Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut!

Eu am schimbat discul de ambreiaj la R1150rt în iarna asta. Am comandat Sachs la o cunoÂştință de la Meteor (TROST). L-am luat la un preț bun. Dacă eÂşti interesat, voi încerca să te ajut. Poți să-mi dai PM.

Spor la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am comandat adaptorul pentru diagnoza ca sa mearga si pe mobre 850/1100 inainte de '99 si unelte trebuincioase pentru schimbarea lichidului la mobre cu servofrana. Da, alea care chitzaie cand tragi de maneta/pedala :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume buna .

Ma poate ajuta si pe mine vreun posesor de GS 1200 cu o lamurire : am gasit in trusa de chei o cheie ciudata si dupa cum am vazut niste filmulte despre ce fac aceste GS-uri, intreb...se poate modifica garda ,fimiu se plange ca este putin cam inalta .

Ma gandeam ca acea cheie este pentru reglajul la telescop pt modificarea inaltimi.

Scula este de nota 10 ,m-am simntit mai lejer decat pe RT ,dar normal cam iei vantul in freza ,iar pe ploaie ma cam udat pe la scarii,insa per total in 2000 de km adusul a fost super ok .

Multam .

 

Cam aceasta este jucaria

post-60304-0-86594000-1335984949_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta si pe mine vreun posesor de GS 1200 cu o lamurire : am gasit in trusa de chei o cheie ciudata si dupa cum am vazut niste filmulte despre ce fac aceste GS-uri, intreb...se poate modifica garda ,fimiu se plange ca este putin cam inalta .

 

Nu stiu la ce cheie te referi dar nu cred ca se poate modifica garda; in schimb se poate schimba saua cu una mai joasa, fie cu originala BMW, fie, si mai recomandat, cu una de la Touratech sau Wunderlich.

 

Probabil ca stii deja ca avem topic separat pt. R1200GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ca idee, mie imi consuma la drum intins, max.130 km/ora, cu parbrizul ridicat intre 5.5-5.7.

Ieri am mers o bucata de vreme cu parbrizul lasat, consumul a scazut la 4.8-4.9 in exact aceleasi conditii de drum!

Am ramas surprins de diferenta asta..

Ca sa ne dam seama cita importanta are orice detaliu atunci cind se discuta de consum!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume buna .

Ma poate ajuta si pe mine vreun posesor de GS 1200 cu o lamurire : am gasit in trusa de chei o cheie ciudata si dupa cum am vazut niste filmulte despre ce fac aceste GS-uri, intreb...se poate modifica garda ,fimiu se plange ca este putin cam inalta .

Ma gandeam ca acea cheie este pentru reglajul la telescop pt modificarea inaltimi.

Scula este de nota 10 ,m-am simntit mai lejer decat pe RT ,dar normal cam iei vantul in freza ,iar pe ploaie ma cam udat pe la scarii,insa per total in 2000 de km adusul a fost super ok .

Multam

Garda o poti schimba da foarte putin si costa destul de mult pentru cat primesti... Este la Wunderlich o parghie dinaia reglabila care o montezi in locul bratului ala de deasupra cardanului. Daca faci modificarea asta, iti scade cam 2 cm garda si se simte mai bine pe curbe mobra, insa costa undeva la 350 eur daca nu ma insel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cine face furtune de frina la la comanda? sau care are gata facute si le monteaza?

 

Imi trebuie kitul pentru roata fata la bmw k1200lt din 1999

 

Am rezolvat o mare problema la frina fata, am montat 2 furtune metalica luate de la o motocicleta japoneza (de la un vinzator de motociclete sh) si acum fiecare etrier are furtunul sau, daca cumva se sparge unul, se poate anula si ramii cu cealalta parte.

post-48168-0-96995100-1336133166_thumb.jpg

post-48168-0-28300900-1336133185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am ceva probleme la un motor F800 din 2007.

Dupa aproximativ 100km parcursi fara oprire, din senin si din mers, se opreste motorul (ca si cum as intoarce cheia in pozitia off). Nu mai porneste din starter. Trebuie sa intorc cheia in pozitia off, sa o trec iarasi pe pornit si de-abia apoi porneste din starter, fara nici o problema, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... Iar la fiecare aprox 100km faza se repeta.

Cei de la reprezentanta nu prea stiu de unde e problema. La diagnoza cica nu a aparut nici o eroare. Softul zic ei ca e updatat.

 

A mai avut cineva astfel de probleme la motorul F800? Aveti idee ce ar putea fi? sau ce ar trebui facut ca sa nu se mai intample chestia asta?

