Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Omu cu Avon pe spate stie ceva dar nu stie tot. Trebuie sa-si mai confectioneze niste hartiute decupate ca sa scrie toata povestea In ziua de azi, oricine pune un clip pe tuba e o autoritate in domeniu Am mai pus imaginilea astea pe un topic, poate baga cineva la cap: Pata de contact creste cu inclinarea si apoi scade pe masura ce se ajunge la marginea anvelopei. Fortele de frecare depind de marimea petei de contact. Sper sa nu mai aud ideea care s-a invatat la scoala generala, cum ca frecarea nu depinde de marimea suprafetelor aflate in contact, pentru ca acele ipoteze nu se aplica la anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Atentie cu ce masurati presiunea, manometrele din PECO-uri sunt (foarte) decalibrate, eu am gasit diferente de pana la 0.5!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Deci 2.5 fata cu 2.9 spate la rece si mai cautati va manualele motocicletelor pe care le aveti ca sunt gratis pe net. http://www.louis.de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&MARKEN_ID=6&CCM=4&typ_id=PC31 http://www.louis.de/_10eb81804afd3348915cfb3ca6cc0c34bc/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=ZX636B http://www.louis.de/_10eb81804afd3348915cfb3ca6cc0c34bc/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RJ031%2F036 AI GRIJA DE SANATATEA TA ,scade presiunile din anvelope cat mai rpd posibil DOAMNE FERESTE pe intelesul tau,anvelopa ca sa se incalzeasca trebuie sa se deformeze,mergand cu 2.5 fata si 2.9 spatele combinand asta cu anvelopele de lemn pe care le ai pe motocicleta,nu ajung sa se deformeze asa de bine incat sa se incalzeasca,ele o sa TZOPAIE pe asfalt de unde ... => mai multe lucruri neplacute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRON CRISTIAN Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 salut eu la honda mea am bagat zilele trcute pe fata 2,2 bari si pe spate 3 bari,acum ca afara este inca racoare dar la vara le mai dezumflu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Culmea, trebuie sa faci tocmai pe dos. Lasa spatele mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRON CRISTIAN Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 imi poti spune la cat sa le las pe perioada asta de vreme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Ce anvelope ai pe motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRON CRISTIAN Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 michelin pilot power 2010anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele. Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta. Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Ai pus pe spate prea mult pt Ntec. Scade-l la 1.5-1.7. Dupa ce se incalzeste, in cativa km de curbe, vei avea la cald mai mult, evident iar gripul va fi foarte bun. Se poate merge si cu 1.9-2.0 pe spate dar banuiesc ca nu te intereseaza foarte mult consumul la o forja pe serpentine. Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura. Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 2.1-2.2 fata si 1.9-2.0 spatele. Daca simti ca nu ai aderenta poti sa mai scazi spatele. Daca scazi si fata, teoretic poti avea pata de contact mai mare. Nu stiu insa cu cat cresti aderenta. Cert este un lucru- daca scazi presiunea pe fata prea mult scade si manevrabilitatea, directia devenind greoaie. Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura. Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? Eh, ti-ai luat degeaba gume smechere Cu o pereche de gume din ebonita ai fi mers la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura. Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur? Cu repsect iti spun ca nu este o presiune mica sau exagerat de mica. Carcasa Ntec este foarte rigida fata de alte anvelope. Practic nu ai nevoie sa umfli mult anvelopa. Daca ar fi sa fie mica presiunea si guma sa devina instabila, ai simti-o. Ai cuvantul meu ca am mers cu presiunea asta la rece pe motocicleta de 100 si nu am avut nici o neplacere. Ai dreptate cu umflarea spatelui mai mult daca duci pasager sau bagaje insa ma gandesc ca GPracer e o anvelopa pentru egoisti, care meg singuri pt sprinturi si nu touring. Daca insa vrei sa mergi pana la mare sau ai de batut un drum drept le umfli mai mult 1.7-1.9. un prieten de-al meu a facut un drum pe GSXR600 pana la Milano cu Gp racer si nu a bagat pe spate presiune mare in regim de autostrada. Gumele au rezistat bine, nu le-a patratit. Ma rog, cred ca se intelege ca in regim de autostrada nu forjezi cu 280 pt ca automat o incingi pe mijloc si o faci patrata. Pe drum drept o lasi mai lejer, plimbare la drum drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Ok, cum se mai incalzeste putin o sa incerc cu 1.7 pe spate sa vad cum se simte (la 2 