Sari la conținut

Postări Recomandate

O avea zimbruta dar eu nu am mers cu ele :D deci nu comentez.Am vrut anul trecut sa cumparS20 dar am prins M5 la oferta buna.

 

Singurle gume de la michelin care "m-au impresionat" au fost power cup sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De acord in ce priveste compromisul aderenta/durata de viata. Ciudat e ca mie mi-a fugit de mai multe ori 016-le pe uscat, si am scapat de problema asta la 2CT. Pe ud oricum e mai bun 2CT-ul.

 

Cu ce presiune mergeai in BT16?

Au carcasa ceva mai rigida decat Michelin si daca cresti peste 2.2 nu se comporta bine.

Michelin ae carcasa foarte foarte flexibila si le poti umfla tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce presiune mergeai in BT16?

Au carcasa ceva mai rigida decat Michelin si daca cresti peste 2.2 nu se comporta bine.

Michelin ae carcasa foarte foarte flexibila si le poti umfla tare.

:D garantat pe vremea aia mergeam cu 2,5 pe spate cu BT16. E o explicatie, si pt. faptul ca la aproape aceeasi presiune - 2,4 (spate) 2CT-ul s-a simtit instant mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca te pricepi !

O avea zimbruta dar eu nu am mers cu ele :D deci nu comentez.Am vrut anul trecut sa cumparS20 dar am prins M5 la oferta buna.

 

Singurle gume de la michelin care "m-au impresionat" au fost power cup sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detin un cbr 600 rr 2003 si vr sa-i schimb cauciucurile, mi-au placut foarte mult cele de la vechea motocicleta ( un kawa ninja 2003 ) - avand 180/60/zr17 spate, dar nu mai tin minte ce dimensiuni aveam pe fata ^^ , daca erau standard sau stretched.

banuiesc ca nu are foarte mare importanat daca pastrez standardul de 120/70 zr 17 sau trebuie schimbat si acesta ? multumesc


» Post actualizat in 31 Mar 2016 13:59

detin un cbr 600 rr 2003 si vr sa-i schimb cauciucurile, mi-au placut foarte mult cele de la vechea motocicleta ( un kawa ninja 2003 ) - avand 180/60/zr17 spate, dar nu mai tin minte ce dimensiuni aveam pe fata ^^ , daca erau standard sau stretched.

banuiesc ca nu are foarte mare importanat daca pastrez standardul de 120/70 zr 17 sau trebuie schimbat si acesta ? multumesc

cred ca mi-am dat seama ca era standard ^^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva ce dimensiune are janta spate pe CBR F3 97-98? 5" cumva?

Intreb pentru ca un prieten vrea sa-si puna cauciuc 190/55 si nu stie cum/daca incape...

Eu am mers anul trecut pe F4 cu 190/55 (Michelin Power Cup Evo), dar din cate stiu ala are janta de 5.5''

Niste pareri de la cei care au mers cu Michelin-urile de mai sus dar si cu Super Corsa SP V2, care ar fi ma bune pentru mers pe strada?

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai tu stii cum ai mers cu f4 le cu cauciucul pe 190. Ceva de genul ca si cand ai avea roti ajutatoare. Janta la f4 este pt 180, degeaba incape 190, 200. Il face ciuperca si sta prost pe curbe. La f3 janta e pt 160, unde sa puna 190? Sa schimbe si janta si atunci e altceva.

» Post actualizat in 10 Apr 2016 05:52

Iar prietenul ala al tau nu esti cumva tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce dimensiune are janta spate pe CBR F3 97-98? 5" cumva?

Intreb pentru ca un prieten vrea sa-si puna cauciuc 190/55 si nu stie cum/daca incape...

Eu am mers anul trecut pe F4 cu 190/55 (Michelin Power Cup Evo), dar din cate stiu ala are janta de 5.5''

Niste pareri de la cei care au mers cu Michelin-urile de mai sus dar si cu Super Corsa SP V2, care ar fi ma bune pentru mers pe strada?

Merci!

de pus poti sa pui si 200 pe janta de 4,5'', s-ar putea sa nu se janteze usor ... sau deloc in functie de cauciuc... dar asa e in teatru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai tu stii cum ai mers cu f4 le cu cauciucul pe 190. Ceva de genul ca si cand ai avea roti ajutatoare. Janta la f4 este pt 180, degeaba incape 190, 200. Il face ciuperca si sta prost pe curbe. La f3 janta e pt 160, unde sa puna 190? Sa schimbe si janta si atunci e altceva.

» Post actualizat in 10 Apr 2016 05:52

Iar prietenul ala al tau nu esti cumva tu?

S-a mai spus , pe janta de 5,5 inch incape PERFECT anvelopa de 190/55. A nu se confunda cu 190/50. Am vazut si anvelope de 195/65 montate pe aceleasi jante de 5,5inch, la curse, baietii mergeau tare tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinister, incerci sa pari destept/interesant? Poate ne intalnim vreodata si te invit sa dai o tura cu F4 pe cauciuc de 190/55, sa-mi spui daca e asa rau cum credeai...

Jakk, eu nu am gasit nici in service manual si cu atat mai putin in talon dimensiunea jantelor, doar a anvelopelor! Si aia cu "pune ce zice producatorul", hai sa nu intram in polemica - nici nu cred ca erau inventate gumele de 190/55 cand aparuse F4, cu toate ca ele merg fara probleme pe jante de 5.5".

Eu intrebasem strict pt F3, ca nu i-am masurat janta si nu stiu. Si prietenul nu sunt eu... eu am 180/55 pe unul dintre F3-uri si e ok. Dar ideea e ca o sa cumpar iarasi un set de 120/70 cu 190/55 pt F4-ule meu si vroia si respectivul aceleasi gume pe F3-ul lui!!

Merci Jagi! Stii cumva daca janta de F3 este intr-adevar de 5''? Nu am momentan acces la motor, sa masor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ce caucicuri imi recomandati pentru un FZ6N 2008? Precizez ca sunt incepator, o folosesc in general prin oras sau iesiri de max. 100 km. Eu ma gandeam la: Metzeler Sportec M5 / Pirelli Diablo / Pirelli Diablo Rosso II / Michelin Pilot Road IV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Desi am citit o gramada de lucruri si la nivel teoretic stiu ce ar trebuie sa iau, ma chinui de o luna sa ajung la o concluzie cu privire la cauciucurile pe care le vreau.

In prezent am Michelin PR3, dot 2013 si nu sunt tocite aproape deloc, insa au inceput sa alunece, chiar si la accelerari de pe la 70-80 kmh.

Ma gandeam sa iau PR4, insa ma cam oftica pretul de 1400-1500 de lei setul, parca as merge mai repede pe ceva sport, gen Pilot Power.

Am uitat sa zic ca dau ca surdu-n clopot in saracul Monster, oare o sa mi se toceasca spatele pe mijloc ca la incepatori, cauciucul asta fiind mai moale?

Merg 80% in oras.

PR3 nu e moale, pe mijloc nici atat.

Ce presiune ai? Daca mergi singur, pune 2.0 si vezi daca se schimba ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...