alex_en Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Costeleeeeee !!! se pare ca nu esti un maistru prea bun..... Nici nu am pretins ca as fi fost bun (acum fac altceva), dar macar incerc sa-mi vad lungul nasului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Ajungeti sa va certati de pomana din te-miri-ce. Inainte de a sti cat se strange un surub, n-ar strica putina maturitate pt a putea comunica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Tinand cont de intrebarea e la inceputul topicului, uite o cotatie pentru revizie: http://www.motorteam.ro/service A se nota diferentierea intre revizie standard (90 lei), standard plus (290 lei) si premium (890 lei): REVIZIA STANDARD Aceasta revizie include: -schimbat uleiul motor + filtrul de ulei -curatat + gresat lantul + reglat -gresat contactele comenzilor electrice -verificat presiunea in cauciucuri Valoare manopera:90 lei inclusiv tva REVIZIA STANDARD PLUS Aceasta revizie contine: -revizia standard -schimbat semeringurile + uleiul amortizoarelor fata -curatat etrieri,shimbat lichidul de frana,schimbat placute (daca este cazul) -schimbat buji -schimbat filtru aer Valoare manopera:290 lei inclusiv tva Lichidul de frana este oferit gratis REVIZIA PREMIUM Aceasta revizie contine: -revizia standard plus -curatat + gresat rulmentii rotilor -demontat bascula ,curatat + gresat rulmentii -demontat jugul,curatat + gresat rulmentii -verificat sistemul de incarcare al acumulatorului,gresat toate mufele instalatiei electrice,rezolvat eventualele probleme -verificat compresia,jocul supapelor,starea distributiei(eventual schimbarea acesteia) Valoare manopera:890 lei inclusiv tva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Cine s-a saturat sa caute piulite si scule scapate/pierdute pe jos prin parcare si gasite pline de praf stie ce inseamna un miniatelier sau un garaj. Dar sunt si cazuri in care nu ai alternativa si tre' sa ii suporti si pe curiosi... Legat de revizie/intretinere...e mai complicat cum zice si vorba "Daca ai scule ai maini" dar mai trebuie si putina pricepere. Pt cei ce se stiu antitalent e recomandat service-ul, pentru ceilalti sunt recomandate sculele. Mesaj completat REVIZIA PREMIUM Aceasta revizie contine: -revizia standard plus -curatat + gresat rulmentii rotilor -demontat bascula ,curatat + gresat rulmentii -demontat jugul,curatat + gresat rulmentii -verificat sistemul de incarcare al acumulatorului,gresat toate mufele instalatiei electrice,rezolvat eventualele probleme -verificat compresia,jocul supapelor,starea distributiei(eventual schimbarea acesteia) Valoare manopera:890 lei inclusiv tva 900 Ron manopera + materiale inca vreo 500 = 1400 la prima strigare..Intr-adevar sunt multe operatiuni si ceva munca.....Acum depinde de buget, ca nu "e" de colo 300 epuroi pt un motor de 1500 - 2000 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Cel mai corect mi se pare ca sa se plateasca pretul consumabilelor/pieselor la banii cu care ii ia atelierul si o ora de manopera la pret decent. Daca e lucrare mai mare, sa zica: 200, 300 400 ron/zi de munca. Si ca sa vedeti ce inseamna impresie a clientului asupra service-ului, aseara veneam cu un necunoscut cu masina. Imi povesteste omu ca are nush ce eroare in bord la ABS si la reprezentanta Ww ii cer aia 500 ron. La un service privat, langa Cluj, ii iau aia 270 RON. La reprezenanta ii iau 270 ron pe frane fata, + manopera. La service ii iau 400 RON frane fata spate OEM cu tot cu manopera. Si apoi imi zice omu ca la service-ul ala e curat ca in farmacie, nu urla Dorel din capu halei pana la Ionica din