mihai_virusd Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 +1 LimpTA in legatura cu Conti. Cu varianta un pic out-dated (RoadAttack 2) se poate atinge pe jos cu scarita TDM-ului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 +1 LimpTA in legatura cu Conti. Cu varianta un pic out-dated (RoadAttack 2) se poate atinge pe jos cu scarita TDM-ului ) Pai m-am inspirat de la baietii pe advrider care au pus pe KTM-uri dupa ce au tocat gumele stock (scorpion trail 2 care sunt mai mult decat decente pentru mers civilizat-sprinten), si au zis toti ca e nebuneala cu Conti RA3-urile astea. Mai ales ca lumea merge cu ele numai in goarna. Sunt curios sa le bag pe circuit sa vad cum sunt fata de cele stock. Si nemtii aia de la Motorrad le-au dat castigatoare anul trecut. Na, ai de unde alege, depinde cum mergi, unde mergi. Sunt gume pentru toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_tigau Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Astept acum sa imi raspunda cei de la gumi7, ca i-am intrebat de DOT. Pretul la niste Metzeler Roadtec Z8 e ciudat de bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 astept parerile voastre ! este topic dedicat pentru anvelope, poate acolo gasesti mai multe raspunsuri /index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-191 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 +1 pt gumi7. Am luat anul trecut de la ei Pirelli Angel ST, drept ca dot 15, dar eu nu sunt asa simandicos Ca idee, am contracte cu distribuitori de anvelope auto, dot-ul apare in sistem cand dai comanda DAR exista prevedere clara in contract ca nu poti refuza daca vin cu un an mai vechi (daca scrie dot17 si vin 16 le iei obligat-fortat, doar daca vine 15 in loc de 17 le poti refuza). Toti producatorii si distribuitorii au stocuri, productia se face in loturi, nu cate 10-15 buc (exagerez) din fiecare model/dimensiune. In principiu n-au nici pe dracu' pt ca sunt pastrate in conditii OK si nu suntem la motogp sa le aduca aia in camioane climatizate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 (editat) Eu m am avut pe TDM ROadsmart 3. M-au dus pe mine 11000km, si mai duc inca 5000KM. Am mers mult si pe drept, ceva naveta cu munca. Am mers si curbe destule. Am prins si super ploaie torentiala. AM mers pe curbe, pe ploaie-Lepsa. S-au comportat exemplar. Anterior, TDM ul era incaltat cu Metzler, mi s-au parut groaznice. Diferenta a fost enorma-si atentie, aveau carne inca, le-am schimbat ca nu ma simteam in siguranta cu ele. Daca vrei ceva sa te tina, eu recomand fara griji Roadsmart 3-sau 4 daca a aparut » Post actualizat in 12 Apr 2018 11:31 Si daca vrei ceva mai mult orientat spre performanta , in detrimentul numarului de km, ai Pirelli Angel GT. Asta, din reviewuri, duce cam 12000km Editat Aprilie 12, 2018 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_tigau Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Mersi mult, aparent sunt foarte bine in teste si Conti Road Attack 3... doar ca usor mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Mersi mult, aparent sunt foarte bine in teste si Conti Road Attack 3... doar ca usor mai scumpe. Pai fix aia e diferenta intre ele. Conti-urile sunt pentru mers un pic mai sportiv, ca de-aia dai banii. Pana sa apara RoadAttack3 singura optiune a mea era Dunlop RoadSmart3. De-aia am zis mai sus ca depinde de ce vrei tu de la gume. Daca nu ii dai gorneta mergi pe dunlop. Macar la dunlop stii ca tin si cand se mai tocesc, fata de altele care dupa jumatatea vietii deja incep sa se coaca si sa piarda grip. Cu rezistenta in timp nu stiu cum stau nici unele nici altele ca pe mine nu ma tine un set mai mult de un sezon din pacate. Colegii de mai sus iti pot detalia si cum se comporta dupa mai multe cicluri de incalzire poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Mai scumpe si peste, ai roadtec 01. Cica sunt o idee peste. Zice gura targului. NU stiu sa va zic peste sezon, ca si eu le-am dus 1 sezon, iar