Sari la conținut

Postări Recomandate

In esenta, rigiditatea carcasei se simte in conditii dinamice si marimea petei de contact depinde atat de geometria anvelopei cat si de presiune.

NTEC este o anvelope rigida astfel incat nu e nevoie sa o umfli peste 1.5 la rece. 1.1 mi se pare foarte putin la rece. Undeva intre 1.3 si 1.5 la rece, pentru mine a fost compromisul optim intre stabilitate si aderenta. Guma fata am umflat-o intre 2.1 si 2.3.

fata de D212, D211 pe ploaie se comporta admirabil. Evident, cand e ud, se merge la siguranta. Eu unul am fost prins de doua ploi cu D211 si n-am avut necazuri. Asa nu inseamna ca sunt gume de ploaie.

Pt strada, Dunlop are doua anvelope excelente pentru motociclete sport: D211 si Sportsmart 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

PS : legat de setările suspensiei...credeți-ma, mi se pare chirurgie aceasta Operațiune.

 

 

daca intelegi cum functioneaza nu e asa SF, dar mai bine apelezi la cineva priceput, sa ti-o seteze in functie de greutatea (masa) ta.

 

cu gumele eu cred ca e overkill din partea ta. Adica iti faci prea multe probleme/teorii....

 

Cezar avea dreptate ,mai bine iei o guma care e mai versatila decat una orientata strict pt pista... esti la plimbare si te prinde o ploaie sau etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mersul pe strada in anvelopa spate D212 gp pro nu ai cum sa pui presiunea recomandata de producator la rece pt ca dupa cateva forje sau primul run de n km constant la o viteza mare pe autostrada sau drum judetean lung de forja o sa apuci in cel mai fericit caz sa vezi cum trebuie sa-l schimbi ,cu presiunea la rece de 1.0-1.1 cauciucul spate o sa se supraincalzeasca mai devreme sau mai tarziu indiferent de compozitia avuta.

Sa pui presiunea total gresita in aceste anvelope pt conditiile de mers este cel mai periculos lucru pe care poti sa-l faci dupa ce ai pus cauciucurile pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mersul pe strada in anvelopa spate D212 gp pro nu ai cum sa pui presiunea recomandata de producator la rece pt ca dupa cateva forje sau primul run de n km constant la o viteza mare pe autostrada sau drum judetean lung de forja o sa apuci in cel mai fericit caz sa vezi cum trebuie sa-l schimbi ,cu presiunea la rece de 1.0-1.1 cauciucul spate o sa se supraincalzeasca mai devreme sau mai tarziu indiferent de compozitia avuta.

Sa pui presiunea total gresita in aceste anvelope pt conditiile de mers este cel mai periculos lucru pe care poti sa-l faci dupa ce ai pus cauciucurile pe moto.

Tind sa constat ca is gume cam neadecvate pentru strada? Nu esti primul care le "critica".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu le critic pt ca sunt fan dunlop si mi-au adus cele mai bune rezultate , doar trebuie sa adaptezi cateva lucruri cand mergi cu ele pe strada

am intervenit pt ca te-am vazut hotarat ca daca o sa pui ce recomanda dunlop o sa-ti fie bine si ca ai inteles si cu presiunea scazuta din ele cum sta treaba ... :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu le critic pt ca sunt fan dunlop si mi-au adus cele mai bune rezultate , doar trebuie sa adaptezi cateva lucruri cand mergi cu ele pe strada

am intervenit pt ca te-am vazut hotarat ca daca o sa pui ce recomanda dunlop o sa-ti fie bine si ca ai inteles si cu presiunea scazuta din ele cum sta treaba ... :)

Ok, ce presiune recomanzi pentru strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp am inceput usor usor sa-i dau dreptate lui Cesar,unele intrebari sunt mult prea generale si depind de foarte multi factori in realitate ca sa poti da raspunsul corect pe internet si acela sa fie foarte bun si sa se potriveasca in conditiile cand o sa mergi tu cu motocicleta.

Nu cunoastem multe variabile insa undeva la 1.4-1.5 cred ca trebuie sa fie minim la rece cand folosesti aceste anvelope pe strada ,considera aceste presiuni bune in conditii ideale de mers ,cand vb de ideal includ aici si setarile, temperatura asfaltului,temperatura de afara,compozitia ideala recomandata de Dunlop pt temperatura asfaltului samd

Eu nu am vazut pe undeva ca Dunlop sa-ti recomande o presiune pt aceste anvelope folosite pe strada ,tu trebuie sa testezi singur si sa vezi cum este mai bine pt tine.

Ca fapt divers chiar si pe circuit cand ai 3 presiuni date si folosesti incalzitoarele nu-ti iese de fiecare data pt ca se schimba conditiile ,temp asfaltului,poate ai nevoie de mai mult grip ,poate ai pus o presiune prea mare pt conditiile de afara si cauciucul nu se incalzeste etc...

