Sari la conținut

Accident Pasaj Obor 04.04.11


nosaint
 Share

Postări Recomandate

Da, ai dreptate ... dar totusi initiatorul topicului a spus ca motorul s-a dus taras vreo 200 m ... stiu ca aluneca culcata, dar nici 50 km/h n-avea (acum imi zici ca era putina panta ca era intrarea in pasaj ? :) )

nu am spus asa ceva. am spus ca a avut "bafta" de a se propti in singurul stalp pe o raza de 200 metri. adica singurul stalp din zona.

din ce au trasat politistii acolo (se vad marcaje de creta in poze), distanta dintre locul de unde a inceput toata povestea si stalpul respectiv, era de aprox. 12m (ochiometric).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@delu :

Da,ai dreptate,la claxon se pot speria.Eu puneam accentul pe tobe,pe sunet in general.

De asemenea am mai observat e ca daca sunt surprinsi in offsaid (adica trecand strada aiurea),cand vad motorul,masina,etc care risca sa-i accidenteze primul instinct e de a se intoarce inapoi pe trotuarul de unde au plecat chiar daca mai au 2 m pana la cel unde vor sa ajunga,deci nu e bine sa le tai calea de intoarcere.Bine,asta nu e o regula,ca sunt multi bezmetici si imprevizibili.

03.03.2011 Timisoara. Tanar omorat de tramvai pentru ca avea casti in urechi...

Hmm,oare ce muzica o fi ascultat cand l-a lovit tramvaiul?Sper ca nu era Salam.Sper ca nu "s-a rupt pe manea" :)

Daca nu sunt manele,ori e house,ori e Huidu si Gainusa.Adica a mai ramas numa Gainusa parca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricand as alege atentia sporita la condus fata de o toba galagioasa sau un claxon.

 

Toba galagioasa face poluare fonica. Ne cacam pe noi ca imaginea motociclistului sa fie de om sfant dar ne bagam cu tobele galagioase ca vitejii printre masini si ne amagim ca toti ne aud motoarele bengoa$$e. De cele mai multe ori doar ne stricam imaginea de sfinti si doar enervam participantii la trafic. Suna aiurea dar si pe mine ma enerveaza in trafic masinile si motoarele cu tobe galagioase. Le vad oricum pentru ca am oglinzi si le folosesc. Cine nu ii in stare sa faca atata oricum nu prea va reactiona nici la sunet. Mai ales pietonii cu telefon la ureche/manele in casti.

 

Claxonul e ok in unele situatii dar cateodata avizatul poate avea o reactie proasta cum s-a mai explicat. Excesul de claxon nu vad cum e subiect de mandrie... vorba colegului asa ar trebui legat direct claxonul pe contact :bounce:

 

Daca esti atent si precaut (a se citi conducere preventiva) poti evita majoritatea accidentelor fara galagie excesiva. Pietonul dobitoc sau soferul agresiv pe care il eviti astfel il poti injura in casca toata ziua ca oricum singurul leac pentru prostiile lor este o bataie crunta de cate ori gresesc dar asta e deja subiect pentru alt thread. In caz extrem o poti buli si asa evident dar asta deja ar presupune sa ne incuiem in safeuri metalice individuale cu climat controlat si sa nu mai iesim vreodata. :laugh:

 

Condusul in oras nu este distractie, nu este "o plimbare". Pentru plimbari s-au inventat parcurile, o minune a stiintei moderne. In oras am face bine toti sa acordam maxima atentie activitatii de conducere si elementele periculoase din mediu. E mult mai ieftin, mai subtil si mai safe decat sa bagam toti surubelnitele sau bormasina in tobe.

 

Sanatate si grija!

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca avea gume bune (nu neaparat noi ci mai moi ) poate ca avea sanse maxime (fie ele si 2%) sa scape... parerea mea.

De curiozitate ce model trebuia sa aiba ca sa evite accidentul? Sa-mi iau si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate ce model trebuia sa aiba ca sa evite accidentul? Sa-mi iau si eu

 

Pilot Stawacasa 2CT de la Michelin.

 

 

Multa sanatate si pacat de motor, bine ca n-a dat de-o pensionara de 100kg cu sacose, ca dadeam cu RIP pe aici.

