Sari la conținut

Postări Recomandate

Din pozele astea nu se vede nimic... daca arata ca in prima poza pusa de tine, atunci e grav. Oricum, cand incepe sa crape, e imbatranit deja. In functie de crapaturi, pe care doar tu le vezi, poti sa-ti dai seama daca e grav sau nu, cat de mari sau de fine sunt crapaturile... si daca te risti sau nu sa pleci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate lumea stie ca se repara crapaturi de gen cu crema neagra de pantofi.

Daca panzele din cauciuc inca sunt bune poti sa mergi (BT45 e de tip bias ply), dar incet, aderenta nu cred ca mai ai daca e asa veche. Verifica si presiunea.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 95 km in 2h dar am ajuns ok :) . Multumesc tuturor pentru sfaturi. De aici o sa ma duc direct sa il schimb

Bravo! Cea mai buna alegere.

 

asfaltul acelasi gust are si de pe hayabusa... si de pe chopper... si de pe gs500...

 

La gs cred ca e tubeless, nu pe camera... si in momentul in care cauciucul in sine crapa in halul ala, armatura din interior credeti ca mai e in stare buna? de aderenta nu mai zic...

+110!

 

N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta.

Esti super membru, si banuiesc ca ai ceva experienta (sper ca nu doar virtuala) si vorbesti aberatii, de un cauciuc "kamikaze", ba chiar ii zici omului sa stea linistit. Pai daca in 5 ani ai 6000 km pe motor (cauciucul tau s-a copt la soare, si sunt sigur ca nu de la folosirea excesiva), de ce dai asemenea sfaturi incepatorilor??

 

mergi linistit :)

mai ales ca motoreta ta nu este una de alergat , sa se incalzeasca excesiv .

Si tu esti mai destept? Stii ce inseamna pana / explozie pe moto? Vorbesti din experienta, sau din "auzite"? Si la 20 km/h poti sa o patesti... Auzi, mergi linistit!!! Pfff, ce sfaturi mai dati, oameni buni.

Editat de scania.topline
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana sa bubuie un cauciuc moto e cale lunga..... alea sunt mituri urbane...... nu spun ca e imposibil, e doar improbabil...... in general, cu majoritatea gumelor, mai faceam in jur de cel putin 600 km dupa ce iesea sarma..... in momentul in care ajungea la stratul inferior de se toceau sarmele, se desumfla cauciucul in vreo 2 zile. Nu sunt inconstient, nu sunt sado, stiu doar ca guma aia nu o sa bubuie din senin........ bineinteles, e mai bine sa previi...... dar atata vreme cat se merge cu viteze normale si nu se activeaza modul racheta, in prealabil e safe. Trebuie doar atentie sporita...... ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oripilat de ce monstruozitati am putut citi pe acest topic... 600km DUPA ce iesea sarma!!! Nu se pune problema de explozie, insa la o guma veche, mai ales daca deja prezinta crapaturi, aderenta este cu siguranta mult afectata si, oricat de atent ai merge, nu poti anticipa o situatie neprevazuta, cand ai nevoie de o franare de urgenta...

 

In plus, initiatorul topicului se referea la traseul Cluj-Zalau... adica muntii Mesesului, unul dintre cele mai virajate trasee pe care le-am intalnit prin tara. Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire!

daca ai zis ca ai citit acest topic ai fi vazut ca deja mi-am comandat cauciucul. astept doar sa vina si sa il montez

Editat de Catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti super membru, si banuiesc ca ai ceva experienta (sper ca nu doar virtuala) si vorbesti aberatii, de un cauciuc "kamikaze", ba chiar ii zici omului sa stea linistit. Pai daca in 5 ani ai 6000 km pe motor (cauciucul tau s-a copt la soare, si sunt sigur ca nu de la folosirea excesiva), de ce dai asemenea sfaturi incepatorilor??

 

Statutul de super-membru se acorda la nr de posturi si n-are legatura cu vechimea/experienta moto. Dupa pararea mea la 13 ani de la obtinerea A-ului si 5 motociclete conduse cred ca am ceva experienta. BT45-ul l-am luat de nou (500 de lei); am avut tot BT45 si pe XJ 600 (tot aproape noi) si nu e o guma prea grozava. Nu e nici o aberatie, cauciucul mi s-a copt anul trecut.. intre timp am facut mai bine de 1000 de km cu el, deci cred ca stiu ce vorbesc. Sunt sigur ca si tu stii ce vorbesti si ai avut macar o explozie de cauciuc.

