Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Valentin, nu te lua dupa satanistii de mai sus. Ouameni rai ;)

 

Du-te cu motorul la Gabi, cu sau fara stetoscop si luati-o de la prima piesa schimbata.

 

Bafta !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Na bun si acuma intervine mare mea problema...

 

Marea problema este ca se lucreaza ILEGAL, adica in garajele unora si altora, care au pretentia sa se numeasca "service moto". Daca s-ar lucra legal, automat lucrurile se schimba, intervin drepturile consumatorului, OPC, etc etc.

Valentin nu a mers la niciun service moto autorizat/LEGAL, a mers si el la diversi oameni care au ateliere si repara motocicletele dupa cum ii taie capul pe fiecare, fara acte fara nimic.

 

Sa nu ai impresia ca eu merg la vreun service autorizat/LEGAL, nu-mi permit, merg si io la unu si la altul sa-mi rezolv problemele, dar, IMI ASUM RISCURI, adica in caz de chix din partea "innlocuitorului de piese" nu am pretentii. S-a intamplat totusi sa fie si "inlocuitori" care in momentul in care au dat chix au recunoscut si au incercat sa remedieze paguba...

 

Asa ca, postul tau nu prea isi are sensul, aici se vorbeste despre incredere in diversi oameni care repara motoare, despre cat de "mecanicosi" sunt, nu se vorbeste despre cine si ce suporta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima solutie ? Schimba , mai dragul meu, motorul cu totul. Costa mai mult antidepresivele , decit un motor de ce zici tu ca ai acolo.

 

Asa cred si eu ca ar fi bine , dar nu cred ca mai poate . Nici macar sa-i dea foc . A intrat in o curbura de feedback negativa cu amplificare a efectului de shoc lateral care-l arunca in zone limitrofe si subaleatoare ale depresiei mecanice . El simte ca trebuie , si efectueaza aceasta actiune , sa schimbe incontinuu piese dupa piese . Pretul final calculat in bani +timp+nervi (toti pierduti) va depasi valoarea motocicletei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Updates :D ?

 

Ajutor de la Dumnezeu

post-46097-0-83911100-1322061618_thumb.jpg

 

X3

 

DOAMNE da-mi putere sa ma pot obisnui cu ceea ce nu pot schimba,

da-mi curajul sa lupt cu ceea ce pot schimba si

da-mi intelepciunea de a le deosebi una de alta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marea problema este ca se lucreaza ILEGAL, adica in garajele unora si altora, care au pretentia sa se numeasca "service moto". Daca s-ar lucra legal, automat lucrurile se schimba, intervin drepturile consumatorului, OPC, etc etc.

Valentin nu a mers la niciun service moto autorizat/LEGAL, a mers si el la diversi oameni care au ateliere si repara motocicletele dupa cum ii taie capul pe fiecare, fara acte fara nimic.

 

Sa nu ai impresia ca eu merg la vreun service autorizat/LEGAL, nu-mi permit, merg si io la unu si la altul sa-mi rezolv problemele, dar, IMI ASUM RISCURI, adica in caz de chix din partea "innlocuitorului de piese" nu am pretentii. S-a intamplat totusi sa fie si "inlocuitori" care in momentul in care au dat chix au recunoscut si au incercat sa remedieze paguba...

 

Asa ca, postul tau nu prea isi are sensul, aici se vorbeste despre incredere in diversi oameni care repara motoare, despre cat de "mecanicosi" sunt, nu se vorbeste despre cine si ce suporta...

Am fost si eu la inceputurile mele in mobrism la service-uri legale, am ramas dezamagit de fiecare data cand am fost. Am plecat de acolo cu alte probleme decat alea cu care aveam de gand sa le rezolv.

 

Drept urmare, am hotarat ca decat sa dau banii pe manopera, imi iau unelte si fac eu treaba. Daca e sa se strice ceva, macar sa stric eu la mobra mea, nu altu care apoi sa ma abureasca ca asa e normal sa sune, s.a. Partea buna era ca dupa ce terminam treaba, imi ramaneau mie uneltele :)

 

La service, dupa mobra mea mai asteapta inca 3 sa fie reparate, acolo sunt mecanici de platit, secretare, facturi, impozite, pensii, etc. Daca mesteresc eu la mobra, stiu ce e acolo si chiar capat mai multa incredere in ea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marea problema este ca se lucreaza ILEGAL

 

Iar esti pe langa subiect, la service autorizat/reprezentanta, TREBUIE sa platesti investigatia si eventual sa lasi cazanu acolo 1-2 saptamani, omu nu vrea sa o lase nici 1 noapte.