Mie imi place numerele date cu vaselina, BxxCOX sau NFS... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claxonul e ok in unele situatii dar cateodata avizatul poate avea o reactie proasta cum s-a mai explicat. Excesul de claxon nu vad cum e subiect de mandrie... vorba colegului asa ar trebui legat direct claxonul pe contact :laugh:

e legat la cortex...atentie distributiva, anticipare, viteza de reactie, discernamant, responsabilitate, instinct de conservare, concentrare, dexteritate.

a inteles cineva, altceva? mandrie? obsesie? tic nervos? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate ce model trebuia sa aiba ca sa evite accidentul? Sa-mi iau si eu

 

Ar fi bine sa fii curios , incearca de exemplu un Supercorsa SC1, Bridg. BT003 type 3 sau type4. Sa fie noi. Vorbim de cauciucuri pt fatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit 5 pagini si tot nu am aflat cine este motociclistul sau pietonu unde sunt ei acum si in ce stare!

 

Uhm... stiu ca e aiurea sa intreb asta cand prioritatea e sa se afle starea sanatatii ambelor persoane, dar... detalii despre motor stie careva ceva? Pt un gsr busit m-ar interesa oglinzile de la un gsr dauna totala. :bounce: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la tobe care devin galagioase numai cand turezi motorul(consum si uzura excesiva)si claxoane disperate care oricum seamana intre ele,ambele fiind oricum greu de reperat intr-un oras super aglomerat,incerca-ti sa folositi FAZA LUNGA in TIMPUL ZILEI pt.ca chiar daca asculta muzica la casti sau in masina,legat la ochi nu merge nimeni ;)

Tobele sunt auzite cand deja poate este prea tarziu pe cand un far pe faza lunga este vizibil de la distanta mare.(nu degeaba sa dat legea )

Faza lunga este putin deranjanta pt.cei care te vad ...dar asta este si scopul !!

Nu deranjezi oamenii care se odihnesc,copii,etc asa cum fac tobele,iar legea nu prevede nimic la folosirea incorecta a luminilor pe timp de zi.

 

Personal merg ziua cu faza lunga,este o mare diferenta in a fi vazut de ceilanti(am facut teste si in oras si in afara localitatii),politia nu ma oprit niciodata.

 

Nu uita-ti capitolul VITEZA si mai ales ANTICIPAREA manevrelor,reactiilor celorlanti participanti la trafic,puneti-va in locul celui care iese de pe o straduta fara vizibilitate....va vedea moto care vine pe langa masinile parcate care oricum ii incurca vizibilitatea ,va aprecia corect viteza sau isi face calculele la maximul vitezei legale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uhm... stiu ca e aiurea sa intreb asta cand prioritatea e sa se afle starea sanatatii ambelor persoane, dar... detalii despre motor stie careva ceva? Pt un gsr busit m-ar interesa oglinzile de la un gsr dauna totala. :D :P

offtopic

 

E prima data cand aud astfel de intrebari la un topic de accident.

Nu cred ca erau oglinzile stock pe motocicleta.

Sunt topicuri dedicate gsr-ului, poate acolo gasesti pe cineva care-si vinde oglinzile stock.

In general, oglinzi de pus pe ghidon gasesti pe toate drumurile.

 

PS: Pot sa duc zeci de fete in fiecare zi pe o roata, cu 200, etc... dar asta nu le face cunoscatoare. No offence.

Mesaj completat

personal nu cunosc pe nimeni care sa fi primit amenda pentru trecere neregulamentara, am vazut si cum multi pietoni treceau prin fata politiei fara sa fie sanctionati...politistii de la sectiile de politie patruleaza toata ziua si pana acuma nu am vazut unul care sa avertizeze macar verbal un pieton care i-a trecut lui prin fata masinii in loc nepermis...

 

de ce soferii intorc pe linie dubla, circula cu viteze mari prin orase/sate, depasesc pe unde apuca, intra pe rosu, circula fara ITP sau RCA valabil, nu se asigura la schimbarea benziilor??? etc...oare de ce?? pentru ca politia nu ii sanctioneaza, nu exista acea frica de politie si de amenda. Exact din aceasi cauza trec multi prin loc nepermis si mai rau, nu se asigura temeinic cand o fac.

