procust Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Nu stiu daca s-a mai postat asta sau nu. Daca da, rog moderatorii sa stearga. BMW Motorrad recheama in service toate modeleel R si K fabricare intre 2003 si 2011 pentru inlocuirea " Radträger". Nu prea ma pricep la tehnica si nu stiu cum sa traduc. E o chestie pe care se monteaza roata spate si care e din duraluminiu. Daca se strange prea tare surubul la montat roata poate sa crape si se pierde pe drum roata spate. Au fost doua accidente, unul in SUA si unul in Spania cred. Actiunea e pe termen nelimitat sie e pe cheltuiala firmei. Multi au primit acasa instiintare. Eu am cumparat motorul la mana a doua si am mers personal la service pentru programare. Am inteles ca e destul de scumpa afacerea- cam 2000 de E si de aia e bine de facut. Sunt cam 300.000 de astfel de motoare in lume, 81.000 in De. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 19, 2015 Admin Share Postat Aprilie 19, 2015 A pus si Dan Cata o poza mai prin urma, este vorba despre o flansa de aluminiu de la diferential.. Daca o inlocuiesc pe banii lor inseamna ca problema este grava! Pe de alta parte pomenesti de 2000 euro..cred ca este o neintelegere, un rahat de flansa costa 2000 euro?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 @procust - unde ai facut programarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 A pus si Dan Cata o poza mai prin urma, este vorba despre o flansa de aluminiu de la diferential.. Daca o inlocuiesc pe banii lor inseamna ca problema este grava! Pe de alta parte pomenesti de 2000 euro..cred ca este o neintelegere, un rahat de flansa costa 2000 euro?? Nu poate fi atat, tinand cont ca un grup complet este 1500EUR nou (6600 ron). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Pai daca se rupe poate trebuie schimbat tot grupul si daca mai pui manopera la BMW costa ceva. Nu am întrebat de preț dar informația o aveam de la cineva de aici din Germania si recunosc ca nu am verovicat-o. M-am bucurat ca o schimba pe cheltuiala lor. Editat Aprilie 21, 2015 de procust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calul Balan Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Pentru cei interesati DEZMEMBREZ BMW K75 RT /index.php?/topic/725679-dezmembrez-bmw-k-75-rt/ Florin 0727 162 666 Editat Aprilie 21, 2015 de Calul Balan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Nu stiu daca s-a mai postat asta sau nu. Daca da, rog moderatorii sa stearga. BMW Motorrad recheama in service toate modeleel R si K fabricare intre 2003 si 2011 pentru inlocuirea " Radträger". Nu prea ma pricep la tehnica si nu stiu cum sa traduc. E o chestie pe care se monteaza roata spate si care e din duraluminiu. Daca se strange prea tare surubul la montat roata poate sa crape si se pierde pe drum roata spate. Au fost doua accidente, unul in SUA si unul in Spania cred. Actiunea e pe termen nelimitat sie e pe cheltuiala firmei. Multi au primit acasa instiintare. Eu am cumparat motorul la mana a doua si am mers personal la service pentru programare. Am inteles ca e destul de scumpa afacerea- cam 2000 de E si de aia e bine de facut. Sunt cam 300.000 de astfel de motoare in lume, 81.000 in De. Cred că se încadrează și a mea. Putem face programare la BMW București? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) Cred că se încadrează și a mea. Putem face programare la BMW București? Nu bag mana in foc pentru ce spun acum dar eu asa stiu: in cazul modelelor R (boxer) se refera doar la generatia 1200. Iar acel 2003 este inclus pentru ca primele R1200GS (model 2004) s-au fabricat incepand cu sfarsitul lui 2003. Asadar, boxerele de 1150 (fabricate pana in 2006) nu ar trebui sa fie afectate de acest recall. Editat Aprilie 22, 2015 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2015 Admin Share Postat Aprilie 22, 2015 Cred că se încadrează și a mea. Putem face programare la BMW București? Stai linistit, tu chiar ai motocicleta fiabila, nu-i cazul la modelul tau :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrache Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 salutare, incerc sa aflu mai multe detalii despre o motocicleta care ma interesează sa o achiziționez: BMW k1300s. Exista in showroom Bavaria din București un exemplar sh care sta de ceva vreme acolo si care îmi cam face cu ochiul. Am aflat povestea dealerului dar întreb si pe aici, sa nu am alte surprize.... Așa ca daca cineva cunoaște acel motor sau știe ceva despre el si ma poate informa, ii sunt recunoscător! Mulțumesc anticipat. P.S.: multumesc KHK pentru informatiile impartasite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrache Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh . ai dreptate, incerc doar sa ma asigur ca nu apar vicii ascunse dupa cumparare..... că am mai auzit cazuri la Bavaria, ce-i drept la mașini .