Admin l.u.v Postat Noiembrie 15, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 15, 2011 Cred ca-i cauti prea mult in coarne! Du-o la preot, sa scoata pe drak din ea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Am schimbat si statia de unde faceam alimentarea cu carburanti. Am schimbat si cifra octanica: am alimentat cu benzina de 99. raportul de compresie (sau cum s-o numi ala) pt motorul tau impune benzina de 99 ... nu cred ca e 13/1... cu benzina de aia merge mai rau decat cu 95 si consuma putin mai mult ... pune Petrom 95 sau Mol 95 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 15, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2011 raportul de compresie (sau cum s-o numi ala) pt motorul tau impune benzina de 99 ... nu cred ca e 13/1... cu benzina de aia merge mai rau decat cu 95 si consuma putin mai mult ... pune Petrom 95 sau Mol 95 Obisnuiesc sa pun numai de 95, am bagat 99 cu speranta ca voi vedea o schimbare. Raportul de compresie la XL650V Transalp este de 9.2:1. Cred ca-i cauti prea mult in coarne! Du-o la preot, sa scoata pe drak din ea La pagina 8 tocmai asta a fost raspunsul pe care i l-am dat lui bozoro: "la mama omida nu am incercat dar cred ca am sa ma duc sa ma inchin la moastele Preacuviosul Parinte Pahomie cel Mare sau la Sfantul Nectarie, ca alta cale nu mai vad" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Motocicleta are cumva prize de aer fortat? Nici curentul de aer ce intra la 60-70 la ora nu se modifica in functie de turatie/treapta de viteza. Verifica sa fie totul pus la locul lui, sau sa nu ai vre`o mortaciune p`acolo. Incearca sa turezi roata la 60-70 km/h pe stander, oare tot asa face? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) am sugerat si eu sa ridice roata si sa invarta. a raspuns ca problema nu apare cand e ridicata. Editat Noiembrie 15, 2011 de radu86 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) am sugerat si eu sa ridice roata si sa invarta. a raspuns ca problema nu apare cand e ridicata. Cu roata ridicata, nu mai intra aer fortat pe la prizele de aer. Incearca sa le astupi cu ceva si vezi daca mai face Daca face problema nu dispare, atunci as da vina pe bujii/fise/bobine/cdi Editat Noiembrie 15, 2011 de rylalex Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Cu roata ridicata, nu mai intra aer fortat pe la prizele de aer. Incearca sa le astupi cu ceva si vezi daca mai face Daca face problema nu dispare, atunci as da vina pe bujii/fise/bobine/cdi Eu sustin ideea lui TNG ca filtrul ala sport ii face belele. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 mii de senzori TCX TTS PRS HISS ASRH(a se citi: A SE RE HE )... honda, minunea tehnicii, NA , CA NE-A IESIT PE NAS ACU! siguranta de pe releul de pornire, afirmativ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) Singul lucru care imi creaza intrebari este filtrul de aer K&N,care a fost prezent la toate verificarile din aceea lista. As vrea sa fac o incercare si cu un filtrul OEM sa vad diferenta,mai ales ca pentru un mers rotund, curat este nevoie de un nr foarte mare de rotatii ale suruburilor de aer,acum cu filtrul sport. Sfatul meu, inainte de a umbla la orice altceva schimba cakatul ala de filtru K&N, e cea mai simpla treaba, si ca munca si ca bani. Transalp cu K&N ... Mai urmeaza o codita de R1. Editat Noiembrie 15, 2011 de corleone Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 yuk, ideea ta este nemaipomenita ! Dar cam dificil de pus in practica datorit sistemului HISS. Ar fi trebuit sa iau si cheia celui care mi-a imprumutat TCI-ul (CDI-ul),sa-i fac un duplicat - fara cip (sau sa-si faca el un duplicat); nu cred ca ar fi fost de acord si nici nu m-as fi gandit sa-i cer asa ceva din motive evidente. Eu am patit o chestie cat de cat similara cu yamaha mea.Pornit la sfert de cheie,mergea pana golea rezervorul ca albina in relantiu.Te suiai pe ea si dupa 500 metri incepeai sa impusti participantii la trafic din spatele tau.Concluzie: Una bucata turometru,limitator in el care trimitea semnal la TCI si bloca tranzistorii de pe final.Baiul era ca ramanea asa cateva ore si nu mai pornea.Luat cleste,dat jos limitator,arucat peste gard si surpriza:14000 ture ca pe mig! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Am intrebat de filtru ... Valentin ai zis ca toate sunt OEM... K&N nu e OEM ...si de nivel a zis ca a fost verificat ...dar nu stiu cum uitate si acolo...daca o luam asa toate verificarile facute inainte sunt ...nule ...si trebe refacute . Daca sa simtit de la soc putin ... ai imbunatatit un pic amestecul fortat...ridica acele principale 2 trepte... as face sta cu acele prima data ca e mai usor nu trebe sa dai jos carburile doar capacele de sus si le poti ridica... si bagi o tura repede sa vezi daca sa modificat ceva...daca nu jos si nivelul e urmatorul. Chrisss, ai dreptate ! Am omis sa adaug in primul post ca nu am cumparat, in cele din urma, filtrul OEM de la dealerul Honda Romania - Carpati Motor, intrucat acesta mi s-a parut foarte scump - 96 Euro. Am cumparat un filtru K&N - aftermarket. Tinta mea nu a fost sa-i maresc puterea cu ajutorul acestui filtru ci pur si simplu nu aveam o alta varianta in acel moment. As fi putut sa cumpar un filtru HIFLO dar am tinut cont si de faptul ca filtru K&N poate fi reutilizat - in cazul meu cel putin pentru 100.000 km. Nu m-am gandit ca ar putea fi vreo incompatibilitate cu motorul din moment ce citisem pe forumul www. transalp.ro de alti posesori de transalp model XL650V care folosesc acest filtru fara probleme - ex: Barbarossa,Pelerinul ... Sunt unele omisiuni pe care le-am facut deoarece nu am putut retine exact toate operatiunile care au fost facute si din acest motiv am revenit cu amanunte ulterior sau cand acestea mi-au fost cerute. Stiu ca citesti si aici, pe www.motociclism.ro dar si pe www.transalp.ro. Deja cred ca ai constatat ca nu fac un cut & paste si din acest motiv informatiile de pe aceste site-uri sunt diferite - ex: pe www.transalp.ro, cineva m-a intrebat daca am incercat sa inlocuiesc sistemul de evacuare cu tot cu catalizator; acesta mi-a adus aminte ca s-a demontat atat catalizatorul cat si colectoarele. Intrebarea lui m-a facut sa-mi auc aminte de acest lucru ! Pe forumul www.motociclism.ro nu apare aceasta informatie - uitasem de ea ! Motocicleta are cumva prize de aer fortat? Nici curentul de aer ce intra la 60-70 la ora nu se modifica in functie de turatie/treapta de viteza. Verifica sa fie totul pus la locul lui, sau sa nu ai vre`o mortaciune p`acolo. Incearca sa turezi roata la 60-70 km/h pe stander, oare tot asa face? Motocicleta nu are prize de aer fortat. A fost pusa pe stander, turata la 60-70 km/h si problema nu mai apare. Problema apare numai in mers ! Cu roata ridicata, nu mai intra aer fortat pe la prizele de aer. Incearca sa le astupi cu ceva si vezi daca mai face Daca face problema nu dispare, atunci as da vina pe bujii/fise/bobine/cdi Bujiile sunt noi - NGK, fisele si bobinele au fost masurate cu un multimetru digital rezultatul fiind in parametrii nominali conform manualului de service. In cele din urma au fost chiar si schimbate, cu tot cu fise - fara niciun rezultat ! Editat Noiembrie 16, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) vad ca ai bujii noi NGK. nu cumva problema a inceput decand ai schimbat bujiile? te intreb acest lucru deaorece m-am lovit de acesta problema. din pacate pe piata au aparut bujii NGK fie contrafacute fie originale dar cu mari probleme de fabricatie. repet personal m-am lovit de acesta problema, bujii noi, originale NGK au functionat corespunzator doar cateva sute de km dupa cere au inceput sa dea simptome asemanatoare cu ale tale. schimbate cu alte bujii denso au disparut toate problemele. Editat Noiembrie 16, 2011 de bozoro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Motocicleta are cumva prize de aer fortat? Nu are. Daca filtrul sport e problema la momentul de fata, cred ca poti sa il pastrezi dar sa ii dai putin mai mult ulei cand il ungi dupa spalare. Va obtura mai bine debitul de aer si se va comporta aproximativ ca de hartie. Georgel ar putea sa faca asta acum de proba. Bujiile sunt noi - NGK, fisele si bobinele au fost masurate cu un multimetru digital rezultatul fiind in parametrii nominali conform manualului de service. In cele din urma au fost chiar si schimbate, cu tot cu fise - fara niciun rezultat ! Mai stii cumva ce cod sunt? codul la motocicletya ta este: DPR8EA9 sau DPR8EIX9 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Din nou m-am "lovit" de motocicleta "posedata". Am revazut din nou carburatia, verificat tot. Legat de filtrul de aer l-am incarcat cu ulei de filtru sport de burete care este mult mai vascos dar nici un rezultat. Tind sa cred ca este o problema electrica destul de bine "ascunsa" Ma recunosc invins si de moto si de frigul de afara,deci ridic la fileu mingea pentru mecanicul cu nr 15 Pot sa fac pariu ca este o banalitate, dar asa greu de depistat... Completare :Pentru mecanicul nr 