XorX Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 asa e, singura problema e ca denso nu gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 1. Ce e aprinderea PVL? Unde se gaseste, care e un pret aproximativ, daca e universala si se regleaza pentru fiecare tip de motor sau trebuie sa cer fix pentru modelul meu....informatia completa, va rog. 2. Unde gasesc bujii echivalente de la Denso, Champion, etc? Se pare ca nu sunt singurul cu aceasta problema, e o problema generala a modelului, "mananca" bujii. Reglajul carburatorului e facut ca la carte, chiar dat nivelul benzinei un pic mai jos (dar bujia tot afumata iese). Asa ca, daca se gaseste cineva care crede ca are solutia la aceasta problema, ma duc cu placere la service-ul lui pentru un reglaj profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 eu unu nu as recomanda iridium. la mine dupa 1 an (e drept pe un alt fel de motor ) au inceput sa fure scanteie...ca erau conteafacute sau nu nu pot sa garantez..as zice ca nu erau ca au fost luate de la un magazin serios din afara..dar cine stie. si nici nu am vazut cine stie ce diferenta cand le-am schimbat. parerea mea e ca nu se merita pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 ..io am gasit un magazin langa podu' grant, unde bujia ngk e... 15 lei !!!!UNA! ..ce-o insemna asta??? tzeapa mare sau...originala??? ..lat. edit- ngk NOI am acum pe motor, si mi se tot ineaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 N-am patit nici un fel de problema cu NGK iridium... Exista si marfa contrafacuta pe piata. Site-ul NGK are o pagina pentru verificarea autenticitatii produsului. In plus mi se pare ciudata comparatia: NGK naspa, Denso bune... mai sunt si alti producatori de bujii. Si eu am gasit in 954 cand am schimbat bujiile, bujii de Hornet 900.... Intr-o alta Honda am gasit bujii care nu erau specificatia ei, intr-un F3 am gasit 3 feluri de bujii diferite.... Partea "buna" era ca toate bujiile erau NGK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) Ce reprezinta "Projected Firing Tip" la o bujie? Eram curios pt ca cineva mi-a oferit un ngk d8ea, fata de ce imi trebuia mie, dp9ea si am cautat pe net, gasind urmatorul link: http://faq.f650.com/FAQs/SparkPlugFAQ.htm#Spark%20Plug%20Specifications , unde am gasit corespondentul literei "e" ca fiind "Projected Firing Tip". Apropo, cine imi vinde si mie 4 x dp9ea sau corespondentul lor la Champion, Denso etc? Editat Octombrie 3, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 intimplator, nu toata lumea isi permite iridium. Daca sunt bune sau nu habar nu am, doar ca mi se par inutile in majoritatea cazurilor (inutil=excesiv de scump si unele normale merg tot atit de bine) Sa pui o alta bujie decit cea indicata de constructor arata ca ar trebui sa te ocupi de timplarie si nu de mecanica. Sa combini bujii de la producatori diferiti pe acelasi motor chiar daca sunt indicate de constructor se accepta doar ca solutie de compromis (sa ajungi acasa) Din pacate nu am gasit Denso la nimeni sa aduca din catalog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Ce reprezinta "Projected Firing Tip" la o bujie? Eram curios pt ca cineva mi-a oferit un ngk d8ea, fata de ce imi trebuia mie, dp9ea si am cautat pe net, gasind urmatorul link: http://faq.f650.com/FAQs/SparkPlugFAQ.htm#Spark%20Plug%20Specifications , unde am gasit corespondentul literei "e" ca fiind "Projected Firing Tip". Apropo, cine imi vinde si mie 4 x dp9ea sau corespondentul lor la Champion, Denso etc? Pentru VF750 nu cumva trebuie DPR9EA-9 sau DPR8EA-9? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 intimplator, nu toata lumea isi permite iridium. Daca sunt bune sau nu habar nu am, doar ca mi se par inutile in majoritatea cazurilor (inutil=excesiv de scump si unele normale merg tot atit de bine) Sa pui o alta bujie decit cea indicata de constructor arata ca ar trebui sa te ocupi de timplarie si nu de mecanica. Sa combini bujii de la producatori diferiti pe acelasi motor chiar daca sunt indicate de constructor se accepta doar ca solutie de compromis (sa ajungi acasa) Din pacate nu am gasit Denso la nimeni sa aduca din catalog. Stand degeaba la calculator sa stii ca nu vor aparea. Ti-am zis mai sus unde le poti gasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Nu mai luati bujii din RO. Luati direct din USA.Acolo se vind NGK, Denso originale, pt sigurantza maxima folositi site-uri consacrate de ani de zile. Lasati vrajeala ca Denso sint mai bune ca NGK, e doar o experientza trista cu buji contrafacute. Deaia nici nu mai cumpar vreun consumabil de la magazinele din coltul strazii, multi le iau din Dragonul Roshu, etc si le vind la superpromotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Pentru VF750 nu cumva trebuie DPR9EA-9 sau DPR8EA-9? Corect, DPR9EA-9 este, ai dreptate. Scrisesem de la munca, pe fuga si mi-a scapat un R. Acum, in motor am gasit 2xDPR9EA, un DPR8EA si parca un DP9EA sau ceva de genul si am zis sa caut 4 la fel, conform manualului, de obicei ei cam au dreptate. Merg si eu pe acelasi principiu ca si colegul de mai sus: asa scrie, asa fac. Motiv pt care am 'spart' uneori mai multi bani decat era necesar sau decat altii care au cautat solutia ieftina, dar pana acum nu m-a dezamagit (complet) nici un fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Dar chiar,cum iti dai seama cand trebuie schimbate bujiile?Ceva simptome ce pot fi date exemplu?Ca si eu am cumparat 3 