Sari la conținut

Postări Recomandate

Sursa de inspiratie!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=NYhkCA_JwJM

http://www.youtube.com/watch?v=xaIj1XrmvLM



Uite aici ce spune nenea asta.Sa nu cumperi de pe raft un cauciuc mai vechi de 5 ani, Nu aia spune sa o dai jos la 5 ani, ci sa nu o cumperi sa o montezi daca are mai mult de 5 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simpatica asta nu a spus nimic de anii cand trebe sa schimbi anvelopa, oare nu o mai fi avut 3sec spatiu in spotul publicitar sa o spuna?

Nici asta nu spune nimic de data:

defat inca nu am gasit nici unul care sa faca referire expres la anii de fabricatie!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpatica asta nu a spus nimic de anii cand trebe sa schimbi anvelopa, oare nu o mai fi avut 3sec spatiu in spotul publicitar sa o spuna?

Nici asta nu spune nimic de data:

defat inca nu am gasit nici unul care sa faca referire expres la anii de fabricatie!!!

Zoran, ar trebui sa ai grija si la viteza maxima pentru care-i garantata anvelopa aia de masina pe care

ai montat-o pe Rocket.

Uite asta, generatie mult mai noua, nu duce peste 130 MpH, aproximativ 215 Km/h:

http://www.sears.com/goodyear-assurance-tripletred-a-s-225-60r16-98h-vsb-all/p-09589691000P

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yzu "DOT'ul este foarte important dpmdv.

In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului.

In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou.

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

 

Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ).

Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube..."

 

Filmuletul de pa PRO TV nu era cu DOT-ul,era cu anvelope iarna si anvelope all season. Sincer, eu am pe Focus anvelope all season, sunt Pirrelli, nu am avut nici o surpriza neplacuta cu ele, se comporta extraordinar in orice situatie, zapada, gheata, polei, ploi...etc. Pe o alta masina am anvelope Debica, deci o marca mai slaba, astea sunt doar anvelope de iarna. Acestea mi-au facut insa niste surprize neplacute, iesit mai greu din zapada, aluneca pe gheata ( masina se duce intr-o parte...etc ) Deci, eu cred ca si marca anvelopei conteaza nu doar faptul ca e iarna sau MS...bla bla

Pentru moto mi-am luat o anvelopa fata second cu DOT din 2007, deci de 5 ani ( ca o luasem anul trecut ). Anvelope era parca de plastic. Am trimis-o inapoia la celcare mi-a vandut-o si m-am dus in magazin si am luat alta noua. Sunt convins ca DOT-ul e foarte important cat si locul in care a fost depozitata anvelopa dar....acu ce sa zica si omul, tre sa isi vanda gumele cat mai repede si cu cat mai putin efort....

Editat de dromamobilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[citation needed]

In rest... gramada de BS... din punctul meu de vedere 99% din aia de dau vina pe cauciucuri sunt de fapt ei de vina dar nu sunt capabili sa recunoasca.

:agree: :goodposting:

 

Yzu "DOT'ul este foarte important dpmdv.

In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului.

In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou.

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

 

Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ).

Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube..."

 

Filmuletul de pa PRO TV nu era cu DOT-ul,era cu anvelope iarna si anvelope all season. Sincer, eu am pe Focus anvelope all season, sunt Pirrelli, nu am avut nici o surpriza neplacuta cu ele, se comporta extraordinar in orice situatie, zapada, gheata, polei, ploi...etc. Pe o alta masina am anvelope Debica, deci o marca mai slaba, astea sunt doar anvelope de iarna. Acestea mi-au facut insa niste surprize neplacute, iesit mai greu din zapada, aluneca pe gheata ( masina se duce intr-o parte...etc ) Deci, eu cred ca si marca anvelopei conteaza nu doar faptul ca e iarna sau MS...bla bla

Pentru moto mi-am luat o anvelopa fata second cu DOT din 2007, deci de 5 ani ( ca o luasem anul trecut ). Anvelope era parca de plastic. Am trimis-o inapoia la celcare mi-a vandut-o si m-am dus in magazin si am luat alta noua. Sunt convins ca DOT-ul e foarte important cat si locul in care a fost depozitata anvelopa dar....acu ce sa zica si omul, tre sa isi vanda gumele cat mai repede si cu cat mai putin efort....

