PzKpfW Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 eu asa stiu (nu sunt chiar 100% sigur...), ca versiunea Factory are Akrapovic de serie si cadru auriu Pe finalele de serie scrie aprilia racing - nu știu de cine sunt făcute de fapt. Este adevărat că a fost o ediție specială care (parcă) venea cu Akra stoc (Factory Nera? Nu mai știu), dar a fost ceva foarte limitat ca serie. La fel și cu coloritul: au fost multe variante: prima generație de RSV2 Factory a venit cu cadru negru și jante albastre, apoi cu jante aurii, roșii, etc. Este adevărat însă că acest model avea aripa față roșie, nu neagră... Mille sau 1000 e tot una si iti spun eu ca e doar R cu cateva optionale de Factory in plus fata de standard. Nu știu cine a scris asta, dar e bălărie. RSV Mille este prima generație: Asta este RSV 1000 R Factory. Punct. Factory-ul are in plus amortizor de voblaj ohlins, jante forjate, amortizor spate tot ohlins, mult carbon, s.a.m.d. Care ș.a.m.d.? Asta-i tot ce are în plus față de R În primii doi ani de producție (din câte-mi amintesc), Factory avea exclusivitate și pe etrierii față monobloc, dar din 2005 i-au pus și pe R. Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta. Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde? Greu de estimat, dar aprilia nu e Ducati. Nu-și ține prețul la fel de bine. Afacerea bună și avantajul pe care-l are această motocicletă sunt km puțini. Este foarte greu să mai găsești un RSV2 Factory cu atât de puțini km. În Germania s-ar da probabil cu 7000€+. Dar noi suntem în România. Și fiecare km făcut în plus cu ea îi va scădea valoarea pe piață Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) In primul rând nu e Factory, dupa cum zicea si proprietarul. Din 2006 s-a pus furca ohlins pr toate iar rotile sunt doar copii dupa cele OZ, dar nu sunt ușoare. Cică ar fi făcute de Brembo. Editat Mai 17, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) Motocicleta a fost pusa la vanzare de acum 2 ani, acum nu stiu cat si-a dat interesul proprietar, dar cu siguranta daca vreau si eu la randul meu sa o vand, am sa stau putin mai mult cu banii blocati. Anuntul de acum 2 ani: /index.php?/topic/727888-aprilia-rsv-mille-r-2007/ Editat Mai 17, 2017 de Al3xscrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) .............. Acest citat este luat din anuntul de acum 2 ani de cand se chinuie proprietarul sa vanda motocicelta. Dupa tine dupa un an cu cat se poate revinde? ti-ai cam dat singur raspuns colegule..... vanzatorul se chinuie de 2 ani sa-l vanda, --si inca nu a reusit--, iar tu deja speri sa-l vinzi dupa un an?!? sunt mobre bune, dar vorba aia, e cam pe viata..., odata ce l-ai cumparat, in viata asta nu-l mai poti vinde PS: cum am mai spus, pentru mine era o leaca incomod la cei 172cm ai mei..., amu fiecare dupa preferinte.... Editat Mai 17, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Mi se pare ca exagerati cu acest "se chinuie de 2 ani" sa vanda motocicleta. Eu vad o diferenta de doar 300E intre anuntul de vanzare de acum 2 ani si cel de pe olx. Ori, dpmdv, daca se chinuia intr-adevar s-o vanda, pretul ar fi fost cu totul altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 In primul rând nu e Factory, dupa cum zicea si proprietarul. Din 2006 s-a pus furca ohlins pr toate iar rotile sunt doar copii dupa cele OZ, dar nu sunt ușoare. Cică ar fi făcute de Brembo. Ai dreptate, îmi cer scuze că vorbesc tâmpenii. Și @apriliacluj avea dreptate. Factory a fost doar cu cadru negru și jante Marchesini forjate albastre (prima serie) sau neagră complet, cu cadrul și jantele aurii (seria a 2-a). M-a indus în eroare echiparea Öhlins pe față din 2006, despre care credeam că era rezervată modelului Factory. Este într-adevăr un RSV 1000 R. Restul remarcilor sunt de actualitate - inclusiv cea cu aripa față care ar trebui să fie roșie. Motocicleta a fost pusa la vanzare de acum 2 ani, acum nu stiu cat si-a dat interesul proprietar, dar cu siguranta daca vreau si eu la randul meu sa o vand, am sa stau putin mai mult cu banii blocati. Anuntul de acum 2 ani: /index.php?/topic/727888-aprilia-rsv-mille-r-2007/ Problema cu sbki-urile de la aprilia este că sunt foarte de nișă - mai ceva ca Ducati. Trebuie să găsești pe cineva care să și-o dorească atunci când o vinzi. Iar pentru asta s-ar putea să aștepți. Altfel o vinzi mai repede, la un preț cu mult sub valoarea ei reală Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 http://www.sportrider.com/2007-aprilia-rsv-1000-r-factory Din 2007 factoryul a avut cadru auriu se pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Iubitorilor de RSV le propun sa incalece o bestie! Cu bani putini! /index.php?