Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

iridium denso maresc puterea da' nu te gandi la 1-2 cai, mai degraba un 0.3, 0.4! oricum nu asta conteaza! iridium denso cresc randamentul motorului si consuma o idee mai putin si accelereaza mai bine! :cheers: in plus sunt garantate 100.000 de km deci desfaci de mult mai putine ori carenele sa umbli la bujii! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

CR7E - Daca izolatorul bujiei standard este inchis la culoare, inlocuiti bujia cu acest tip de bujie.

 

CR8E - Bujie standard

 

Cr9E - Daca izolatorul bujiei standard este de culoare alba, inlocuiti bujia cu acest tip de bujie.

 

O bujie care functioneaza normal trebuie sa aiba culoarea cafeniu f. deschis. Daca bujia este f. alba sau cu aspect sticlos, a functionat la o temp. mult prea mare. Bujia trebuie inlocuita cu o bujie mai rece. Si invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CR7E-calda

CR10E-rece

Pt forja indelungata se recomanda bujie mai rece . Pt mers lejer mai ales pe timp rece bujie calda. In mod normal (carburatie optima) bujia standard ar trebui sa indeplineasca conditiile pt functionarea motorului la un randament maxim.Daca necesita bujie rece s-ar putea sa fie carburata prea sarac =>temperaturi prea ridicate(foarte daunatoare mai ales in caz de "forja") in camera de ardere ,supape,fund piston....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am folosit la Nipru Bosch-uri, dar facute in Franta. Restul sint cam turcesti, asa ca mai bine bagi NGK sau, cel mai bine, Denso. Iar daca vrei sa te rasfeti, iei iridiu :cheers: , dar sint cam scumpe.

Pina la urma, cifra termica e foarte importanta, degeaba e buna bujia daca nu lucreaza in conditiile pentru care e proiectata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Singurele bujii Bosch care merita puse sint cele Silver, cu restul fiind probleme chiar si la autoturisme.Tara de provenienta a majoritatii bujiilor Bosch de pe piata din romania este TURCIA. Denso merita cu varf si indesat, mai ales cele Iridiu, cu toate ca sint cam scumpe (lucrez la importatorul oficial Denso :angryfire: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut

vreau sa-mi schimb bujiile la o Honda NTV 650 Revere

mi-am luat bujii de la Louis dar banuiesc ca tre pusa lera si reglate ptr ca "ochiomeric" distanta la electrozi e prea mare!

stie careva pe unde as putea gasi ceva date tehnice...? stiu eu... ceva manual de reparatii......

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul din fabrica e corect, de cele mai multe ori. Nu umbla la el, chiar daca ti se pare prea mare.

Dar daca ai carte tehnica si un set de lere, poti sa verifici si eventual sa ajustezi distanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei la moto cu aprindere electronica/CDI, fabricantul da 0.8-0.9 mm . Scanteia e destul de puternica sa sara distanta asta, si aprinderea se face mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

vreau sa-mi schimb bujiile la o Honda NTV 650 Revere

mi-am luat bujii de la Louis dar banuiesc ca tre pusa lera si reglate ptr ca "ochiomeric" distanta la electrozi e prea mare!

stie careva pe unde as putea gasi ceva date tehnice...? stiu eu... ceva manual de reparatii......

merci

0.8-0.9 mm dupa Louis

lera am eu :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul din fabrica e corect, de cele mai multe ori. Nu umbla la el, chiar daca ti se pare prea mare.

Dar daca ai carte tehnica si un set de lere, poti sa verifici si eventual sa ajustezi distanta.

 

 

 

Nu cred ca este adevarat. Eu mi-am cumparat recent o bujie NGK noua si in istructiuni scria ca primul lucru pe care trebuie sa-l faci inainte de montare este sa reglezi distanta dintre electrozi asa cum prevede fabricantul motorului pe care o montezi. Deci sigur nu vine reglata din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Unde gasesc fise la metru?

 

Adica: am pipele bune dar fisele nu prea fac contact.

 

Vreau sa iau un metru de fisa si sa o portionez in 4 (ca pe taitzei) si sa inlocuiesc segmentele mele care au o vechime considerabila si ... s-au uzat la imbinarea cu pipa.

 

Sau merge sa le tai un cm de la imbinare, astfel incat sa am imbinare noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cartea tehnica scrie ca merg amandoua tipurile.

cr9 si cr10. eu de care sa bag. care is mai bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma indoiesc ca ai de unde sa tai dine ele. ia si tu niste fise de la o masina care le are lungi si tai din ele

(exemplu fise de oltcit, din alea cehesti) ca oltcitul are 2 fise de aproape 1m si inca 2 mai scurte

 

 

daca ai fisele vechi problema e ca e izolatia strapunsa si de acolo ai necaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...