KOS36 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 vreau sa-l vad pe primar scos din functie si bagat la puscarie. oameni care nu merita respect nu ar trebui sa aiba vreo functie ca asta si e treaba noastra sa facem curat, ca ei intre ei se spala si se acopera. Intr-o tara civilizata, CU oameni civilizati, cetatenii beneficiaza de "prezumtia de nevinovatie". DAR nu si in Romania, o tara de salbatici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 bogdane, asa e, cred ca dupa toate descrierile de pana acum, NU masina intoarsa pe mijlocul drumului, iesita de pe un drum forestier, care lasa noroi in urma si condusa de un om care A RECUNOSCUT ca a facut stanga, e de vina. rider-ul a fost. e vina lui ca mergea pe acolo. Voi, despre care nu cred ca ati fost martori la accident, nu ati inteles care stanga facea primarul acolo. Poate facea stanga din drumul principal in drumul secundar, caz in care nu avea absolut nici o vina. Noroi pe roti putea sa aiba de cu o saptamana in urma, nu mi se pare relevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Mergeti mai incet si mai putin iresponsabil si o sa devina mai irelevant cine ce face pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Pana una alta asta zice IPJ Hunedoara, ma indoiesc ca un primar dintr-o comuna a reusit sa corupa tot IPJ-ul sa modifice datele accidentului: “În timp ce conducea o motocicletă pe DN 66, pe raza comunei Bănița, din cauza neadaptării vitezei la condițiile de drum, într-o curbă la dreapta a pătruns pe contrasens intrând în coliziuÂne cu autoturismul condus regulamentar de un bărbat de 40 de ani din comuna Bănița”, se arată într-un comunicat al IPJ Hunedoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Mergeti mai incet si mai putin iresponsabil si o sa devina mai irelevant cine ce face pe sosea. Subscriu, pentru vizibilitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Oameni ne-buni, aveti un comunicat de la IPJ in care vi se explica clar cum a avut loc accidentul. Aveti poza si filmulet de la accident ca sa va edificati. Si voi vreti sa-l crucificati pe amaratul care s-a intamplat sa fie acolo cand a ratat semizeul curba? Silencer, Daca era maica-ta in masina si intra bolovanul prin parbriz si-o omora sau o schilodea, tot asa de hotarat erai? Editat Septembrie 10, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Daca intr-adevar este asa cum s-a spus in comunicat, in cazul asta, si-a luat-o singur riderul. Dar despre morti, numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Totusi, ai dreptate, si motociclistul a gresit dar in astfel de circumstante,gandeste-te daca primarul nu iesea aiurea, acum era si Mihai pe forum Ah, si inca ceva, se pare ca mai era insotit de cineva.De ce se ia in considerare pe toate site-urile alea mincinoase de stiri din vale doar declaratia cum ca motocilistul zbura, de ce nu si cea a celuilalt din fata, care spune clar ca nu a fost vina lui. El nu se pune c martor daca e implicat " Dom' Primar " ? Poate scapa de data asta, dar ce-i ce confunda circuitul cu strada nu au viatza lunga, ar fi existat sigur o alta ocazie s-o mierleasca. Cei care tipati mereu ca shoferii va omoara, habar nu aveti realitatea strazii, cine supravietuieste si cine nu. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) deci s-a ajuns iar la dat vina pe motociclist ca a iesit si el sa se dea pe curbe si a mers prea tare. problema asta e, nu ca a intors primaru pe dubla continua ca la ma-sa-n curte. e ok, buna mentalitate. Bun, e de vina soferul. Soferul, primar de meserie, a intors peste dubla continua. Primarul face puscarie pe viata. Esti multumit de rezultatul asta? Va invia riderul odata cu acest verdict? ... Nu consideri ca ar fi bine sa mergem mai incet, ca poate avem sansa de a nu mai fi surprinsi de astfel de manevre ale soferilor sau macar, daca facem accident, apucam sa mai prindem o noua zi? Editat Septembrie 10, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Cei care merg tare niciodata nu o sa recunoasca ca el merge super tare in oras,iar cei care se mai avtin duc o lupta continua cu ei ca sa-i mai tempereze. Din pacate sunt mai multi care merg tare in oras sau si afara se cred ca pe circuit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psyche Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Artera carotida si/sau venele jugulare,posibil si cea femurala=moarte aproape sigura. Daca doctorita in cauza citeste aici, asculta aici, capra, mai intai faci staza provizorie, apoi,cu proxima ocazie, ii faci degajarea cailor respiratorii, care dureaza de ordinul secundelor. Asa se face in cazuri de genu'! Just my 2 fucking cents. RIP gresesti...ABC-ul in notiunile de prim ajutor vine de la AIRWAYS, BREATHING & CIRCULATION (adica "staza provizorie" de care spui tu) asa ca doamna doctor sau "capra" cum o numesti tu, a procedat corect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Asta