 

Motorul ala trebuie desfacut tot bucatele, si masurate absolut toate piesele, eventual cantarite biele , arborele.......

 

eu i-asi fi dat foc in fata reprezentantei honda , dar parca nu mai exista.

 

p.s. stetoscopu ala se foloseste numai cu vaselina, il ungi bine si-l infigi unde soarele nu lumineaza :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu la inceputurile mele ...

 

Stiu prea bine ce zici, avem atatea exemple de patiti pe aici pe forum, DAR, nu trebuie avut in vedere faptul ca un service LEGAL joaca conform regulilor. Daca ei strica ceva, atunci trebuie sa plateasca. Cel putin in teorie asa e, ca in practica sunt incurcate drumurile care duc la OPC...

Inteleg ce zici cu sculele, si eu fac acelasi lucru, am inceput sa imi cumpar scule si fac ce pot, dar uneori ma depaseste situatia si atunci trebuie sa RISC din nou. Asta-i laifu, pana o sa am garajul meu o sa mai treaca multa apa pe Dambovita, sau pe Somes in Cluj.

Tin sa iti fac o mica observatie: nu toti motociclistii au aptitudini/timp/bani/loc pentru a-si repara singuri mobrele, si prefera sa le duca la altcineva sau la un service. Deci exemplul tau (si al meu) e doar o varianta de rezolvare a problemei, fiecare alege ce-i convine mai mult.

 

pai atunci in cazul acesta proprietarul a facut exact ce am spus eu. A impartit banii la paispe mecanici in loc sa mearga la un service adevarat care sa nu-i schimbe piesele dupa ureche pe banii clientului. Cred ca la paispe mecanici plus piese a dat atatia bani cat pentru un motor nou noutz pentru cazanu ala de transalp...

Cred ca asa e, oricum, un lucru e sigur: multi din cei 15 "schimbatori de piese" isi merita porecla cu varf si indesat.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Tin sa iti fac o mica observatie: nu toti motociclistii au aptitudini/timp/bani/loc pentru a-si repara singuri mobrele, si prefera sa le duca la altcineva sau la un service.

 

Observatia asta nu este deloc mica, este chiar foarte importanta. Asa cum zici ca cei 15 mecanici isi merita porecla asa va zic eu (mecanic) ca va meritati soarta.

 

Toata lumea vrea sa traiasca si cu pwla in cwr si cu sufletul in rai, ori asta nu se poate.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah voi ati inebunit??? e o mizerie de motor 2 in V simplu aspirat, lucrurile sunt destul de simpliste.

 

astia cu "datii foc...duceti-o la biserica" sa isi toarne un kil de apa in chiloti si sa iasa afara 15 minute ca poate le vine mintea la cap!

 

acum lasand gluma laoparte suntem multi interesati de rezolvarea acestei probleme, multa lume a pus umarul si a incercat sa ii dea de cap acestei motorete asa ca posturile de doi lei ar trebui sa inceteze. sincer nu am chef sa citesc aberatii de genul celor din sectiunea accidente asa ca mistocarii, va rog frumos schimbati terenul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu prea bine ce zici, avem atatea exemple de patiti pe aici pe forum, DAR, nu trebuie avut in vedere faptul ca un service LEGAL joaca conform regulilor. Daca ei strica ceva, atunci trebuie sa plateasca. Cel putin in teorie asa e, ca in practica sunt incurcate drumurile care duc la OPC...

Am lasat motorul la facut pe RCA de unde s-o incasat 3000 eur pentru piese si manopera, banuiesc ca o fost prea mica suma sau nu stiu, dar o stat afara 1 luna de zile in soare vant si zapada. Cand sa ma duc sa il iau nu mai pornea, si nu era bateria de vina :) Tot eu mi l-am facut... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asa e, oricum, un lucru e sigur: multi din cei 15 "schimbatori de piese" isi merita porecla cu varf si indesat.

"Schimbatorul/inlocuitorul de piese" e o specie care se intalneste mai ales la service-uri de reprezentanta. Oricum, mi se pare un apelativ un pic cam dur, pentru ca in destul de multe cazuri reparatiile presupun inlocuirea uneia sau a mai multor piese defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Dan_Cata

Ti-am zis, avem exemple multe de genul asta, la service-uri cu renume. Problema e ca in momentul in care lumea trece prin asa ceva nu-si cunoaste drepturile de consumator si este pacalita in cel mai josnic mod. Din pacate, a fi legal inseamna si a cunoaste/respecta legile, de catre consumator cat si de catre prestatorul de servicii. O plangere la RAR/OPC/Comisia de supraveghere a asigurarilor poate sa faca minuni, crede-ma!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex_en: stai linistit, am facut eu plangere la CSA anul trecut cand am avut probleme cu asigurarile. stii cand mi-au raspuns? la 2 zile dupa ce s-a rezolvat problema, adica dupa vreo 3 luni de cand am facut plangerea, ca sa-mi spuna CE CREZI? ca s-a rezolvat. SUPPPER institutie!