valabil pe asfalt la crampoane nu prea conteaza ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grija mare pana te obisnuiesti cu el in curbe. suprafata de contact, fiindca e un cauciuc drept si nu e ciuperca, la inclinatie scade la aproximativ 10-15%, deci in caz de forta majora nu mai prea ai contact suficient pentru o aderenta buna.

asta si cu statul drept pe sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

Eu cred ca nu e doar o "strategie de vanzare", Eu am impresia ca Zoran chiar crede cu adevarat in prostia asta cu DOT-ul vechi...eu m-am convins pe pielea mea cum sta treaba cu DOT-ul si cu tipul de anvelopa de care are nevoie mobra cand am rupt anul trecut aderenta spate pe o curba pe Meses. Aveam Michelin Pilot Road (care e o guma ce tinde mai mult spre touring, desi are aderenta buna) cu DOT 2011...deci avea 1 an vechime, si cu toate astea am pierdut aderenta spate PENTRU CA NU ERA TIPUL POTRIVIT DE ANVELOPA pentru motocicleta mea. Nu am cazut, habar nu am cum am reusit sa redresez ca o dadusem intr-un mic high side, a voblat de 3-4 ori si s-a oprit. Asta a fost Duminica. Luni mi-am comandat un set de anvelope noi(DOT 2012) si potrivite pentru motocicleta si le-am schimbat. Cu alea nu am mai avut surpize, decat foarte placute, in sensul ca mi-au placut cum se comporta, aderenta, manevrabilitatea, tot. Deci este foarte important si tipul anvelopei sa fie potrivit pentru motocicleta, nu numai DOT-ul, iar atata timp cat Zoran si-a pus cauciuc de masina pe tractorul lui...no comment! Eu m-am lamurit cat de mult gandeste, de asta sunt convins ca s-ar putea ca acest topic sa nu fie doar o strategie de marketing pentru stocul lui de anvelope vechi.

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ti-ai dat seama care anvelope sunt exact bune pentru motorul tau...inainte sa le cumperi?

p.s. nu fac bascalie...ma intereseaza pe bune!

Duminica cand m-am intors acasa am luat netul la puricat...pareri ale posesorilor de acelasi tip de motocicleta referitoare la diversele tipuri de anvelope pe care le probasera. Am analizat punctele forte, punctele slabe (gen aderenta, rezistenta in Km, manevrabilitate, etc.). Am filtrat informatiile, am ajuns la 2 modele intre care trebuia sa aleg. Si am ales "locul 2" :) din motive financiare :P ( alea de pe locul 1 erau 1500 de lei, iar eu dispuneam de 1200 in momentul ala, si nu mai vroiam sa merg cu gumele care le aveam pe mobra in momentul ala)

 

P.S. Nu am regretat deloc alegerea facuta! ;)

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu inteleg de ce isi bate capul in privinta dot-ului atunci cand monteaza cauciuc de masina...e doar o labageala verbala,de dragul de a o face

Sper sa nu isi schimbe parerea daca merge si cu o vitezana cu caucioace mai vechi de 5 ani

Faza cu cauciuc de masina pe tractorul cu 2 roti am vazut-o acum ceva ani pe iutub

 

 