Orice sfat/idee e binevenita.

 

 

Multumesc,

unvis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Din motive personale, sunt nevoit sa-mi vand motorul...

Aici e linkul catre anunt... http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=440784

Sper sa nu fie vreo problema ca am postat si aici...

 

Va doresc tuturor SARBATORI FERICITE !!! Un Paste Fericit !!! :makeout:

Radu.

 

L-am vandut...Noului proprietar sa-l stapaneasca sanatos si multe momente frumoase alaturi de el! :moto:

Va salut ... si va urmaresc in continuare!

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Nu stiu spune-mi si mie sa te rog pentru a putea sa i-l ajutati si pe fimiu sa se inscrie si poate sa mai invete si el cate ceva de la voi .

Weekend frumos .

Vik.

 

Posted A minute ago

Sal.

Nu stiu spune-mi si mi te rog pentru a putea sa i-l ajutati si pe fimiu sa se inscrie si poate sa mai invete si el cate ceva de la voi .

Weekend frumos .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, de ce nu va intelegeti?

 

@vik55: eu astept pt un prieten de 6 luni acceptul adminilor! o sa trebuiasca sa ai rabdare. vezi ca gasesti info despre inscriere in sectiunea administrare forum (trebuie trimis un mail de "recomandare" - te c.aci pe tine, zici ca suntem vreo societate secreta - numai ca nimeni nu urmareste mailurile in cauza!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prima masina pe 2 roti pe care o detin, poate din cauza asta. :crack:

 

Vanzarea nu e ceva presant, eu ma bucur de ea aproape in fiecare zi, doar ca initial nu m-am asteptat sa-mi lipseasca atat de mult factorul sport.

 

In vara era si inca mai este in plan concediul in tara, calare pe ea. Asta daca nu se da pana atunci.

 

Vineri i-am dat coburile jos, parca e mai agila. :crack:

 

Ca idee, eu stau fix langa o Cheia, varianta curata, super virajata, fara carute. De aici si anumite probleme de exprimare.

post-11570-0-93821600-1336327811_thumb.jpg

post-11570-0-16705500-1336327919_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut domnilor!

Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față.

Îmi recomandați ceva ... @Luigi?

La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ...

 

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut domnilor!

Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față.

Îmi recomandați ceva ... @Luigi?

La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ...

 

Mulțumesc.

Daca pui tot din cauciuc cel mai bine iei furtunul cu tine si te duci la un magazin de piese auto si asimilezi acolo cu un model existent. De exemplu cel de pe fata dintre sasiu si furca se potriveste de la Opel, eu am inlocuit si mi-a ramas unul din setul de 2, dar il pastrez pentru K1100.

Daca vrei metalice mergi la un vinzator de moto sh, ei mai dezmembreaza cite una lovita si au diverse marimi si modele, recomandarea mea este sa pui 2 furtune care pleaca de sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat adaptorul pentru diagnoza ca sa mearga si pe mobre 850/1100 inainte de '99 si unelte trebuincioase pentru schimbarea lichidului la mobre cu servofrana. Da, alea care chitzaie cand tragi de maneta/pedala :P

 

Daca mobra are servofrana "EVO" schimbul lichidului este foarte amuzant :baldy: .

Daca nu studiati inainte procedura (si nu aveti acele unelte trebuincioase), este foarte frustrant (cel putin pentru mine asa a fost)...

M-a ajutat mult metoda descrisa aici:

 

http://users.rcn.com/dehager/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca nu am inteles. EVO are de-a face doar cu etrierii si discurile, nu are nimic de-a face cu servo sau franele "linked". Cica EVO opreste cu 20% mai bine pentru aceeasi apasare de maneta.

 

Si discurile EVO au 320 mm diametru si alea regular au 305mm.

 

Si da, mi-am cumparat ce are tanti aia(Dana Hager) acolo in pictorialele ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad, ma refer la mirificul sistem "BMW Motorrad Integral ABS (part integral)" cu servofrana electrica, 2 rezervoare de lichid de frana si 6 stuturi de aerisire pe el...

 

Ma tem ca nu am inteles. EVO are de-a face doar cu etrierii si discurile, nu are nimic de-a face cu servo sau franele "linked". Cica EVO opreste cu 20% mai bine pentru aceeasi apasare de maneta.

 

Si discurile EVO au 320 mm diametru si alea regular au 305mm.

 

Si da, mi-am cumparat ce are tanti aia(Dana Hager) acolo in pictorialele ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate este altceva aveam nevoie pt complectat ,la louis comanda dureaza 14 zile aveam nevoie in acest weekend ,mai cautam

O zi buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...