Sari la conținut

Postări Recomandate

Balamuc, lumea a evoluat, curcubeul nu mai are doar 7 culori si nu toti trandafirii au miros :D

Bridgestone a gasit compozitia ideala care sa mearga si la cald si la rece, cu S20.

 

Un cauciuc de strada, dat pe circuit ar trebui sa se topeasca destul de mult (sa fie de fapt bun de aruncat) in 2 zile de circuit, dar uita-te la uzura gumei asteia:

s20rea2day.jpg

 

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Balamuc, lumea a evoluat, curcubeul nu mai are doar 7 culori si nu toti trandafirii au miros :D

Bridgestone a gasit compozitia ideala care sa mearga si la cald si la rece, cu S20.

 

Un cauciuc de strada, dat pe circuit ar trebui sa se topeasca destul de mult (sa fie de fapt bun de aruncat) in 2 zile de circuit, dar uita-te la uzura gumei asteia:

X4

 

 

de 2 ani va tot zic ca sunt super misto S20....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bec: te-ai dat pe S20, cum sunt? (o mica descriere, daca poti)

bai nu ti-e un pic rusine? am scris o galagie de posturi despre ele dar tu nu esti in stare decat sa faci caterinca si sa contrazici ca prostu.

mergi cu ebonitele alea de angelkkt si vezi-ti de drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

bai nu ti-e un pic rusine? am scris o galagie de posturi despre ele dar tu nu esti in stare decat sa faci caterinca si sa contrazici ca prostu.

mergi cu ebonitele alea de angelkkt si vezi-ti de drum

 

eu n-am vazut posturi despre ele. de obicei posturile tale se rezumau la a ma lua pe mine la pwla :) asa ca , nu stiu cum sa-ti zic, de obicei cand deschizi tu gura cam miroase a.....

 

ai dreptate, o sa merg cu ''ebonitele'' de angel, pana la urma stau si eu mirat cum de m-am gandit fix pe tine sa te intreb de niste cauciucuri :))) vina imi apartine mie . prost am fost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand Pilot Road 4 pe spate si Pilot Power 3 pe fata. enjoy

Poate colegii o sa ma certe dar cred ca e suficient de moale ce ti-am propus pentru fata astfel incat sa fie aderent pe franari bruste si nu devina periculos pe ud sau rece (oricum pe foarte rece PP3 nu sunt ok)

In mod normal ambele pneuri trebuie sa fie din aceiasi clasa de aderenta. Daca iti schimbi stilul de mers, schimba si optiunea pentru spate.

 

 

@Sasha - Eu am folosit comboul precizat de zimbrutza, doar ca sunt pe PRoad 2 pe spate. Pentru longevitate e the shit, pentru franari e un raport ok. Ploaie? nicio treaba, viteza/noapte - putina grija si esti "betmen". Pe masura ce am mai inaintat in skill si Roadul de pe spate s'a mai intarit(desi carne incaa are), am inceput sa nu mai fiu multumit de partea spate a comboului. Fata sa zicem ca inca o accept cu toate ca mi'ar placea sa franez mai draconic putin.

 

Sincer ai putea sa faci alegerea asta, sau ai putea sa mergi full pe Pilot Power sau ceva echivalent(Diablo Rosso Corsa, Dunlop sportsmart 1/2). Eu daca as intoarce timpul inapoi, as merge pe varianta asta desi nici prima nu mi'a gresit rau. Totusi sezonu' trecut am pierdut spatele de cateva ori bune, iar pe ploaie burnouturi involuntare la greu pe V-ul meu.

 

:cheers:

 

 

ahhahahaha tre sa recunosc, ai scris misto :)

 

Totusi nu cred ca poti sa te abtii si sa mergi doar cu 90 in afara. Esti tare (si nu sunt ironic). Oricum,poti merge in siguranta chiar si cu un 120/130 (asta depinzand de vizibilitate si reactiile tale de sofer/pilot).

 

La gume, ce sa zic, daca e totusi discrepanta mare de aderenta intre fata si spate o sa se simta (in mod negativ) , poate chiar mai tare decat daca ai avea ambele gume sport touring.