Initiatorul confunda merele cu perele

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca nu e doar o "strategie de vanzare", Eu am impresia ca Zoran chiar crede cu adevarat in prostia asta cu DOT-ul vechi...eu m-am convins pe pielea mea cum sta treaba cu DOT-ul si cu tipul de anvelopa de care are nevoie mobra cand am rupt anul trecut aderenta spate pe o curba pe Meses. Aveam Michelin Pilot Road (care e o guma ce tinde mai mult spre touring, desi are aderenta buna) cu DOT 2011...deci avea 1 an vechime, si cu toate astea am pierdut aderenta spate PENTRU CA NU ERA TIPUL POTRIVIT DE ANVELOPA pentru motocicleta mea. Nu am cazut, habar nu am cum am reusit sa redresez ca o dadusem intr-un mic high side, a voblat de 3-4 ori si s-a oprit. Asta a fost Duminica. Luni mi-am comandat un set de anvelope noi(DOT 2012) si potrivite pentru motocicleta si le-am schimbat. Cu alea nu am mai avut surpize, decat foarte placute, in sensul ca mi-au placut cum se comporta, aderenta, manevrabilitatea, tot. Deci este foarte important si tipul anvelopei sa fie potrivit pentru motocicleta, nu numai DOT-ul, iar atata timp cat Zoran si-a pus cauciuc de masina pe tractorul lui...no comment! Eu m-am lamurit cat de mult gandeste, de asta sunt convins ca s-ar putea ca acest topic sa nu fie doar o strategie de marketing pentru stocul lui de anvelope vechi.

 

Eu chear cred in teoria cu Dot ul pt care meditez, insa citind cu mare atentie posturile automat ma uit in stanga ce fel de mobra aveti si am ajuns la urmatoarea concluzie: Cei cu Speeduri care merg la viteze maxime pe topa , meses, curbe etc intradevar aveti nevoie de DOT ul nou ( ok recunosc) pt ca mergeti la maxim, solicitati norocul si ingerul pazitor la maxim, dar te intreb eu cand ai mers pe meses si ai voblat erai probabil la 150-180, esti sigur ca nu ai trecut in acea clipa pe o balta de urina al vreunui carutas carea trecut pe acolo si calul s-a usurat, sau pe o palma de nisip care a cazut de pe o masina , sau o pata de balega? sant multi factori. Cand ai intrat intrun viraj si te inclini aderenta nu se rupe decat daca conditia asfaltului isi schimba infatisarea de pe o clipa pe alta. Reasfaltare cu alt tip de asfalt , umezeala, praf, balega etc, sau daca schimbi viteza brutal. (am patit eu si mi-am si rupt piciorul 3luni am stat in ghips) Insa sa spui ca dotul de 2011 cu dot ul de 2012 este un dot de iti periclitezi viata, trebuie sa spun ca esti total pe langa.

 

Teoria mea cu Dotul in cazul motoarelor (chopper-cruzer-enduro) care au o viteza de croaziera normala 120-140 daca folosesc un Dot mai vechi intre 3-7ani este mai mult decat perfect. La voi care santeti teribilisti cu speedurile voastre probabil aveti nevoie de anvelope cat mai noi, dar tipul vostru de motociclism nu ma priveste, nu ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zoran, daca citeai intr-adevar posturile "cu atentie" cum ai afirmat, ai fi vazut ca in cazul prezentat de mine NU AM ZIS CA A FOST DOT-UL VECHI. Dimpotriva, am zis ca desi era o anvelopa NOUA, din 2011, TIPUL ANVELOPEI nu a fost corect..nu DOT-ul! Tot cu rosu am scris si mai sus "tipul anvelopei", care nu oferea suficienta aderenta pentru ce aveam eu nevoie. Si asfaltul era ca in palma pe portiunea respectiva, nici urma de vreuna din chestiile mentionate de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ti-ai dat seama care anvelope sunt exact bune pentru motorul tau...inainte sa le cumperi?

p.s. nu fac bascalie...ma intereseaza pe bune!

 

Iti explic.

