Sari la conținut

Zx9 Sau Xx?


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

Sa o stapanesti sanatos,si multi km fara incidente ! Dar tot XX-ul este mai tare ! Nu te supara,dar la drum cand mergi cu XX-ul ai un sentiment de siguranta ...stiindu-te si pe o HONDA binenteles !!! Sper sa nu te superi dar asta am simtit eu .Poate ca trebuia sa mergi un pic mai mult pe XX.

Nici el nu stie...se baga in seama domnul pilot ! :burnout:

Dar tu cati km ai pe doua roti ? Ca pilot vorbesc ! ;)

http://www.honda.co.uk/motorcycles/Dispatc...kbird#focusHere

oricum lumea nu a inteles nimic...

e mai tare xx da la altceva zic eu.

si zx9 e mai tare la altceva.

complicat pt unii...

 

Cum ai ghicit hani?!?Fix invidie e!Sunt invidios pe un tip cu 5000 km pe sezon care vrea sa'si ia racheta.Cu aia isi termina repede norma de 5000 : intr'un weekend.

Eu eram curios cum de te poti plictisi de o motoreta ca a lui in 5000 km cand abia dupa dublul sau triplul astora incepi s'o inveti.Am fost inteles gresit, da' mi se rupe, n'am cui sa'i explic.

 

Bafta cu XX sau ZX, domnu' Niko!

P.S. : mi'au placut sfaturile si parerile voastre despre Dominator, o singura intrebare am : cati km ( sau poate sute de metri ) aveti pe Domi? Ah, sa nu uit : foarte tare faza in care CBul trece peste pietrisul in care Domi s'a varsat.Mi'e foarte clar acum ca Dominatorul n'are ce cauta in teren, ma duc sa caut un CB

hihihi

invidiosu roade osu... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 149
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deocamdata sunt incantat!

Nu o sa pot sa spun ceva concret pana la primavara fiindca pe frig mi-e frica sa-i dau, derapeaza cauciucu cand tragi de gaz prea tare!

 

Cum am mai zis la un moment dat, e cum s-a nimerit si nu cum mi-am facut eu planul!A fost singurul motor Ok pe care l-am luat de la un prieten care ma lasa si cu o parte din bani pana in vara, asta l-a facut imbatabil!

 

Nu va zic cat am dat pe el ca poate la anu gasesc un XX ca lumea si-l scot la vanzare! :burnout:

Asta daca nu cumva ma indragostesc mai tare de el decat de XX!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata sunt incantat!

Nu o sa pot sa spun ceva concret pana la primavara fiindca pe frig mi-e frica sa-i dau, derapeaza cauciucu cand tragi de gaz prea tare!

 

Cum am mai zis la un moment dat, e cum s-a nimerit si nu cum mi-am facut eu planul!A fost singurul motor Ok pe care l-am luat de la un prieten care ma lasa si cu o parte din bani pana in vara, asta l-a facut imbatabil!

 

Nu va zic cat am dat pe el ca poate la anu gasesc un XX ca lumea si-l scot la vanzare! :peace:

Asta daca nu cumva ma indragostesc mai tare de el decat de XX!

:ok:Parca mai vii de acasa ! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Hai ca nu am mai scris demult pe aici! A mai trecut ceva vreme, am mai facut ceva km si pot sa va mai spun din experienta mea autohtona despre diferentele dintre cele doua fiare!

 

Mai multi prieteni de ai mei au XX,dar cu unul din ei ma plimb mai mult si mai facem schimb de utilaje.

 

+ uri

- motocicleta este foarte placuta, pentru touring este ideala, raspunsul la acceleratie vine un pic mai greu decat la ZX (dar pe curbe asta este o chestie placuta)

 

- sta bine pe curbe, chiar si cu pasager, e mai greu de pus pe curbe atunci cand ai o sicana mai stransa si tre s-o culci de pe o parte pe alta, aici se simte greutatea in plus.