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh . ai dreptate, incerc doar sa ma asigur ca nu apar vicii ascunse dupa cumparare..... că am mai auzit cazuri la Bavaria, ce-i drept la mașini .... ai grija cu bavaria moto.. uita'te atent la motocicleta si fa un test drive. dupa ce ai terminat, repeta. am avut "bafta" si anu' asta cu ei. nu dau detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Sh e intotdeauna sh. » Post actualizat in 24 Apr 2015 13:51 Motocicleta se vede dupa 3 spalari si 1000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 am avut "bafta" si anu' asta cu ei. nu dau detalii. De ce nu dai detalii? Plecand de la ideea ca nu ai de ce sa minti... nu-i mai bine sa fie si altii avertizati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 pai asta e warningu' meu sa zic asa. sa te uiti bine la ea. din toate unghiurile. am si subliniat ca sa insist asupra acestui aspect. si sa faci un test drive musai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 sal.ma poate ajuta cineva cu una sonda ulei pt un bmw f650gs. sau de la masina se potriveste? 0,3-0,6 bari la presiunea asta deschide sonda. VA MULTUMESC.daca se poate pe privat ,asa citesc mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Turbo laser https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153263557098518&set=pcb.814234338673089&type=1&theater Dati Next Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrache Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 salut, cunoaste cineva recomandarile de service la k1300s? exista ceva diferit decat clasicul ulei-filtre-placute frana? la ce kilometraj se fac reviziile?.... cei de la bavaria au fost laconici in comunicare.....mi-au spus ca service-ul se face in functie de starea si nr de km al motorului si ca tre sa vada motocicleta ca sa imi spuna.... pe mine ma intereseaza sa stiu care sunt costurile viitoare de service in cazul in care achizitionez acest model.... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 O fi offtopic sau nu, explica existenta grupului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Salut voios posesorilor de BMW,de vreo 2 saptamani m-a pocnit in ceafa ideea sa-mi achizitionez un BMW..cautam initial un R1150 RT..cand am dat peste un anunt cu K 1200 LT care imi place mai tare,hotarat sa-mi cumpar elefantul l-am sunat pe proprietar,care m-a dezumflat putin,mia spus ca motorul este impecabil,dar are o mica problema tehnica si anume nu ii functioneaza marsarier-ul..zice ca intra in viteza dar nu se misca de pe loc,am tot cautat detalii tehnice despre acest tip de cutie de viteze dar nu am gasit nimic.De obicei nu cumpar motociclete cu probleme tehnice..dar daca ar fi doar atat nu m-ar deranja prea tare,in rest motorul este fara gresala,dar ma gandesc sa nu fie o problema a intregii cutii de viteza..omul si-a dat cuvantul ca treptele inainte functioneaza perfect.Astept cu mult interes sa-mi explice cineva cum functioneaza cutia de LT si care sunt posibilele probleme care duc la nefunctionarea mersului inapoi..multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) Salut voios posesorilor de BMW,de vreo 2 saptamani m-a pocnit in ceafa ideea sa-mi achizitionez un BMW..cautam initial un R1150 RT..cand am dat peste un anunt cu K 1200 LT care imi place mai tare,hotarat sa-mi cumpar elefantul l-am sunat pe proprietar,care m-a dezumflat putin,mia spus ca motorul este impecabil,dar are o mica problema tehnica si anume nu ii functioneaza marsarier-ul..zice ca intra in viteza dar nu se misca de pe loc,am tot cautat detalii tehnice despre acest tip de cutie de viteze dar nu am gasit nimic. Salut, Cand e pusa la punctul mort si se selecteaza din butonul rotativ functia marsarier ( R ) trebuie sa ti se aprinda pe bord martorul portocaliu R . Daca nu se aprinde , cel mai probail e o problema a selectorului - contactul electric ce selecteaza functia marsarier. Daca se aprinde martorul R pe bord si la apasarea butonului demarorului nu se intampla nimic pot fi 3 cauze : 1. defect mecanic in unitatea de marsarier ( destul de putin probabil ) 2. releul de marsarier - ca sa ajungi la el trebuie dat jos carenajul , rezervorul si capacul de la cutia de relee ( 10-50 euro SH ) 3. modulul controler de marsarier - e sub scaun pe partea stanga a motocicletei ( nou costa in jur de 1500 euro la reprezentanta , SH 70-150 euro ) La apasarea butonului starterului ( cand esti cu functia marsarier selectata ) ar trebui sa ai o usoara crestere ( automata ) a turatiei motorului . Un alt defect al functiei marsarier e acela cand apesi butonul de starter si motocicleta merge putin inapoi apoi se opreste , apoi iar trebuie sa apesi butonul ca sa mai mearga inapoi . Cauza e senzorul de viteza . Editat Aprilie 29, 2015 de aquachrono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Multumesc mult de tot. Cel care il vinde mi-a spus ca are un ambreiaj separat pentru mersul cu spatele si ca nu functioneaza acel ambreiaj..ori nu se pricepe,ori imi ascunde adevarata cauza a defectiunii.Problema este ca motorul se afla la o distanta de cateva sute de km de mine si parca nu as vrea sa strabat jumatate de tara si sa dau peste cine stie ce surpriza neplacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) Ce an e? Km? Pret? Poate nici nu merita .... Desi cred ca se poate rezolva problema relativ ieftin . Nu are nici un ambreiaj, e un sistem de roti dintate ce sunt actionate de demaror. Editat Aprilie 29, 2015 de aquachrono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Ce an e? Km? Pret? Poate nici nu merita .... Desi cred ca se poate rezolva problema relativ ieftin . Nu are nici un ambreiaj, e un sistem de roti dintate ce sunt actionate de demaror. An 2003,dar dupa carenaj pare modelul 2002.km 115.000 , Pret 5000euro negociabil. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-k%201200%20lt-din-2003-598731.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.