am inceput cu Virago 535 guma YOKO am mers cca 8800km, apoi am cumparat metzeller ca aia se recomanda de oamenii de stiinta motociclisti CLUJENI, am omservat ca intradevar merge dublu cu DOT NOU NOUT, apoi am cumparat Dragstar de 1100, pe el era DUNLOP nu stiu cat a mers ca nu era nou deci nu cunosc istoria de km a anvelopei, am schimbat si pe vremea aceea era o faza ca METZELER a facut niste anvelope ca se rupeau din ele bucati intregi de profil cat jumate palma.( asta am auzit cel putin din 2-3 locuri ) am cumparat AVON de la SENILA-Floresti. in loc de 170 lat cat recomanda producatorul , 200 de lat sa arete mai bine. Am montat si motorul arata din spate fff fain am zis ma asta e model perfect, insa dupa 8000km a explodat pe autostrada in ungaria exact cand depaseam un TIR numai dumnezeu ma ajutat sa nu murim acolo. Am zis in felul urmator. NICIODATA nu mai iau Avon ca se uzeaza prea repede. Haisa zicem ca explozia era o intamplare, defapt cred ca camera a explodat acolo. Am tot cautat Metzeler de 200lat si nu am gasit, la care ma suna cei din TG MURES ca isi desfiinteaza serviceul si au gume de 200 70 R15, in 10 min am urcat in masina si am tulit-o catre Tg Mures. Acolo zice omul ca sant 3 nou noute si unul probat 500km. Bucata 100euro, dar daca cumpar toate 200euro toate 4. Zis si facut am luat toate 4. Am montat unul si amfost cu el deja de 2 ori in ALPI (cca 8000km) plus in acei 2 ani sezonul ce m-am dat cu el in romania, inca cel putin 6000km.deci deja totalizez 14-15mii cu anvelopa si inca mai am cca 3-4mmcreasta, asta inseamna ca aceasta anvelopa de 200 lata Metzeler a mers deja 15mii si mai merge miiiiinim 5000km insemnand ca e bun pt tipul meu de motor conditiile de cum conduc si tipulde drum practicat ( asfalt in romania, asfalt in pasurile din Alpii austrieci si italienesti) sant multumit maxim si ma bucur ca mai am inca 3 buc nefolosite pe stoc la MATURAT.

 

Apoi am cumparat Triumphul, Motorul asta nu are adversar este beton, o singura problema majora are.Nu tine nici un cauciuc pe el.( si asta observam pe cauciucurile nou cumparate si puse pe el ) daca ma tine un rand 5000km maxim (cu DOTUL ala penal nou) atunci daca ma dau 15000pe an am nevoie de 3 seturi, un set fata plus spete 500euro. Pai mai da o in frantz oi castiga io bine si oi fi io milionar dar sa bag 1500euro pe sezon numa in anvelope ma inerveaza. ASA CA daca cauciucul se intareste in timp prefer sa o pun pe aia intarita sa tina ceva mai mult .Asa ca lansez oferta din nou daca are cineva anvelopa de 240 50sau55 R16 nou nout ( ca asa am si eu unul) cu dot mai vechi, cu cati ani mai vechi e DOTUL decat la al meu atatia 50lei dau la schimb contra schimb daca le schimbam intre noi.

 

Zoran, daca citeai intr-adevar posturile "cu atentie" cum ai afirmat, ai fi vazut ca in cazul prezentat de mine NU AM ZIS CA A FOST DOT-UL VECHI. Dimpotriva, am zis ca desi era o anvelopa NOUA, din 2011, TIPUL ANVELOPEI nu a fost corect..nu DOT-ul! Tot cu rosu am scris si mai sus "tipul anvelopei", care nu oferea suficienta aderenta pentru ce aveam eu nevoie. Si asfaltul era ca in palma pe portiunea respectiva, nici urma de vreuna din chestiile mentionate de tine.

 

La 150la ora ai si vazut tu ca era ceva sau nu pe sosea, daca o vedeaio ocoleai daca puteai.

 

Zoran, ar trebui sa ai grija si la viteza maxima pentru care-i garantata anvelopa aia de masina pe care

ai montat-o pe Rocket.

Uite asta, generatie mult mai noua, nu duce peste 130 MpH, aproximativ 215 Km/h:

http://www.sears.com/goodyear-assurance-tripletred-a-s-225-60r16-98h-vsb-all/p-09589691000P

Hai norock!

 

M-am dus jos in garaj si am facut poze!!!! expres ca sa fii linistit.

