Geo_ZGA Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Din pozele astea nu se vede nimic... daca arata ca in prima poza pusa de tine, atunci e grav. Oricum, cand incepe sa crape, e imbatranit deja. In functie de crapaturi, pe care doar tu le vezi, poti sa-ti dai seama daca e grav sau nu, cat de mari sau de fine sunt crapaturile... si daca te risti sau nu sa pleci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 o sa ma duc dar nu depasesc 65 km/h. nu cred ca o sa fie grav in caz ca fac explozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 "altii moare si nu are" cauciucul tau, am vazut cauciucuri mai rele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) mergi linistit mai ales ca motoreta ta nu este una de alergat , sa se incalzeasca excesiv . Editat Iulie 12, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Toate lumea stie ca se repara crapaturi de gen cu crema neagra de pantofi. Daca panzele din cauciuc inca sunt bune poti sa mergi (BT45 e de tip bias ply), dar incet, aderenta nu cred ca mai ai daca e asa veche. Verifica si presiunea. Editat Iulie 12, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Am facut 95 km in 2h dar am ajuns ok . Multumesc tuturor pentru sfaturi. De aici o sa ma duc direct sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Am facut 95 km in 2h dar am ajuns ok . Multumesc tuturor pentru sfaturi. De aici o sa ma duc direct sa il schimb Bravo! Cea mai buna alegere. asfaltul acelasi gust are si de pe hayabusa... si de pe chopper... si de pe gs500... La gs cred ca e tubeless, nu pe camera... si in momentul in care cauciucul in sine crapa in halul ala, armatura din interior credeti ca mai e in stare buna? de aderenta nu mai zic... +110! N-o sa faci nici o explozie, stai linistit. Riscuri de asa ceva ar exista la accelerari f puternice, frane barbare sau eventual ceva gropi f rele. Accelerari puternice la GS-ul tau n-ai cum face, ai grija la blocat franele si la gropi si n-o sa patesti absolut nimic. BT45-ele meu de pe spate are sub 5 ani vechime si doar cca 6000 de km, s-a copt pe o parte de la soare; o sa-l mai folosesc anul asta. Esti super membru, si banuiesc ca ai ceva experienta (sper ca nu doar virtuala) si vorbesti aberatii, de un cauciuc "kamikaze", ba chiar ii zici omului sa stea linistit. Pai daca in 5 ani ai 6000 km pe motor (cauciucul tau s-a copt la soare, si sunt sigur ca nu de la folosirea excesiva), de ce dai asemenea sfaturi incepatorilor?? mergi linistit mai ales ca motoreta ta nu este una de alergat , sa se incalzeasca excesiv . Si tu esti mai destept? Stii ce inseamna pana / explozie pe moto? Vorbesti din experienta, sau din "auzite"? Si la 20 km/h poti sa o patesti... Auzi, mergi linistit!!! Pfff, ce sfaturi mai dati, oameni buni. Editat Iulie 12, 2013 de scania.topline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 puteai sa faci linistit si 995 km, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Pana sa bubuie un cauciuc moto e cale lunga..... alea sunt mituri urbane...... nu spun ca e imposibil, e doar improbabil...... in general, cu majoritatea gumelor, mai faceam in jur de cel putin 600 km dupa ce iesea sarma..... in momentul in care ajungea la stratul inferior de se toceau sarmele, se desumfla cauciucul in vreo 2 zile. Nu sunt inconstient, nu sunt sado, stiu doar ca guma aia nu o sa bubuie din senin........ bineinteles, e mai bine sa previi...... dar atata vreme cat se merge cu viteze normale si nu se activeaza modul racheta, in prealabil e safe. Trebuie doar atentie sporita...... ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Sunt oripilat de ce monstruozitati am putut citi pe acest topic... 600km DUPA ce iesea sarma!!! Nu se pune problema de explozie, insa la o guma veche, mai ales daca deja prezinta crapaturi, aderenta este cu siguranta mult afectata si, oricat de atent ai merge, nu poti anticipa o situatie neprevazuta, cand ai nevoie de o franare de urgenta... In plus, initiatorul topicului se referea la traseul Cluj-Zalau... adica muntii Mesesului, unul dintre cele mai virajate trasee pe care le-am intalnit prin tara. Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Toate lumea stie ca se repara crapaturi de gen cu crema neagra de pantofi. Exact la asta ma gandeam si eu - ca in filmul The World's Fastest Indian - un film care merita vazut! Revenind la subiect - ia o pauza decat sa risti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 (editat) Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire! daca ai zis ca ai citit acest topic ai fi vazut ca deja mi-am comandat cauciucul. astept doar sa vina si sa il montez Editat Iulie 13, 2013 de Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Esti super membru, si banuiesc ca ai ceva experienta (sper ca nu doar virtuala) si vorbesti aberatii, de un cauciuc "kamikaze", ba chiar ii zici omului sa stea linistit. Pai daca in 5 ani ai 6000 km pe motor (cauciucul tau s-a copt la soare, si sunt sigur ca nu de la folosirea excesiva), de ce dai asemenea sfaturi incepatorilor?? Statutul de super-membru se acorda la nr de posturi si n-are legatura cu vechimea/experienta moto. Dupa pararea mea la 13 ani de la obtinerea A-ului si 5 motociclete conduse cred ca am ceva experienta. BT45-ul l-am luat de nou (500 de lei); am avut tot BT45 si pe XJ 600 (tot aproape noi) si nu e o guma prea grozava. Nu e nici o aberatie, cauciucul mi s-a copt anul trecut.. intre timp am facut mai bine de 1000 de km cu el, deci cred ca stiu ce vorbesc. Sunt sigur ca si tu stii ce vorbesti si ai avut macar o explozie de cauciuc. Cei 6000 de fapt sunt cam 7000 , nu ca ar fi o mare diferenta. Anul viitor il voi schimba, insa pana atunci il voi mai folosi; uzura cauciucului pe stratul de rulare e sub 50%, deci ma scuzi ca nu doresc sa-l arunc inca. Sunt de acord cu tine ca proprietatile cauciucului nu mai sunt la fel ca atunci cand era nou, dar cat timp merg departe de limitele motocicletei nu e nici o problema. Ai si dovada ca nu s-a intamplat nimic cu initiatorul topicului, recomandarea era pt traseul pe care avea sa-l faca, nr respectiv de km era infim; putea sa mearga linistit cu viteze mai mari. Asfalt uscat si bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Sunt oripilat de ce monstruozitati am putut citi pe acest topic... 600km DUPA ce iesea sarma!!! Nu se pune problema de explozie, insa la o guma veche, mai ales daca deja prezinta crapaturi, aderenta este cu siguranta mult afectata si, oricat de atent ai merge, nu poti anticipa o situatie neprevazuta, cand ai nevoie de o franare de urgenta... In plus, initiatorul topicului se referea la traseul Cluj-Zalau... adica muntii Mesesului, unul dintre cele mai virajate trasee pe care le-am intalnit prin tara. Mai omule, daca nu ai bani de gume... lasa-te de motocicleta. Sau macar asteapta pana te redresezi financiar. Intre timp, daca esti dependent de senzatii tari, joaca mai bine ruleta ruseasca... ai mai multe sanse de supravietuire! Nu am asteptari sa fiu inteles sau mai stiu eu ce, sunt de ajuns de lucid sa stiu cand imi pun viata in pericol sau nu, iar daca imi place sa imi asum riscuri, mi le asum pentru mine, ideea e ca, la cat se dramatizeaza pe aici legat de unele lucruri, am dat un exemplu de dramatizare in celalalt sens. Bineinteles ca nu trebuie sa fie general valabil, ideea e ca se poate, mai ales daca nu ai de ales si esti obligat de imprejurari dintr-un motiv sau altul. Cei care isi permit, e si normal sa spuna ca daca nu ai bani lasa motocicleta, dar sunt destule exemple de oameni care se descurca si altfel. Pasiunea predomina orice alt sentiment. Ma rog, fiecare cu parerea lui. Sunt constient ca nu se va ajunge niciodata la un acord atunci cand sunt mai multe capete la un loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salutarile mele, As dori sa va cer o parere in legatura cu o comparatie intre 2 anvelope. Am o Honda Hornet si as dori sa ii schimb cauciucurile. Cele 2 anvelope sunt: Dunlop Qualifier http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80816&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1 Michelin Pilot Road http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81506&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salutarile mele, As dori sa va cer o parere in legatura cu o comparatie intre 2 anvelope. Am o Honda Hornet si as dori sa ii schimb cauciucurile. Cele 2 anvelope sunt: Dunlop Qualifier http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80816&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1 Michelin Pilot Road http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81506&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1 Multumesc. depinde de stilul tau de mers. Pilot Road e o guma tare recomandata mersului turing. qualifier din ce stiu e o guma mai moale cu care poti sa tragi si tare de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 ce telenovela frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) daca ai zis ca ai citit acest topic ai fi vazut ca deja mi-am comandat cauciucul. astept doar sa vina si sa il montez Pana iti ajunge comanda poti incerca si aceasta solutie. Editat Iulie 16, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Pana iti ajunge comanda poti incerca si aceasta solutie. L-am montat. daca doresti iti pot da tie cauciucul uzat sa incerci metodat sugerata Editat Iulie 16, 2013 de Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 bani aruncati in zadar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 nico asta nu e qualifier e Q3 inaintea lui a fost Q2 produs pt SUA super cauciucuri mult imbunatatite fata de qualifier 2 produse pt Europa sper sa scoata si o varianta cu 60 pt cele de 180 ! Pune-ti tu Q2/3 pe mobra, vino la Tg Secuiesc, si dupaia fa-le "publicitate". Asta, presupunind ca ai si alte cauciucuri mai aderente cu care sa le compari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600? Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta? Editat Iulie 17, 2013 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600? Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta? la RAR nu stiu dar de cauciucuri vb cu JAGI..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Cine-mi poate recomanda si mie un model bun (raport calitate-pret) de anvelope pt un Suzuki GSR 600? Trebuie sa-mi vina motorul din Italia si am inteles ca anvelopa spate este cam uzata pe centru (condus de un om in varsta), rulata 5900km. As putea avea probleme la RAR/ITP din cauza asta? Fara nicio suparare, dar ala nu e cauciuc rulat 5900Km de un om in varsta. poate 5900km de cand e la el. cat despre cauciuc bun calitate/pret, depinde ce anume vrei. vrei sa tragi tare cu motorul, vrei sa faci Km multi.... pentru motorul tau, cred ca o guma buna ar fi Qualifier, Diablo Corsa, Pilot Power 2CT care is bune calitate pret pentru mers decent sau si mai sportiv daca nu ai nimic 1,5mm profil pe el (mijloc) te refuza la ITP/RAR. asta din ce tin eu minte. totusi vezi ca la 150-200lei gasesti o guma buna pentru spate la a ta. cred ca asta tine si de siguranta ta, inainte de RAR/ITP Editat Iulie 17, 2013 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.