Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare:

Ce ati alege intre Pirelli diablo supercorsa SP V2 si Dunlop D211 GPRacer. Eu am avut GPRacer pe ZX10R de cand l-am luat si inainte pe hornet am avut Qualifier 2 si am fost multumit de ambele anvelope.

Am vazut ceva review-uri pe net la SP V2 si pareau destul de ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...true, si eu am tot citit pe ici pe colo aceeasi chestie. Eu am momentan supercorsa V2 pe fata si nu se toceste asa rapid pe cum m-as fi asteptat.

 

Daca sunt subiectiv, eu as alege supercorsa pt ca sunt mai ieftine(mai rar asa ceva) si intotdeauna am avut o slabiciune pt supercorsa. Cand am cump motorul a venit cu modelul vechi de Dragon Supercorsa care erau vechiute(dot de vreo 3 ani la vremea aia) si mi-au placut atat de mult ca am ramas cu ele in cap.

Si cu Dunlopu' am avut experiente frumoase.. am avut un model vechi de Qualifier RR(gen D211 de acum, nu qualifieru' asta praf/touring) si mi-a placut la nebunie.. l-am tinut pana au disparut liniile de pe mijloc si inca avea aderenta de stoppie

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

Si cu Dunlopu' am avut experiente frumoase.. am avut un model vechi de Qualifier RR(gen D211 de acum, nu qualifieru' asta praf/touring) si mi-a placut la nebunie.. l-am tinut pana au disparut liniile de pe mijloc si inca avea aderenta de stoppie

Si mie mi-a placut mult ala, am avut 2 seturi, bun cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Dunlop am avut probleme la gumele de pe masina cat si cele de pe motor, deci pentru mine este o firma care nu exista.Si ma refer la gume noi, nu huba-buba second.

 

Serios? Ce model si pe ce motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios? Ce model si pe ce motocicleta?

Parca era Q1 pe un f3 ,nu a fost abuzat cauciucul dar dupa un sezon si ceva mijlocul s-a desprins/taiat la propiu.Iar la masina cele de iarna s-au dus exterioarele dupa un sezon, erau si foarte zgomotoase dar tehnic in specificatiile acestor erau foarte silentioase(nu mai retin acum datele)."Gunoi" pentru mine este firma dunlop si de atunci pa.Cele de pe masina mi-au fost schimbate pe garantie, imi este si prieten cel de la vulcanizarea auto, nu stiu cat a contat.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca la Dunlop Sportsmart 2, la dimensiunile 120 cu 180 cat am eu nevoie, indicele de viteza este 73kw roata spate și 58kw roata fata (parca).

Nu ar fi recomandat sa fie la fel? Sau este asta o problema?

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, da.. :) Dar e diferit cel de fata cu cel de spate sau m-am uitat eu aiurea? :D

E diferit pentru ca nu ai aceeasi greutate pe fata si pe spate decat daca faci wheelie si stoppie, dar astea nu sunt cazuri acceptate si nu sunt luate in seama. 73 inseamna 365kg, 57 e cam 230kg.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se refera la clasa Superbike: Ivan Goi (Italian Superbike) si Kenny Noyes in CEV.

N-au mentionat ca au castigat si in campionatul mondial de anduranta, campionatul mondial de supermoto si in Dakar 2014

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles.

CEV este campionatul din care se recruteaza in MotoGP in clasa Moto3 si Moto2. Celelalte clase sunt un fel de cimitir al elefantilor.

Cine conteaza nu merge cu Michelin.

 

Acum ti-am tradus :)


» Post actualizat in 17 Feb 2015 12:18

P.S.

Ce legatura are Dakar cu slick-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faci sa para ca exista Dunlop si restul.. totusi Michelin scoate cateva gume foarte bune. Si sa nu uitam ca SportSmart n-a ajuns nicidecum la fel de celebru ca "Pilot Power fraTe".. si nu cred ca a fost doar efect de turma, ca s-a cam auzit vorba prin toata europa.

 

Doar pt ca unii au experienta mai mare cu Dunlop nu inseamna ca Metz, Conti, Michelin sau Bridgestone nu sunt o concurenta viabila si mai ales pe topicul asta ar trebui sa evitam devierile cu interes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Pilot Supersport Evo vad ca se pot comanda deja la anvelopemoto la 1267 ron setul (180/55) ceea ce le face mai accesibile decat Pirelli Supercorsa SP V2 sau GP Racer D211.

Cred ca sunt o optiune de luat in seama pentru cei ce vor sa bage cateva trackday-uri anul viitor, un motoevolution samd.

La fel si Metzeler Racetec RR

http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Racetec-RR.html

Editat de Zimbrutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...