celalalt cap, gazele ies pe niste tuburi afara cand testeaza masina, nu fumeaza mecanicu in timp ce lucreaza la masina apoi sa se urce inauntru, la fiecare 2 ceasuri au pauza de 10 min de fumat. Orice client, oricat de pretentios, nu poate sa nu fie placut surprins de astfel de servicii. Si culmea e ca la service-ul ala ii merge mai bine decat la reprezentanta! Ca si idee, longevitatea si prosperitatea unui service se obtine prin: servicii de maxima calitate, preturi decente si senzatia clientului ca a facut o "afacere" si nu a fost "frecat" de smecheri. Cu alta idee, banii tre sa vina putini si pe termen lung, nu dintr-o data si scurt! IMHO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Anul trecut in toamna am vorbit la Aprilia in Budapesta, m-au intrebat cati km are mobra si cum sta cu kitul de lant, iar a II-a zi mi-au dat si pretul: aproape 1300 lei. Din ce ma uitam prin manuale, unele chestii le pot face singur, insa altele ma depasesc. Cu benzina si cazare de o noapte cred ca ajung pe la 2000 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Anul trecut in toamna am vorbit la Aprilia in Budapesta, m-au intrebat cati km are mobra si cum sta cu kitul de lant, iar a II-a zi mi-au dat si pretul: aproape 1300 lei. Din ce ma uitam prin manuale, unele chestii le pot face singur, insa altele ma depasesc. Cu benzina si cazare de o noapte cred ca ajung pe la 2000 lei. Pai cu cati bani ti-au cerut, cumparai o Aprilia SH.Cred ca ungurii au kitul de lant cu 2 randuri de zale!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Tinand cont de intrebarea e la inceputul topicului, uite o cotatie pentru revizie: http://www.motorteam.ro/service A se nota diferentierea intre revizie standard (90 lei), standard plus (290 lei) si premium (890 lei): REVIZIA STANDARD Aceasta revizie include: -schimbat uleiul motor + filtrul de ulei - treaba extrem de simpla pentru oricine, ai de desfacut 2 suruburi (eventual iti trebuie o cheie dintr-aia pentru filtru. avantaj: lasi uleiul vechi la scurs cat vrei tu, nu 15 minute ca se grabeste service-ul. -curatat + gresat lantul + reglat - nimeni n-o sa iti curete lantul cum ai face-o tu. e si normal daca stau bine sa ma gandesc. mecanicul are de curatat nu stiu cate lanturi pe zi, n-o sa stea la fiecare sa-i ia si ultimu fir de nisip. la gresat la fel, interesul lui e sa-i ajunga un spray pentru cat mai multe lanturi. -gresat contactele comenzilor electrice - adica dat cu un spray de contacte pe ici pe colo, maxim 2 minute -verificat presiunea in cauciucuri - asta poti s-o faci singur cam in orice benzinarie. uita-te dupa aparatul cu aer/apa. pui presiunea care e trecut ain manual, nu cum stie mecanicul 'dupa ureche' Valoare manopera:90 lei inclusiv tva REVIZIA STANDARD PLUS Aceasta revizie contine: -revizia standard -schimbat semeringurile + uleiul amortizoarelor fata - pentru asta consider ca merita sa mergi la service. e mai complicat sa tii mobra suspendata de fata, risti s-o dai in alte probleme. mai bine dai 100 de lei si gata. -curatat etrieri,shimbat lichidul de frana,schimbat placute (daca este cazul) - iarasi problema cu curatatul. mizeriile din etrieri nu ies cu una cu doua, n-o sa stea nimeni sa ti-i faca bec. genul de treaba pe care mai bine o faci de unul singur. -schimbat buji - cheie sa ai, restul e simplu -schimbat filtru aer - desfaci cateva suruburi, dupa caz, si gata Valoare manopera:290 lei inclusiv tva Lichidul de frana este oferit gratis REVIZIA PREMIUM Aceasta revizie contine: -revizia standard plus -curatat + gresat rulmentii rotilor -demontat bascula ,curatat + gresat