 

Deci indicele de greutate si viteza este 98 H , iar acum confrunt tabela care spune astfel.:

98 inseamna maximum load 750kg, (ce am dat jos era maximum load 500kg) deci asta e deja cu 50%mai mult adica daca ma dau numai pe o roata cu bagaje si inca un person de 100kg tot nu ajung la 750kg nici prin apropiere, si indicele de viteza este H ceeace inseamna 210, prin urmare pot sa ma dau pe o roata cu bagaje si inca o matahala pe mobra pana la viteza de 210kmh, pai cred ca fff rar o sa ating aceasta viteza, eventual daca mergem catre meses si intalnim vreo 2-3 speedisti obraznici pe care tre sa ii pun in banca lor atunci o sa ajung probabil la 220maxim kmh.

 

Iar in aspectul dotului scrie 369. asta inseamna oare ca e din 1999 sau din 2009, defapt egal mi se rupe!!!

 

Zoran, ar trebui sa ai grija si la viteza maxima pentru care-i garantata anvelopa aia de masina pe care

ai montat-o pe Rocket.

Uite asta, generatie mult mai noua, nu duce peste 130 MpH, aproximativ 215 Km/h:

http://www.sears.com/goodyear-assurance-tripletred-a-s-225-60r16-98h-vsb-all/p-09589691000P

Hai norock!

 

M-am dus jos in garaj si am facut poze!!!! expres ca sa fii linistit.

 

Deci indicele de greutate si viteza este 98 H , iar acum confrunt tabela care spune astfel.:

98 inseamna maximum load 750kg, (ce am dat jos era maximum load 500kg) deci asta e deja cu 50%mai mult adica daca ma dau numai pe o roata cu bagaje si inca un person de 100kg tot nu ajung la 750kg nici prin apropiere, si indicele de viteza este H ceeace inseamna 210, prin urmare pot sa ma dau pe o roata cu bagaje si inca o matahala pe mobra pana la viteza de 210kmh, pai cred ca fff rar o sa ating aceasta viteza, eventual daca mergem catre meses si intalnim vreo 2-3 speedisti obraznici pe care tre sa ii pun in banca lor atunci o sa ajung probabil la 220maxim kmh.

 

Iar in aspectul dotului scrie 369. asta inseamna oare ca e din 1999 sau din 2009, defapt egal mi se rupe!!!

 

Am citit explicatia DOTULUI daca e din 329 si un triunghi mic sub ultima cifra inseamna ca este din 1999 si nu din 2009, asta inseamna ca anvelopa mea de pe spate are o impresionanta vechime de 14ani. Chear sant curios ce stie.

 

Dar sigur va fi buna sa mergem pana la TALORA sau pana terasa de pe Meses.

post-36287-0-48108800-1361099762_thumb.jpg

post-36287-0-58720200-1361099773_thumb.jpg

post-36287-0-69720800-1361099785_thumb.jpg

post-36287-0-84025500-1361099809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa de 170 recomandata de producator.

Anvelopa de 190 pusa de utilizator pe aceeasi janta si se mira ca face poc. In toate meditatiile tale nu te-ai gandit ca Avonul ala trebuia pus poate pe janta mai lata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de acord cu ideile omului asta dar S A V U R E Z fiecare topic deschis de el, are un umor rar intalnit combinat cu scaparile gramaticale datorate etniei si cu "accentul" ardelenesc = reteta perfecta pentru a rade mult, cu pofta si pe saturate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa de 170 recomandata de producator.

Anvelopa de 190 pusa de utilizator pe aceeasi janta si se mira ca face poc. In toate meditatiile tale nu te-ai gandit ca Avonul ala trebuia pus poate pe janta mai lata?

era de 200anvelopa., si sa zmuls valva la camera roata sa dezumflat brusc si taranduse pe jos sa uzat numai intro palma la care credeam ca acolo a explodat la prima vedere.

 

Zoran, inseamna ca guma aia de 14 ani o sa te tina o vesnicie. Nu se va uza ca acum e ca din plastic, bine, nici aderenta nu va avea da....e maturata :)

 

O sa vad eu cand ma dau care e faza cu aderenta insa la 400kg cat are mobra aia goala nu cred ca se va rupe aderenta.

 

eu nu inteleg ce placere are individu asta sa mearga pe 2 roti TAPAN !!!!!

rocket-u ala saracu se apleaca mai mult pe crikul lateral decat in viraje, poti sa-i pui cauciuc de masina si pe roata fata , nu vei simti nici o diferenta.