 

Mai dureaza ceva vreme pana se schimba toate aceste lucruri, pana atunci trebuie sa avem grija sa nu ne distruga viata vreun pensionar batran gata sa moara care se decide sa scurteze drumu pe unde nu trebuie (deobicei astfel de accidente sunt cauzate de pensionari batrani obezi si nesimtiti)

In capat la memo este un nene militian care opreste si motociclete sa le verifice hartiile... in Cluj f*t tot ce prind cu numere de alte judete ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca pieton am trecut o data ca duda pe rosu la Victoriei (nu la Obor - cu totii gresim, cu sau fara mobra!), ma grabeam spre metrou de dimineata, in drum sa ridic trotineta din service. Multime multa pe ambele parti ale drumului - Calea Victoriei, de aia nici nu l-am vazut pe don Politist pitit printre oameni pe partea opusa! dupa ce ma lasa sa trec prin multime, ma ia la intrebari, ca am trecut pe rosu, contracventie, amenda, alte alea. Avea omul dreptate, am comis-o dar chiar ma grabeam tare! i-am spus omului ca imi pare rau, nu mai fac, sa ma lase sa plec - n-a fost chip! Atunci i-am zis ca nu are martori si ca ne pierdem vremea. Am reusit sa il enervez bine, nu i-am dat actele, nu am stiut nici cnp-ul ;) si intr-un final m-a lasat in pace ca a vazut alt fraier trecand pe rosu si l-a luat imediat. dar cat am stat acolo la discutii, mai erau inca doi politisti care faceau acelasi lucru dar pe lascar catargiu si faceau deja "chitantele" - deci se poate sa o iei ca pieton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele sunt auzite cand deja poate este prea tarziu pe cand un far pe faza lunga este vizibil de la distanta mare.(nu degeaba sa dat legea )

Faza lunga este putin deranjanta pt.cei care te vad ...dar asta este si scopul !!

Nu deranjezi oamenii care se odihnesc,copii,etc asa cum fac tobele,iar legea nu prevede nimic la folosirea incorecta a luminilor pe timp de zi.

 

Personal merg ziua cu faza lunga,este o mare diferenta in a fi vazut de ceilanti(am facut teste si in oras si in afara localitatii),politia nu ma oprit niciodata.

Te contrazic in 2 privinte : tobele se vor auzi chiar tot timpul inainte sa fii vazut,de aceea este o chestie buna pt siguranta.Lumea va fi astfel constienta de tine.Am dat inainte ex. cu cineva care iti taie calea iesind de pe o straduta laterala.Farul nu te va ajuta cu nimic daca nu esti pe acceiasi linie cu el si nu ii bate in ochi.Sunetul merge peste tot si nu,nu iti uzeaza motorul (bine,mergand ca un om normal,nu turand la ele ca apucatii)

Ce vei putea obtine cu faza lunga sunt numai injuraturi de la toti soferii pe care ii vei orbi fie in retrovizoare fie din fata.E adevarat insa,cei carora le va batea farul in oglinizi sau in fata te vor vedea.Restul insa...

Al doilea lucru,(legea specifica clar lumini de intalnire si ce adaugi tu nu e legal),exista clar amenda,exact asa va scrie si in pv cand se vor prinde politaii ca mergi cu faza lunga ziua :"folosirea incorecta a luminilor pe timp de zi".Uite aici un motociclist care a intrebat pe avocatnet si raspunsurile primite de la diversi avocati: http://www.avocatnet.ro/content/forum%7Cdi...sau-ilegal.html

A se vedea ca nu am zis nimanui sa NU circule cu faza lunga.

Nu vreau sa sune ca un repros,dar "nu uita-ti" si incerca-ti sa folositi" se scriu legat in contextul in care le-ai folosit tu,suntem oameni mari totusi.

Nu vreau sa supar pe nimeni,erau niste opinii personale si precizari pt ca cineva care circula cu faza lunga sa stie ce risca.Bafta ;)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff,fainutz motorul,pacat de el.De 2 ori era sa o patesc si eu cu pietonii,traverseaza prin fata ta si nici nu se uita la tine,parca nu existi.Dar de cand mi-am scos sitele din tobe nu a mai trecut nimeni prin fata mea.Foarte folositoare faza,toata lumea,chiar si cei din masini sunt mult mai constienti de tine.Recomand cu multa caldura ca si masura de securitate pasiva.Sanatate motociclistului accidentat,sa repare mobra si sa se suie inapoi in sa.

 

aici tind sa-ti dau dreptate :D

 

macar pietonii sa auda, ca aia din masini cu muzica la max tot nu aud.

 

asta e naspa in Bucuresti...e o problema mare cu pietonii...eu merg prin GL, si de juma de sezon nu am patit sa-mi iasa pieton neatent in fata.

 

@verssatu: Esti paranoic ... noaptea cand te bagi in pat claxonezi ? O sa strici butonul de la claxon, iti sugerez sa-l conectezi direct la baterie, cum pornesti motorul sa porneasca si claxonul ...