bujii de pe un site,sunt noi ,NGK la 12 lei bucata,insa pe cele vechi le am de vreo 20 000 de km,insa motorul merge bine,porneste la sfert.Le-am cumparat mai mult din snobism recunosc,dar acum ca am vazut acest topic,nu tin mortis sa le schimb pe astea vechi daca nu au nimic in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Stand degeaba la calculator sa stii ca nu vor aparea. Ti-am zis mai sus unde le poti gasi esti sigur ca stii ce vorbesti? Ia cauta tu si spune-mi cite din ele gasesti: - W20MP-U - U27ETR - U27ESR-N - X24ESR-U - W9LMR-US - W20FPR-U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Nu mai luati bujii din RO. Luati direct din USA.Acolo se vind NGK, Denso originale, pt sigurantza maxima folositi site-uri consacrate de ani de zile. Lasati vrajeala ca Denso sint mai bune ca NGK, e doar o experientza trista cu buji contrafacute. Deaia nici nu mai cumpar vreun consumabil de la magazinele din coltul strazii, multi le iau din Dragonul Roshu, etc si le vind la superpromotii. Sa fii sigur ca NGK a ajuns sa puna pe site-ul oficial disclaimer si modalitati de identificare a bujiilor contrafacute fix ca se vindeau in RO din astea. Nu ca de fapt principala piata de produse contrafacute e chiar... SUA P.S. Sunt si in RO magazine care au deja istoric si care nu si-ar permite mizerii cu facaturi din Dragonul Rosu. Asta ca idee, asa, despre "site-urile consacrate de ani de zile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 esti sigur ca stii ce vorbesti? Ia cauta tu si spune-mi cite din ele gasesti: - W20MP-U - U27ETR - U27ESR-N - X24ESR-U - W9LMR-US - W20FPR-U Eu am gasit bujiile denso de care am avut nevoie la cineva care aducea piese auto si aveau cam toata gama denso. Acum ar fi chiar culmea sa stau eu sa iti caut. Dar te asigur ca sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 bujiile iridium sunt be toata jena, am dat 60 de ron pe una si dr-ul meu de 350 nu merge cu nimic mai bine decat ngk-ul ce il avea inainte. in veci altu iridium. se ancraseaza exact la fel. iar chestia cu 10000de km e pt fazani. eu am invatat la facultate ca o bujie mediocra trebuie sa mearga cam 20000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 100.000, nu 10.000 la multicilindrice se simt bujiile cu iridiu. la mono mai putin spre deloc. carburatia ai reglat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 deci nu merita sa ma stresez sa pun pe 1 monocilindru bujie cu iridiu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 stie cineva ce bujii pot sa pun pe un 636 din 2002? ma refer aici la marca DENSO,care inteleg ca sunt mai rezistente decat NGK .si de unde as putea cumpara? multumesc. stie cineva ce bujii pot sa pun pe un 636 din 2002? ma refer aici la marca DENSO,care inteleg ca sunt mai rezistente decat NGK .si de unde as putea cumpara? multumesc. acum eu am NGK CR9E echivalentul DENSO=? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 U27ESR-N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 ngk: cr9e (normala), cr9ek (dublu electrod), cr9eix (iridium) denso: U27ESR-N (normala), IU27 (iridium) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 ngk: cr9e (normala), cr9ek (dublu electrod), cr9eix (iridium) denso: U27ESR-N (normala), IU27 (iridium) salut ! este sesizabila activitatea bujiei cu un electrod fata de cea cu doi electrozi ? intreb pentru ca am un gsxf , bujie cu doi electrozi, daca merg pe bujii cu un electrod, o sa-mi para rau ? mulumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 office@revizieOPEL.ro ei pot aduce cam orice bujie de la denso atita timp cit importatorul (trost) o poate aduce. producatorii de mobra care recomanda bujie multielectrod se lauda cu o camera de ardere special conceputa pt multielectrod. eu personal cred ca e mult marketing ca pina la urma si una multielectrod tot o scinteie da la un moment dat. incearca si tu cu una normala si vezi cum merge, la mine merge identic si cu standard si cu multielectrod, asta spre deosebire de masina care nu merge decit cu standard (la masina daca pun multielectrod imi da erori la aprindere si sta becul de check engine aprins) la denso varianta multiground e cu cod ETR, dar vezi ca gasesi catalog online la denso pe site inclusiv de crossreference Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 problema este ca nu imi porneste !!! prima pornire a fost sa-mi cumpar bujii noi, dar, am gasit un topic cu pornirea la gsxf primavara , l-am citit si am inteles ca asta este meteahna lor primavara ; o sa incerc maine sa le curat , si mai vad ... multumesc, XorX ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salutare la toti bikerii,m-am gandit sa deschid acest topic cu privire la bujiile pe care le folosim.Eu sunt in dilema cu ele m-am interesat ici colo dar n-am gasit un raspuns concret.Ce bujii folositi ce fel si de care (calde sau reci)Cum imi dau seama daca sunt calde sau reci?Eu folosesc buji NGK CR9E la 34 ron /buc acum nu stiu daca sunt calde sau reci,desi am probleme cu ele,unii spun ca ar fi contrafacute;chinezarii.Sunt cele cu iridium CR9EIX care costa dublu,acum care sunt indicate sa le folosesc,unii spun ca nu am de ce sa dau o gramada de bani pentru ca nu folosesc mobra intenziv,adica pe pista si la turatii mari ( 10000rpm ).Acum nu stiu ce fel de bujii sunt indicate ieftin sau scump?.Motocicleta detinuta Suzuki GSX-R 600 an fab. 1998.Ma ajuta cineva si pe mine?Asphalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.