 

Daca spui ca nu ai experienta, eu te-as sfatui altfel, daca-mi permiti: mai degraba pune accent pe aderenta decat pe longevitate, pt ca oricum daca mergi ca pensionarul, guma o sa te tina mai mult decat i-ar tine pe altii, iar o guma aderenta va compensa in situatii limita pt lipsa de experienta...

 

Iar prin aderenta, nu-ti sugerez Supercorsa sau D211/D212, ci un Pilotpower 3, SportSmart, Qualifier 2, etc...

 

Ai noroc la K5 ala si de faptul ca e usoara (165 kg are la gol cred) si asta conteaza mult atunci cand nu prea ai experienta,mai ales la manevre executate pe loc sau la viteza mica.

Succes si cati mai multi km (Fara nici un incident).

 

Salut, aici cofetarul de la pagina 69 !

 

Multumesc pentru raspunsuri, colegi. Le-am rasfoit chiar atunci si mi-au fost utile in luarea unei decizii => Pana la urma am sa "merg" pe Pirelli Angel GT pe spate si Rosso 2 avangarda.

Downside-ul este ca astept cam o luna dupa GT, iar Rosso ...vine putin mai repede.

Am sa dau un feedback pe aici daca se simte ceva la ciclistica, avand in vedere ca nu sunt la fel anvelopele. Sunt curios. Eventual revin pe set "moale" sezonul urmator, daca se isca probleme.

 

Da, Adrian, este usor k5, 161kg uscat scrie in talon, m-a iertat de cateva ori sezonul trecut. Ne intelegem bine momentan.

Inca ma acomodez cu faptul ca motocicleta este inca o persoana la masa, o persoana care nu mananca orice, draga de ea.

 

Zimbrutza, hardKnot - Momentan, nu merg pe Michelin, tot Pirelli mi-a "facut cu ochiul". Argumentele ar fi mai mult subiective, probabil din cauza ca m-au ajutat cele care erau montate pe moto de cand am achizitionat-o (rosso2) si am ramas usor fidel "şosetelor" Pirelli.

 

Cine e din TM sau vine pe aici, va invit la mine la o cafea, stau chiar la intrare in oras. (Numai bine, abuzez de bunavointa musafirului cu intrebari exhaustive legate de moto :)

Si daca e ceva de reparat, este garaj, sunteti bineveniti. Scule nu prea am, doar niste ciocane la promotie de la Supermarket si o trusa de scule mostenire, fiind a 3-a generatie din clanul meu, care o foloseste. Se rezolva.

 

Pana una, alta, blonde de preferat, va doresc sa nu aveti ochi inlacramati de la vreo problema cu moto, ci doar vreme buna si conduita preventiva !

 

Cu stima, ma semnez,

Sasa

Editat de Sashax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

hahah sa vezi ce-o sa-ti sara in cap astia ca ti-ai incaltat motoreta sport cu Angel uri sau Rosso :))) ei si-ar fi incaltat-o doar cu slick-uri =)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare scurta,

 

Mi-am luat un set de pirelli angel GT pentru o honda VFR 750.

Producatorul (Honda) recomanda urmatoarele; 2.5 atm -fata si 2.9 atm -spate.

 

Producatorul de gume (pirelli) recomanda ceva mai mult.

 

Acum ce sa respect? ce zice Honda sau Pirelli?

 

Mentionez ca nu ma dau pe circuit, nici nu vreau, strict road use, rar 200km/h +

 

Ms.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o Aprilia RS125 (23kw) si va trebui sa ii schimb gumele. Am gasit Bridgestone Battlax BT-090 si Pirelli Dragon Supercorsa, ambele sunt seturi, ambele au acelasi pret. Ce recomandati pentru strada? Nu conteaza care sunt mai rezistente, ci care se prind mai bine de asfalt chiar si la temperaturi normale. Din caute stiu Pirelli Dragon SC trebuiesc incinse ceva mai bine pentru ca sunt de circuit. O zi buna!

Editat de kadar20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare scurta,

 

Mi-am luat un set de pirelli angel GT pentru o honda VFR 750.

