Sari la conținut

Postări Recomandate

@prafrau: mersi!

momentan am un pilot power 2ct pe spate (160 / 60) si incape la limita, cateodata lantul mai atinge cauciucul.

 

Conti attack SM? Acestea? https://www.motosport.com/continental-attack-sm-supermoto-radial-tire-combo

Nu par a fii pt mers pe pamant.


» Post actualizat in 13 May 2018 07:47

Ce parere ai de dunlop d616 sau pirelly scorpion sync?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

michelin-urile sunt in general mai inguste

oricum, nu cred ca o sa-ti incapa un continental sau dunlop 160 acolo

 

nu am zis ca conti attack sm sunt pentru mers pe pamant, dar sunt perfecte pe strada si profilul e suficient de agresiv cat sa fie mult mai stabile pe pietris afanat

cum cu rotile sm merg mult mai agresiv pe strada decat pe langa ea am considerat ca e mai importanta aderenta pe asfalt

 

d616 au fost inlocuite de cativa ani de trailsmart-uri

la alea o sa observi ca nu au compusi pentru indicele de viteza h, doar v si w (compusi/carcasa mai tare)

asta inseamna ca sunt facute pentru motoare mari si pe un sm n-o sa le poti incalzi

 

la fel cu sporpion sync, au disparut acum ceva ani

scorpion trail, modelul care le-a inlocuit, are exact aceeasi problema, e facut pentru motoare grele si puternice (doar indice viteza v si w)

 

ce ai mai putea incerca ar fi pirelly rally str

https://www.pirelli.com/tires/en-us/motorcycle/all-tires/sheet/scorpion-rally-str

nu le-am testat inca dar par un compromis bun daca vrei mai mult offroad

 

sincer, parerea mea e sa ai 2 seturi de roti, pe 17 cu cauciucuri foarte bune de strada pe care le suporti si pe pamant uscat, si 21/18 pentru noroi pe care speri sa nu te prinda ploaia pe asfalt ca esti jos la prima frana

eu tin 17-le in mod normal si schimb 21/18 cand stiu ca urmeaza noroi

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru pontul cu scorpion rally str! Par a fii ce-mi trebe.

 

Bine am inteles, recomanzi cauciuc cu indice de viteza mai mic (adica mai flexibil) pentru un SM usor?

 

Ca si aderenta la franare pe asfalt oare care sta mai bine MT60? Rally STR?

Acum am un supercorsa rain pe fata e beton ca aderenta, dar e vechi si au aparut crapaturi pe ea. Nu ma astept ca cauciucul nou sa aiba aderenta unui cauciuc de pista, dar sa pot face o franare de urgenta cu ea.

 

Al 2-lea set de roti pentru offroad iasa din discutie, deoarece nu stiu daca o sa pastrez dupa toamna motoreta (depinde cum ma obisnuiesc cu ea)

La fel cred ca si renunt la guma de 160 si merg pe 150.

 

Mersi :cheers:

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mt60 franeaza bine pe uscat (nu foarte bine, se simte cum devine dubios la limita)

pe ploaie nu-mi plac, par sa cam alunece, si spatele si fata

 

rally str astept sa vad zilele astea, nu am mers pe ele inca

nu ma astept sa se descurce mai bine pe asfalt dupa cum arata dar cine stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cunosc despre anvelopemoto.eu dar prefer un magazin ca sa monteze anvelopele.

Orasul Bucuresti

 

Multumesc

Autoaugusta.

 

/index.php?/topic/745517-vulcanizare-auto-moto-bucuresti-sector-6/?fromsearch=1

 

/index.php?/topic/377425-vulcanizare-moto-in-bucuresti/?fromsearch=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un set de Diablo Rosso 2, spatele este pe final de viata si as incerca alt model. Momentan ma uit la Michelin Power RS.

 

Pot sa apara neplaceri?

 

Mersi.

 

Am fost in aceeasi situatie, Rosso 2 si ma uitam la Power RS, ce avea review-uri excelente. Am gasit doar cu dot de 1.5 ani vechime, asa ca am zis pas. Am ales pana la urma Rosso 3, cu 6 luni vechime :)

 

Neplaceri? N-au cum sa fie. Doar sa nu ii dai in gura pana nu il tocesti putin.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neplaceri ma refeream prin prisma faptului ca sunt modele diferite fata / spate. Sa intre diferit in temperaturi sau stiu eu... dar fiind cam in aceeasi gama nu cred sa fie probleme.

 

Dpdv al DOT, avand in vedere ca ma astept sa le termin intr-un sezon nu cred ca face asa mare diferenta.

 

Numa`bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neplaceri ma refeream prin prisma faptului ca sunt modele diferite fata / spate. Sa intre diferit in temperaturi sau stiu eu... dar fiind cam in aceeasi gama nu cred sa fie probleme.

 

Dpdv al DOT, avand in vedere ca ma astept sa le termin intr-un sezon nu cred ca face asa mare diferenta.

 

Numa`bine!

 

Acum am inteles, vrei sa schimbi doar cauciucul spate :)

 

Cu siguranta vor avea temperaturi diferite, dar nu cred asta sa fie problema, cu toate ca e important si modul in care vrei sa il utilizezi, una e pe strada, alta e pe circuit. O sa difere insa elasticitatea, ori puterea maxima de franare este pe puntea fata. Eu unul l-am schimbat si pe cel fata, chiar daca mai "ducea".

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sunt GPR300? Cum se compara cu Pilot Power?

 

vreau sa iau pt Raptor, Pilot Power stiu cum sunt ca le-am tot folosit pana acum, eram curios daca merita sa incerc si altceva sau sa raman la ce stiu si imi place?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu va rog 1-2 pareri legate de gume slick, pirogravate folosite pentru mersul stradal.Stiu ca au cicluri limitate de incalzire, stiu ca pierd repede temperatura si se incalzesc greu.Ma intereseaza daca a mers cineva pe asa ceva si eventual ceva feed.A doua opinie este daca are rost sa le bag pe circuit (sunt safe?) daca pentru mersul stradal nu sunt ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers mult cu d211, d212, super corsa, bt03 pe strada si pe circuit, pentru stilul meu de mers si temperaturile din Romania s-au comportat extaordinar de bine. Doar daca e ud sau mai frig, trebuie avut grija, dar altfel se comporta foarte ok. Daca nu ai mana "grea", tin destul de mult. N-o sa ai aderenta mai multa pe strada (cand e cald) cu niciun alt tip de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Tractoristule se pare ca nu ti-a trebuit mult sa ajungi din nou la limbajul pentru care esti basculat de aici ,de obicei.

 

Cele doua comentarii recente ale colegului referitoare la cauciucuri sunt exact la nivelul tau si normal ca nu le gasesti amuzante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...