt iubitorii marcii. Mda, daca n-ar avea electronica excesiv de complicata si pretentioasa, un 800XC ar fi fost urmatorul meu motor. Asa...il las in grija celor mai doritori a aprofunda stiinta microcontrollerelor si a CAN bus-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Motorul in sine este sensational. Tare sunt curios cum merge pe suspensia lunga si roata de 21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 poate ne spune un posesor, impresii, etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Da, de 2 saptamani sunt posesor ca sa zic asa . Fabricatie 2014, model XC cu ABS, proiectoare Touratech si manere incalzite. AM studiat mult inainte sa o iau, am testat si m-am hotarat indragostindu-ma imediat. Nu e primul meu Triumph insa asta chiar e cel mai reusit. Ca fost (si actual) posesor de Africana mi-a luat putin sa ma obisnuiesc cu postura, astept inaltatoarele de ghidon, scutul si inaltatorul de parbriz in prima faza, este senzationala, cuplul este fantastic, livreaza de jos, este cel mai smooth motor in exploatare. Nu are pic de vibratie, schimba imediat mi se pare racheta. NU am apucat sa fac prea multe iesiri insa cele scurte de pina acum m-au umplut de bucurie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 E nou? You may want to read this: http://blog.motorcycle.com/2014/11/21/manufacturers/triumph/2014-2015-triumph-models-recalled-ecu-problem/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Aha, merci mult ! M-am uitat in acte, e inmatriculata in Ian 2014 deci fabricatie 2013 :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Kyk,..... pun pariu ca la Nadrag tot cu africana ne vedem...........sa il stapanesti sanatos.... cand facem un gratar?? ca pe transalpina cu o ceafa,doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Nu pomeneeste nimeni p-aici de noua serie 800, lansata in urma cu trei saptamani la EICMA? Din 2015 vor fi patru variante: XR, XRx, XC si XCx. Modelele XR sunt cele de strada iar cele XC orientate pentru off. Variantele cu x sunt mai bine echipate. Detalii aici. » Post actualizat in 25 Nov 2014 12:55M-am uitat in acte, e inmatriculata in Ian 2014 deci fabricatie 2013 :-) Vezi sa nu faci o confuzie: este vorba de modelele 2014-2015. In general, fabricarea modelelor 2014 (de exemplu) incepe in toamna 2013, dupa vacanta de vara. Asta inseamna ca si motocicleta ta ar putea fi afectata daca, conform seriei, este model 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.