Sari la conținut

Postări Recomandate

dupa cum spui tu un cauciuc pt o turatie mai mare ar trebui sa contina matriale mai bune implicit mai scumpe.Atunci de ce pe piata cel cu indice w este mai ieftin.Inteleg din ce zici tu ca doar armatura de sub cauciuc difera si nu calea de rulare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator darcocbr

Baieti, vreau si eu 2 anvelope pt scutere. Unul 120/12 iar celalalt 120/13. Nu le-as vrea noi, dar daca nu sunt sh iau si noi. Le iau de pe acum, sa fie in garaj pt cand da caldura.ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa renunt la slikuri , imi plac dar tin prea putin si sunt scumpe asa ca ma bate gandul sa cumpar ceva intermediar cum ar fii Michelin Pilot power 3 pe care nu le-am avut si am auzit lucruri bune, am si mers cu ele dar prea putin sa realizez ceva.Ma intereseaza durata lor de viata si cat de lipicioase sunt.Daca nu am sa revin la 2ct,m3,m5 sau q3( pe care nu l-am avut ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot power 3 am eu, de 1 an jumate. Ca si durata de viata, s-au pastrat nesperat de bine pana acum.

Sunt bune pe naked de 600, dar eu merg destul de batraneste si ce se aplica la mine poate nu se aplica la altul.

Au tinut foarte bine si la 3 zile de Adancata, clasa C.

La rece (5-10 grade afara) sunt cam periculoase, dar pe ploaie sunt foarte ok.

Eu o sa le schimb cu ceva mai aderent. Nu fac asa de mult touring si o sa merg (cel putin sper) mai des la pista la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a venit momentul sa schimb cauciucurile ( sau macar cel din spate)

Am pe fata un Pirelli DIablo din 2012 ( dar care este cam 30% uzat, poate mai putin) si pe spate un Diablo Corsa (2007 impuscat )...

Acuma ma gandeam sa iau un set nou fata spate ( 2ct, pp3, sau DR2) sau sa iau numai spatele indiferent de model si sa pastrez acel Diablo inca un sezon. Are ceva daca combin Pirelli cu Micheli, sau reprezinta un risc?

Editat de givemefive
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai dat. Sint nspe exemple. Pirelli, Michelin, Metz, Bridgestone. Imi vine in minte cel mai usor Bridgestone BT R10 . Pirelli Supercorsa SC1, Metz K1. Mai e si Michelin de care a avut Denis SBZ, PowerSuersport parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SPEED RATING MAX SPEED – MPH MAX SPEED – KPH

J Type 62 -100

N Type 87 -140

Q Type 99 -160

S Type 112 -180

T Type 118 -190

U Type 124 -200

H Type 130 -210

V Type 149 -240

W Type 168 -270

Y Type 186 -300

Z Type Over 149 -Over 240

 

indicele de viteza nu are legatura cu compozitia cauciucului (cat de moale sau cat de aderent sau durabil e)

acest indice se refera doar la viteza maxima de ....utilizare

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un BT03, extraordinar cauciuc(pentru mersul meu).
N-am avut nicio secunda vreo problema cu el, nici pe circuit, nici pe strada. Ce-i drept era nou-nout.
De fapt, cred ca si acum se mai afla pe motocicleta, pe care, intre timp, am vandut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam sa pun un 2ct pe spate si sa pastrez diablo pe fata pentru sezonul 20015...daca le termin pe amandoua pana iarna viitoare si nu vand mobra, ii fac cadou un set nou ;) As pune diablo rosso 2 doar ca sa arate cauciucurile la fel la tipar, dar nu stiu daca se justifica 1 mil si ceva in plus doar pt asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa te gandesti la aderenta. Dupa parerea mea, care era similara mai acum ceva ani, ma zgarceam si puneam cauciucuri care se uzau mai greu ca sa ma tina cat mai mult.
Depinde si cum folosesti motoreta, dar daca mergi tare, fuck it, nu as risca sa ma zgarcesc la bani pentru 3000 km in plus dar cu un risc mare de "buf".

Tu stii cel mai bine, dar daca vrei aderenta la mers mai tare, nu-ti lua ceva ce nu se preteaza pentru asta.


» Post actualizat in 17 Dec 2014 10:56

Si ca sa nu uitam de la ce-am plecat, pentru ca era vorba de cauciucul fata, trebuie sa mergi ca "nebunul" sa tocesti cauciucul fata atat de rau incat sa te gandesti ca nu tine multi km. Faţa tine destul de mult, oricum, deci, in cazul meu, decizia ar fi usoara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din cate am inteles 2ct sau pp3 sunt cauciucuri foarte bune pentru un mers normal dar si agresiv pe strada. Un amic cu 2ct are vreo 7k km cu el si cam s-a patratit. Nu sunt foarte agresiv si nu cred ca o ating capacitatiile acestor cauciucuri. Partea de care ma tem eu este trecerea de la Diablo Corsa care il am momentan si este un cauciu foarte aderent (cu el am cumparat mobra si era la final de viata, dar care este si singurul cauciuc cu care am mers fiind incepator) la un cauciuc mai putin aderent. Nu stiu cum o sa se comporte sau cum o sa ma comport eu cu el :)

Nu vreau sa ma zgarcesc la asa ceva, dar nici sa dau bani pe ceva al carui potential nu pot sa-l exploatez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis si repet ca papagalul, o fata moale va mai acorda o sansa in plus sa frinati in caz va ia prin surprindere un obstacol. E chiar mai important pe strada decit la curse. Surprize pe strada apar mereu. Bine, o fata superaderenta nu va face invincibili, dar avind in vedere citi au mierlit-o ....

Iar repet, sa nu se simta veteranii de pe touring-uri vizati, e sfat pt vitezane in special.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Eu cand am cumpărat mobra avea fix m5'ul de care pomenesti. In fine. Multi mi au spus sa le schimb , eu incapatanat fiind, le am pastrat, fiind noi..ma rog, uzura maxim 15% . Si crede-ma, si au facut treaba minunat. Pp am avut pe 600 si la fel, mi au placut. Dar DOAR strada si touring..ma rog, accelerari, frane, curbe..cu un f4 :) in limita posibilităților. Dar metzeler mi-i s-a parut cu minim o clasa peste . E o parere personala, dar buna, zic eu. Rog si alti colegi sa-ti spuna o parere:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...