 

sunt mai in siguranta aplecat maxim cu o guma noua sport decat esti tu in linie dreapta cu gume de masina .

 

Bine mai, ne vedem te sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce v-ati lua si de ce?

Cauciucurile noi mie mi se par ridicol de scumpe. Avand in vedere ca trebuie sa le schimb, nu stiu exact ce sa-mi iau.

Am sh gasit cu dot de 2008, sunt prea vechi?

 

Am intalnit multi motociclisti care vin sa le montez gume SH. Sunt aproape numai cauciucuri din clasa gumelor tari, sunt vechi si mai mult de jumatate sunt ajunse la markerii de uzura. Se platesc cu 150-180 de lei pe anvelopa. Care ar fi problema deci?

Omanei buni, aruncati banii pe fereastra si va luati o veritabila teapa. Vanzatorii de gume SH, oamenii de bine ai motociclismului romanesc, nu dau doi lei pe siguranta voastra si ii doare in caot daca v-ati tavalit din cauza anvelopelor de lemn pe care le cumparati de la ei.

Sunt doar cateva tipuri de gume care merita luate SH si montate dar alea sunt gumele performante sport care in 2-3000 de km se consuma, nu tin pe rece, nu tin pe ud si de obicei le iau cei care se dau tare si au mai multa experienta.

Pt 100 de euro in plus, nu va zgarciti la gume si puneti anvelope noi. E cea mai buna investitie in siguranta pe sosea.

 

Lasati rizoamele, lasati manetutele colorate, semnalele pe leduri si ale bling bling-uri si bagati banii in ceva care merita de-adevaratelea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucu' atrage partea feminina la fel fie ca e nou fie ca e uzat...

O sa am la vanzare niste Anakee 2 in perfecta stare peste vreo 20.000km, cine le vrea la un pret bun sa ma anunte repede ca se dau ca painea calda :D

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit multi motociclisti care vin sa le montez gume SH. Sunt aproape numai cauciucuri din clasa gumelor tari, sunt vechi si mai mult de jumatate sunt ajunse la markerii de uzura. Se platesc cu 150-180 de lei pe anvelopa. Care ar fi problema deci?

Omanei buni, aruncati banii pe fereastra si va luati o veritabila teapa. Vanzatorii de gume SH, oamenii de bine ai motociclismului romanesc, nu dau doi lei pe siguranta voastra si ii doare in caot daca v-ati tavalit din cauza anvelopelor de lemn pe care le cumparati de la ei.

Sunt doar cateva tipuri de gume care merita luate SH si montate dar alea sunt gumele performante sport care in 2-3000 de km se consuma, nu tin pe rece, nu tin pe ud si de obicei le iau cei care se dau tare si au mai multa experienta.

Pt 100 de euro in plus, nu va zgarciti la gume si puneti anvelope noi. E cea mai buna investitie in siguranta pe sosea.

 

Lasati rizoamele, lasati manetutele colorate, semnalele pe leduri si ale bling bling-uri si bagati banii in ceva care merita de-adevaratelea!

 

Corect.

 

Pt ca multi incepatori care de-abia si-au luat moto nu stiu cheltuielile pe care le implica aceasta.Multi se mai preocupa inca de consum.Si incearca sa mai scuteasca din cheltuieli,gandindu-se ca o guma sh e la juma de pret si ca ei oricum merg cu gria,deci nu are ce sa li se intample.Si se duc la cel care vinde gume sh,dar nu stiu ce guma vor,ce compozitie,etc.Si se uita dupa cat de mult sunt uzate,asta e factorul cel mai important in ochii lor,compozitia nici nu conteaza.de aia iau numa gume tari,vechi,etc.

 

Nu imi permit sa dau sfaturi nimanui in legatura cu gumele,pt ca este o chestiune foarte complexa cu ff multe variabile.

