hardKnot Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asta e o veste proasta pt. mine.. intr'adevar nu m'am documentat f. bine pe ce piete se vinde.. doar am citit despre el + placut profilul. Sportsmart 2 ar fi cam tot pe'acolo, doar ca nu imi place f mult profilul ala.. exact 10.000 e targetul meu. In medie fac cam 5000km si schimb gumele la 2 sezoane indiferent de uzura. Daca gasesc niste gume care sa se toceasca fix intr'atat, sunt perfecte pt mine. Vreau aderenta maxima pe care o pot obtine cu gradul asta de uzura. Sincer nu m'am atins inca de gama GP de frica uzurii si a pretului.. totusi sa dai un tun de 900-1000 de lei pe o guma spate e destul de dureros. Eu aveam in gand sa trec de la comboul fata hipersport/spate touring la fata track/spate hipersport.. e mai ieftin mai ales spatele, si mai durabil dpdv. al aderentei. Oricum mai e ceva timp de gandire pana in aprilie-mai cand planuiesc sa'i dau burnout la Road2. O sa iau in calcul si ideea cu "GP racer endurance", merci pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Stradalii in general fug de GP racer pentru ca traiesc cu senzatia ca se tocesc rapid. Unele gume performante chiar asa si sunt - se duc repede, nu tin 25.000 de km GP racer e o anvelopa de strada. Ca poti sa mergi cu ea si pe circuit e o alta poveste. Dunlop a dat lovitura cu anvelopa asta, care din clasa ei este cea mai rezistenta, e dublu component si in cazul endurance (nu e la fel de aderenta precum mediumul) e si foarte durabila. Inca un aspect pe care multi nu-l stiu sau nu-l spun: ca aderenta, Dunlop se pastreaza foarte bine in timp si chiar daca e uzat, guma tot tine. La primul meu track day am mers o zi cu un spate GP racer generatia 1, D209 dupa ce il folosisem 2 ani pe strada si era vechi de 3 ani. E adevarat ca pretul e ceva mai mare dar parerea mea - merita 50 de euro in plus la set. Editat Ianuarie 15, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Casco nu-i obligatoriu pt oricine, e facultativ. Oricum, pina nu mergi tu personal pe el,... . Crezi ce vrei. Ma adresam acelora care isi permit efectiv un ban in plus. Daca omul poate cheltui 2000euro/an in anvelope, de ce nu ar face-o? Pentru ca te superi tu? JAGI: nu stiu cati isi permit sa dea 400 eur pe un set de gume,iar dintre aia care-si permit,nu stiu care sunt convinsi sa o faca...(sunt foarte multi oameni cu bani care-s foarte scartzari) dar plecand de la premiza ca banii nu conteaza, vrei sa spui ca R10 e mai bun pe strada decat oricare alta guma? (ai in vedere ca pe strada te mai prinde si ploaia, si o umezeala si o vreme rece, si un ca.cat de caine si asa mai deparet) ? @Adrian - de ce? pt ca e un cauciuc hard compound, touring. se incalzeste greu si face fff multi km, dar ofera si aderenta de touring. Din experienta mea nu foarte vasta cu gumele, astea touring se si "coc" foarte repede. De ex. pilot road 2u meu spate avea aderenta bunicica desi nu excelenta in primii 2000-2500 km, ca dup'aia sa se transforme intr'o chestie care arata ca un cauciuc aproape nou, dar in cele mai multe cazuri sa se comporte ca un cauciuc megavechi si prost depozitat. Sportmax SportSmart si Sportmax Qualifier 1-2-3 sunt vreo 4 gume diferite :blbl: Pai parca se spunea ca astea Sport Touring se incalzesc mai rapid (de unde si logica sa nu le folosesti daca bagi forja mare pe temperaturi ridicate). Acolo rezista mai bine gume gen R10/ SuperCorsa, D211/D212, care-s facute sa ruleze optim la temperaturi mai inalte, si mentinute acolo... Si sunt de acord cu faptul ca gumele touring SH is pocnitori, adica daca ar fi sa aleg intre o guma SH touring si una SH sport/race, as alege-o pe a doua. Am vazut multe gume touring, SH, care-s ciocan... Am un prieten care a avut PR2 pe spate ,exact cum spui tu,arata ok,nu arata uzat, dar aluneca in veselie... Eu mi-am luat Angel ST pt ca se muleaza pe ce vreau eu sa fac. Si stiu ca chiar daca ma dau la ea, nu o sa ma dau pana in punctul in care sa depasesc limitele acestor gume (sunt sincer cu mine), si doi la mana, le-am luat sa le uzez in tot anul 2014, nu ca sa ma tina mai mult de-atat (ca stiu cat merg). Si legat de familia Sportmax, cred ca mai diferit e Qualifier2 de SportSmart/Q2/Q3 decat e Sportsmart fata de Q2/Q3... Si oricum, combinatia aia de guma aderenta/moale fata + ciocan spate (gen PR2) nu lucreaza in favoarea ta deloc,mai ales pe o mobra gen SV...fix guma care asigura tractiunea, are cel mai mic coeficient de frecare...