JAGI Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Tot de la curse, sint destui rideri care alearga tare cu anvelope "desperecheate". Ultima fitza anul asta, este Pirelli pe fata si D 212 pe spate. Pirelli spate se toaca foarte repede pe circuitul de la Serres, asta e motivul "desperecherii". » Post actualizat in 02 May 2016 19:40Pe fata recomand Pirreli, Bridgestone R10, RacetecK1. Poti sa iei si D212Pro2, Pro1. Sint ceva mai "tari" fata de ce-am enumerat, dar sint si ele bune-bune. Editat Mai 2, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Care e rolul carcasei in performantele pneului spate moto? Intreb pt ca la Jerez in Motogp, Michelin a adus un pneu cu carcasa f dura, rigida. Efectul: lipsa de tractiune, timpi slabi, lipsa de feedback, majoritatea pilotilor le-au facut albie de porci. Pe de alta parte (a pneurilor de productie) pneurile Dunlop NTEC KR si D212 sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune, iar piesa de rezistenta este tocmai carcasa rigida, greu deformabila mecanic. La presiune 1.1 e clar ca structura de rezistenta a pneului este aproape exclusiv data de carcasa, influenta factorului pneumatic fiind mai putin critic. Care sa fie avantajele/dezavantajele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Legat de guma de GP, e imposibil de discutat la alt nivel decat cel teoretic pentru ca nu le-a testat nimeni care sa scrie aici. Si in general lucrurile sunt cam secrete si in GP. Nimeni nu vorbeste tehnic despre gume. Producatorul "confisca" anvelopele la final de weekend de curse si politica este silenzio stampa pe probleme tehnice. Pe scurt, comportamentul carcasei tine de feedback. Raspunsul mecanic, fata de cel pneumatic ofera alt nivel de feedback dar intre anumite limite. Dunlop are carcase diferite ca grad de rigiditate intre D211 GP racer, fostele D211 GP si actualele D212 sau KR. D212 sunt cele mai flexibile dintre toate. La Moto 2, tot Ntec sunt carcasele si tot KR se numesc slik-urile dar n-am idee care ar fi diferentele fata de ce se pune in vanzare pentru public. Dezavantajul mare la o carcasa rigida este uzura accentuata atunci cand nu nimeresti compozitia potrivita in combinatie cu temperatura si gradul de abraziune al asfaltului pistei. Editat Mai 9, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Dar carcasa rigida poate compensa uzura exagerata data de pilot mare si greu, motocicleta super puternica si temperaturi mari? Mai mult ca o carcasa moale umflata corespunzator? Mersi de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Nu inteleg întrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Ma refer la Ducati si cele 2 incidente de pana acum: Baz si Redding. Carcasa rigida evita problemele de genul? Sau poate cele cu carcasa moale era underinflated? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Despre gumele de la MotoGP putem doar sa speculam De curand, Rossi a spus ceva intr-un interviu: cand Bridgestone au adus anvelope in MotoGP erau foarte "high level". Parerea mea e ca Michelin sunt inca in urma. Ce stiu sigur este ca, la vechile D211 GP sau la KR daca nu nimereai compozitia potrivita, se putea strica anvelopa foarte usor - cold tear sau hot tear. La fel de sensibile erau si la setarile de suspensie sau de sasiu. Si presiunea de lucru optima avea o plaja foarte ingusta. Pirelli erau mai permisive. Am pus asta pe seama carcasei rigide dar e numai o presupunere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Pentru o Yamaha r1 din 2001 care este cel mai bun cauciuc. Ma intereseaza pentru plimbari nu pentru circuit! Am cumparato cu Michelin Pilot si nu stiu cata incredere sa am in ele :-D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Daca doar te plimbi, plimba-te linistit cu orice anvelope. Dar intrebarea ramine: de ce ti-ai mai luat R1? Doar de impresii? » Post actualizat in 10 May 2016 18:22 Legat de ce spune Cesar, el a nimerit-o. La Dunlop GP212, daca gresesti compozitia, footi anvelopa in citeva ture.Dunlop scoate in fiecare an compozitii noi, unele reusite, altele sint un adevarat fiasco. Am avut mediu-hard 2012 care se rupea in draci, mediu -hardul din 2014 avea piele de bebelus. Acelasi circuit. Diferenta de uzura era fantastica. Vorbesc aici de folosire pe pista , nu mers touring. Editat Mai 10, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 cum adica de ce mi-am luat r1? ce intrebare e asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 ... ce intrebare e asta? Retorica?