Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu-ți trebuie cardan. Mobrele cu cardan sunt mari și grele. Mai bine schimbi un kit de lanț la 1-2 ani decât să te chinui cu un monstru. Părerea mea...» Post actualizat in 26 Jan 2018 18:25Și astea mari au șaua lată, așa că dacă ești mică e problemă.

Da stiu, dar pe mine nu ma tine nici un an. Lantul trebuie intretinut, schimbat, curatat motoru' de smac d-ala...Si nu-i o placere sa ma apuc singura prin munti sa-l curat si sa-l ung, cand am de facut km multi si-s pe graba. Nu mai zic de strans, sau de schimbat... Pentru mine asta e un chin...

 

Saua se scobeste, nu-i aia problema.

Problema ar fi daca nu s-ar mai putea lasa cumva motoru'... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am urcat pe un 800 și îmi era un pic cam mare la 1,84. Știu că șaua e reglabilă la 800, nu știu la Explorer cum e, însă cred că se găsesc oase de-alea de coborât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ai optiune de low seat pentru Explorer XRT, de la 835 mm ajungi la 815. Asta ar fi varianta mai ieftina, dar cu siguranta pierzi un pic la confort.

 

Te duci la dealer si compari XRx cu XRx low sa vezi ce repere iti trebuie ca sa o cobori, le comanzi si le montezi pe XRT. Asta ar fi varianta cea mai scumpa.

 

Ai mai putea incerca sa discuti sa iti faca un XRT low pe comanda direct din fabrica. Aici cu siguranta e bataie de cap mai mare deoarece Motoboom nu este dealer oficial, de pe site-ul Triumph cel mai apropiat dealer de noi ar fi in Grecia. Teoretic, cum nu vei plati 2 seturi de piese ar trebui sa iesi mai ieftin decat varianta 2, dar depinde cum evalueaza ei efortul suplimentar pentru o mobra "custom".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Din pacate nu poti muta optiunile de pe XRT pe XRX - adica Cornering lights, modul Rider si parbrizul electric. Sau ma rog le poti muta, dar la costuri enorme fata de cat costa XRT-ul. Ah, plus sei incalzite... Restul optiunilor nu ma intereseaza in mod special.

 

Dar, oricum, mi-am comandat XRT-ul pentru ca alta optiune nu aveam la ce voiam eu... Acuma, ca nu pot sa-l conduc, e partea a doua :crack:

Este ciudat ca pe un Kawasaki cu sa la 835 am ajuns foarte bine cu varfurile, dar pe XRT cu sa la 835 se pare ca mai am nevoie de vreo 5cm... Saua nu pare mult mai lata, deci nu-mi explic... O sa ii fac niste manarii pe la suspensie, in sensul ca o sa ii fac un kit de lasat special, cu 3 nivele + schimbat tija (ca sa nu creada fraieru' ca e greutate mare si sa-mi intareasca suspensia). Plus, am vazut ca-l mai pot lasa si din furca 2cm, deci cumva o sa fie bine.

 

Ca impresie, este putin racheta. Ne-am coit ceva pana am reusit sa-l pornim si sa umblam un pic in meniu, nu vreau sa ma gandesc de cate zile o sa am nevoie sa invat sa umblu ca lumea la el...

Motorasu' de la parbriz se aude ca atunci cand urci cu liftul, dar nah, e bun ca e din buton macar. Ecranu' ala e super fita, dar cand o sa crape cred ca o sa coste cat un motor second. Faru' e belea rau de tot, cu acele dungi orizontale si cornering lights (se aprind gradual in functie de unghi, atat ca intensitate, cat si ca numar de becuri); si asta la fel, cand o sa crape cred ca o sa fie o caruta de bani... Dar nah, macar e frumos. :bounce:

Sunetul este extraordinar, probabil si de la toba aia Arrow, finisajele sunt de calitate, pare confortabil pentru cineva mai inalt. Mie mi se pare putin mai lunga decat as fi vrut distanta sa-ghidon, dar ori ma obisnuiesc, ori mai trag ghidonu' putin spre mine.

 

In concluzie, e motor misto, o sa plang putin cand o sa-l dau pe jos. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva pe la 18.000. Dar trebuie sa imi mai iau topcase si crashbars... Deci cred ca mai tre' sa scot inca vreo 1000...