(nu ca fata n-ar fi la fel de importanta). Eu zic ca un set de RoadSmart 2 te-ar coafa beton.... (parerea mea) Editat Ianuarie 15, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 @cesar.. uite cum imi strici tu planurile dar daca stau sa ma gandesc 800 de lei nu e prea departe de 650-680.. si daca intr'adevar imbatraneste mai greu compoundul merita inzecit diferenta de 100-150 de lei. ...acum stau si ma gandesc daca nu cumva o sa'mi dea feedback prea bun GP-ul de pe spate si sa fortez PP3ul de pe fatza peste limita, desi sper sa nu ajung chiar pana acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 @cesar.. uite cum imi strici tu planurile dar daca stau sa ma gandesc 800 de lei nu e prea departe de 650-680.. si daca intr'adevar imbatraneste mai greu compoundul merita inzecit diferenta de 100-150 de lei. ...acum stau si ma gandesc daca nu cumva o sa'mi dea feedback prea bun GP-ul de pe spate si sa fortez PP3ul de pe fatza peste limita, desi sper sa nu ajung chiar pana acolo Poti pune un GP Racer medium sau chiar soft pe fata, si un GP Racer Endurance pe spate, nu? asta ar fi un combo bun.. Ideea e (daca-mi permiti) sa nu ai discrepanta prea mare intre ele...adica o guma race pe fata si un ciocan pe spate...e diferenta de aderenta intre ele. Iar diferenta aia devina cel mai vizibila la rece, sau cand pleci de pe loc, in primii km, se vor comporta diferit pt ca se incalzesc diferit... Eu personal din ce-am vazut ca au patit altii cu Michelin,dar si din experienta proprie, nu prea mi-as mai lua gume Michelin (nu vreau sa generalizez intr-o maniera penibila,dar pur si simplu nu m-au impresionat cu nimic)... decat poate Pure Power, alea erau decente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 ...nu inteleg de ce trebuie sa ai o replica la absolut orice. Te simti ca si cum tot ce s'ar posta pe forumul asta ar fi o intrebare pt tine? ....mai ales pe topice la care nu te pricepi e o intrebare ipotetica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 @adrian/irinel.stiulete/andreevici: ai dreptate. O sa'mi fac swap de furca RSV si o sa merg cu gume touring. ....SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 intrebarea mea e alta: ce furca ai pe sv-ul ala de te gandesti la cine-stie-ce gume reising? gp racer sunt dementiale intr-adevar dar daca suspensiile nu te ajuta poti tu sa ai cele mai bune gume, chiar si in linie dreapta, pe franare ca tot sunt limitate de suspensie. si suspensia stock de pe sv e chiar sinistra... Anvelopa face parte din suspensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiugm Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Cumva Dunlop GP Racer nu exista pe dimensiunea 190/50? In alta ordine de idei motocicleta mea a venit cu niste cauciucuri uzate, va trebui sa iau ceva pentru noul sezon. Ma gandeam la Michelin Pilot Power 3, in acelasi buget ar fi si alte alternative de luat in calcul? Ar fi ideal sa am un "CASCO" bun pentru la anul, eu fiind incepator . Buget aproximativ 1.200 lei / set Moto Honda 954 Parcurs preconizat preponderent asfalt uscat, curbe, Amckart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Spatele nu se fabrica pe dimensiunea 190/50, doar 190/55. Pune 190/55 - e un profil mult mai potrivit pentru o motocicleta sport. Pt pista, 954 se intelege cel mai bine cu niste dimensiuni mai deosebite: 125/80-17 195/65-17 Dunlop KR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiugm Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Spatele nu se fabrica pe dimensiunea 190/50, doar 190/55. Pune 190/55 - e un profil mult mai potrivit pentru o motocicleta sport. Pt pista, 954 se intelege cel mai bine cu niste dimensiuni mai deosebite: 125/80-17 195/65-17 Dunlop KR Arata senzational Dunlop KR (adica perfect pentru circuit, fiind slick ) dar din pacate si pretul e la fel de senzational, nu m-as arunca din prima