rulmentii -demontat jugul,curatat + gresat rulmentii -verificat sistemul de incarcare al acumulatorului,gresat toate mufele instalatiei electrice,rezolvat eventualele probleme -verificat compresia,jocul supapelor,starea distributiei(eventual schimbarea acesteia) Valoare manopera:890 lei inclusiv tva la pachetu premium nu comentez ca nu am ajuns inca la operatiunile astea 'complicate', dar daca ai niste chei mai sanatoase - ca suruburile respective sunt stranse teoretic cu niste zeci de Nm, practic de catre nea Dorel cu bratul fortei de 1 m - nu vad ce probleme ai putea avea. doar ca trebuie suspendata mobra cumva. cu manualul mobrei langa mine m-as baga si la verificat compresie si joc la supape. Cel mai corect mi se pare ca sa se plateasca pretul consumabilelor/pieselor la banii cu care ii ia atelierul si o ora de manopera la pret decent. Daca e lucrare mai mare, sa zica: 200, 300 400 ron/zi de munca. Si ca sa vedeti ce inseamna impresie a clientului asupra service-ului, aseara veneam cu un necunoscut cu masina. Imi povesteste omu ca are nush ce eroare in bord la ABS si la reprezentanta Ww ii cer aia 500 ron. La un service privat, langa Cluj, ii iau aia 270 RON. La reprezenanta ii iau 270 ron pe frane fata, + manopera. La service ii iau 400 RON frane fata spate OEM cu tot cu manopera. Si apoi imi zice omu ca la service-ul ala e curat ca in farmacie, nu urla Dorel din capu halei pana la Ionica din celalalt cap, gazele ies pe niste tuburi afara cand testeaza masina, nu fumeaza mecanicu in timp ce lucreaza la masina apoi sa se urce inauntru, la fiecare 2 ceasuri au pauza de 10 min de fumat. Orice client, oricat de pretentios, nu poate sa nu fie placut surprins de astfel de servicii. Si culmea e ca la service-ul ala ii merge mai bine decat la reprezentanta! Ca si idee, longevitatea si prosperitatea unui service se obtine prin: servicii de maxima calitate, preturi decente si senzatia clientului ca a facut o "afacere" si nu a fost "frecat" de smecheri. Cu alta idee, banii tre sa vina putini si pe termen lung, nu dintr-o data si scurt! IMHO. Cel mai bine zis. Numa' ca din pacate prea putini gandesc asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Pai cu cati bani ti-au cerut, cumparai o Aprilia SH.Cred ca ungurii au kitul de lant cu 2 randuri de zale!!! Pretul e fara kitul de lant. Le-am spus ca lantul e ok si pe asta nu l-au luat in calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 pana la urma ce costa 1300 lei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Pretul e fara kitul de lant. Le-am spus ca lantul e ok si pe asta nu l-au luat in calcul. ia manualul motocicletei si ceva scule bune. absolut tot in afara de sincronizare si reglajul co2-ului poti face tu. e un motor tare simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 18, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2011 Simt nevoia sa revin cu niste adaugiri. Motocicleta mea a fost noua. Daca tin bine minte ce scria pe factura, este inca in garantie, dar asta nu conteaza, nu dau doi bani pe garantia din Romania. Stau la bloc si n-am garaj sau curte. Daca ma apuc de demontat trebuie s-o termin in aceeasi zi si inainte sa se faca intuneric. Daca incepe ploaia e jale. Am un minim de scule (trusa motocicletei, un set de chei si un aparat de sincronizat) si manualul de service. N-am sursa de curent (220V) nicaieri aproape de moto. Nici apa. Nici compresor. Este evident ca nu pot face orice operatie acasa. Intretinerea lantului, da; schimbat ulei, da; dar mai mult de atat, nu. Am incercat odata sa schimb pinionul spate si dupa ce am rupt doua chei