 

post-33534-0-24317900-1465384661_thumb.jpgpost-33534-0-90990700-1465384661_thumb.jpgpost-33534-0-42671900-1465384662_thumb.jpgpost-33534-0-97468000-1465384662_thumb.jpg

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu faceti confuzia mersului "blana" pe drumuri nationale. Face-ti un test simplu: cit e viteza medie de deplasare pe un tronson dat? 100, 120, 140??? Ar fi chiar spectaculos 140km/h pe un tronson de drum national. Se schimba problema doar pe autostrada, acolo, se ating viteze medii de peste 150km/h si este cazul sa mariti presiunea la anvelope. La Slovakiaring, circuit de viteza mare, media orara este undeva la 140-150km/h, si tot cu 1.2 bar la rece se face presiunea la D212. Nu mai vorbesc de deplasarile in oras, unde trebuie presiunea minima admisa , tocmai ca sa se incalzeasca cit de cit. In fine, e destul de complicat de NTEC-urile, insa cunosc multi raceri de strada care inca merg cu ele, si nu de ieri.

 

PS:Chiar am vazut oameni care merg tare pe circuit care au bagat 1.2bar in D212 la cald, adica la 80grd. Asta inseamna ca la rece, presiunea este maxim 1.05bar.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un pilot power 2ct aproape nou . Am luat un cui si vreau sa stiu daca se mai poate face ceva ,petic sau? Mai pot avea incredere in el daca este reparat?

Salut . la fel am patit si eu .. am luat o caia in el ,la Brasov . la prima vulvanizare mi-a pus snur si asa am mes pana l-am terminat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o întrebare: pe cartea de identitate la alte anvelope scrie pentru Axa 2 dimensiunea 195/50/17; exista dimensiunea asta? Este posibil să fie o greșeală? La service-ul lui Tibi (vad ca posesorii de bmw îl știu) mi se spune ca în documentația lor pentru modelul meu de motocicleta apar dimensiunile 180/55 și 190/50...

Wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde mult de gaura. In general merge cu snur si uiti de el, alteori mai umfli din cand in cand, alteori trebuie sa pui petec, alteori nici mama petecului nu mai tine.

Vezi poza de mai jos. Un surub nu foarte mare, dar a intrat in diagonala.

Primul snur a tinut vreo 600km, apoi a inceput sa sufle usor. Al doilea a tinut 2000km, apoi a inceput sa sufle rau. Cu al treilea deja pierdeam 1 bar intr-o ora.

 

La vulcanizare, s-a dovedit ca surubul sau sula din kitul de pana rupsese o sarma din armatura cauciucului. Am pus petec, dar rasufla. Am pus si al doilea petec peste, tot sufla. A trebuit sa schimb cauciucul.

 

Deci, cum ti-e norocul, YMMV :)

post-67489-0-90999500-1465980423_thumb.jpg

post-67489-0-96357600-1465980668_thumb.jpg

Editat de asdglasfk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o întrebare: pe cartea de identitate la alte anvelope scrie pentru Axa 2 dimensiunea 195/50/17; exista dimensiunea asta? Este posibil să fie o greșeală? La service-ul lui Tibi (vad ca posesorii de bmw îl știu) mi se spune ca în documentația lor pentru modelul meu de motocicleta apar dimensiunile 180/55 și 190/50...

Wtf?

 

Mergi pe 180/55-17 sau 190/55-17. Nu-ti recomand 190/55 decat daca vrei sa mergi extra-batraneste. E geometria de carcasa cea mai "lenesa" iar pata de contact pe inclinare e mai mica decat la 180/55 sau 190/55.

195/50-17 nu am auzit sa existe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o întrebare: pe cartea de identitate la alte anvelope scrie pentru Axa 2 dimensiunea 195/50/17; exista dimensiunea asta? Este posibil să fie o greșeală? La service-ul lui Tibi (vad ca posesorii de bmw îl știu) mi se spune ca în documentația lor pentru modelul meu de motocicleta apar dimensiunile 180/55 și 190/50...

Wtf?

In carte ai trecut doar un singur tip recomandat de producator, nu cred sa fie 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte ai trecut doar un singur tip recomandat de producator, nu cred sa fie 2.

 

180 este cel trecut in carte, iar la mentiuni am trecut "alte anvelope" 195/50 bla-bla...

Intentionam sa il pun pe cel mai lat posibil din punct de vedere legal.

Cautand dimensiunea 195, mi-am dat seama ca gasesc doar de masina si nicicum moto....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am urmatorul traseu pentru weckend, mai exact transalpina... si drumul pana acolo

 

Datele problemei:

 

F4i sport cu anvelope dunlop sportsmart 2

 

75kg soferul, fara pasager

 

2.2 fata cu 1.6 spatele este ok? ( cu precizarea ca ultimile 5 zile asa foloseam 2.5 fata cu 2.9 spatele ca m-am luat dupa eticheta..)

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...