 

- cu siguranta alegerea rezonabila daca ai de gand sa mergi mult cu pasager

 

- e mai lunga, asta pe care merg eu are un parbrizel touring si protectia la vant e foarte buna

 

- consuma rezonabil la mers rezonabil, la cum ne plimbam noi 7-7.5 la suta.

 

- pozitia comoda, scaritele un pic mai jos ca la ZX,deci mai comode

 

- stabilitate foarte buna, in orice situatie

 

-uri

-nu stiu daca pot sa zic ca are chiar niste minusuri, doar niste chestii care parca sunt mai placute la ZX

 

-liniaritatea cu care trage si care este atat de comoda si previzibila la un moment dat pare a nu mai fi FUN

 

-cutia mi se pare cam lunga, noi nu folosim viteze peste 220 decat foarte rar, deci niste trepte mai scurte si mai rapide ar fi bune

 

- senzatie de vaporas, stai mai intins pe ea, ghidonul este undeva mai in fata, parca tai apa cu un crucisator! :nono:

 

Hai si despre ZX9R-model 2000 (+ si -, asa cum le vad eu acum, ca se mai schimba odata cu experienta!)

 

+uri

- caracterul motorului foarte placut, acid dar totusi liniar, trage foarte tare, se aude mai bine decat XX-ul chiar cu toba stock, are un pic de caracter, sa zicem asa

 

- mult mai usoara si mai manevrabila

 

- pozitie destul de buna (mai ales dupa ce am scapat de scaritele racing), picioarele un pic mai sus decat la XX dar pentru bucati de 100km merge.

 

- cutia de viteze setata mai scurt, am impresia ca trage chiar mai de jos decat XX-ul, oricum dupa 4000 incepe sa fie FUN

 

- pe curbe e un capitol care se invata, la inceput mi s-a parut foarte greu de mers cu ea pe curbe, parca nu vroia sa se incline, daca o inclinam prea tare aveam impresia ca o scap, daca nu o inclinam iesea larg de pe viraj, a fost mai greu la inceput.

Acum am inceput sa-mi mut greutatea de pe o parte pe alta pe sa si sa incerc o pozitie mai racing si pare sa faca minuni, totul parca vine la locul lui, tine trasa cum trebuie si controlez si inclinarea mai bine.

Acesta e un capitol la care probabil o sa invat mereu cate ceva.

Unul din prieteni cu un CBR600f ma face muci pe curbe, ma bate cu ceasul de la gara!

 

- stabilitate foarte buna, nu am simtit nici un tremurat,nici un voblaj,etc

 

- saua e comoda, e buna pentru calatorii de 300 de km pe zi,zic eu

 

- consuma rezonabil, o medie de 7 afara, chiar 6.5 uneori, cu 8.5 maxim in oras (oricum in oras nu ma prea dau)

 

- faruri excelente,arata si bine si bat foarte bine, imi place ca se aprind amandoua, nu poti sa mergi fara faza scurta, se aprinde automat!Dupa ce ca erau bune acu am pus niste becuri mai speciale, niste pseudo xenoane,deh,mania e manie!

 

- uri

LA minusuri tot asa, depinde cum privesti

 

- ghidonul este mai larg decat la XX si raspunde mai usor, poate prea manevrabil (sau poate o fi ceva cu a mea, nu stiu)

 

- fiind mai scuta ai senzatia ca daca stai drept vezi asfaltul in fata ta, nu-ti vine sa franezi prea tare sa nu vii in cap

 

- usoare derapaje ale cauciucului spate daca nu e destul de cald, daca se incalzeste da senzatia ca se ridica pe o roata (am facut si un wheelie mic involuntar)

 