 

(prea tare aia cu pornitul claxonului cand porneste moto ;))

 

lasa omul in pace :P claxonul de-aia e acolo. e o idee buna, cum suspectezi ceva, sa claxonezi, e o masura preventiva buna. (numai sa se prinda si ala care e claxonat ca face o tampenie...de obicei se prind)

 

pacat de moto, pacat si de motociclist.

 

ce se intampla acum? cum ia bani de la pietonul vinovat? cu forta?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de cand mi-am scos sitele din tobe nu a mai trecut nimeni prin fata mea.Foarte folositoare faza,toata lumea,chiar si cei din masini sunt mult mai constienti de tine.Recomand cu multa caldura ca si masura de securitate pasiva.

 

Si eu imi caut o toba ne-stock tocmai din acest motiv. Ce sa-i faci, asta e Bucurestiul. Xenonul pe faza lunga ziua ajuta si el. Daca nu te aude..poaate ca te observa in oglinzi.

 

 

aici tind sa-ti dau dreptate ;)

 

asta e naspa in Bucuresti...e o problema mare cu pietonii...eu merg prin GL, si de juma de sezon nu am patit sa-mi iasa pieton neatent in fata.

 

Confirm. Oamenii aia se uita pe unde merg si de obicei traverseaza pe unde trebuie fara sa se grabeasca. E alt ritm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenonul e bun. Si faza lunga ziua.

 

In aproape toate accidentele de pe forumul asta, gumele arata jalnic. Motociclismul nu e un hobby ieftin. E capat de tara o pereche de gume pe sezon? Te calicesti la 300euro cand e viata si sanatatea ta in joc?

 

Nu vad unde e placerea sa mergi cu ebonite. Eu am cumparat motocicleta cu genul asta de anvelope. N-aveam bani, asa ca mi-am pus niste seconduri de 200ron (gp racer) pana cand am facut rost de bani sa-mi pun gume noi. (Gumele de la curse, se uzeaza pe margini... acolo unde nu ajungi pe strada.... se si intaresc putin, dar sunt numa' bune pentru strada)

 

Chiar nu vad nici-o scuza sa mergi pe jeguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic in 2 privinte : tobele se vor auzi chiar tot timpul inainte sa fii vazut,de aceea este o chestie buna pt siguranta.Lumea va fi astfel constienta de tine.Am dat inainte ex. cu cineva care iti taie calea iesind de pe o straduta laterala.Farul nu te va ajuta cu nimic daca nu esti pe acceiasi linie cu el si nu ii bate in ochi.Sunetul merge peste tot si nu,nu iti uzeaza motorul (bine,mergand ca un om normal,nu turand la ele ca apucatii)

Ce vei putea obtine cu faza lunga sunt numai injuraturi de la toti soferii pe care ii vei orbi fie in retrovizoare fie din fata.E adevarat insa,cei carora le va batea farul in oglinizi sau in fata te vor vedea.Restul insa...

Al doilea lucru,(legea specifica clar lumini de intalnire si ce adaugi tu nu e legal),exista clar amenda,exact asa va scrie si in pv cand se vor prinde politaii ca mergi cu faza lunga ziua :"folosirea incorecta a luminilor pe timp de zi".Uite aici un motociclist care a intrebat pe avocatnet si raspunsurile primite de la diversi avocati: http://www.avocatnet.ro/content/forum%7Cdi...sau-ilegal.html

A se vedea ca nu am zis nimanui sa NU circule cu faza lunga.

Nu vreau sa sune ca un repros,dar "nu uita-ti" si incerca-ti sa folositi" se scriu legat in contextul in care le-ai folosit tu,suntem oameni mari totusi.

Nu vreau sa supar pe nimeni,erau niste opinii personale si precizari pt ca cineva care circula cu faza lunga sa stie ce risca.Bafta ;)

Ai si tu dreptate,tobele se aud dar deranjeaza pe toata lumea care le aude,circulam in zone populate in care sunt si oameni,copii,batrani care nu au statutul de participant la trafic(poate au lucrat de noapte si dorm ziua)

Chiar daca tobele se aud sunt greu de localizat in cateva secunde,mai ales cand moto merge printre masini.Au fost cazuri in care "soferii"nu au auzit sirene de politie sau salvare,sunet la care ai obligatii legale de acordare a prioritatii cu sanctiuni drastice !!!

 

De injuraturi chiar nu imi pasa,daca ma injura inseamna ca ma vazut :P ....restul nu mai conteaza.