Producatorul (Honda) recomanda urmatoarele; 2.5 atm -fata si 2.9 atm -spate.

 

Producatorul de gume (pirelli) recomanda ceva mai mult.

 

Acum ce sa respect? ce zice Honda sau Pirelli?

 

Mentionez ca nu ma dau pe circuit, nici nu vreau, strict road use, rar 200km/h +

 

Ms.

Incearca ambele valori vezi care se preteaza mai bine, de obicei cea data de producatorul cauciucurilor e baza.

 

Ai apucat sa mergi cu ele, un feedback? sunt curios cum se comporta pe VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca ambele valori vezi care se preteaza mai bine, de obicei cea data de producatorul cauciucurilor e baza.

 

Ai apucat sa mergi cu ele, un feedback? sunt curios cum se comporta pe VFR.

 

Maine sau luni le pun pe motor si revin cu feedback.

 

Am mai avut un set de pirelli angel ST, pe un yamaha thundercat, pot sa spun ca au aderenta maxima, chiar si pe vreme rece sau ploaie, nu am pierdut niciodata controlul pe curbe, cu toate ca nu o menajam.

 

+ ca tin 12000 km sau mai mult, depinde de mersul fiecaruia, eu facusem cam 10.000 km cu ele si aratau foarte bine.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Stai linsitit,unii doar atata stiu, asta e maximul de ce sunt in stare...

 

De BT 090 nu prea stiu nimic,dar cu Dragon Supercora n-ar trebui sa ai probleme,sunt foarte aderente. Doar grija cand e rece (si cand sunt reci, la inceput) si pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KADAR, google it !!! ... sunt atatea review`uri despre gume pe youtube .... review`uri avizate ... si cauta xx vs xx pe google ... posibil sa gsesti oameni cu aceiasi intrebare ...

 

Ontopic ... Battlax stiu ca is mia durabile ... dar is ok si pentru asfalt si pista .... Corsa e mai moale, deci mai aderenta .... de aici si nr de km mai mic pe care ii faci cu ele ...

 

Daca te dai cu genunchiul jos si mananci gumele doar pe laterale .... merge o Corsa, daca mergi normal dar te mia dai si pe curbe cu aroganta din cand in cand mergi pe Battlax ... e mai rezistent insa ai si aderenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare scurta,

 

Mi-am luat un set de pirelli angel GT pentru o honda VFR 750.

Producatorul (Honda) recomanda urmatoarele; 2.5 atm -fata si 2.9 atm -spate.

 

Producatorul de gume (pirelli) recomanda ceva mai mult.

 

Acum ce sa respect? ce zice Honda sau Pirelli?

 

Mentionez ca nu ma dau pe circuit, nici nu vreau, strict road use, rar 200km/h +

 

Ms.

 

Desi intrebarea este scurta, raspunsul nu poate fi la fel. Presiunea ideala depinde de mai multe variabile sau conditii specifice de moment.

 

O guma lucreaza in parametri optimi pe o anumita plaja de temperaturi. Temperatura pe care o atinge o guma depinde la randul ei de mai multi factori, cum ar fi temperatura ambianta, calitatea asfaltului, greutatea si dispunerea sa pe axe, stilul de condus... etc., dar intotdeauna va fi influentata de presiune. Datorita maririi petei de contact, presiunea mai mica va incalzi mai rapid si mai mult o guma, limitele insa depinzand de tipul si compozitia gumei si, nu in ultimul rand, carcasa sa.

 

Din diferite motive, cu cateva exceptii, in general producatorii de gume se feresc sa recomande presiuni specifice, indicand doar respectarea valorilor recomandate de producatorii agregatelor pe care acestea sunt montate. Aceste valori sunt un bun punct de plecare, o solutie de compromis pentru conditiile generale de strada. Tinand insa cont de principiile amintite mai sus, se pot face abateri de la acestea, functie de situatia de moment.