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Despre gumele de la MotoGP putem doar sa speculam De curand, Rossi a spus ceva intr-un interviu: cand Bridgestone au adus anvelope in MotoGP erau foarte "high level". Parerea mea e ca Michelin sunt inca in urma. Ce stiu sigur este ca, la vechile D211 GP sau la KR daca nu nimereai compozitia potrivita, se putea strica anvelopa foarte usor - cold tear sau hot tear. La fel de sensibile erau si la setarile de suspensie sau de sasiu. Si presiunea de lucru optima avea o plaja foarte ingusta. Pirelli erau mai permisive. Am pus asta pe seama carcasei rigide dar e numai o presupunere personala. Anii trecuti dupa fiecare etapa de GP era un editorial pe motomatters.com cu un japonez sef la RnD la Bridgestone care explica de ce au adus compozitiile respective la etapa aia, care au fost provocarile si cum si de ce s-au comportat pneurile in felul ala in cursa, de ce au ales pilotii samd. Era f interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Retorica?... Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience! Foarte corecta aceasta fraza! Spune totul! RESPECT yo4hgx si Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner® Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salut, Am cauciucurile pe al meu Hornet din 2010, au deja mai mult de 5 sezoane, gradul de uzura insa nu este nici pe departe mare deoarece in 5 ani nu s-au facut mai mult de 5000-7000 km cu ea. Stiu totusi ca trebuie sa le schimb datorita imbatranirii acestora. Intrebarea este : ce cauciucuri sa iau ? sunt o gramada de branduri si nu stiu ce sa aleg. Nu fac mari performante cu ea, o folosesc 50% in oras pe timp de vara si 50% la drumuri lungi ( max 300 - 400 km ) in limita a maxim 1000 - 2000 km / sezon. Thx ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Metzeler M5 sau M7 ,Michelin PR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Sau Dunlop RoadSmart 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner® Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Mersi pentru sfaturi. Aveti si niste exemple de site-uri unde le pot gasi la preturi corecte si eventual nu mai vechi de 1-2 ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Dunlop Qualifier 1 pentru mers civilizat 1-2 sezoane. Qualifier 2 pentru mers ceva mai tare si mai bune pe ploaie. Sportsmart 2 pentru mers oricat de tare vrei pe strada. Roadsmart 3 pt drumuri lungi pe orice fel de vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 /index.php?/topic/721694-metzeler-anvelope-noi-la-preturi-meseriase/ Poti incerca aici. Am luat cateva chestii ,printre care si anvelope si nu am avut nimic de reprosat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 METZELER sportec M5 interact! Am inteles ca sunt bune! La mersul in linie dreapta creasta cauciucului este tare iar in lateralul profilului este mai moale pentru o aderenta cat mai buna in viraje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Sunt cam tari. Cauta ceva mai aderent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Sunt cam tari. Cauta ceva mai aderent. Pai care este marca de top sau modelul de top la capitolul aderenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Am vazut oferta asta cu Dunlop Sportmax GPR 300 la doar 650 RON. Care e treaba cu cauciucurile astea ? Sunt bune, nu sunt bune, merita luate ? Ce experienta aveti cu Dunlop-ul ? http://www.anvelopemoto.eu/set-dunlop-sportmax-gpr-300-.-model-2016/ Editat Mai 16, 2016 de Csj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Pe site la Dunlop scrie așa: The Sportmax® GPR-300 is a high-performance radial tire for small displacement sport bikes.Mai mult, mărimea maximă pe care o găsesc este de 150/60. Cred că e o mică eroare pe site la anvelopemoto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 GPR300 e model de US din cate stiu. M-as mira sa se aduca in EU... Daca sunt fabricate in Japonia nu sunt Dunlop, sunt Sumitomo Rubber Ind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.