 

on: daca nu lasi mobra nicaieri n-o s-o repari prea repede. sper sa ma insel, dar daca faci totul "pe fuga" nu rezolvi nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, 23.11.2011, a fost schimbata reteaua cablajului electric a intregului motor.

 

 

Munca titanica ! Pentru cei care doresc sa faca asa ceva ii asteapta cateva surprize, indiferent de motorul pe care se efectueaza operatia.

In primul rand totul pare extrem de simplu, atat ca durata cat si ca executie, in realitate lucrurile stau total diferit.

 

Dupa instalare au urmat testele cu motocicleta. Concluziile acestor teste au fost urmatoarele:

 

- reteaua cablajului electric functioneaza,

- problema persista

 

 

In momentul de fata, am ajuns la concluzia ca nu mai avem ce piese schimba, intrucat am inlocuit tot ce se putea inlocui, mai putin cadru, furca si ghidonul.

post-23554-0-85232000-1322075372_thumb.jpg

post-23554-0-05688400-1322075376_thumb.jpg

post-23554-0-23209200-1322075379_thumb.jpg

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, departe de mine ideea de a avea veleitati de mecanic. Cum patesc cate o dracovenie la motoreta, pun mana pe telefon :) .Dar, ti-am trimis un PM cu ce am patit eu la motorasul meu pentru ca problema mea a semanat izbitor de mult cu ce spui tu. Ai incercat ce ti-am spus sa faci? nu te costa nimic.

Ciudatenia foarte mare la mine a fost faptul ca motocicleta avea acelasi comportament si in momentul in care i-am dat toba jos si am facut o proba cu ea asa. In afara ca m-au injurat toti vecinii, nu s-a ameliorat nimic. reciteste inca odata PM-ul meu si vezi ce si cum...

 

 

andrei111, am incercat asa ceva cu mult inainte sa-mi scrii. Multumesc, oricum, pentru sfat.

 

eu niciodata nu m-am legat de mecanici atata timp cat isi faceau treaba. Nu ma interesa cat lucrau sau cum lucrau atata timp cat rezultatul era cel bun.

 

Problema cu care m-am intalnit destul de des din pacate, este ca tot clientul plateste greseala sau neprofesionalismul mecanicului, lucru ce mie nu mi-i se pare normal. Daca este o problema la motocicleta/masina/camion/orice si mergi la mecanic, mecanicul are mai multe optiuni: te trimite la plimbare sau accepta prestarea serviciului.

 

Na bun si acuma intervine mare mea problema. Mecanicul da un diagnostic, se face oferta de pret si se executa lucrarea. Nu de putine ore se intampla ca respectivul diagnostic sa fie pus gresit, lucru care duce la schimbarea unor piese "nevinovate". Rezultatul scontat normal ca nu apare, asa ca mecanicul ridica din umeri si iti cere banii pentru piesele schimbate plus manopera.

 

In cazul asta mecanicul trebuie tras la raspundere, pe langa faptul ca eu ca si client nu ii datorez nimica. El accepta sa-mi presteze niste servicii in vederea remedierii unei probleme iar daca aceasta problema nu a fost remediata clientul nu datoreaza nimica mecanicului. Piesele schimbate eronat trebuie scoase de pe motor si montat piese veche inapoi. Asta nu face nimeni, asa ca nu-i de mirare ca mecanicul in romania are o imagine proasta. Nu numai in tara asta se intampla astfel de lucruri, dar cel mai profesionist ar fi sa semnezi frumos un contract la predarea utilajului, cu nr de km, carburant in rezervor etc. La finalul operatiunii rezultatul trebuie sa fie ala bun, daca nu...clientul nu plateste nimica si pleaca in cautarea altui service. Stiu ca asta inseamna si cresterea tarifului, dar mai bine dau de ex. 1000 lei pentru o reparatie mai serioasa decat 400-500 la primu mecanic urmat de mecanicu nr.2 unde mai dau 400-500 etc. etc.

 

Eu personal respect mecanicii, cu toata ca ma duc la ei ca si la stomatolog...sper doar ca in viitor lucrurile sa fie mai "profesioniste" si un pic mai indreptate spre client nu numai spre profituri mari in timp scurt.