16 ca eu sunt nr 15 Editat Noiembrie 16, 2011 de tng Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Din nou m-am "lovit" de motocicleta "posedata". Am revazut din nou carburatia, verificat tot. Legat de filtrul de aer l-am incarcat cu ulei de filtru sport de burete care este mult mai vascos dar nici un rezultat. Tind sa cred ca este o problema electrica destul de bine "ascunsa" Ma recunosc invins si de moto si de frigul de afara,deci ridic la fileu mingea pentru mecanicul cu nr 15 Pot sa fac pariu ca este o banalitate, dar asa greu de depistat... Completare :Pentru mecanicul nr 16 ca eu sunt nr 15 Ar mai fi bun inca un motor acelasi model dar care sa mearga brici pentru comparatie (bineinteles munca titanica) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Asta am recomandat si eu. Unul pe care sa se schimbe piese pana se descopera/anuleaza defectiunea sau piesele in discutie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Asta am recomandat si eu. Unul pe care sa se schimbe piese pana se descopera/anuleaza defectiunea sau piesele in discutie Faza cu filtrul de aer de care ziceam a fost in felul urmator: O duc la Bogdan Padure sa imi regleze carburatia pentru filtrul asta sport pt ca simteam gaura aia de putere la 4000-4500. A stat motoreta la el si mi-a zis omu ca s-a invartit o gramada si nu a reusit sa mi-o faca sa mearga cu filtru sport de nici o culoare. Ca idee, poate gaseste totusi pe cineva binevoitor sa ia de la el un filtru stock. Am vazut ca ati zis mai sus ca trebuie imbibat mai bine si e cam la fel cu ala standard, dar na... incerci toate cacaturile, chiar si cele mai detaliate chichite. Mie nu a reusit sa mi-o faca cu ala (probabil ca trebuie musai sa ii pui alte cuie la carburatoare). Stima! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Da am vrut sa fac si eu din pacate Valentin nu a mai gasit filtrul stok pe care l-a schimbat. Deci nu am putut decat sa incerc cu o imbibare mai mare a filtrului sport.. Stima si din partea mea! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Daca s-a incercat tot mai putin un filtru stock, asteptati (ma refer si la posesor si la mecanic) pana gasiti unul de inlocuit ca proba ori pana se gaseste unul la pret omenesc de cumparat, inainte sa va dati batuti. Si incercati cumva sa faceti sa apara problema si cu moto pe stander. ma gandesc asa: apare doar in mers deci poate are legatura cu debitul de aer, se intampla ceva la viteza aia care modifica debitul, sau are legatura cu faptul ca moto trebuie sa "traga". Incercati sa "franati" cumva roata ca sa simulati sarcina (accelerati pana in zona de "60-70" si apasati frana?) . Daca nu apare asa, ramane partea cu debitul de aer. ce am mai auzit eu la SV desi nu am patit. desupra filtrului, pe rezervor e lipit un fel de cauciuc. daca ala se dezlipeste la un moment dat astupa aspiratia si apareau probleme. doar am citit de chestia asta nu am patit niciodata deci mai multe detalii nu stiu. Nu stiu cat de bune sunt ideile, dar totusi, e un fier gandit de niste oameni, deci tot de oameni se poate repara Success. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Daca nici Tng ... nu a reusit .. pe langa faptul ca s-a distrus o legenda ... de mecanic ... Cine ar putea sa o repare ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 Multumesc mult TNG, pentru tot ce ai facut. As fi vrut sa se termine totul la tine, la mecanicul nr.15. Esti un om deosebit, poate ne vom revedea cu alta ocazie ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 daca vreti vorbesc cu clavius stiu de la el ca a mai intalnit la un suzuki Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Hmm.... chestia cu vibratia in acest caz devine din ce in ce mai plauzibila. De ce? pai simplu .... da, pe stand nu e motorul in sarcina, dar in acelasi timp nu are nici aceleasi vibratii care sunt pe drumuri datorita imperfectiunilor asfaltului si asa mai departe.... singura chestie care ar trebui incercata ca sa se scoate si partea electrica din ecuatie ar fi o alta instalatie electrica cu totul. Pana mea, si asa a fost schimbat jumatate de motor. Si da, stiu ca de zis e usor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 da, vibratia si curentul de aer raman foarte plauzibile acum Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 Nu stiu ce sa mai scriu, mi-e tare greu ... au trecut mai bine de doua luni de cand a inceput toata nebunia asta ... nu mai rezist, DOAMNE AJUTA-MA ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate