trifi Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 In perioada urmatoare va trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile (pe un Hornet 2008). Sunt incepator si m-ar interesa ceva aderent pe uscat (nu merg pe ploaie decat in cazuri exceptionale), cu rezistenta rezonabila (6-8000 Km). Nu ma dau inca pe circuit, merg 1/3 prin oras si 2/3 in afara. In urma sapaturilor mele pe net m-am orientat partial spre Dunlop SportSmart, dar nu am gasit niste date concludente referitoare la cat de repede se incalzesc (la mersul stradal relativ legal, nu circuit sau drum lung, si pe vreme mai rece +10gr). Daca poate cineva sa-mi zica cum se incalzesc si cat de mult l-au tinut ii sunt recunoscator. PS Nu sunt blocat pe aceste cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Salut, vreau sa schimb anvelopele la Z750 (2007) si ma gandeam sa cumpar un set de Michelin Pilot Power 2CT. Ce optiuni am cu specificatii mai superioare (nu ma refer la pret mai mic)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Salutare . Motorul meu (sv650s) are montat pe spate un pirelli diablo supercorsa 180 / 55 / 17 , foarte uzat pe parti, cu toate ca in talon dimensiunea anvelopei spate este 160 / 60 / 17 .Am facut vreo mie de km de cand l-am luat, fara nici o problema. (am un stil de condus foarte linistit). M-am decis sa-i iau tot 180, un dunlop qualifier nou. Astazi mi-a ajuns, n-am avut timp sa merg la service sa-l montez, insa comparand cele doua anvelope, parca dunlop-ul este ceva mai lat...e posibil asa ceva? sau o fi vreun fel de "iluzie optica", din cauza uzurii foarte mari si mizeriei de pe cauciucul vechi .Am inteles ca anvelopa de 180 se deformeaza un pic din cauza jantei care e ceva mai ingusta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Lucrul asta l-am observat si eu comparand Dunlop qualifier cu Pirelli corsa III, ca aspect vizual e mai lat dunlop-ul. Pirelli e mai rotund ca sa zic asa, pe cand Dunlop-ul nu e asa ascutit, din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 aoleu..pai atunci e posibil sa nu-mi intre dunlop-ul..500 de lei aruncati pe geam...sper sa nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Intra fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salut, vreau sa schimb anvelopele la Z750 (2007) si ma gandeam sa cumpar un set de Michelin Pilot Power 2CT. Ce optiuni am cu specificatii mai superioare (nu ma refer la pret mai mic)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 (editat) M3: Gume decente cand sunt noi. Nu stiu cum se comporta daca sunt mai vechi de un an si un sezon de rulare. Editat Aprilie 10, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 M3: Gume decente cand sunt noi. Nu stiu cum se comporta daca sunt mai vechi de un an si un sezon de rulare. depinde de stil. dupa ~3 luni erau gata pentru mine, alunecau. le-am dat unui prieten (cu o mizerie de f4, deci se intelege ca nu avea cum sa se aplece) si a mai fost multumit inca 14-15 luni... bine, cu tot cu 2 sezoane reci intre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Cei interesati de cauciucuri moi sa caute noul model 2013 de la Michelin - Pilot Power Supersport 2CT+. Inlocuieste Michelin Power One ( varianta de strada ) iar ca si corespondend, clasa de grip, se afla linga Supercorsa SP, Metzeler K3, GP Racer. Nu stiu ce politica au astia de la Michelin insa la noi le-au introdus pe piata cu o reducere de 30% ceea ce le face destul de accesibile fata de concurenta. Un review la ele: p.s. acum citeva zile mi-am montat o pereche si, pentru moment, nu pot spune decit ca-mi plac foarte mult. sunt foarte moi ( mai ales pe laterale ), agresive in schimbarea directiei si se incalzesc foarte repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Denis, daca le spui oamenilor ca or sa tina max 3000km, nu-si cumpara nimeni de pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Fiind 2CT s-ar putea sa duca 3000 de Km insa personal, la cit de moi sunt, nu cred. Am citit topicul din post in post si am vazut ca sunt mai multi motociclisti interesati de caucicuri performante de strada, altfel nu postam. p.s. pirelli rosso corsa care sunt din clasa imediat inferioara de grip au tinut 4000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Fiind 2CT s-ar putea sa duca 3000 de Km insa personal, la cit de moi sunt, nu cred. Am citit topicul din post in post si am vazut ca sunt mai multi motociclisti interesati de caucicuri performante de strada, altfel nu postam. p.s. pirelli rosso corsa care sunt din clasa imediat inferioara de grip au tinut 4000 km. Au tinut 4000km la accelerarile tale cu Tuono, pe altii cred ca ii poate duce si 8000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Corect, uzura unui pneu tine de mai multi factori. Greutate ( rider/i + motoreta ), puterea utilajului, stilul de mers ( lin, normal, mai agresiv ) si nu in ultimul rind presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Denis, ce cauciucuri ai avut inainte pe tuono? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Pirelli Rosso Corsa, de ele spuneam ca m-au tinut 4000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasile38 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 sunt nou pe acest forum si imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia. am cumparat 2 pneuri pt o yamaha fj 1200 pirreli si la cel de pe spate a aparut o taietura pe suprafata de rulare.am vb cu importatorul si am trimis pneul la fabrica pt expertiza.concluzia fabricii a fost ca taietura a fost facuta de o persoana rau intentionata.mi-au oferit contra cost un pneu nou .am montat pneul si dupa aproximativ 400 km apare aceiasi taietura de data aceasta pe amandoua pneurile.ati mai intalnit asa ceva? atasez cateva poze ca sa vedeti despre ce este vb.am ajuns sa platesc pt pneuri 500 de euro si nu stiu ce sa mai fac in cazul de fata.astept sa va dati cu parerea eventual ceva sfaturi. ps.sunt in portugalia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dupa forma taieturii , nu cred ca e facuta de cineva . Nu ca as fi vreun expert , dar totusi . Ma gandesc sa nu ai pe unde circuli des (regulat) vreo sina , tabla , ceva ce ti-ar putea produce asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 eu zic ca e facuta cu o brisca, intentionat. Nu se poate acelasi mod de taietura la ambele gume. E mai usor sa manuiesti un cutit pe orizontala decat sa te apleci si de sus in jos sa faci crestatura. depinde cum lasi mobra, ce vecini ai sau ,,prieteni" Pune-o sub urmarire cu camera video. Eu nu am vazut inca asa taieturi lasate de vre-un obiect pe sosea. In fine, parerea mea, un dusman nedeclarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Zodrak Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 neoficial , cred ca este vorba de un defect de fabricatie acolo este inbinarea anvelopei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasile38 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 locuiesc la bloc iar mota este parcata in spatele blocului cu husa pe ea. toti vecinii ma cunosc si chiar am urmarit de fiecare data cand luam husa de pe ea sa vad daca sunt taiate.nu se vedeau taiate.iar pe unde circul nu este nici o sina nici o tabla.doar asfalt. cred 99% ca este defect de fabricatie dar aici intervine fabrica si exclude aceasta posibilitate.am avut inainte pneuri michelin pe ea acelasi traseu acelasi mod de parcare si nu am avut nici o problema cu ele. a si inca ceva am cumparat de pe ebay o geanta de spate care venea cu un pneu metzeler, nu am avut acest pneu nici un minut montat pe mota mea dar constat la o examinare ca are aceeasi taietura .metzeler este fabricat de aceeasi fabrica.uitativa cu atentie la taietura daca ar fi facuta de un briceag ar fi o taietura dreapta cred eu .ce se vede in poze nu este deloc drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Sunt tentat sa cumpar o motocicleta, anvelopele sunt din 2008-spate , 2009-fata . Ca uzura sunt ok , pe la 70-80 % . Voi ce spuneti , trebuie schimbate acum sau se mai poate merge cu ele la vechime de 4-5 ani? Motorul este un sv650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 la mine gumele din fata e dot din 2003 si pe spate din 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fumarel Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutare, Cine ma ajuta si pe mine cu o lamurire referitor la dimensiunea anvelopei fata, eu am 110/70/17 si am gasit 120/70/17 .. ar fi o problema daca as pune aceasta anvelopa pe motocicleta. Loc ar fi intre furci si aripa .. ma gandesc ca nu poate fi foarte mare fata de cea 110 .. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 E ok 120,poti sa-ti pui linistit.Ai grija sa iti stea cum trebuie pe janta.Dar nu vor fi probleme la trecerea de la 110 la 120,nici nu cred sa atinga ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.