Crezi ca cei cu tobele nu sunt injurati ??

Si eu ii injur cand parcheaza aiurea,imi taie fata,masina scoate fum,merge ca mortul,trec pe rosu,etc.

 

Iar cu politia,primul care ma opreste pe timp de zi si vrea sa ma amendeze il invit la o plimbare gratis cu motorul sa vada cam cu ce se mananca acordarea prioritatii si respectarea motociclistilor in trafic.

Daca insista cu amenda pun o camera pe moto.. filmez..si ma duc la seful politiei sa bage si in lege obligativitatea mersului cu faza lunga ziua...si ma angajez in Politie sa ii amendez cu :D pe cei care nu respecta legea !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e aiurea sa intrebi asa ceva ci e de-a dreptul nesimtire. cu o semnatura ca a ta, gas or ass, nu e de mirare ca nu esti luata in serios. as putea sa zic mai multe dar imi racesc gura de pomana. bafta motociclistului accidentat.

 

Uhm... stiu ca e aiurea sa intreb asta cand prioritatea e sa se afle starea sanatatii ambelor persoane, dar... detalii despre motor stie careva ceva? Pt un gsr busit m-ar interesa oglinzile de la un gsr dauna totala. ;) :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tot felul de pareri si contraziceri.... cand eram pieton si eram in locuri slab iluminate de multe ori treceam strada (fara stopuri sau semnale luminoase) ma asiguram si treceam dar la distanta mai mare nu auzeam ca vine motociclistul doar la distante mai putin aceptabile...clar ca fugeam pe partea cealalta.....deci ii bn sa pui si tope galagioase ca atu stii ca-i motociclist si stii(cel putin eu)ca sa ai sa zicem 100 de cai pe 2 roti nui tot una la o masina de 100 de cai...turatii pe min etc......sanatate motociclistului si asfalt uscat!

 

PS: nu judecati nici pietonii nici motociclistii.....la fiecare ii se poate intampla da ideea ii sa venim cu argumente ce ne favorizeaza ca si motociclisti...imi cer scz pt eventualele erori de scris sau de exprimare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, acum am vazut ca cineva a facut poze la acest accident si s-a discutat aici, riderul este prieten de-al meu, in urma accidentului a avut glezna dreapta destul de distrusa ( are ceva fiare in ea acum ) si piciorul stang rupt si in gips pana la genunchi, timp de recuperare... min 6 luni... a avut norocul k a reusit sa ridice motorul si sa-l puna in fata lui, deoarece altfel el intra in stalp si motorul peste el.... in urma accidentului baia de ulei s-a spart iar uleiul a sarit pe geaca lui ... insa arsuri nu a suferit.. probabil va intra si el aici sa scrie din spital si asa nu are altceva ce sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ar fi interesat sa auzim varianta completa cu dinamica accidentului si unde draq este pietonu'. Nu doresc nimanui sa-si rupa oasele, nici macar pietonului (toti am trecut strada prin locuri nepermise!) da' macar sa plateasca pentru daune, daca tot a gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva de aici de pe forum constient ca traieste in RO, o tzara cu fundul in sus? Nu faceti decit sa va plingeti de ani de zile de aceleasi neajunsuri, nimeni nu face nimic. Daca ceilalti nu ne vad in trafic, de ce nu mergem mai incet? Nu generalizez, dar marea majoritate a riderilor merg tare, mult prea tare. La 50-70km/h nu era surprins de un amarit de pieton. Toti cind pleaca calare pe moto se mint, autosugestioneaza ca nu li le poate intimpla nimic, ceilalti sint fraierii care si-o vor lua in trafic. Riderul sa multumeasca Cerului ca mai traieste.

Nu sunt sigur 100%, dar un GSR culoarea aia o arde grav pe bulevardul MB. De multe ori am ajuns la geam sa vad care e vanjosul de merge pe rosu prin oras, nu am putut sa ii vad numarul niciodata, dar dupa motor, tobe, numarul murdar, guma spate nu pot sa ma gandesc decat ca el ar putea fi.

Daca el este, a invatat o lectie dura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum a zis si Mc Mate, motociclistul o sa intre sa lamureasca pe toata lumea pe aici vis a vis de cele intamplate dupa ce i se va valida contul pe motociclism.ro. Cat despre pieton, el se afla la un salon alaturat cu mana stanga facuta praf si chiar vine la salonul motoristului sa isi faca nevoile iar din cate stiu eu, nici nu s-a interesat de starea de sanatate a celui care are fiare acuma din vina lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...