/topic/746747-aprilia-rsv-mille-an-2000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Motocicleta a fost cumparata de mine Imi place foarte mult cuplul ala, imi plac mult vibratiile, parca sicronizezi fiecare piston in parte. Dar am o "problema", nu pot scoate motocicleta pe N cand stationaz, se intareste asa tare schimbatorul incat abia, abia pot apasa pe el si trece din 1 in 2 extrem de greu. Cand opresc motorul pedana se debreiaza si totul e foarte lin. In mers am reusit sa trec pe N destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 (editat) Pe care ai cumparat-o? Pe cea la 5000E? Vezi ca s-a mai discutat de faza cu neutralul cu 20-30pag in urma, se mai imbunatateste un pic daca schimbi un "jiglor". Editat Mai 19, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Exact, pe aia de la Cluj, 5500. Sa inteleg ca asta e o "problema" din fabrica si singura varianta ar fi sa schimbi in N din mers dupa opresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 (editat) Nu. Schimbi jiglorul ala, aerisesti bine ambreiajul si incerci 2-3-5 tipuri de ulei si vezi care merge mai bine. » Post actualizat in 19 May 2017 20:12Uite: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?132309-improved-clutch-action&highlight=clutch%20slave%20seal Editat Mai 19, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Voi ce ulei folositi? Fostul proprietar mi-a recomandat agip, mi-a zis ca a pus motul 300v si nu prea ii plăcea cum se simte cutia. » Post actualizat in 20 May 2017 06:56 Ps acum are agip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Eu am băgat pana acum motul7100 si eneos ultra racing, ambele 15w50. Imi place mai mult eneosul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 (editat) Ba nene,cand va vad iar cu uleiul, ma omorati,nu alta. Schimbati-l la timp si puneti un ulei cat de cat decent. Atat. E mai important sa-l schimbi la timp si cu vascozitatea potrivita (sau mai devreme) decat daca pui 7100 sau 300V.... Cat despre aia la 1200 eur, it's a fucking steal. La banii aia, mi se pare incredibil ... (Daca mecanic e in mintile ei, e pomana curata). Ma astept kitu de lant sa fie muci, placutele, poate chiar si discurile uzate, si tot face banii,daca in rest, mecanic, e ok. In ciuda fiabilitatii renumite a Rotaxului,stiu 2 cazuri cu motoru de Mille pocnit (eu,si mai era un tip care o dadea ba intreaga, ba pe bucati,si pe forum si pe olx). Dar overall e o motocicleta f buna si fiabila. Editat Mai 20, 2017 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Inseamna cel mai bine vand bidonul de 300V 10w40 si imi cumpar unul 15w50. Doar ca nu stiu unde sa ma duc cu el, nu prea cunosc motorul mecanici din zona mea si parca nu as avea incredere. Uleiul din motor are 2000km doar ca are un an si as vrea sa schimb toate consumabiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Baga 10w40 acum daca tot il ai si bagi data viitoare 15w50. Este bun si asta, tot 300v este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Ba nene,cand va vad iar cu uleiul, ma omorati,nu alta. Schimbati-l la timp si puneti un ulei cat de cat decent. Atat. E mai important sa-l schimbi la timp si cu vascozitatea potrivita (sau mai devreme) decat daca pui 7100 sau 300V.... Inseamna cel mai bine vand bidonul de 300V 10w40 si imi cumpar unul 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Aprilia recomanda 15w50 semi sintetic. Probabil ca poti sa bagi si ulei de masina si nu o sa fie vreo diferenta, tine doar de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Uleiul de mașină este ulei de motor. La motocicletă ai în aceeași baie cutia și ambreiajul. Deci nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Era o exagerare. Dar nu cred ca distrugi nimic, parca am văzut ceva teste, îți patineaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 mai era un rsv4 la vanzare care avea o problema asemanatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Pana la urma imi cumpar 300V 15W50, nu mai mai zgarcesc la 250lei. Filtru ulei: https://www.unimotors.ro/Filtru-ulei-Aprilia-RSV-1000-R-Tuono-1000-R-Buell-CR1125-R1125-CAN-AM-Spyder-RT1000-Spyder-RT-S-1000-Hiflofiltro_p_998.html Lichid de frana: https://www.unimotors.ro/Lichid-de-frana-Racing-Motul-RBF-600-DOT4-500ML_p_5557.html Antigel: https://www.unimotors.ro/Lichid-racire-antigel-Motul-Motocool-Factory-Line-35%B0c-1L_p_5560.html Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Stai ca nu e asa simplu ) Sunt 2 tipuri de filtre de ulei, unul scurt si unul lung. Trebuie sa vezi de care ai mai intai ca nu poti sa pui de care vrei ca difera capacul. Cred ca la anul tau de fabricatie deja schimbasera filtrul dar nu mai stiu care e cel nou. Acum realizez ca am uitat de care am, iar o iau de la capat. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Banuiesc ca vorbesti despre: https://www.unimotors.ro/Filtru-ulei-Aprilia-Bombardier-CAN-AM-Hiflofiltro_p_946.html Pe site scrie ca acest filtru este folosit pentru modelele pana in 2006..... banuiesc ca mie imi trebuie cel postat prima oara. » Post actualizat in 25 May 2017 19:30Restul de consumabile sunt ok? Ar trebui sa schimb ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.