chiar la asemenea OZN-uri. Practic doar cauciucul fata imi epuizeaza bugetul...de cel spate nici nu poate fi vorba . In bugetul disponibil ce alternative ar mai fi la Pilot Power 3? Si da, o sa optez pentru un 190/55 pe spate, sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eu nu as blama atat de tare SV-ul. Chiar daca are suspensii modeste are un sasiu destul de evoluat pentru clasa de motociclete din care face parte. Te poti da tare cu SV-ul daca ai niste anvelope aderente, chiar cu amortizoarele stoc. Arata senzational Dunlop KR (adica perfect pentru circuit, fiind slick ) dar din pacate si pretul e la fel de senzational, nu m-as arunca din prima chiar la asemenea OZN-uri. Practic doar cauciucul fata imi epuizeaza bugetul...de cel spate nici nu poate fi vorba . In bugetul disponibil ce alternative ar mai fi la Pilot Power 3? Si da, o sa optez pentru un 190/55 pe spate, sigur. pt track days chiar si pe kartodrom, niste slick-uri sau gume DOT cu compozitie de curse, SH sunt foarte potrivite. D211, D212, Supercorsa, racetek, KR - se gasesc de toate Pt strada iti iei ceva mai accesibil la pret si mai durabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiugm Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asta cu schimbatul cauciucurilor ar fi solutia ideala, dar din pacate nu m-as descurca logistic - schimbat cauciucuri, depozitat si asa mai departe. Adica, daca ma trezesc vineri noaptea ca sambata dimineata as vrea sa plec undeva cu motorul, si am cauciucurile improprii pe el, iesirea aia este compromisa. Stiu asta inclusiv de la bicicleta, ma trezeam ca am o ora libera si ca am chef de mers un pic prin jurul orasului pe sosea, si ajungeam sa ies cu cauciucurile de off-road pentru ca daca as fi stat sa montez slickurile se ducea ocazia . Probabil ca ar functiona pentru cineva care isi planifica totul din timp, dar nu pentru cineva asa aiurit ca mine care nu stie ce o sa faca maine . De-aia as fi vrut totusi niste cauciucuri mai rasarite de sosea, care sa fie o solutie de compromis si pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Am si eu o intrebare ... Erau niste kituri piese de plastic ... care se puneau pe janta .. sa nu se zgaraie ... Stie cineva pe unde se mai gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Asta cu schimbatul cauciucurilor ar fi solutia ideala, dar din pacate nu m-as descurca logistic - schimbat cauciucuri, depozitat si asa mai departe. Adica, daca ma trezesc vineri noaptea ca sambata dimineata as vrea sa plec undeva cu motorul, si am cauciucurile improprii pe el, iesirea aia este compromisa. Stiu asta inclusiv de la bicicleta, ma trezeam ca am o ora libera si ca am chef de mers un pic prin jurul orasului pe sosea, si ajungeam sa ies cu cauciucurile de off-road pentru ca daca as fi stat sa montez slickurile se ducea ocazia . Probabil ca ar functiona pentru cineva care isi planifica totul din timp, dar nu pentru cineva asa aiurit ca mine care nu stie ce o sa faca maine . De-aia as fi vrut totusi niste cauciucuri mai rasarite de sosea, care sa fie o solutie de compromis si pe circuit. Ia Michelin-urile alea care ti le-ai propus si vant din pupa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Ia Michelin-urile alea care ti le-ai propus si vant din pupa! Totusi, Bridgestone a probat cineva? Ce stiti despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Totusi, Bridgestone a probat cineva? Ce stiti despre ele? Eu n-am mers niciodata cu Bridgestone, sa zica cine a avut. Editat Ianuarie 16, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Eu personal din ce-am vazut ca au patit altii cu Michelin,dar si din experienta proprie, nu prea mi-as mai lua gume Michelin (nu vreau sa generalizez intr-o maniera penibila,dar pur si simplu nu m-au impresionat cu nimic)... decat poate Pure Power, alea erau decente. Hadriene, iar ne iei ma cu povesti? Adica vii si te bati cu caramida in piept ca pt tine Pire Angel sunt "the shit", te dai de gol ca mai sunt si SH.. Apoi vii si dai SFATURI? pareri despre Michelin/timpi de incalzire cand tu nu stii ce'i aia touring vs. clasa moale? Cat despre suspensii, esti prea "slab dotat" ca sa