ionuttsg Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 se potriveste. ia-o cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 nu se dejanteaza in nici uncaz.Nu e asa mare diferenta. In plus, deoarece diametrul total al rotii va fi mai mare, viteza afisata e posibil sa fie cea reala, nu plusata cu cativa km, cum e la majoritatea autovehiculelor. Verifici cu un gps si ne anunti si pe noi, eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Vezi ca inaltimea talonului e procent din latime. Daca pui un cauciuc cu latimea mai mare si cu aceeasi cifra la talon vei avea un cauciuc mai inalt adica o roata cu diametrul mai mare, deci ar putea sa frece in aripa nu numai pe lateral ci si sus. Pe langa asta se va modifica un pic ciclistica si daca ai vitezometrul cuplat la roata fata iti va indica eronat. (o viteza mai mica decat cea reala) Daca vrei neaparat un cauciuc mai lat si stii ca-ti incape in aripa comanda unu cu cifra de la talon mai mica ceva gen 90/90/19 si atunci vei avea aproximativ acelasi diametru la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) ...daca ai vitezometrul cuplat la roata fata iti va indica eronat. (o viteza mai mica decat cea reala)... Colegu te contrazic aici - daca ai roata mai mare vei avea o viteza usor mai mare - un diametru mai mare la aceeasi viteza de rotatie acopera distanta mai mare in acelasi interval de timp, pe cand roata originala care e mai mica la aceeasi viteza de rotatie acopera o distanta mai mica in acelasi interval de timp. Daca nici asta nu te convinge te invit sa te joci putin cu urmatorul calculator de dimensiuni; pacat ca e doar pt vehicule si nu stie dimensiuni specifice motocicletelor. Ca sa fiu ontopic am sa ii raspund colegului cu o experienta personala pe motocicleta din echipare dimensiunea standard pt roata fata este 120/60/17.... eu cand am cumparat-o am avut-o echipata cu 120/70/17... diferenta notabila era la manevrarea ghidonului pe loc (putin mai greoi cu roata mai inalta) si in curbe o inclinam mai dificil cu anvelopa de 120.60.17... trace tu concluzii daca merita sa pui roata mai lata si mai inalta.... Editat Octombrie 8, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Pai eu nu inteleg cum e mai inalta cand in loc de 80/100/19 pun 90/100/19... talonul e 100 la ambele, janta tot de 19" doar latimea se modifica de la 80mm la 90mm.Despre aripa. O schimb cu una de supermoto nu-i problema.Sa-mi intre pe janta. De viteza si inclinat in curbe nu-mi fac probleme... d'aia mi-am luat XG-ul asta si nu R6 ...Cred ca ieseam si mai ieftin, Si explicatia de ce vreau 90/100/19 nu 80/100/19. Am Bridgestone TW 202/201 si as vrea Dunlop K460. K460 de spate gasesc la dimensiunea din talon dar de fata nu gasesc. Gasesc doar lat de 90 (90/100/19). Dunlopul are un desen care cred ca m-ar ajuta mai mult in teren si in plus am inteles ca sta mai bine ca si aderenta. Pe langa sunt chiar mai scumpe decat Bridgestoneurile. Nu-i o fita sau un complex de "roata subtire" Editat Octombrie 8, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Pai eu nu inteleg cum e mai inalta cand in loc de 80/100/19 pun 90/100/19... talonul e 100 la ambele, janta tot de 19" doar latimea se modifica de la 80mm la 90mm. Despre aripa. O schimb cu una de supermoto nu-i problema. Sa-mi intre pe janta. al doilea rand de cifre reprezinta PROCENTUL din primul.. adica latime(mm)/procent din latime (talon)/diametru (inch) astea sunt oricum teoretice, fiecare producator are anumite dimensiuni si profile in functie de tipul cauciucului eu cred ca o sa se potriveasca.. dar pana nu incerci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Aaa, gata m-am prins. Adica 100% din 80mm respectiv 100% din 90mm. Adica va fi si mai lat si mai inalt cu 1cm cauciucul cu diferenta ca la latime se imparte in 0,5 si 0,5 pe laterale (spre aripa) iar pe inaltime 1cm fata de cum e actualul. Asta nu stiam. Credeam ca sunt 90mm/100mm/19" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=7 daca citesti ce scriu astia p'acilea o sa intelegi semnificatia cifrelor de pe cauciucuri si o sa intelegi si cum se face de's si mai inalte si mai late. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Multumesc de raspunsuri. O sa ma mai gandesc in cazul asta. Pana la urma ajung la concluzia pe care o trag si cand vine vorba de modificari la masina.... "daca atunci cand a fost proiectata s-au gandit niste zeci de ingineri sa o faca asa si nu altfel... stiu ei de ce" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Colegu te contrazic aici - daca ai roata mai mare vei avea o viteza usor mai mare - un diametru mai mare la aceeasi viteza de rotatie acopera distanta mai mare in acelasi interval de timp, pe cand roata originala care e mai mica la aceeasi viteza de rotatie acopera o distanta mai mica in acelasi interval de timp. Daca nici asta nu te convinge te invit sa te joci putin cu urmatorul calculator de dimensiuni; pacat ca e doar pt vehicule si nu stie dimensiuni specifice motocicletelor. Ca sa fiu ontopic am sa ii raspund colegului cu o experienta personala pe motocicleta din echipare dimensiunea standard pt roata fata este 120/60/17.... eu cand am cumparat-o am avut-o echipata cu 120/70/17... diferenta notabila era la manevrarea ghidonului pe loc (putin mai greoi cu roata mai inalta) si in curbe o inclinam mai dificil cu anvelopa de 120.60.17... trace tu concluzii daca merita sa pui roata mai lata si mai inalta.... roata aia mai inalta are avantajul unei pete de contact mai buna in curbe. in plus, cand schimbi guma se regleaza si suspensia prin ridicarea sau coborarea telescoapelor in juguri, dupa caz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Deci.. sa iau "mai mare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 si cobori fata cu 10 mm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Hai ca m-am decis.... nu mai iau nimic. Astept primavara sa pun anvelope noi ca oricum nu mai merg acum. Cred ca e mai bine decat sa stea toata iarna in loc pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Salut.Uite ca ma bate gandul sa cumpar o pereche de anvelope noi pentru Vulcanul meu ce va fi reparat in iarna.Insa am mai multe intrebari cu care ma confrunt,pentru ca pot scapa usor cu niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap sau...... Sau ,daca tot iau anvelope noi,sa le iau alea care mi le doresc si anume vreau anvelope Whitewall.Acum partea proasta. 1)Anvelope whitewall nu am gasit decat tubeless pe marimile care imi trebuie.(metzeler 880 marathon)Eu am janta cu spite.M-am documentat,am citit in mai multe locuri ca se poate pune camera pe anvelope tubeless,dar vreau o parere de la cei care au mai facut asta,ati simtit vreo diferenta?ati avut evenimente neplacute? 2)Ca sa fie si mai frumos,am dat din intamplare peste niste topicuri care spuneau sa nu pun camera pe anvelope tubeless tip RADIAL ca acestea tocesc foarte repede camera.Dupa alte documetari,am aflat ca exista camere care au semnul R pe ele,si sunt pentru acest timp de anvelope.Cineva,idei,sfaturi,cunostinte? 3)Nici marimea nu e chiar exacta,e in sistem alpha (pentru harleyuri).Am citit si rascitit... de exemplu cauciucl fata metzeler e marimea MH90-21 si cica acest lucru e echivalent 80/90-21 ....singura diferenta ar fi ca cele in sistem alpha sunt mai tranice si mai bune.Poate vreun posesor de harley cu experienta sa confirme acest lucru? Daca nu o sa fiu convins macar 90% de sfaturile de aici..cred ca ma las pagubas si imi cumpar cauciucuri fara dunga alba,tube-type si pe marimea clasica 80/90.. dar totusi poate reusesc sa imi fac moftul cu anvelope albe . Editat Octombrie 17, 2013 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 De ce nu iti cauti white walls separate? Ca sa nu te complici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Toate anvelopele whitewall gasite sunt tubeless pe marimea asta.Pe alte marimi am gasit o gramada tube-type. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 pai ia-ti "niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap", cu camere, si white walls pt ele separat... asta vreau sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Va salut, Stie cineva,ceva despre cauciucurile Pirelli Phantom?.Sunt bune pentru sport-turing? Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 eu am vtxS, adica spitze, am fix acele gume pe a mea me880 mrthn, nu in white walls ci all black, si normal ca le am cu camera. NU e nici o diferenta, din contra chiar. La motorul meu le pastrez aproape "religios" la 40psi. inca ceva: foloseste dyna beads pt echilibrare dinamica, renunta la plumbi !!! ia si aplicatorul, daca nu vrei sa te distrezi jumatate de zi in loc de 3 minute la noi nu mi le-a adus decat razvan de la metricmotion, insa pt echilibrare este ca o diferenta intre mersul pe jos si rolls Royce! numai bine, M Salut.Uite ca ma bate gandul sa cumpar o pereche de anvelope noi pentru Vulcanul meu ce va fi reparat in iarna.Insa am mai multe intrebari cu care ma confrunt,pentru ca pot scapa usor cu niste anvelope dunlop exact pe marime si fara bataie de cap sau...... Sau ,daca tot iau anvelope noi,sa le iau alea care mi le doresc si anume vreau anvelope Whitewall.Acum partea proasta. 1)Anvelope whitewall nu am gasit decat tubeless pe marimile care imi trebuie.(metzeler 880 marathon)Eu am janta cu spite.M-am documentat,am citit in mai multe locuri ca se poate pune camera pe anvelope tubeless,dar vreau o parere de la cei care au mai facut asta,ati simtit vreo diferenta?ati avut evenimente neplacute? 2)Ca sa fie si mai frumos,am dat din intamplare peste niste topicuri care spuneau sa nu pun camera pe anvelope tubeless tip RADIAL ca acestea tocesc foarte repede camera.Dupa alte documetari,am aflat ca exista camere care au semnul R pe ele,si sunt pentru acest timp de anvelope.Cineva,idei,sfaturi,cunostinte? 3)Nici marimea nu e chiar exacta,e in sistem alpha (pentru harleyuri).Am citit si rascitit... de exemplu cauciucl fata metzeler e marimea MH90-21 si cica acest lucru e echivalent 80/90-21 ....singura diferenta ar fi ca cele in sistem alpha sunt mai tranice si mai bune.Poate vreun posesor de harley cu experienta sa confirme acest lucru? Daca nu o sa fiu convins macar 90% de sfaturile de aici..cred ca ma las pagubas si imi cumpar cauciucuri fara dunga alba,tube-type si pe marimea clasica 80/90.. dar totusi poate reusesc sa imi fac moftul cu anvelope albe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 dyna beads sunt niste mizerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 folosesti? si eu. in motor, in toate automobilele, inclusiv in cele industriale. de multi ani, fara nici un fel de probleme. ai ceva argumente ori ai avut anumite pb cu ele? dyna beads sunt niste mizerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 fizica elementara este argumentul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 salut. atunci asa sa fie. ramane cum vrea fiecare pe banii lui, sanatosi sa fim. fizica elementara este argumentul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 normal ca fiecare pe banii lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 echilibrarea rotilor de motocicleta nu-i rocket science la cat costa dynabeads alea echilibrezi cu plumb sute de roti , bine sa nu pui mizerii de cauciucuri gen Full Bore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.