Insa daca mi se permite o parere,se pot folosi gume sh,numai ca cel care le ia trebuie sa stie foarte bine despre ce e vorba in propozitie.Adica mai pe scurt,trebuie sa stie ce gume sa caute si mai ales de ce compozitie.Se pot gasi la sh gume soft rulate ff putin,dar sunt greu de gasit si cei care le vand cam stiu ce vand,si iti cer un pret adecvat pt ele.E adevarat insa,aderenta este acolo,dar durata de viata este mult mai scurta,lucru de la sine inteles la o guma soft si rulata deja.

Dar sa iti iei gume de compozitie medie sau dura,si dot vechi si uzate si sa le mai si duci n mii de k,asta e prostie curata.Asta te poate omori.

In concluzie,dupa cum a zis si Cesar,e preferabil facut un sacrificiu si luat un cauciuc nou in dauna unor alte bling-uri neimportante,care desi nu iese in evidenta,va ajuta mult la orice capitol al mersului.Totusi,asta cu cauciucul nou nu este litera de lege,pt ca cauciucurile noi sunt de multe feluri. Nou nu este egal cu performant.Pot fi si cauciucuri noi de cacao,si pot fi si cauciucuri sh care dau clasa cauciucurilor noi de clasa inferioara.Si daca nu va permiteti guma noua ,macar pe fata dupa cum s-a punctat aici,luati-va un set de gume sh,dar cautati soft-uri cu dot cat mai nou.Dar fiti constient ca soft-ul dupa cum bine s-a zis aici,nu mere asa,in orice situatie,trebuie gadilat,bibilit inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

 

Pt ca multi incepatori care de-abia si-au luat moto nu stiu cheltuielile pe care le implica aceasta.Multi se mai preocupa inca de consum.Si incearca sa mai scuteasca din cheltuieli,gandindu-se ca o guma sh e la juma de pret si ca ei oricum merg cu gria,deci nu are ce sa li se intample.Si se duc la cel care vinde gume sh,dar nu stiu ce guma vor,ce compozitie,etc.Si se uita dupa cat de mult sunt uzate,asta e factorul cel mai important in ochii lor,compozitia nici nu conteaza.de aia iau numa gume tari,vechi,etc.

 

Nu imi permit sa dau sfaturi nimanui in legatura cu gumele,pt ca este o chestiune foarte complexa cu ff multe variabile.

Insa daca mi se permite o parere,se pot folosi gume sh,numai ca cel care le ia trebuie sa stie foarte bine despre ce e vorba in propozitie.Adica mai pe scurt,trebuie sa stie ce gume sa caute si mai ales de ce compozitie.Se pot gasi la sh gume soft rulate ff putin,dar sunt greu de gasit si cei care le vand cam stiu ce vand,si iti cer un pret adecvat pt ele.E adevarat insa,aderenta este acolo,dar durata de viata este mult mai scurta,lucru de la sine inteles la o guma soft si rulata deja.

Dar sa iti iei gume de compozitie medie sau dura,si dot vechi si uzate si sa le mai si duci n mii de k,asta e prostie curata.Asta te poate omori.

In concluzie,dupa cum a zis si Cesar,e preferabil facut un sacrificiu si luat un cauciuc nou in dauna unor alte bling-uri neimportante,care desi nu iese in evidenta,va ajuta mult la orice capitol al mersului.Totusi,asta cu cauciucul nou nu este litera de lege,pt ca cauciucurile noi sunt de multe feluri. Nou nu este egal cu performant.Pot fi si cauciucuri noi de cacao,si pot fi si cauciucuri sh care dau clasa cauciucurilor noi de clasa inferioara.Si daca nu va permiteti guma noua ,macar pe fata dupa cum s-a punctat aici,luati-va un set de gume sh,dar cautati soft-uri cu dot cat mai nou.Dar fiti constient ca soft-ul dupa cum bine s-a zis aici,nu mere asa,in orice situatie,trebuie gadilat,bibilit inainte.

 

ce inseamna gadilat, bibilit inainte ? Eu voi fi in aceeasi situatie si nu imi permit guma noua pe fata. Si inca ceva: cum deosebesti cauciucuri soft ca si compozitie de celelalte?

 

later edit: e ok remus moto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...