acum , TDM ul nu mai e la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heinrich08 Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Nu reusesc sa gasesc pe net asa ca o sa intreb aici, stiu ca poate suna a intrebare stupida. Care e durata de viata in general la cauciuri? Ma refer in numarul de km. 10mii-20mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Depinde de foarte multe variabile durata de viata, de la marca si gama anvelopelor(road, dual, sport...), tipul motoretei, puterea ei, si terminand cu suprafata de rulare, presiune, greutate si stilul de mers. Sunt persoane care schimba anvelopa cu mult dupa ce martorii de uzura sunt depasiti, si mai adauga 1-2 mii. Pe mine spatele, un Conti Sport Attack 3, m-a tinut 4000 km pana la martorii de uzura pe o motoreta cu valente sportive si mers mai vioi, fara exagerari. E foarte greu de spus, prea generala intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Depinde! Exista mai multe categorii, cele sport super aderente tin 5-6000 (bine, le poti termina muuult mai repede daca te straduiesti sau te dai pe pista), unele touring mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 (editat) 18.500 Metzeler Tourance pe Vstrom 650, mers mult cu pasager + bagaje. Mi-au plăcut atât de mult, că ieri am montat al doilea set pe mobra. Abia aștept să le fac rodajul (perioada de burn-in). Editat Aprilie 18, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Ce parere aveti despre anvelopele Haidenau? am avut ocazia mai demult sa incerc pentru un BMW F650 dar mi s-au parut tari si grele. Acum am un cruiser greu de 360 kg si trebuie sa schimb cauciucul spate, una din optiuni este si Haidenau K65. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Ce parere aveti despre anvelopele Haidenau? am avut ocazia mai demult sa incerc pentru un BMW F650 dar mi s-au parut tari si grele. Acum am un cruiser greu de 360 kg si trebuie sa schimb cauciucul spate, una din optiuni este si Haidenau K65. sunt gunoaie, fa un efort si ia un cauciuc decent ca oricum nu-l schimbi zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Vezi daca Dunlop Roadsmart (2, 3... la cat or fi ajuns) au varianta si pt greutatea aia. Tin minte ca parca aveau, dar nu mai stiu sigur... eu am fost f multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 sunt gunoaie, fa un efort si ia un cauciuc decent ca oricum nu-l schimbi zilnic. Eu pana acum am pus numai Heidenau K73 pe a mea. Din cauza ca sunt foarte aderente, se si consuma repede, un spate tine cam 8k km si o fata dublu. Am schimbat 4 pe spate si 2 pe fata cred, nici nu mai stiu exact. Acum schimb inca un set. Dar asta depinde de cat de mult mergi pe an. Aderenta insa, este extrem de buna, eu sunt foarte multumit de ele. Plus ca sunt bune si pentru ploaie, "Super Rain" e descrierea lor. Heidenau K65 nu am testat niciodata. Oricum are alte profile pe el, nu e ca 73. Dar recenziile sunt bune pentru K65... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Eu pana acum am pus numai Heidenau K73 pe a mea. Din cauza ca sunt foarte aderente, se si consuma repede, un spate tine cam 8k km si o fata dublu. Am schimbat 4 pe spate si 2 pe fata cred, nici nu mai stiu exact. Acum schimb inca un set. Dar asta depinde de cat de mult mergi pe an. Aderenta insa, este extrem de buna, eu sunt foarte multumit de ele. Plus ca sunt bune si pentru ploaie, "Super Rain" e descrierea lor. Heidenau K65 nu am testat niciodata. Oricum are alte profile pe el, nu e ca 73. Dar recenziile sunt bune pentru K65... LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Asa, si? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Am inteles, ma duc spre Continental sau Dunlop, sint apropiate ca pret. » Post actualizat in 02 May 2018 13:41Salutare. Stiti pe cineva care are cauciucuri noi cu dot vechi sau aecond stare ff buna cu dot vechi?Am nevoie de o marime 100 90 19 talon alb. Sau masura imediat apropiata de ex 110 80 90 19. Talon alb... Dotul nu ma intereseaza. Nu merg cu viteza luminii in curba de 90gr pe ploaie.!!!Astept va rog PM ca , cu siguranta nu mai gasesc topicul asta. Incearca la Flaviu la Timisoara https://www.olx.ro/oferta/vand-cauciucuri-sh-moto-speed-chopper-cruiser-touring-ID6EA0i.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Salutari, ce cauciucuri recomandati pentru un supermoto? Este vb de un KTM Exc 520. Caut ceva cu compozitie moale pentru aderenta buna pe asfalt si cu striati adanci pentru iesirile rare de e asfalt. Durata de viata a cauciucului nu prea e un criteriu. Pana acum am gasit Dunlop Mutant si Bridgestone Bt Supermoto. A incercat ceva acestea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 (editat) mt60 corsa daca iti incape un 160 de bascula/lant daca te ajuta, pe o janta de 4.25 are 162 mm latime bune pe uscat, bune pe pamant uscat, nu foarte bune pe ploaie dunlop mutant mi s-a parut un pic mai prost pe asfalt uscat, mai bun pe ploaie si proaste pe pamant conti attack sm par sa fie cele mai ok incercate pana acum, bune pe asfalt uscat/ud, decente pe pamant (au un profil mai ascutit, sunt mult mai stabile pe drumuri pietruite la viteza) nu stiu inca cum sunt goldspeed precut slicks dar am auzit de bine la fel, am mai auzit de bine de michelin power rs nu stiu ce bridgestone e ala de care zici p.s. nimic nu e bun pe noroi Editat Mai 11, 2018 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 @prafrau: mersi! momentan am un pilot power 2ct pe spate (160 / 60) si incape la limita, cateodata lantul mai atinge cauciucul. Conti attack SM? Acestea? https://www.motosport.com/continental-attack-sm-supermoto-radial-tire-combo Nu par a fii pt mers pe pamant. » Post actualizat in 13 May 2018 07:47Ce parere ai de dunlop d616 sau pirelly scorpion sync? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) michelin-urile sunt in general mai inguste oricum, nu cred ca o sa-ti incapa un continental sau dunlop 160 acolo nu am zis ca conti attack sm sunt pentru mers pe pamant, dar sunt perfecte pe strada si profilul e suficient de agresiv cat sa fie mult mai stabile pe pietris afanat cum cu rotile sm merg mult mai agresiv pe strada decat pe langa ea am considerat ca e mai importanta aderenta pe asfalt d616 au fost inlocuite de cativa ani de trailsmart-uri la alea o sa observi ca nu au compusi pentru indicele de viteza h, doar v si w (compusi/carcasa mai tare) asta inseamna ca sunt facute pentru motoare mari si pe un sm n-o sa le poti incalzi la fel cu sporpion sync, au disparut acum ceva ani scorpion trail, modelul care le-a inlocuit, are exact aceeasi problema, e facut pentru motoare grele si puternice (doar indice viteza v si w) ce ai mai putea incerca ar fi pirelly rally str https://www.pirelli.com/tires/en-us/motorcycle/all-tires/sheet/scorpion-rally-str nu le-am testat inca dar par un compromis bun daca vrei mai mult offroad sincer, parerea mea e sa ai 2 seturi de roti, pe 17 cu cauciucuri foarte bune de strada pe care le suporti si pe pamant uscat, si 21/18 pentru noroi pe care speri sa nu te prinda ploaia pe asfalt ca esti jos la prima frana eu tin 17-le in mod normal si schimb 21/18 cand stiu ca urmeaza noroi Editat Mai 14, 2018 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) Mersi pentru pontul cu scorpion rally str! Par a fii ce-mi trebe. Bine am inteles, recomanzi cauciuc cu indice de viteza mai mic (adica mai flexibil) pentru un SM usor? Ca si aderenta la franare pe asfalt oare care sta mai bine MT60? Rally STR? Acum am un supercorsa rain pe fata e beton ca aderenta, dar e vechi si au aparut crapaturi pe ea. Nu ma astept ca cauciucul nou sa aiba aderenta unui cauciuc de pista, dar sa pot face o franare de urgenta cu ea. Al 2-lea set de roti pentru offroad iasa din discutie, deoarece nu stiu daca o sa pastrez dupa toamna motoreta (depinde cum ma obisnuiesc cu ea) La fel cred ca si renunt la guma de 160 si merg pe 150. Mersi Editat Mai 14, 2018 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.