in suruburile alea, am sfarsit prin a ma duce cu roata in brate pana la un service auto din apropiere sa-mi desfaca aia suruburile. Multumesc celor (2) care au raspuns on-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 pana la urma ce costa 1300 lei? E o lista de operatiuni ca se fac pe la 30.000km. Nu are rost sa le enumar pe aici. Unele parti se inlocuiesc, altele doar se verifica. Din ce am citit eu, de exemplu in cazul conductelor de combustibil, acestea se schimba o data la 3 ani (sper ca-mi aduc aminte bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Simt nevoia sa revin cu niste adaugiri. Motocicleta mea a fost noua. Daca tin bine minte ce scria pe factura, este inca in garantie, dar asta nu conteaza, nu dau doi bani pe garantia din Romania. Stau la bloc si n-am garaj sau curte. Daca ma apuc de demontat trebuie s-o termin in aceeasi zi si inainte sa se faca intuneric. Daca incepe ploaia e jale. Am un minim de scule (trusa motocicletei, un set de chei si un aparat de sincronizat) si manualul de service. N-am sursa de curent (220V) nicaieri aproape de moto. Nici apa. Nici compresor. Este evident ca nu pot face orice operatie acasa. Intretinerea lantului, da; schimbat ulei, da; dar mai mult de atat, nu. Am incercat odata sa schimb pinionul spate si dupa ce am rupt doua chei in suruburile alea, am sfarsit prin a ma duce cu roata in brate pana la un service auto din apropiere sa-mi desfaca aia suruburile. Multumesc celor (2) care au raspuns on-topic. Ne spui si noua cat au costat reviziile pe care le-ai facut in perioada de garantie si in ce au constat astea? mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 18, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2011 (editat) Dau doar pretul la manopera. Consumabilele le-am cumparat intotdeauna separat. Revizia la 1000 km a costat ~ 80 RON, la Motodynamics. A fost schimbat uleiul si filtrul. Trebuia, dar n-am facut resicronizare. Revizia la 10'000 km a costat 100 RON, la Dual Tours. A fost schimbat uleiul si filtrul, curatat filtrul de aer. Trebuia, dar n-am facut resincronizare, n-am verificat bujiile, n-am uns cablurile. Revizia la 20'000 km a costat 158 RON, la K&Log. A fost schimbat uleiul si filtrul, bujiile, filtrul de aer, resincronizare, spalat lant. Trebuia, dar n-am uns cablurile, n-am uns rulmentii, n-am uns pivotii basculei. Revizia la 30'000 km a costat 205 RON, la K&Log. A fost schimbat lichidul de racire, curatat filtrul de aer si strans rulmentii la jug (avea joc). Am schimbat uleiul, am resincronizat throttle bodies si am uns cablurile acasa. Bascula a ramas in continuare neunsa. Trebuia, dar n-am verificat bujiile. Intrebarea am pus-o pentru ca urmeaza in curand revizia la 40'000 km cand ar trebui sa verific supapele, adica demontat juma' de motor. PS: In lista de mai sus filtrul de ulei se schimba la 20'000 km iar cel de aer la 40'000. Eu le-am schimbat de doua ori mai des. Cel de aer chiar trebuia schimbat! Editat Ianuarie 18, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 juma' de motor insemnand dat jos doar capacul de la chiulasa e bine sa faci la timp tot ceea ce scrie in manual totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Si apoi imi zice omu ca la service-ul ala e curat ca in farmacie, nu urla Dorel din capu halei pana la Ionica din celalalt cap, gazele ies pe niste tuburi afara cand testeaza masina, nu fumeaza mecanicu in timp ce lucreaza la masina apoi sa se urce inauntru, la fiecare 2 ceasuri au pauza de 10 min de fumat. Orice client, oricat de pretentios, nu poate sa nu fie placut surprins de astfel de servicii. Si