Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1) motorul din dotare R6 2005

) utilizare > oras/plimbari lungi/rare

4) mod de utilizare a motocicletei cam 60% din potentialul ei

5) nivelul actual de inclinare in mers - cam 30-35 grade maxim

Ha ha, 60% din potentialul unui R6 cu plimbari in oras si cu maxim 35 de grade pe viraje?!?! Poti sa-ti iei ce guma nimeresti, frate, merg si enduro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha, 60% din potentialul unui R6 cu plimbari in oras si cu maxim 35 de grade pe viraje?!?! Poti sa-ti iei ce guma nimeresti, frate, merg si enduro!

Deh .. nu toti se ridica la nivelul tau de campion... nu inteleg de ce te compari cu mine?... dute la Vale,Meme sau Lore ... daca ei ar spune de tine ca esti o rama crezi ca ar fii mai bazati comparanduse cu tine? Dute ma frate la prajiturile tale ... eu am cerut un sfat nu m-am laudat ca merg mai tare ca biciclistii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deh .. nu toti se ridica la nivelul tau de campion... nu inteleg de ce te compari cu mine?... dute la Vale,Meme sau Lore ... daca ei ar spune de tine ca esti o rama crezi ca ar fii mai bazati comparanduse cu tine? Dute ma frate la prajiturile tale ... eu am cerut un sfat nu m-am laudat ca merg mai tare ca biciclistii...

Iar te arunci in ture prea mari. Ceea ce vroiam sa-ti transmit e sa nu mai ai impresia ca ce faci tu cu mobra aia e 60% din potentialul ei. Ia-ti orice gume de strada pe dimensiunile din carte si dot civilizat si e suficient pentru sezonul urmator.

PS Ai aflat ce-nseamna "frustrat", ca iar te cam comporti ca unul...

 

Over and out, prea multe turatii pentru mine p-aici, io la 11500 intru pe rosu. Papa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca da, mi-am dat seama dupa nr de tel (acum vad si confirmarea de la un forumist :laugh: ). era un topic pe sub-forumul de la smaeb in care se arunca cu noroi in ei din cauza ca omul cumparator primise un dot cu cateva saptamani mai vechi decat cel de pe gumele care i se aratasera initial. daca chiar asa a fost, sincer asa as fi facut si eu.

 

acolo e cu dus si intors, nu am fost de fata, dar la toate gumele pe care le-am luat de la el (si le-am luat pe toate de acolo in ultimii 10 ani), am fost foarte multumit. preturi bune sau foarte bune, dot suficient de recent si politete si amabilitate, lucru rar intalnit.

imi amintesc ca prin 2008 tocmai luasem de la el niste michelinuri pilot power 120/70 - 17 fata si 160/60-17 spate. peste o saptamana il sun sa-i zic ca mai vreau un rand. ma intreaba de ce. imi intepasera niste cretini ambele gume cu acul pe lateral, nu se puteau repara. pe urmatoarele mi le-a dat cu reducere (10%?!) in conditiile in care oricum nu gasisem pret mai bun in bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o recomandare :

 

Acaret : Kawasaki z1000 2011

 

Domeniu de activitate : Oras + drumurile patriei

 

Variantele mele : Pilot power 2ct / Qualifier II / Sportsmart 2

 

Am avut qualifier II si mi-au placut ,spatele ii mananca cam repejor,cuplu maricel in rest mi-au placut.

 

Numai de bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu știu înspre ce să mă îndrept pentru naked-ul meu GSR600. Plimbări, stil nu foarte agresiv, doar strada, împing puțin limitele, dar doar în afara. Prefer siguranța în alegerea anvelopelor în detrimentul durabilității. Buget 1k lei.

Sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopemoto.eu sunt ok, seriosi, am apelat si poate voi mai apela la ei.. dar nu aduc toate gumele care apar pe site.. mai ales alea mai ieftine cu indice de viteza 210kmph sau modele care nu au cautare(altceva decat pilot powere, dunloape sau mai stiu eu ce cumpara tot romanu'). Cu toate astea sunt cu verde/galben si nu inteleg de ce le mai posteaza pe site :)

Daca ii zici de un Continental sau mai stiu eu ce, te intreaba de 150 de ori daca esti sigur...sau iti zice din prima ca "nu poate sa aduca"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu știu înspre ce să mă îndrept pentru naked-ul meu GSR600. Plimbări, stil nu foarte agresiv, doar strada, împing puțin limitele, dar doar în afara. Prefer siguranța în alegerea anvelopelor în detrimentul durabilității. Buget 1k lei.

Sugestii?

Ti-ar trebui ceva care sa se incalzeasca repede si sa tina vreo 2 sezoane, la puterea motorului tau probabil 8-10,000km pentru niste cauciucuri destul de moi, ceea ce ar trebui sa insemne 2 sezoane, apoi daca tin mai mult oricum se invechesc.

 

In limita de buget care e destul de mica cred ca ai de ales intre Pilot Power, Pilot Power 2CT, Dunlop Qualifier, cam pe acolo.

Eu am avut Pilot Power si Dunlop Qualifier, intre astea 2 as alege Pilot Power. E poate din cele mai vechi cauciucuri ca si conceptie dar nu e un cauciuc rau, se incalzeste usor, tine si pe ploaie, poate fi o optiune buna pentru tine.

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut să dau comanda la PP 2CT. Interesant este ca cu cat citesc mai multe review-uri cu atât intru mai mult în ceata.

Da, vreau cauciucuri cat mai moi care sa se încălzească repede, iar dacă o sa mi se para ceva foarte ok, maresc bugetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alegerea cauciucurilor devine un subiect la fel de controversat si as putea adauga, intoxicat de mituri, ca cel al alegerii uleiului.

 

In acest caz exista 3 caracteristici principale:

- performanta (compozitie/profil)

- longevitate

- pret

 

Nu le poti avea pe toate in acelasi timp, trebuie sa te hotarasti la doar doua, cu mentiunea ca un cauciuc cu cat este mai moale cu atat tine mai putin... si nu este ieftin.

 

Ca o mentiune, personal nu sunt de acord cu opinia ca incepatorii au nevoie de gume super-moi, super-performante. Performanta este un termen relativ, in general gumele performante au nevoie de temperaturi mai mari ca sa-si intre in parametri, ca sa nu mentionez ca profilul ascutit al unora este chiar periculos datorita nelinearitatii si agresivitatii la abordarea virajelor stranse. Plus ca un incepator va toci mai rapid pe centru o guma moale, adaugand o variabila suplimentara in comportament, in special in cazul profilelor ascutite. O guma touring sau sport-touring de calitate se incalzeste relativ repede fata de o guma sport sau super-sport si ofera suficienta aderenta la temperaturi mai scazute. Tot in opinia mea principiul este valabil in general si in cazul celor mai avansati dar care nu forteaza la limita motoarele... lucru de altfel recomandat pe strada.

 

Nu in ultimul rand, mai important decat alegerea gumelor "perfecte" mi se pare adaptarea stilului de condus la caracteristicile unui anumit tip de gume, folosit la un anumit moment dat, in anumite conditii specifice ca temperatura si umiditatea ambientala, textura si confIguratia asfaltului. Gumele "vorbesc", depinde de experienta fiecaruia sa le "auda". O guma decenta nu face doi bani pe un motor cu suspensiile neservisate sau grav dereglate...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este clar ca subiectul este intoxicat de mituri. Foarte bun comentariul.

 

În continuare ma "intoxic" cu tot felul de review-uri. Caut ceva mai mult decât decent pentru naked-ul meu de 600.

Am obosit de când tot citesc topicul asta. 😄

Acum sunt la diferențe intre Dunlop Sportsmart 2 și PP 2CT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile despre un tip sau altul de gume sunt obiective iar senzatiile si perceptiile fiecaruia difera functie de mai multe variabile. O guma poate fi pentru cineva sfantul graal al anvelopelor dar poate fi catalogata ca mediocra de catre altcineva. Totusi, pana la urma asa e si normal, gumele nu pot fi evaluate static...

 

Concret, mie ambele tipuri, 2CT si sportsmart (1) mi s-au parut extraordinare. Pe strada si pentru motorul si nivelul meu de pilotaj... cred ca nu am reusit sa ma apropii de limitele lor decat foarte rar.

 

Daca ar trebui sa aleg intre cele doua tipuri as merge probabil pe sportsmart. Fata de 2CT profilul e mai putin ascutit si deci aplecarea in curbe mai liniara si predictibila, aspect care mie mi-a placut mai mult chiar daca trebuie sa tragi mai mult de motor. Desi un pic reticent cu tehnologia NTEC (carcasa speciala ce permite presiuni mai mici fara deformarea amprentei si supraincalzire) mi-am luat inima in dinti si am testat o combinatie de 2.1-1.9 si mai apoi 2.0-1.7. Imediat dupa am achizionat un manometru industrial de precizie care nu lioseste niciodata din bagaje. Cel mai mult insa mi-a placut faptul ca sunt foarte predictibile, cu mukt inainte de a ajunge la limita de aderenta incep sa scoata un sunet ca un vajait... nu stiu sa explic, ca fosnetul de frunze uscate. E doar o impresie absolut personala, un bun amic este de cu totul alta parere, considerand 2CT gumele ideala pentru strada, aderenta, profil si comfort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru părerea postata!

Nu ma prea uitasem pe sportsmart 2, dar un coleg mi-a trimis o oferta pe pm și mi-a trezit interesul. Aveam o părere oarecum preconceputa și nu prea grozava despre Dunlop, dar bag de seama ca nu e chiar așa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu trec prin aceeasi dilema ca si tine. Am citit zeci/sute de reviewuri la gumele respective si am ajuns la concluzia ca Sportsmart 2 e cu mult peste 2CT. Personal nu am gasit review negativ confirmat de mai multi utilizatori pentru Sportsmart 2. Sunt generatii diferite, 2CT-ul fiind o guma destul de veche ca si tehnologie in comparatie cu Sportsmart 2-ul. Ce-i drept exista si o diferenta de bani (nu foarte mare, dar exista) insa daca stai si te gandesti ca oricum vorbim de gume noi, o suma de bani care nu este neglijabila si o investitie pe termen mai lung mai bine faci putine sacrificii si mai pui un 200 ron si le-ai luat pe cele mai bune avand in vedere ca 2 sezoane nu vei avea probleme.

 

Cum suna oferta colegului ? Este in legatura cu Sportsmart 2 ? Are mai multe oferte de genul ? Sunt si eu interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.1k lei este prețul, mai multe detalii i-am cerut pe privat. Și dacă tot citește pe aici, poate ne da ceva mai multe informații, eventual și o reducere pentru ca suntem 2.

 

Ps- habar nu am încă de preturi în alta parte pentru sportsmart 2.

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal consider ca guma sportsmart2 este inca netestata. Are cate o parere-doua dar sunt foarte putini care au trecut intr-adevar prin toate situatiile cu guma asta ca sa ne dea un feedback adevarat.

 

Am vazut montat la mai multi rideri care nu prea intra pe aici, cei care merge mai tare au zis ca e buna pentru strada si pentru initiere pe circuit, asa cum ar trebui sa fie. Dat fiind faptul ca nu mai este NTEC aveti grija la presiune, probabil merge bine cu presiuni "normale", 2,3-2,5 spatele.

 

Eu am tocit un sportsmart1 in toate conditiile si il consider o guma buna dar nu foarte buna. Iar daca cumva gresesti presiunea poate fi dezastru. Si din cauza ca e rigid trebuie sa ai rabdare pana se incalzeste, la rece e pericol! Odata incalzit tine bine, merge bine si pe circuit dar e sub GPRacer.

Alta idee, nu a tinut mai mult decat un GPRacer!Daca la longevitate nu am castigat nimic, daca tot trebuie sa le incalzesc bine, de ce mi-as mai lua?

 

Eu cred ca Dunlop a simtit imediat ca nu a facut mare lucru cu sportsmart1 si a revizuit cauciucul, renuntand la carcasa rigida, poate ca timpul de incalzire pana furnizeaza aderenta buna s-a scurtat in felul asta.