- tre sa ai o mana mult mai fina, raspunsul la acceleratie este mult mai abrupt decat la XX, lucru care mie imi cam place ;) , dar pe curbe nu ajuta, ii dau inferioara inainte de a intra in curba si apoi mentin viteza constanta, sau intru intr-o treapta superioara ca sa nu bruscheze, oricum te scoate din viraj bine chiar si intr-a 3 -a

Deci chestia pe care o citisem pe net ca face destul de urat cand bagi sau scoti mana din gaz este adevarata, dar se pare ca dezvolti o incheietura mult mai fina si te obisnuiesti, iar odata ce nu te mai sperie devine din nou FUN

 

- pozitia sport a fost chinuitoare la inceput, am facut un drum la mare cu scaritele racing si am zis:aceste scarite trebuie sa plece! M-am obisnuit mai greu sa tin greutatea din spate si picioare, lasam corpul pe maini si nu le mai simteam, se umflasera de parca imi crecusera niste oase in plus pe la incheieturi.

Aici si greutatea mea cred ca are o mare influenta. Acum m-am mai obisnuit si se pare ca nu mai e asa de grav. Incepusem sa cred ca nu e de mine dar am revenit la sentimente mai bune :smoke:

 

 

Concluzie, una peste alta sunt foarte multumit de alegere, cand ma sui pe XX zic ca parca mi-as lua XX cand ma sui inapoi pe a mea sunt multumit ca nu am XX, instabil psihic ce sa zic!

 

Amandoua sunt mobre reusite, pun si niste poze mai proaspete!

post-7144-1177570883_thumb.jpg

post-7144-1177570896_thumb.jpg

post-7144-1177570908_thumb.jpg

post-7144-1177570917_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce interesant!!!....nici macar blozii actuali de peste 180cp(cu ram-air) nu accelereaza pana la 200 sub 7 secunde....hai ca sa nu mai intru in polemica ,fie ca tine :duel:

silviu ia numara tu accelerarea asta de la 0-200 si dupa aceea astept un reply

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiete iar dai cu mucii in fasole.

 

Tu sti ce e aia Foaie? Sau Pinion? Ai idee de influenta lor asupra instrumentelor de bord? sau de diametrul jantelor ai auzit? oh.. la ce imi bat capul nu stiu, ca tot nu cred k vei pricepe. Te-ai gasit si cu cine sa te contrezi. Silviu, un neavenit total.. hai fuga la laptic si mai citeste si tu inainte sa scrii aiureli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on topic,,parera mea o stii....eu zik ca zx9 e cel mai radical ninja construit vreodata de casa din akashi...deci optez zx dar doar fiindca imi place adrenalina....xx nu e rea delok dar kiar delok:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Desi motocicleta merge superb si nu as avea nici un motiv sa o dau totusi ma bate gandul la o schimbare.

 

Parca vreau sa trec pe ceva o idee mai confortabil.

 

Motocicleta acum arata ca in pozele atasate, doarece i-am vopsit carenele laterale albastre si nu am mai pus stiker-ele.

I-am pus toba GPR care se aude foarte bine, placute de frana SBS cu care franeaza mult mai bine, toate consumabilele la zi,filtru de aer schimbat la inceputul sezonului.

 

As da-o pe la 4000Euro daca gasesc un cumparator ca sa fac o miscare rapida. :baldy:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-121033.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Garantez pt xx, are cuplu cu carutza, consum mic, mult mai mic decat zx9, si cel mai fain, frana, zici ca se deschide o parasuta se infige in asfalt, zx9 merge si dansa, dar, xx`u e HONDA, e babaciune dar la anul ei zic eu ca arata foarte fain, si ce fel se vad tobele alea doua mmmmm. I`ai dat ultima treapta si nu mai ai treaba cu schimbatul decat la semafor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantez pt xx, are cuplu cu carutza, consum mic, mult mai mic decat zx9, si cel mai fain, frana, zici ca se deschide o parasuta se infige in asfalt, zx9 merge si dansa, dar, xx`u e HONDA, e babaciune dar la anul ei zic eu ca arata foarte fain, si ce fel se vad tobele alea doua mmmmm. I`ai dat ultima treapta si nu mai ai treaba cu schimbatul decat la semafor...

