Sari la conținut

Postări Recomandate

Tot de la curse, sint destui rideri care alearga tare cu anvelope "desperecheate". Ultima fitza anul asta, este Pirelli pe fata si D 212 pe spate. Pirelli spate se toaca foarte repede pe circuitul de la Serres, asta e motivul "desperecherii".


» Post actualizat in 02 May 2016 19:40

Pe fata recomand Pirreli, Bridgestone R10, RacetecK1. Poti sa iei si D212Pro2, Pro1. Sint ceva mai "tari" fata de ce-am enumerat, dar sint si ele bune-bune.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care e rolul carcasei in performantele pneului spate moto?

Intreb pt ca la Jerez in Motogp, Michelin a adus un pneu cu carcasa f dura, rigida. Efectul: lipsa de tractiune, timpi slabi, lipsa de feedback, majoritatea pilotilor le-au facut albie de porci.

Pe de alta parte (a pneurilor de productie) pneurile Dunlop NTEC KR si D212 sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune, iar piesa de rezistenta este tocmai carcasa rigida, greu deformabila mecanic. La presiune 1.1 e clar ca structura de rezistenta a pneului este aproape exclusiv data de carcasa, influenta factorului pneumatic fiind mai putin critic.

Care sa fie avantajele/dezavantajele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de guma de GP, e imposibil de discutat la alt nivel decat cel teoretic pentru ca nu le-a testat nimeni care sa scrie aici. Si in general lucrurile sunt cam secrete si in GP. Nimeni nu vorbeste tehnic despre gume. Producatorul "confisca" anvelopele la final de weekend de curse si politica este silenzio stampa pe probleme tehnice.

 

Pe scurt, comportamentul carcasei tine de feedback.

Raspunsul mecanic, fata de cel pneumatic ofera alt nivel de feedback dar intre anumite limite. Dunlop are carcase diferite ca grad de rigiditate intre D211 GP racer, fostele D211 GP si actualele D212 sau KR. D212 sunt cele mai flexibile dintre toate.

La Moto 2, tot Ntec sunt carcasele si tot KR se numesc slik-urile dar n-am idee care ar fi diferentele fata de ce se pune in vanzare pentru public.

Dezavantajul mare la o carcasa rigida este uzura accentuata atunci cand nu nimeresti compozitia potrivita in combinatie cu temperatura si gradul de abraziune al asfaltului pistei.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar carcasa rigida poate compensa uzura exagerata data de pilot mare si greu, motocicleta super puternica si temperaturi mari? Mai mult ca o carcasa moale umflata corespunzator?

Mersi de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la Ducati si cele 2 incidente de pana acum: Baz si Redding. Carcasa rigida evita problemele de genul? Sau poate cele cu carcasa moale era underinflated?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre gumele de la MotoGP putem doar sa speculam :) De curand, Rossi a spus ceva intr-un interviu: cand Bridgestone au adus anvelope in MotoGP erau foarte "high level". Parerea mea e ca Michelin sunt inca in urma.

 

Ce stiu sigur este ca, la vechile D211 GP sau la KR daca nu nimereai compozitia potrivita, se putea strica anvelopa foarte usor - cold tear sau hot tear. La fel de sensibile erau si la setarile de suspensie sau de sasiu. Si presiunea de lucru optima avea o plaja foarte ingusta. Pirelli erau mai permisive. Am pus asta pe seama carcasei rigide dar e numai o presupunere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca doar te plimbi, plimba-te linistit cu orice anvelope. Dar intrebarea ramine: de ce ti-ai mai luat R1? Doar de impresii?


» Post actualizat in 10 May 2016 18:22

Legat de ce spune Cesar, el a nimerit-o. La Dunlop GP212, daca gresesti compozitia, footi anvelopa in citeva ture.Dunlop scoate in fiecare an compozitii noi, unele reusite, altele sint un adevarat fiasco. Am avut mediu-hard 2012 care se rupea in draci, mediu -hardul din 2014 avea piele de bebelus. Acelasi circuit. Diferenta de uzura era fantastica. Vorbesc aici de folosire pe pista , nu mers touring.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre gumele de la MotoGP putem doar sa speculam :) De curand, Rossi a spus ceva intr-un interviu: cand Bridgestone au adus anvelope in MotoGP erau foarte "high level". Parerea mea e ca Michelin sunt inca in urma.

 

Ce stiu sigur este ca, la vechile D211 GP sau la KR daca nu nimereai compozitia potrivita, se putea strica anvelopa foarte usor - cold tear sau hot tear. La fel de sensibile erau si la setarile de suspensie sau de sasiu. Si presiunea de lucru optima avea o plaja foarte ingusta. Pirelli erau mai permisive. Am pus asta pe seama carcasei rigide dar e numai o presupunere personala.

Anii trecuti dupa fiecare etapa de GP era un editorial pe motomatters.com cu un japonez sef la RnD la Bridgestone care explica de ce au adus compozitiile respective la etapa aia, care au fost provocarile si cum si de ce s-au comportat pneurile in felul ala in cursa, de ce au ales pilotii samd. Era f interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am cauciucurile pe al meu Hornet din 2010, au deja mai mult de 5 sezoane, gradul de uzura insa nu este nici pe departe mare deoarece in 5 ani nu s-au facut mai mult de 5000-7000 km cu ea.

 

Stiu totusi ca trebuie sa le schimb datorita imbatranirii acestora.

 

Intrebarea este : ce cauciucuri sa iau ? sunt o gramada de branduri si nu stiu ce sa aleg. Nu fac mari performante cu ea, o folosesc 50% in oras pe timp de vara si 50% la drumuri lungi ( max 300 - 400 km ) in limita a maxim 1000 - 2000 km / sezon.

 

Thx !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Qualifier 1 pentru mers civilizat 1-2 sezoane. Qualifier 2 pentru mers ceva mai tare si mai bune pe ploaie. Sportsmart 2 pentru mers oricat de tare vrei pe strada.

Roadsmart 3 pt drumuri lungi pe orice fel de vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site la Dunlop scrie așa: The Sportmax® GPR-300 is a high-performance radial tire for small displacement sport bikes.

Mai mult, mărimea maximă pe care o găsesc este de 150/60. Cred că e o mică eroare pe site la anvelopemoto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...