Sari la conținut

Postări Recomandate

Depinde de foarte multe variabile durata de viata, de la marca si gama anvelopelor(road, dual, sport...), tipul motoretei, puterea ei, si terminand cu suprafata de rulare, presiune, greutate si stilul de mers. Sunt persoane care schimba anvelopa cu mult dupa ce martorii de uzura sunt depasiti, si mai adauga 1-2 mii. Pe mine spatele, un Conti Sport Attack 3, m-a tinut 4000 km pana la martorii de uzura pe o motoreta cu valente sportive si mers mai vioi, fara exagerari.

 

E foarte greu de spus, prea generala intrebarea. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

18.500 Metzeler Tourance pe Vstrom 650, mers mult cu pasager + bagaje. Mi-au plăcut atât de mult, că ieri am montat al doilea set pe mobra. Abia aștept să le fac rodajul (perioada de burn-in).

post-92464-0-88160700-1524029066_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre anvelopele Haidenau? am avut ocazia mai demult sa incerc pentru un BMW F650 dar mi s-au parut tari si grele.

Acum am un cruiser greu de 360 kg si trebuie sa schimb cauciucul spate, una din optiuni este si Haidenau K65.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre anvelopele Haidenau? am avut ocazia mai demult sa incerc pentru un BMW F650 dar mi s-au parut tari si grele.

Acum am un cruiser greu de 360 kg si trebuie sa schimb cauciucul spate, una din optiuni este si Haidenau K65.

sunt gunoaie, fa un efort si ia un cauciuc decent ca oricum nu-l schimbi zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca Dunlop Roadsmart (2, 3... la cat or fi ajuns) au varianta si pt greutatea aia. Tin minte ca parca aveau, dar nu mai stiu sigur... eu am fost f multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt gunoaie, fa un efort si ia un cauciuc decent ca oricum nu-l schimbi zilnic.

 

Eu pana acum am pus numai Heidenau K73 pe a mea. Din cauza ca sunt foarte aderente, se si consuma repede, un spate tine cam 8k km si o fata dublu.

 

Am schimbat 4 pe spate si 2 pe fata cred, nici nu mai stiu exact. Acum schimb inca un set. Dar asta depinde de cat de mult mergi pe an. Aderenta insa, este extrem de buna, eu sunt foarte multumit de ele. Plus ca sunt bune si pentru ploaie, "Super Rain" e descrierea lor.

 

Heidenau K65 nu am testat niciodata. Oricum are alte profile pe el, nu e ca 73. Dar recenziile sunt bune pentru K65...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana acum am pus numai Heidenau K73 pe a mea. Din cauza ca sunt foarte aderente, se si consuma repede, un spate tine cam 8k km si o fata dublu.

 

Am schimbat 4 pe spate si 2 pe fata cred, nici nu mai stiu exact. Acum schimb inca un set. Dar asta depinde de cat de mult mergi pe an. Aderenta insa, este extrem de buna, eu sunt foarte multumit de ele. Plus ca sunt bune si pentru ploaie, "Super Rain" e descrierea lor.

 

Heidenau K65 nu am testat niciodata. Oricum are alte profile pe el, nu e ca 73. Dar recenziile sunt bune pentru K65...

LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, ma duc spre Continental sau Dunlop, sint apropiate ca pret.


» Post actualizat in 02 May 2018 13:41

Salutare. Stiti pe cineva care are cauciucuri noi cu dot vechi sau aecond stare ff buna cu dot vechi?

Am nevoie de o marime 100 90 19 talon alb. Sau masura imediat apropiata de ex 110 80 90 19. Talon alb... Dotul nu ma intereseaza. Nu merg cu viteza luminii in curba de 90gr pe ploaie.!!!

Astept va rog PM ca , cu siguranta nu mai gasesc topicul asta.

Incearca la Flaviu la Timisoara

https://www.olx.ro/oferta/vand-cauciucuri-sh-moto-speed-chopper-cruiser-touring-ID6EA0i.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari, ce cauciucuri recomandati pentru un supermoto?

Este vb de un KTM Exc 520.

 

Caut ceva cu compozitie moale pentru aderenta buna pe asfalt si cu striati adanci pentru iesirile rare de e asfalt.

Durata de viata a cauciucului nu prea e un criteriu.

 

Pana acum am gasit Dunlop Mutant si Bridgestone Bt Supermoto.

A incercat ceva acestea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mt60 corsa daca iti incape un 160 de bascula/lant

daca te ajuta, pe o janta de 4.25 are 162 mm latime

bune pe uscat, bune pe pamant uscat, nu foarte bune pe ploaie

 

dunlop mutant mi s-a parut un pic mai prost pe asfalt uscat, mai bun pe ploaie si proaste pe pamant

 

conti attack sm par sa fie cele mai ok incercate pana acum, bune pe asfalt uscat/ud, decente pe pamant (au un profil mai ascutit, sunt mult mai stabile pe drumuri pietruite la viteza)

 

nu stiu inca cum sunt goldspeed precut slicks dar am auzit de bine

la fel, am mai auzit de bine de michelin power rs

 

nu stiu ce bridgestone e ala de care zici

 

p.s. nimic nu e bun pe noroi

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prafrau: mersi!

momentan am un pilot power 2ct pe spate (160 / 60) si incape la limita, cateodata lantul mai atinge cauciucul.