 

Aici pe topic sunt putini fani Michelin. Dar a mers toata planeta cu Pilot Power si cu Pilot Power 2CT, nu sunt rele deloc pentru strada. Eu daca nu as merge si la circuit mi-as pune pe motoreta.

Baietii care s-au dat cu asa ceva (pentru ca erau cele mai bune anvelope la vremea aia) stiu si ei ca nu sunt rele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind faptul ca nu mai este NTEC aveti grija la presiune, probabil merge bine cu presiuni "normale", 2,3-2,5 spatele.

1.9-2.1 pe spate este suficient.

» Post actualizat in 11 Feb 2015 08:13

am tocit un sportsmart1 in toate conditiile si il consider o guma buna dar nu foarte buna. Iar daca cumva gresesti presiunea poate fi dezastru. Si din cauza ca e rigid trebuie sa ai rabdare pana se incalzeste, la rece e pericol! Odata incalzit tine bine, merge bine si pe circuit dar e sub GPRacer.

Alta idee, nu a tinut mai mult decat un GPRacer!Daca la longevitate nu am castigat nimic, daca tot trebuie sa le incalzesc bine, de ce mi-as mai lua?

Parca ai folosit sportsmart-ul si pe strada si la Tg. Secuiesc (Adancata 1 weekend) ? E suficient un sezon pentru o anvelopa spate pusa pe o motocicleta de 1000, parerea mea.

Totusi, e bine de stiut ca un cauciuc de strada se va uza mai repede decat unul de trackday/slick la utilizarea pe pista. Se incinge peste temperatura maxima de functionare si se rupe. Asta doar daca nu te plimbi lejer. Vezi ce se intampla cu parmezan vs branza topita daca le dai prin razatoare :D

La rece nu are aderenta grozava nici un cauciuc sport (sau hypersport cum le spun producatorii).

» Post actualizat in 11 Feb 2015 08:23

Eu cred ca Dunlop a simtit imediat ca nu a facut mare lucru cu sportsmart1 si a revizuit cauciucul, renuntand la carcasa rigida, poate ca timpul de incalzire pana furnizeaza aderenta buna s-a scurtat in felul asta.

 

Parca anul trecut am scris ca marele ne-ajuns al modelului Sportsmart e ca incearca o combinatie intre carcasa rigida si grea a lui GP Racer si o cale de rulare mai durabila. Pt mine nu prea a functionat la nivelul asteptarilor. Am facut o plimbare Cheia - revenire pe Predeal pe un 1000RR 2010 (am fost impreuna) si m-a surprins neplacut lipsa de feedback pe inclinare. Desi pe mid-corner aveam suficienta stabilitate si siguranta, senzatia era ca pe spate am un bolovan care nu prea imi transmite nimic daca aderenta se schimba sau sunt denivelari. Era semi-numb. Pe de alta parte fata (fetele nu sunt Ntec) s-a comportat bine atat pe franare puternica cat si pe trail braking.

Acum Dunlop a mai renuntat la rigiditatea carcasei - vezi D212 GP - pentru ca au realizat ca nu functioneaza decat cu un anumit tip de compozitie. GP Racer e in continuare o anvelopa de top desi D212 este mult peste (dar si pretul este ++). Sportsmart 2 nu mai are carcasa Ntec dar nu e la celasi nivel de flexibilitate cum sunt Michelin. E intre Pirelli (Diablo Rosso Corsa) si Bridgestone (S20).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a tinut un sezon si ceva, undeva pe la 6,500-7,000 de km, cu vreo 2 weekenduri de Secuiesc si o zi de Adancata. Nu zic ca e rau,dar atata m-ar fi tinut si un GPRacer. Plus ca s-a dus pe mijloc de la mersul pe strada, pe margine mai am destul cauciuc.

Oricum,da-l incolo, si asa nu se mai face. Asteptam feedback de la cei care chiar au terminat un cauciuc sportsmart2 in toate conditiile, sa vedem daca merita fata de GPRacer. Pana atunci eu ma intorc la asta,cat s-or mai gasi...

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...