 

Concret, cu SportSmart eu m-am jucat cu presiunea in felul urmator: pe autostrada si pana la poalele muntilor, singur am folosit 2.5/2.5 iar cu bagaje si pasager 2.5/2.7. Dupa Ploiesti in sus si pe toata zona montana singur 2.1/1.9 (1.7) si 2.1/2.1 cu bagaje si pasager. Probabil ca unii vor fi gasit alte valori ca optime, pentru motorul si stilul meu de condus acestea mi s-au parut cele mai potrivite. Alte gume vor necesita alte presiuni, desigur.

 

O ultima precizare, pentru modificarea presiunilor eu am carat tot timpul cu mine un manometru industrial, etalonat si calibrat recent, cu care am comparat valorile indicate de cele de prin PECO-uri. Nu mica mi-a fost mirarea sa constat abateri de pana la 0.5 atm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi intrebarea este scurta, raspunsul nu poate fi la fel. Presiunea ideala depinde de mai multe variabile sau conditii specifice de moment.

 

O guma lucreaza in parametri optimi pe o anumita plaja de temperaturi. Temperatura pe care o atinge o guma depinde la randul ei de mai multi factori, cum ar fi temperatura ambianta, calitatea asfaltului, greutatea si dispunerea sa pe axe, stilul de condus... etc., dar intotdeauna va fi influentata de presiune. Datorita maririi petei de contact, presiunea mai mica va incalzi mai rapid si mai mult o guma, limitele insa depinzand de tipul si compozitia gumei si, nu in ultimul rand, carcasa sa.

 

Din diferite motive, cu cateva exceptii, in general producatorii de gume se feresc sa recomande presiuni specifice, indicand doar respectarea valorilor recomandate de producatorii agregatelor pe care acestea sunt montate. Aceste valori sunt un bun punct de plecare, o solutie de compromis pentru conditiile generale de strada. Tinand insa cont de principiile amintite mai sus, se pot face abateri de la acestea, functie de situatia de moment.

 

Concret, cu SportSmart eu m-am jucat cu presiunea in felul urmator: pe autostrada si pana la poalele muntilor, singur am folosit 2.5/2.5 iar cu bagaje si pasager 2.5/2.7. Dupa Ploiesti in sus si pe toata zona montana singur 2.1/1.9 (1.7) si 2.1/2.1 cu bagaje si pasager. Probabil ca unii vor fi gasit alte valori ca optime, pentru motorul si stilul meu de condus acestea mi s-au parut cele mai potrivite. Alte gume vor necesita alte presiuni, desigur.

 

O ultima precizare, pentru modificarea presiunilor eu am carat tot timpul cu mine un manometru industrial, etalonat si calibrat recent, cu care am comparat valorile indicate de cele de prin PECO-uri. Nu mica mi-a fost mirarea sa constat abateri de pana la 0.5 atm.

 

Ok, am pus noile gume pe motor la un service autorizat.

Am bagat presiunea recomandata de Hoda si pot sa spun ca sunt multumit.

 

La capitoulul manevrabilitate am castigat enorm, nu se compara cu vechile gume.

Am avut asa:

fata: Metzle sport bla bla? 120/70 x17 dot 2008

spate: Pirelli supercorsa 180/55 x17 dot 2008

 

Acum am setul de pirelli angel gt: 120/70 x17 cu 170/60 x17 dot 2014

 

Pe curbe sta mult mai bine iar aderenta e mult crescuta, pot sa zic ca e o diferenta de la cer la pamant, inclin motrul pe curbe cu zero efort.

 

Recomad sa schimbati gumele vechi si obosite chiar daca nu sunt uzate 100%, dot-ul is spune cuvantul.

 

Pirelli ange gt sunt cele mai bune gume cu care am mers, nu am nimic de reprosat pana acum, decat pretul :) care e aprox 1300 lei pe set.

 

 

Ms de sfaturi baieti! ;)

 

P.S am sa mai testez si cu alte presiuni pana gasesc valoarea optima pentru stilul meu de mers.

 

Bafta.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa ti se para diferenta ca de la cer la pamant! In afara ca aveai gume desperecheate fata/spate si cel mai probabil vechi... ai pus si o masura mai mica pe spate. Daca simti ca mai ai nevoie de ceva "extra"-agilitate pe viraje, poti ridica spatele 2-3cm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...