 

 

Ai sintetizat in cateva cuvinte ceea ce doream eu sa explic de mult aici. Ma bucur ca ai facut-o pentru ca sunt mai mult decat de acord cu ceea ce ai scris.

Acesta e adevarul, realitatea, desi nu doresc sa generalizez, acesta e modul in care esti tratat in Romania.

Imi aduce aminte de o reclama cu un dealer de piese auto - "... azi una, maine alta, noi sa fim sanatosi...".

 

Bai nene , io tot cred ca topicul e un mare misto. In cazul in care nu e , ma ofer voluntar la distrugerea TOTALA a motocicletei , asa un atelaj nu are ce cauta pe strada , e blestemat. Posedat de Diavol am vrut sa zic , are fermece , e legat sa nu mearga. Deci , pe el , fratii mei , caci si daca va fi vindut unuii frae... aaaa , incepator , ala sigur va face un accident nasol cu mobra aia. Nu instig la Inchizitie , da' vreau sa zic ca 2-3 litrii de benzina isi permite oricine , chibritu' il donez io , vorba cuiva de a postat iel mai sus.

 

 

lil debul, eu cunosc un topic mai tare decat asta ! Povestea mea cu motorul, problema si cei 14 mecanici e nimic pe langa povestea acestui motociclist.

 

Nu mai stiu titlul dar era vorba despre unul care nu mai putea porni motocicleta, cu toate ca avea cheia originala . Tipul povestea cum timp de multi ani pornise motorul cu aceiasi cheie si deodata, brusc, motorul nu mai dorea sa porneasca.

 

Povestea incepuse sa fie si mai captivanta dupa ce acesta a scris pe forum ca intr-o zi, deschizand capacul de protectie al cheii HISS nu a mai gasit cipul care, in mod normal, trebuia sa fie acolo. Iti amintesti de povestea si de necazul prin care ai trecut ? Oricine ar spune ca ce povestesti tu acolo este o utopie sau o antologie SF. Eu te-am crezut si nu am ras de tine sau de ceea ce ti s-a intamplat.

 

La momentul acela ti-au fost alaturi multi colegi de pe acest forum. Inca mai crezi ca acest post este "la misto" ? Fii alaturi de mine, fii alaturi de un motociclist care are un necaz.

 

S-au facut 50 de pagini ? :scratch:

 

Tot 49...

 

 

:agree:

 

 

Esti tare, mi-a placut !

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. nu stiu daca ma bagat cineva an seama cateva pagini mai an fata aici este problema de distributie sa aratat an poze ca este uzura la limita aproape praf automat trebuie sa fie un simtom ,si acel de a da an nas vam spus asa am patit la o yamaha 125 si cand am schimbat lantul sia revenit instant ,dar de nu bagam an seama pe cei cu vechituri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor. Da motorul jos ; desfal tot si fal de la 0.

 

Munca titanica cu efect negarantat. Piesele acestui motor au fost demontate si remontate de zeci de ori, la ce mi-ar folosi sa demontez furca, amortizorul spate cu bascula si alte componente care nu au nicio legatura cu problema ? Oricum, iti multumesc pentru sfat.

 

Updates :D ?

 

 

Zilnic ! :) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valentin, nu te lua dupa satanistii de mai sus. Ouameni rai ;)

 

Du-te cu motorul la Gabi, cu sau fara stetoscop si luati-o de la prima piesa schimbata.

 

Bafta !!

 

 

Multumesc pentru sfat, ZaiR, dar din pacate nu stiu cine e Gabi si te anunt ca momentan cel de-al 16-lea mecanic nu a abandonat, lucreaza la motor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa un efort si schimba jicloarele principale cu unele cu un numar mai mare si o sa vezi diferenta.

 

Cand ziceai ca au fost servisate carburatoarele? Stiai ca cele 2 jicloare nu sunt la fel, cel de pe cilindrul din spate e mai mare ca sa mearga mai bogat? Nu cumva au fost inversate?

 

Fa ceva si fa rost de alte jicloare, problema e numai si numai de pe alimentare NU E ELECTRICAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca te ajuta.

http://transalperos.mforos.com/1377346/8768888-problema-carburacion-mod-98con-70-000-km-tirones-solucionado/?marcar=60+km

 

Aceeasi problema zic eu, doar ca e transalp din 98. Sunt doi motociclisti acolo care au avut probleme si doar din cauza filtrului de aer.

Unu dintre ei zice ca i sa intamplat cu un filtru cumparat nou.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...