 

A facut deja alegerea acum vreo 5-6 ani :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantez pt xx, are cuplu cu carutza, consum mic, mult mai mic decat zx9, si cel mai fain, frana, zici ca se deschide o parasuta se infige in asfalt, zx9 merge si dansa, dar, xx`u e HONDA, e babaciune dar la anul ei zic eu ca arata foarte fain, si ce fel se vad tobele alea doua mmmmm. I`ai dat ultima treapta si nu mai ai treaba cu schimbatul decat la semafor...

Ha ha, cum ai dezgropat tu topicul meu de acum 5 ani! :laugh:

 

Intre timp sunt de 5 sezoane pe ZX9, care mi se potriveste perfect pentru ce fac eu cu motoreta.

Consider in continuare XX-ul o motocicleta superba, pentru cine merge la plimbare in ritm alert, care mai are si pasagere de carat in spate. Pentru orice incercare de huliganism stradal nu o recomand. Pe curbe e prea greoaie si atinge cu carenele pe jos, cutia e etajata prea lung.

 

La ZX9 i-am pus foaie mai mare pe spate, am incercat si mersul pe circuit (unde e total depasita, dar XX-ul nici macar nu ar trebui sa fie lasat sa intre! :laugh: ), cel mai mare regret e ca se invecheste. O sa trag de ea cat mai pot,acum are cam 55,000km de la ultima resetare :)

 

Daca ma potolesc si accept ca sunt deja batranel, o sa iau ceva gen XX sau ZZR1400.

Daca nu ma potolesc si ma cred inca tinerel, o sa-mi iau un ZX10 2007 sau R1 2007.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...


Pentru orice incercare de huliganism stradal nu o recomand. Pe curbe e prea greoaie si atinge cu carenele pe jos, cutia e etajata prea lung.


Ai mai scris ca te plimbi ocazional cu un xx. Poti te rog sa detaliezi de cate ori si unde te-ai lovit de inconvenientul de a atinge cu carenele pe jos in viraje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pentru orice incercare de huliganism stradal nu o recomand. Pe curbe e prea greoaie si atinge cu carenele pe jos, cutia e etajata prea lung.

 

 

 

Ai mai scris ca te plimbi ocazional cu un xx. Poti te rog sa detaliezi de cate ori si unde te-ai lovit de inconvenientul de a atinge cu carenele pe jos in viraje?

Nu am ajuns personal la performanta asta, eu ating doar cu scaritele la curbele cele mai stranse, dar am un cunoscut care mergea si cu pasager si care mi-a aratat ca a atins cu carena de jos - partea aia din fata pe lateralului ciocului, probabil era mai lasata in suspensii din cauza greutatii, nu stiu.

Oricum, pe langa sportivele pur sange are scaritele jos, lejer, care pe curbe inseamna mai putina inclinare ca atingi.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XX ?Da` cati ani ai ?50 ??Da-l dreq...

Pt "huliganisme" merge gix de 750 ,generatie mai noua sau ceva de 900 de la H (929,954)

 

R1 pt serpentine ?gen Cheia ?(cu o singura banda pe sens )

Cam periculos ,cutia e destul de lunga ,cere ture etc...e gandit pt ceva lung si lat(filozofia Yamaha atat pt R1 cat mai ales R6)..sa zicem circuit.Just my two Cents :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 6 ani de serviciu de incredere, povestea de dragoste cu ZX9 ia sfarsit pentru mine, sper sa-l duca la fel de bine si pe noul proprietar! A fost o motoreta superba pentru mine, ma bucur ca am ales atunci acest model.

 

Ia-ti si un R1, garantez c faci minim 20 000km cu ea, si asta rapid. Si e buna ca tot se face si Adincata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...