Faza e ca printr-o incurcatura mega fericita, a ajuns in culorile de pe XCA :D

 

http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-1200/tiger-1200-xrt-2018

post-48785-0-21197200-1519464575_thumb.jpg post-48785-0-55545100-1519464580_thumb.jpg post-48785-0-62633600-1519464588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, e acolo. Si o sa stea ceva vreme pana ii fac toate manariile alea... Si nu-l scot oricum fara crash, ca-l pocnesc sigur in primele zile :rusinica:

Nu l-am vazut pe al tau, stiu ca era la un moment dat, dar n-am mai fost atenta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce vreme e si va fi in continuare mobra sta foarte bine acolo unde este.

 

Fa-i Casco macar pentru primul an. E grea bestia si destul de top heavy, iar daca nu ajungi bine jos o poti scapa usor.

 

P.S. Felicitari pentru achizitie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Beatrice: sa o stapanesti sanatoasa si fara incidente! Care e totusi motivul pt care n-ai mers pe varianta R1200GS ? Mai ales ca parca ziceai pe alt topic ca ajungeai mai bine jos pe GS, plus ca din ce vad nu s-a pus problema banilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 1200GS ieseam cam la aceeasi bani daca puneam aceleasi optiuni pe el (nu toate pentru ca BMW-ul nu are atatea optiuni). Ca sa fiu sincera de cativa ani astia nu au mai adus nimic nou; din punctul meu de vedere este aceeasi motocicleta overpriced (parerea mea) de ceva timp.

 

1. Principalul motiv pentru care am ales Triumph este ca nu vreau boxer. Mi-am dat seama de asta cand era sa iau dupa mine in trafic o bara de seria 7 nou-nout, ca uitasem ca am cilindrii aia iesiti.

2. Al doilea motiv este ca BMW-ul mi se pare overrated si nu cred ca-si justifica pretul. Am incercat sa pun aceleasi optiuni de pe Triumph, pe BMW, iar pretu a iesit relativ acelasi (mai mare cu vreo 100E), in conditiile in care nu am putut sa adaug tot -> adica optiunile de mai jos. BMW-ul e bun ca achizitie daca stii ca vinzi apoi motoru', pentru ca isi pastreaza bine pretul in timp. Dar la mine nu e cazu' :D

3. Al treilea motiv pentru care am ales Triumph este ca are mult mai multe optiuni, pe care BMW, ce crezi, nu le are si nu le poti pune:

- cornering lights (eu fiind foarte chioara noaptea, banuiesc ca o sa ma ajute mult)

- sei incalzite pilot+pasager (desi nu am pasager niciodata, saua e buna ca mai usuci una alta pe ea :laugh: )

- ecranul ala fita care pana la urma e o prostie de bling-bling, care o sa coste mult, dar nah, stii cum sunt femeile: "-Ce masina vrei?", "-Rosie!"

- beculete pe butoane si joystick (alte mizerii de bling-blinguri)

- al 5-lea mod Rider; presupun ca si BMW-ul are ceva asemanator, dar are mai putine moduri oricum

- 141 de cai, pe care oricum n-o sa-i folosesc, dar e bine sa-i ai daca poti

- toba Arrow, nu era necesar, dar cum ziceam, daca poti s-o ai, de ce nu?

- parbriz electronic

- e frumoasa si subtirica, chiar daca e putin mai grea, si pana la urma, sa mai castige si altii cota de piata, nu numai BMW-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am citit topicul de la început(poate ai scris pe undeva și nu am vazut) asa ca intreb: cu greutatea motorului cum o sa te descurci?

Când am probat cu ceva vreme în urma varianta anterioara (care cred ca era la fel de grea) nu mi-a părut o jucărie mai ales la manevrele pe loc, iar din ce am văzut în poza nici tu nu pari a fi culturista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu prea e jucarie la 243kg la gol... La plin are de 5 ori greutatea mea... Daca nu era XRT-ul, era un GSA, deci tot e mai bine. :grinbandit:

O sa ma descurc pentru ca o las suficient de mult cat sa ajung bine. Am testat azi cu "o greutate" de 90kg pe spate si e ok, plus ca o mai pot lasa din furca 2cm. Teoretic nu o sa merg prin oras cu ea, dar cred ca o sa ma razgandesc repede.

