KHK Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Una de la louis cu 50 de eur - ipone si o chinezarie cu 15$. La asta inca nu s-au hotarat la pret Oricum, mi se pare cam periculoasa ideea in sensul ca iti poate distrage rau atentia. De exemplu daca ai pop-up pe ecran la mesaje si alte aplicatii, vei fi tentat sa le citesti... si tot asa. Navigating, telephoning, enjoying music and much more else – the skills of modern smartphones are multiple and right made for turning out motorcycling and scootering even more comfortable and eventful. For this reason BMW Motorrad has designed a smartphone cradle being able to fasten smartphones up to a size of 5 inches quickly and safely to the handlebar clamps for optimum rider’s readability and handling. Alternatively in horizontal or upright format – right as the rider likes. Mounting the smartphone cradle works by using the BMW Motorrad Navigator V’s holder (special accessory, not part of the scope of delivery). Installed in a robust plastic hardcase the smartphone is not only perfectly protected against dust and water, but offers best possible readability, too, thanks to an antireflection flex foil see-through vision panel. Power supply is made by the onboard socket (special accessory). Charging is done via micro-USB or – if available – the wireless way according to Qi standards. In this connection the necessary energy transmission is done by electromagnetic induction. A light-emitting diode informs about the charging state. An anti-slip, vibration and shock impeding gel pad shelf ensures a safe and careful installation as well as warmth draining for the smartphone while riding. The new BMW Motorrad smartphone cradle is likely to be available at the second quarter 2016. The price is going to be announced later. » Post actualizat in 27 Oct 2015 17:19 ... doar pentru ca are stantat BMW Motorrad pe un cant costa o mana si un picior Din experienta mea, ideea/preconceptia asta este total... gresita (ca sa fiu diplomat ) Cel mai bun exemplu este casca System 6 care costa cu 100€ (20%) mai putin decat "originalul" C3. Si nu numai ca nu e cu nimic inferioara, dar cei care le-au avut pe ambele sunt in favoarea S6. Si am si alte exemple care combat preconceptia asta dar nu ma intind aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 @KHK - iti garantez ca pretul o sa fie de pe putin 2 ori mai mult decat am dat yo pe case-ul cel am acum... si in afara de a nu lasa apa sa intre si sa poti actiona touchscreenu nu o sa faca ... cat despre popupuri sau sonerii, mai rar se intampla sa-ti sara in ochi cand ai o aplicatie de tip GPS activa - acestea stand de regula in foreground. Yo cel putin folosesc telefonul pe post de GPS de aproximativ 7 ani (enspe tipuri de telfoane si vreo 4 tipuri de caseuri) si n-am avut niciodata probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 https://www.facebook.com/BMW.Motorrad.UK/posts/876394112474849 In sfarsit! Singura problema o sa fie ca sunt multi posesori de telefoane mai mari de 5 inch... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Relax Dextere, probabil o sa scoata una si pentru tablete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 (editat) intr-alta ordine de idei, domnilor lasa-ti polemicile de forum si invartiti rotile, nu de alta, dar inca se mai poate azi dimineata mi-a inghetat coorul (de fapt degetele)... am vazut eu bruma pe cimp dar am zis ca am vedenii pe la jumatea drumului dintre Ploiesti si Buc minerele au refuzat sa mai incalzeasca... prin Otopeni m-am oprit sa vad daca mai am maini ca nu le mai simteam ... am presupus ca s-a ars siguranta... dupa ce am repornit mobra au bagat carbuni si manerele, care brusc au devenit din nou "heated"... -1 Celsius... hmmm, cred ca o bag la iernat! Editat Octombrie 28, 2015 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Motociclistii adevarati nu folosesc GPS. Se ratacesc si mor mancati de ursi cu demnitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 motociclistii sau ursii au demnitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 De moment ce n-au GPS, da, ursii au demnitate. Acum cu toate virgulele, ca sa nu existe interpretari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Unu Noiembrie. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 sa nu dea o masina peste blitu ala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Pt cei cu GS: Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului. Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit. Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare. Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere. Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta Deci oportunitati de schimd sunt. Dane, multumiri maxime! Mare om! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 (editat) Pt cei cu GS: Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului. Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit. Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare. Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere. Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta Deci oportunitati de schimd sunt. Dane, multumiri maxime! Mare om! nu mai bine postai aici? /index.php?/topic/248566-bmw-r-1100-gs1150-gsgsa/page-101 zic si eu... in privinta comportamentului, n-am schimbat grupu, eu am montat lennies sprockets la dan cata. e alt motor... Editat Noiembrie 4, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Salut, imi vand si eu motorul R1100S din 2002, anuntul e aici pe forum ( /index.php?/topic/732742-bmw-r1100s-2002/) poate e cineva interesat sau cunoaste-ti pe cineva. Seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Salut colegi. Ma intereseaza un arc+amortizor spate SH de F650 GS DAKAR. Daca cumva stiti de vreunu' de vanzare, dati-mi si mie un semn. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Pe ebay ai cautat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Da, m-am uitat si pe ebay. M-am gandit ca poate gasesc la noi in ro. Daca nu gasesc aici o sa mai caut pe ebay. Nu e graba foarte mare. Iarna abia incepe... Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Noul BMW G310R The highlights of the new BMW G 310 R: Innovative liquid-cooled single-cylinder engine with two overhead camshafts, backward-tilted cylinder and intake tract positioned at the front. Output 25 kW (34 hp) at 9 500 rpm and a maximum torque of 28 Nm at 7 500 rpm. Rigid tubular steel frame, upside-down fork and long swinging arm for a high degree of ride stability, precise steering response and sound handling. Tyres 110/70 R 17 at front and 150/60 R 17 at rear. High-performance brake system and ABS as standard. Sophisticated ergonomics and multifunctional instrument cluster. Low seat height of just 785 millimetres. Dynamic roadster design with echoes of the S 1000 R. Developed in Munich by BMW Motorrad – produced in India by cooperation partner TVS Motor Company. Individually tailored optional accessories in the familiar high quality typical of BMW Motorrad. » Post actualizat in 11 Nov 2015 17:29Sorry, acum am vazut ca s-a facut topic si pt. asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 (editat) Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... Daca or fi la fel de "bune" ca G-urile, ... Editat Noiembrie 12, 2015 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Stimate domn, pot doar sa intuiesc despre ce 'punct G' vorbesti : » Post actualizat in 12 Nov 2015 15:15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Stimate domn, pot doar sa intuiesc despre ce 'punct G' vorbesti : This is not about the G point... I have plenty with my GS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Ce frumoasa e a doua poza .cum trece soareleprin ea. Parca ii lipseste ceva.cred ca motor sau cutie sau poate altceva.si formelesunt frumoase .ar fi trebuit sa ii faca emblema mai mare macar sa compenseze cu lipsa motorului. Sper ca are cheie interesantaca la noile modele ca in centru vechi inca se flute cu casca si cheia de bmw .cum exista mercedes cu motor de clio asa si bmw asta.cred ca au inceput si astia sa angajeze pe pile la fabrica. Pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 (editat) @shpixy, my honest opinion: GS1200... truly universal soldier ! ... macar sa compenseze cu lipsa motorului... g mic... macar sa compenseze cu lipsa umorului... La multi kilometri frumosi ! Editat Noiembrie 12, 2015 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 eh, se adapteaza si ei la nevoile emerging market-ului (vorba lui Moise) cat si a imensei piete din Asia de S-E, unde chiar cred ca va fi un mare hit si de ce nu chiar in Europa, mai ales daca va avea si un pret pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.