Cei 6000 de fapt sunt cam 7000 , nu ca ar fi o mare diferenta. Anul viitor il voi schimba, insa pana atunci il voi mai folosi; uzura cauciucului pe stratul de rulare e sub 50%, deci ma scuzi ca nu doresc sa-l arunc inca. Sunt de acord cu tine ca proprietatile cauciucului nu mai sunt la fel ca atunci cand era nou, dar cat timp merg departe de limitele motocicletei nu e nici o problema.

Ai si dovada ca nu s-a intamplat nimic cu initiatorul topicului, recomandarea era pt traseul pe care avea sa-l faca, nr respectiv de km era infim; putea sa mearga linistit cu viteze mai mari.

Asfalt uscat si bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oripilat de ce monstruozitati am putut citi pe acest topic... 600km DUPA ce iesea sarma!!! Nu se pune problema de explozie, insa la o guma veche, mai ales daca deja prezinta crapaturi, aderenta este cu siguranta mult afectata si, oricat de atent ai merge, nu poti anticipa o situatie neprevazuta, cand ai nevoie de o franare de urgenta...

 

In plus, initiatorul topicului se referea la traseul Cluj-Zalau... adica muntii Mesesului, unul dintre cele mai virajate trasee pe care le-am intalnit prin tara. Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire!

 

Nu am asteptari sa fiu inteles sau mai stiu eu ce, sunt de ajuns de lucid sa stiu cand imi pun viata in pericol sau nu, iar daca imi place sa imi asum riscuri, mi le asum pentru mine, ideea e ca, la cat se dramatizeaza pe aici legat de unele lucruri, am dat un exemplu de dramatizare in celalalt sens. Bineinteles ca nu trebuie sa fie general valabil, ideea e ca se poate, mai ales daca nu ai de ales si esti obligat de imprejurari dintr-un motiv sau altul. Cei care isi permit, e si normal sa spuna ca daca nu ai bani lasa motocicleta, dar sunt destule exemple de oameni care se descurca si altfel. Pasiunea predomina orice alt sentiment. Ma rog, fiecare cu parerea lui. Sunt constient ca nu se va ajunge niciodata la un acord atunci cand sunt mai multe capete la un loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutarile mele,

As dori sa va cer o parere in legatura cu o comparatie intre 2 anvelope. Am o Honda Hornet si as dori sa ii schimb cauciucurile.

Cele 2 anvelope sunt:

 

Dunlop Qualifier http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80816&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Michelin Pilot Road http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81506&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutarile mele,

As dori sa va cer o parere in legatura cu o comparatie intre 2 anvelope. Am o Honda Hornet si as dori sa ii schimb cauciucurile.

Cele 2 anvelope sunt:

 

Dunlop Qualifier http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80816&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Michelin Pilot Road http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81506&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

Multumesc.

depinde de stilul tau de mers. Pilot Road e o guma tare recomandata mersului turing. qualifier din ce stiu e o guma mai moale cu care poti sa tragi si tare de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai zis ca ai citit acest topic ai fi vazut ca deja mi-am comandat cauciucul. astept doar sa vina si sa il montez

Pana iti ajunge comanda poti incerca si aceasta solutie. :)

1009769_654811867880643_1975398878_n.jpg

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana iti ajunge comanda poti incerca si aceasta solutie. :)

L-am montat. daca doresti iti pot da tie cauciucul uzat sa incerci metodat sugerata :)

Editat de Catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nico asta nu e qualifier e Q3 inaintea lui a fost Q2 produs pt SUA super cauciucuri mult imbunatatite fata de qualifier 2 produse pt Europa

 

sper sa scoata si o varianta cu 60 pt cele de 180 !

Pune-ti tu Q2/3 pe mobra, vino la Tg Secuiesc, si dupaia fa-le "publicitate". Asta, presupunind ca ai si alte cauciucuri mai aderente cu care sa le compari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600?

 

Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta?

post-8718-0-75692500-1374077462_thumb.jpg

post-8718-0-26183200-1374077467_thumb.jpg

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600?

 

Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta?

la RAR nu stiu dar de cauciucuri vb cu JAGI.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600?

 

Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta?

 

Fara nicio suparare, dar ala nu e cauciuc rulat 5900Km de un om in varsta. poate 5900km de cand e la el.

cat despre cauciuc bun calitate/pret, depinde ce anume vrei. vrei sa tragi tare cu motorul, vrei sa faci Km multi.... pentru motorul tau, cred ca o guma buna ar fi Qualifier, Diablo Corsa, Pilot Power 2CT care is bune calitate pret pentru mers decent sau si mai sportiv

 

daca nu ai nimic 1,5mm profil pe el (mijloc) te refuza la ITP/RAR. asta din ce tin eu minte. totusi vezi ca la 150-200lei gasesti o guma buna pentru spate la a ta. cred ca asta tine si de siguranta ta, inainte de RAR/ITP

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...