culmea e ca la service-ul ala ii merge mai bine decat la reprezentanta! IMHO. la un service de ala duc si eu masina de vreo 5-6 ani, dar TVA nu am platir si stiu sigur ca nu are licenta pe programele alea de diagnosticare, daca mai pui ceaseurile lu Boc s-ar apropia de reprezentanta... diferenta ar fi ca mecanicul meu este mai experimentat decat aia de la reprezentanta care nu fac prea multi pureci pe acolo . La fel, pardosea pe care este mastic de ala costisitor (profi) de poti da cu barosu in el si nu se intampla nimic, instalatie de exhaustare, elevator omologat... cel mai mult mi-a placut ca are un brat care se plimba pe tavan si de acolo are prelungitorul electric ... nu i-am vazut niciodata sa caute dupa scule... ajutorul proprietarului este acelasi de 5-6 ani de cand merg acolo si de atunci parea ca oamenii se cunosc de mult. Piesele le cumpara ei, nu imi pun adaos... eu oricum nu as beneficia de reducerile pe care le primesc ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 pe mine nu mă costă nimic. [...] revizia e ca laba, cea mai bună e aia pe care ți-o faci singur. Mi se pare normal ca oamenii sa aiba fiecare cate o specializare, nu sa stie cate putin din toate. In acelasi timp, mi se pare normal ca unii motociclisti sa-si doreasca sa-si ingrijeasca motorul cu mainile lor si sa nu lase pe nimeni altcineva sa se atinga de el. Pentru acestia din urma au inceput sa apara oferte de DIY. monsteristu e norocos sa aiba un garaj, dar nu toti motociclistii au acest avantaj. Evident, costul unei revizii variaza in functie de tipul motocicletei, tipul de operatiuni care se fac la acea revizie, consumabilele folosite si locul unde se face revzia. Cand o faci singur, sigur iesi cel mai ieftin. Dar uneori poti sa nu iesi cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) This is The new shit! Editat Ianuarie 20, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Mi se pare normal ca oamenii sa aiba fiecare cate o specializare, nu sa stie cate putin din toate.In acelasi timp, mi se pare normal ca unii motociclisti sa-si doreasca sa-si ingrijeasca motorul cu mainile lor si sa nu lase pe nimeni altcineva sa se atinga de el. Pentru acestia din urma au inceput sa apara oferte de DIY. monsteristu e norocos sa aiba un garaj, dar nu toti motociclistii au acest avantaj. Evident, costul unei revizii variaza in functie de tipul motocicletei, tipul de operatiuni care se fac la acea revizie, consumabilele folosite si locul unde se face revzia. Cand o faci singur, sigur iesi cel mai ieftin. Dar uneori poti sa nu iesi cel mai bine. Mi se pare super ieftina oferta voastra, daca aveti si scule bune atunci ma intreb din ce faceti profit ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Mi se pare normal ca oamenii sa aiba fiecare cate o specializare, nu sa stie cate putin din toate.In acelasi timp, mi se pare normal ca unii motociclisti sa-si doreasca sa-si ingrijeasca motorul cu mainile lor si sa nu lase pe nimeni altcineva sa se atinga de el. Pentru acestia din urma au inceput sa apara oferte de DIY. monsteristu e norocos sa aiba un garaj, dar nu toti motociclistii au acest avantaj. Evident, costul unei revizii variaza in functie de tipul motocicletei, tipul de operatiuni care se fac la acea revizie, consumabilele folosite si locul unde se face revzia. Cand o faci singur, sigur iesi cel mai ieftin. Dar uneori poti sa nu iesi cel mai bine. salut! foarte adevarat ce spui cu specializarea. tocmai asta caut si eu, clientul. daca sunt 2 oameni in service si repara ducati, honda, guzzi si kawa si ce-o mai fi, eu n-as zice ca sunt