faci diferenta, mai mult decat un spammer n'o sa fi niciodata pe forumul asta. Am incheiat cu raspunsurile pt trollere "made in china" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Hadriene, iar ne iei ma cu povesti? Adica vii si te bati cu caramida in piept ca pt tine Pire Angel sunt "the shit", te dai de gol ca mai sunt si SH.. Apoi vii si dai SFATURI? pareri despre Michelin/timpi de incalzire cand tu nu stii ce'i aia touring vs. clasa moale? Cat despre suspensii, esti prea "slab dotat" ca sa faci diferenta, mai mult decat un spammer n'o sa fi niciodata pe forumul asta. Am incheiat cu raspunsurile pt trollere "made in china" gumele sunt noi (Pirelli), iar cu Michelin nu sunt singurul care nu a fost multumit de ele. tu chiar crezi ca R10 o sa te faca pilot pe SV ul ala de 650, atata timp cat ai o suspensie de cazan pe ea, in fine incheie , incheie, nu te opreste nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 bidon taiat in lipsa de altceva. pentru leviere, nu? Da ... Erau 4 sferturi de cerc .. care se puneau pe janta ... cu niste funie ... Nu stiu cum si unde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Da ... nu gasesc .. am cautat ... poate am ratat .. dar ... Cum se numesc macar ... Mie mi-e mila de jante de fabrica .. dar sa au marchesini .. cum ai tu pe Rsv4 .. Trebuie si tie prostii de astea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) haide bre, mai scuteste-ma.... cand va vad cu textele astea cand STITI ca nu impingeti guma aia la limita...ma bufneste rasul... Am fost acum cativa ani cu un preten la curbe. El avea pilot road NOU eu 2ct ...nu putea sa se tina dupa mine. Dupa ce a pus gume mai moi eram pe acolo. Ce intelegi de aici? Cu gume touring am mers doar pe gpx 750r si pe gsx750 f acum multi ani. La cbr1100xx am avut doar power pure si pp2ct, numai set si numai NOI. Gume care au tinut la fel, 7-8mii km si mai mergeau, dar sunt maniac la gume. Nu-mi doresc sa ajung la limita aderentei, orice fel de guma as avea, devine periculos. Sigur cu o guma mai moale ca pp2ct am sa merg mai bine si sigur cu gume touring am sa merg mai prost. Editat Ianuarie 16, 2014 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Fir-ar mama lor de struguri, acri mai sint! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Adica, daca ma trezesc vineri noaptea ca sambata dimineata as vrea sa plec undeva cu motorul, si am cauciucurile improprii pe el, iesirea aia este compromisa. CATEGORIC!! Imi imaginez ca la fiecare plecare modifici amortizoarele, discurile frana..samd, petnru ca iesirea sa fie una de bun augur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Am fost acum cativa ani cu un preten la curbe. El avea pilot road NOU eu 2ct ...nu putea sa se tina dupa mine. Dupa ce a pus gume mai moi eram pe acolo. Ce intelegi de aici? se pot intelege mult prea multe......nu doar diferenta dintre gume.. depinde ce motor avea el, ce motor aveai tu,cum tragea el de motor,cum trageai tu, despre ce viraje vorbim (din alea care le iei cu 180 care nu prea-s viraje......sau din alea stranse) sunt N factori........ acu ce sa zic, vara asta, printr-un sat era un maxi scuter care se tinea scai de mine, asta ce inseamna? poate pentru unii ca am un gunoi de motor si ca nu stiu sa merg pe 2 roti , sau ca ala cu maxi scuter era dement incercand sa se tina dupa mine,care mergeam relaxat... totul depinde de cum privesti situatia.. eu pur si simplu am fost multumit de Angel ST, de aia mi-am luat un set acu.... iar pe strada eu personal nu vreau sa ajung sa imping limita unui cauciuc sa vad unde pierde aderenta Angel si unde pierde SuperCorsa sau altele... Am patit suficiente pe strada cat sa-mi dau seama ca nu merita golaneala pe strada (nu din aia inconstienta).. Depinzi de prea multe variabile pe strada, adica siguranta ta depinde de prea multe (nu doar de un set de gume noi si o suspensie bine setata). De la ca.cati pe strada, la fire de nisip,pietricele, animale care sar in fata, oameni beti care apar de te miri unde,cai speriati,carute,pete umede in padure (la umbra) etc etc etc etc etc... Editat Ianuarie 16, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.