ii spuneam si eu mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Nu voiam sa ma bag in discutie, dar si eu am invatat la fel la cursul de prim ajutor. Prima chestie pe care o faci cand ajungi langa un om inconstient e sa ii verifici semnele vitale si apoi incepi manevrele de resuscitare - respiratii alternate de masaj cardiac, dupa ce ne asiguram ca victima are caile respiratorii libere. Probabil ca tipa care a intervenit a procedat bine cu verificarea cailor respiratorii, dar faptul ca avea atat de multe hemoragii... Dumnezeu sa-l odihneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) CEA MAI IEFTIN MARFA IN RO ESTE PAREREA. (poti sa ma citezi, iti dau voie) Editat Septembrie 10, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Bun, e de vina soferul. Soferul, primar de meserie, a intors peste dubla continua. Primarul face puscarie pe viata. Esti multumit de rezultatul asta? Va invia riderul odata cu acest verdict? ... Nu consideri ca ar fi bine sa mergem mai incet, ca poate avem sansa de a nu mai fi surprinsi de astfel de manevre ale soferilor sau macar, daca facem accident, apucam sa mai prindem o noua zi? Puscaria nu rezolva nimic , insa corect , drept si omenesc ar fi ca soferul loganului (indiferent ce functie ar avea) sa isi dea tot interesul pentru ca cei doi copii (nevinovati) ai motociclistului sa poate creste fara sa simta lipsa tatalui (aproape de imposibil ) , in loc sa vina sa "audieze" prietenii si rudelele aflate la capela pt a-l plange ( bineinteles dotat cu camere video si animale de companie ; animale de companie = indivizii pe post de bodyguard). Editat Septembrie 10, 2012 de sorcer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 deci s-a ajuns iar la dat vina pe motociclist ca a iesit si el sa se dea pe curbe si a mers prea tare. problema asta e, nu ca a intors primaru pe dubla continua ca la ma-sa-n curte. e ok, buna mentalitate. cat despre primu ajutor, primu idiot care a comentat la modul in care tanti aia l-a ajutat, o face doar ca sa para inteligent, nu conteaza cat de idiot suna comentariul si cat de departe de adevar e situatia din capul lui de cea reala. vreau si eu sa vad o harta cu fix curba aia, vreau un desen de la cine a fost acolo, sa vedem concret, cat de repede ar fi putut merge, cat de mult vedea in fata, cat de mascat a fost loganul samd. Curba se vede cat de cat in coltul stg sus al imaginii pe care a dat-o colegul : Curba e ff perversa in sensul ca vine dupa o succesiune de 4-5km de linii drepte imense in coborare puternica cu vizibilitate perfecta,unde cu un r1 poti atinge 300 linistit.Dintr-odata vine curba asta pe care nu ai vizibilitate nimic (5-6m in fata,vezi dealul + copacii),curba de peste 90 de grade din cate imi aduc aminte,dar rupta in 2 segmente si vizibilitate dupa cum am zis,nimic in fata.Dintr-odata valea se deschide si intri in portiunea unde s-a facut poza,in care strada e enorm de larga,peste 20m cred. Motociclistul a venit din stg sus coborand.E o singura banda pe sensul lui,pe coborare.Banda lui se largeste in 2,se face o iesire pt a face stg si a nu bloca circulatia venita de sus,tocmai din cauza curbei aleia fara vizibilitate (a se vedea semnul de cedeaza pe asfalt). L-am mai descusut pe prietenul asta al meu care a picat la 2-3 min dupa accident si mi-a zis asa : 1.Accidentul s-a intamplat pe sensul de mers in sus,contrasensul motocicletei,se si vede,acolo unde e intins baiatul. 2.Motocicleta nu a avut nici un impact cu masina,pur si simplu s-a dus prin balarii. 3.Riderul a lovit Loganul in partea stg spate laterala jos (usa stg spate indoita la partea de jos+prag indoit+capacul rotii spart).Probabil a alunecat pe masina , i-a luat oglinda (era smulsa,dar in rest usa fata ok),apoi s-a dus in prag si s-a oprit cu capul in roata stg spate.Se vede in poza capacul rotii spart. Imediat dupa accident,motociclistul era gata-gata sa fie luat in roti de un alt auto care a franat la mustata.Deci respectivul a vazut toata dinamica accidentului,omul acela ar trebui cautat. Alt amanunt,conducatorul masinii A MUTAT masina dupa comiterea accidentului,a tras-o pe dreapta,din ce mi-a zis amicul meu.Asta contravine legii din cate stiu eu. Cam asta e ce am putut extrage de la el. Teoria care imi vine mie in cap e ca riderul a venit tare de pe liniile drepte,a intrat tare in curba,care rupandu-se de la jumate l-a scos larg pe contrasens.In loc sa se incline mai tare,s-a ridicat si a sarit de pe ea.Moto a luat-o prin fata masinii si s-a dus draq in dreapta pozei,el a cazut pe jos si s-a dus in pragul si roata spate a masinii.Problema este insa cum era masina : longitudinala pe drum (adica urca in sus),sau oblica (adica tocmai facuse stg din straduta aia laterala care se vede acolo).Aici numai un om specializata ar putea sa ne lamureasca,mai ales cand masina a fost mutata. P.S. : Accidentul nu a