Banii i-am dat, deci alternativa nu am, decat sa ma obisnuiesc cu greutatea. Vedem intr-o luna... :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce vad eu pe site-ul Triumph, TEX 1200 XRT ar avea dry weight 254 kg. Deci wet ~ 284kg (mai adaugi 30-34 kg in fct de rezervor). Un crash bar mai are si el vreo 6-7kg, deci fara alte accesorii (gen bash plate metalic, "desagi", etc) ajungi la 290+ kg.

 

Btw, vazusem la un moment dat comparatie in revista Motorrad intre R1200GS si TEX 1200 si diferenta la cantar era de 40 kg (wet weight). Iar asta se cam pupa cu spec-urile, R1200GS e la 244 kg (date oficiale), iar TEX-ul minim 284 kg dupa calculele standard (dry + 70 lbs).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 litri rezervor + ulei+ lichide hidraulice + lichid de racire + baterie si ajungi la 30 kg in plus la wet weight care e cam media in general. Mai adaugi si restul accesoriilor gen crash bar, proiectoare, suportii de cutii + cutiile si restul nimicurilor si se aduna. Cu tot cu bagaje ajungi linistit in jurul cifrei de 300 de kg.

 

N-or fi 300 in cap, poate “doar” 295... mi se pare foarte mult pentru o domnisoara ca cea din poza care nu atinge jos foarte bine. Asta e motoreta pentru malaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca tot ati dat-o in diverse, stie cineva unde poti in Bucuresti sa cantaresti mobra ?

 

Chiar as vrea sa sui motorul pe un cantar sa vad cat indica, eventual sa am si cutiile + topcaseul cu mine sa vad care sunt diferentele in greutate intre diversele configuratii/combinatii de bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca tot ati dat-o in diverse, stie cineva unde poti in Bucuresti sa cantaresti mobra ?

 

Chiar as vrea sa sui motorul pe un cantar sa vad cat indica, eventual sa am si cutiile + topcaseul cu mine sa vad care sunt diferentele in greutate intre diversele configuratii/combinatii de bagaje.

 

La statiile ITP mai rasarite. Teoretic ar trebui sa aiba cantar tip platforma, daca e din ala de tip elevator (pt masini), tre sa fii destul de inventiv sa o ridici pe asa ceva.

 

Ti-ar mai sugera si la vama unde se cantaresc TIR-urile, numa ca acolo cantarele au abateri ceva de genu 60-70kg...cea ce nu prea de ajuta :D

 

Mai exista cantare de tip platforma la unele depozite de materiale de constructii, unde cantaresc paletii inainte sa-i urce pe motostivuitor.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totul, ajunge intr-adevar la aproape 300... Am facut niste manevre pe loc cu un K1200GT, incarcat mai mult decat permite legea gen: topcase full (mare), cutii pline, ghiozdan mare cu scule, saltele si alte cacaturi si ala ajungea usor la 400kg. A fost greu, dar nu imposibil, tot asa ajuns pe varfuri. Cu asta daca il las destul, nu ar trebui sa fie probleme.

Oricum am in plan sa ma duc la sala, special pentru moto (bagat muschi + antrenarea reflexelor in caz de accident), asa ca o sa se mai compenseze...

 

Se poate conduce si cu pantofi cu toc, singura conditie este sa nu fie cui.

Chiar daca ai zis-o ca gluma, am in plan oricum si niste bocanci cu talpa mai groasa. Tocurile nu ajuta decat daca e talpa mai mare si in fata. :P

 

Acum ca tot ati dat-o in diverse, stie cineva unde poti in Bucuresti sa cantaresti mobra ?

 

Chiar as vrea sa sui motorul pe un cantar sa vad cat indica, eventual sa am si cutiile + topcaseul cu mine sa vad care sunt diferentele in greutate intre diversele configuratii/combinatii de bagaje.

Parca a zis Tudor de la United ceva de cantarit, ca se poate face la el. Stiu ca ne-am pus si noi aceeasi problema, la ce greutate o sa ajunga. Da-i un telefon si vezi cu el, e imposibil sa nu fie o solutie, ceva. Il intreb si eu cand mai ajung acolo, probabil saptamana viitoare... Dar pe vremea asta e cam greu de deplasat motocicleta oricum...

Plus, in mod normal la statiile ITP pentru moto ar trebui sa fie asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...