specializati. preturile in oferta voastra sunt intr-adevar foarte atractive. foarte probabil la primavara fac o vizita pentru operatiunile imposibil de efectuat in parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Eu vorbesc de revizii, nu de reparatii. E foarte adevarata treaba cu specializarea pe o marca de motoare, dar asta in cazul reparatiilor mai... profunde, sa le zicem. Ideea e ca in cadrul unei revizii, pe langa banala schimbare de ulei, poate sa fie nevoie de schimbarea rulmentilor de la roata sau de la jug. Asta e o treaba mai greu de facut in regim propriu, fara o presa de rulmenti, macar. Dar e o chestie care se face la fel la majoritatea motocicletelor. Sigur, exista diferente de demontare a rotilor/ jugului de la un fabricant la altul, dar sunt chestii de bun simt. La fel si in cazul rectificarii jocului supapelor (cu cateva exceptii, cum ar fi VFR800 Vtec) - lucrurile sunt general valabile. In cazul reparatiilor, este minunat sa ai oameni specializati pe un anumit tip/ o anumita marca de motor - in felul acesta acei oameni chiar vor sti tot ce e de stiut despre motorul respectiv. @misha - oferta e lansat de curand. Asa cum zicea si Dan_Cata pe pagina anterioara, e mai bine sa o iei incet si pe termen lung, decat sa incerci sa dai brusc lovitura. In acest moment nu pot sa zic ca exista profit - tot profitul este reinvestit (in scule, in general) - dar pe termen lung, chiar mentinand tarifele, profitul va fi cel putin satisfacator. Ca tot am vorbit de rulmenti, tocmai mi-a fost rupta presa de rulmenti de la Draper. Asta e, luam alta. Pana sa fie rupta, presa aia si-a scos banii. Asa cum ziceam, vrea omul sa schimbe rulmentii si n-are cum sa faca asta in fata blocului, da' nici n-are incredere in nimeni. Vine, pune motocicleta pe stander, da roata jos, scoate rulmentii, baga rulmentii noi, pune roata si a terminat. Sa-i zicem ca-i ia doua ore - lucreaza relaxat, are o zi libera, nu se grabeste nicaieri si, ca fiecare, isi bibileste bibeloul. De ce ar costa mai mult de 6 lei ? Desigur, se poate sa-i placa atmosfera, sa stea la vorba si la bere (NA) si sa-i ia opt ore Cred ca tot merita 20 de lei, nu ? Editat Ianuarie 20, 2011 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 In mod normal te-as fi cenzurat pt reclama, dar "this is really cooool shit!" - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 faină treabă ce oferă ottomanu, dar ce ne facem cu puriÂştii care-Âşi schimbă Âşi becul la reprezentanță? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) In mod normal te-as fi cenzurat pt reclama, dar "this is really cooool shit!" - Am incercat sa evit sa fac reclama mascata si chiar aveam de gand sa deschid topic la sectiunea de servicii - si o voi face si p'asta. Dar, daca tot am mentionat de oferta de DIY, trebuia sa dau si un exemplu, nu ? @monsteristu - nu ne facem nimic cu cei care schimba si becul la reprezentanta. Ii lasam sa se bucure de motoarele lor, daca ei sunt fericiti. Daca, insa, isi schimba becul la reprezentanta apoi se plang ca au dat o caciula de bani pe o treaba pe care puteau s-o faca si ei (de multe ori oamenii ajung la concluzia "asta puteam sa fac si eu" dupa ce au vazut cum se face, nu vorbesc numai de becuri aici), in cazul asta ii putem sfatuiu/ indruma cand ne intalnim cu ei - fie ca-ti oferi garajul/ curtea si sfaturile intr-o seara, pentru ca a doua oara sa nu mai dea caciula de bani, fie ca-l trimiti la un service unde da doar ciucurele de la caciula, daca n-are chef sa-si bage nasul. Editat Ianuarie 20, 2011 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.