 

Conti attack SM? Acestea? https://www.motosport.com/continental-attack-sm-supermoto-radial-tire-combo

Nu par a fii pt mers pe pamant.


» Post actualizat in 13 May 2018 07:47

Ce parere ai de dunlop d616 sau pirelly scorpion sync?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

michelin-urile sunt in general mai inguste

oricum, nu cred ca o sa-ti incapa un continental sau dunlop 160 acolo

 

nu am zis ca conti attack sm sunt pentru mers pe pamant, dar sunt perfecte pe strada si profilul e suficient de agresiv cat sa fie mult mai stabile pe pietris afanat

cum cu rotile sm merg mult mai agresiv pe strada decat pe langa ea am considerat ca e mai importanta aderenta pe asfalt

 

d616 au fost inlocuite de cativa ani de trailsmart-uri

la alea o sa observi ca nu au compusi pentru indicele de viteza h, doar v si w (compusi/carcasa mai tare)

asta inseamna ca sunt facute pentru motoare mari si pe un sm n-o sa le poti incalzi

 

la fel cu sporpion sync, au disparut acum ceva ani

scorpion trail, modelul care le-a inlocuit, are exact aceeasi problema, e facut pentru motoare grele si puternice (doar indice viteza v si w)

 

ce ai mai putea incerca ar fi pirelly rally str

https://www.pirelli.com/tires/en-us/motorcycle/all-tires/sheet/scorpion-rally-str

nu le-am testat inca dar par un compromis bun daca vrei mai mult offroad

 

sincer, parerea mea e sa ai 2 seturi de roti, pe 17 cu cauciucuri foarte bune de strada pe care le suporti si pe pamant uscat, si 21/18 pentru noroi pe care speri sa nu te prinda ploaia pe asfalt ca esti jos la prima frana

eu tin 17-le in mod normal si schimb 21/18 cand stiu ca urmeaza noroi

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru pontul cu scorpion rally str! Par a fii ce-mi trebe.

 

Bine am inteles, recomanzi cauciuc cu indice de viteza mai mic (adica mai flexibil) pentru un SM usor?

 

Ca si aderenta la franare pe asfalt oare care sta mai bine MT60? Rally STR?

Acum am un supercorsa rain pe fata e beton ca aderenta, dar e vechi si au aparut crapaturi pe ea. Nu ma astept ca cauciucul nou sa aiba aderenta unui cauciuc de pista, dar sa pot face o franare de urgenta cu ea.

 

Al 2-lea set de roti pentru offroad iasa din discutie, deoarece nu stiu daca o sa pastrez dupa toamna motoreta (depinde cum ma obisnuiesc cu ea)

La fel cred ca si renunt la guma de 160 si merg pe 150.

 

Mersi :cheers:

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mt60 franeaza bine pe uscat (nu foarte bine, se simte cum devine dubios la limita)

pe ploaie nu-mi plac, par sa cam alunece, si spatele si fata

 

rally str astept sa vad zilele astea, nu am mers pe ele inca

nu ma astept sa se descurce mai bine pe asfalt dupa cum arata dar cine stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cunosc despre anvelopemoto.eu dar prefer un magazin ca sa monteze anvelopele.

Orasul Bucuresti

 

Multumesc

Autoaugusta.

 

/index.php?/topic/745517-vulcanizare-auto-moto-bucuresti-sector-6/?fromsearch=1

 

/index.php?/topic/377425-vulcanizare-moto-in-bucuresti/?fromsearch=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un set de Diablo Rosso 2, spatele este pe final de viata si as incerca alt model. Momentan ma uit la Michelin Power RS.

 

Pot sa apara neplaceri?

 

Mersi.

 

Am fost in aceeasi situatie, Rosso 2 si ma uitam la Power RS, ce avea review-uri excelente. Am gasit doar cu dot de 1.5 ani vechime, asa ca am zis pas. Am ales pana la urma Rosso 3, cu 6 luni vechime :)

 

Neplaceri? N-au cum sa fie. Doar sa nu ii dai in gura pana nu il tocesti putin.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neplaceri ma refeream prin prisma faptului ca sunt modele diferite fata / spate. Sa intre diferit in temperaturi sau stiu eu... dar fiind cam in aceeasi gama nu cred sa fie probleme.

 

Dpdv al DOT, avand in vedere ca ma astept sa le termin intr-un sezon nu cred ca face asa mare diferenta.

 

Numa`bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...