avut loc la 140kmh,eu am scris in primul post ca amicul meu cu auto a fost depasit de catre Mihai pe curbele dinainte de liniile drepte la iesire din Banita si dupa aprecierea lui acolo avea cam 140.S-a facut o confuzie,ca de obicei. Daca impactul era la 140kmh,motociclistul remodela masina,in sensul ca devenea parte integranta din ea.Ce naiba ma,cum 140,pai la 140 e devastator si daca esti in masina,decum daca esti in aer cu nimic in jurul tau ! Impactul ma gandesc ca 70-80 mai mult nu avea cand s-a lovit de masina,problema e ca in loc sa alunece pe laterala,s-a oprit pe acolo unde se termina pragul si incepe roata.Daca numai o stergea,scapa. Dar dupa cum am mai zis,poate atata i-a fost scris sa traiasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 sorcer...a scris cineva la pagina 8 raspunsul IPJ in care se zice ca motociclistul este de vina. deci legal (nu stiu daca si omenesc) este ca familia motociclistului/asigurarile sa-i plateasca omului paguba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 imi cer scuze ca v-am inflamat mai devreme. din ce am citit initial vedeam total diferit curba aia, latimea drumului si vizibilitatea. dupa un drum in weekend unde am vazut destule mizerii(de oameni) la volan probabil sunt putin cu capsa pusa, mai vad si cum incepeti sa va certati ca rideru e semizeu, ca nu asa se merge si toate ipocriziile posibile. data viitoare o sa astept sa treaca cateva pagini si sa se mai adune informatii inainte sa ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Lowside probabil la viteza mare. Daca nu erau masinile acolo, scapa cu o sperietura si niste arsuri. Poate niste oase rupte. Asa... Pacat de tineretea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Naspa rau.. eu zic sa spunem doamne fereste si sa facem ochii cat cepele, deoarece o simpla dara de ulei cazuta unde trebuie te proiecteaza unde vrea Maiculita Domnului.. si esti de vine si te gaseste vinovat si politia pe forum esti fraier ca ai cazut,, se lasa cu arpacas si prosoape pe umar, prietenii te plang cu ochelarii la ochi etc pentru ca ai tras putin de gaz intr-o curba cu motocicleta tehnic perfecta si super pregatit.. mori degeaba.. asa ca daca nu stim nu vobim.. Astea in curbe nu sunt de comentat dupa parerea mea. Dumnezeu sa-l odihneasca !!!!!!!! Editat Septembrie 10, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Mă plictisesc. AÂşa că-mi dau Âşi eu cu părerea. Viteza creÂşte exponențial sensibilitatea corpului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Mă plictisesc. AÂşa că-mi dau Âşi eu cu părerea. Viteza creÂşte exponențial sensibilitatea corpului. Profuuuuuuuuund frate, ce să-ți povestesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Puscaria nu rezolva nimic ... Gresit, gresit si iar gresit: puscaria "rezolva multe" prin puterea exemplului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Profuuuuuuuuund frate, ce să-ți povestesc! Nu-mi povesti nimic, du-te experimentează. N-a fost scrisă ca să fie pro în fund, ca să fie pro viteză sau altceva. Dar dacă tot vă certați toți ca proÂştii, am zis să mă bag Âşi eu în horă, doar nu sunt prost să stau pe lângă. Sunt prost ca să particip. Am editat totuÂşi, ca să nu te simți la rându-ți jignit. Editat Septembrie 11, 2012 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Naspa rau.. eu zic sa spunem doamne fereste si sa facem ochii cat cepele, deoarece o simpla dara de ulei cazuta unde trebuie te proiecteaza unde vrea Maiculita Domnului.. Ce ulei bai fratie, lasa uleiul, tu nu vezi ce marcaje lucioase (linii sageti cedeaza) cat china sunt acolo? 3.Riderul a lovit Loganul in partea stg spate laterala jos (usa stg spate indoita la partea de jos+prag indoit+capacul rotii spart).Probabil a alunecat pe masina , i-a luat oglinda (era smulsa,dar in rest usa fata ok),apoi s-a dus in prag si s-a oprit cu capul in roata stg spate.Se vede in poza capacul rotii spart. Imediat dupa accident,motociclistul era gata-gata sa fie luat in roti de un alt auto care a franat la mustata.Deci respectivul a vazut toata dinamica accidentului,omul acela ar trebui cautat. Mai imi dau si eu o parere. Pai daca zici ca motociclistul a lovit masina in partea STANGA SPATE, si ca a infundat usa STANGA spate, mi se pare imposibil ca masina sa fi iesit de pe drumul lateral, daca iesea de pe drumul lateral (din contrasensul motociclistului - zona de unde e facut poza/filmarea) si era perpendiculara pe drumul principal urmand sa faca stanga si sa se deplaseze in jos, ar fi fost lovita in partea DREAPTA spate. Ceea ce zici tu intareste convingerea mea ca loganul era incadrat sa faca stanga pe acea banda si sa iasa din drumul principal, poate chiar era in mijlocul manevrei de facut la stanga cand a fost lovit de motociclist (corpul lui) in partea stanga spate. Asa are sens. Editat Septembrie 11, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.