cat e acum intradevar e destul de tare). Am Sportsmart nu Gp211, ar trebui sa tina mai mult mijlocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 E o anvelopa excelenta sportmartul Incearca mai multe presiuni, in special cand o scoti pe viraje si vei descoperi singur unde este combinatia de grip si stabilitate care se potriveste cel mai bine stilului tau de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Michelin Power Pure ce presiune recomandati? (R1). Cand am luat motorul avea 1,8 fata si era foarte instabila chiar si la o banala schimbare de directie pe autostrada, nu mai vorbesc de mers pe viraje. Acum merg cu 2,2 fata si 2,3 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate. I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula. Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant. Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate. In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient. p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta Dragos ii vorbeste din experienta de 6 ani pe vitezana in speta GSXR 750, CBR 600 F3, VTR 1000 Firestorm. Daca ai fi fost curios ai fi vazut pe profilul meu trecut clar ce si cum. Am citit f bine ce vrea omul si nu as fi atat de.... sa dau sfat ce si cum folosesc pe chopper! Eu foloseam 2,5 fata si 2.5-2.6 spate pe vitezana, pe chopper daca aveam de spus ceva intram la alta sectiune, multumesc ptr atentie totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinprd Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinprd Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 scrie pe anvelopa ... PSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 dupa ce bagati atm cat trebuie la ce perioada LE MAI VERIFICATI?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Nu exista o formula fixa! Totul depinde de tipul motorului si al gumelor, greutate, temperatura ambianta, configuratia drumului, calitatea asfaltului... si nu in ultimul rand, de stilul de condus. Recomandarea producatorului este un bun punct de plecare si reprezinta compromisul ideal pentru toata lumea. Daca nu "stii cum e cel mai bine" inseamna ca esti inca in faza de inceput a intelegerii fenomenului moto... si NU ai nevoie de ajustari ale presiunii. Oricum, diferentele nu sunt uriase si tin mai mult de nuanta decat de fond. dupa ce bagati atm cat trebuie la ce perioada LE MAI VERIFICATI?????? Mai degraba de cate ori LE MAI AJUSTATI? Spun asta deoarece eu merg cu ele "tun" pe autostrada, le mai inmoi un pic pe drumuri "normale" si cobor mult sub ce recomanda producatorul pe trasee foarte virajate (SportSmart NTEC). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 La mine pe bascula este un abtipild si scrie front - 2,5 bar ; rear - 2,5 bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinprd Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 am mai avut moto, dar pe asta abia am luat-o si vreau sa o aranjez putin inainte de a ma da cu ea. Gumele sunt cam vechi, urmeaza sa le schimb dar momentan vreau sa le bag presiunea ok sa vad cum sta pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Salut baieti, sper ca nu deranjez dar m-ar interesa si pe mine ce presiune sa bag in pneuri la un Kawasaki Ninja 636 din 2003. Am tot vazut diverse variante, unii baga mult in rota fata, unii in roata spate si sincer nu stiu cum e cel mai bine. Multumesc anticipat! Pai citeste si tu mai sus. Mai da un search si mai gasesti vreo 3-4 topicuri pe tema asta (e unul chiar epic, de "n" pagini). Si daca nu o sa intelegi mare lucru (ceea ce e fff probabil din cauza parerilor contradictorii), vezi ca gasesti pe site-ul producatorului presiunile recomandate (sau chiar pe guma). Bafto delo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Voi nu intelegi un lucru in chestia asta cu alegerea presiunilor si alegerea pneurilor. Tot timpul trebuie sa ne punem mintea la contributie si sa vedem pe cine sa credem. GHID DE SORTARE A INFORMATIEI Se raspunde in oglinda la intrebarile: Cat de tare ma dau? Cat de tare ma dau pe curbe? Cat de mult ma inclin pe curbe? Recomand apoi sa se mearga la plimbare, la circuitele locale unde va dati voi si sa intrati in vorba cu baietii care se dau "cam ca voi". Apoi intrebati si baietii care se dau mult mai tare ca voi. Vedeti ei ce setari au?Ce cauciucuri? Si atunci cand vezi ca toti aia care merg MUUUUUUUULT mai tare ca tine si se inclina mult mai mult, toti recomanda anumite pneuri si anumite presiuni ia-te dupa aia. Daca nu te intereseaza sa mergi tare si sa te inclini tare, la fel. Mergi si mai intreaba-i pe aia care merg cam la fel ca tine. Faptul ca cineva a schimbat 3-4 motorete sport cu care a mers drept cu 80km/h de parada nu il face un gume-guru, sau presiuni-guru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.