guzmanelu Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 (editat) Buna dimineata. De 2 zile sunt si eu fericitul posesor al unei bawareze - K1600GTL. Dupa ce trece euforia si aburii alcoolului poate apuc sa ii fac si poze Deocamdata un singur lucru vreau sa schimb la ea si anume sa ii moentez un engine-guard(crash-bar). Desi Wunderlich (link) nu mi se par frumoase, par cele mai solide din cite am vazut. Daca aveti idei de crash-bar bun si mai ieftin dati-mi un semn va rog. Auzisem de niste baieti din Brasov care ar fabrica dar nu am nici cea mai vaga idee cine sunt. Orice informatie este binevenita. Mersi, Radu Editat Februarie 18, 2017 de guzmanelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALPIN Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Felicitari omule, si s-o folosesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Multumesc, multumesc. Ne vedem la o bere si povestim mai pe larg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Deocamdata un singur lucru vreau sa schimb la ea si anume sa ii moentez un engine-guard(crash-bar). Desi Wunderlich (link) nu mi se par frumoase, par cele mai solide din cite am vazut. Daca aveti idei de crash-bar bun si mai ieftin dati-mi un semn va rog. Auzisem de niste baieti din Brasov care ar fabrica dar nu am nici cea mai vaga idee cine sunt. Orice informatie este binevenita. Sa-l stapanesti sanatos! Dar iti iei un tourer "de lux" la o firma premium si vrei sa-i pui accesorii de la "niste baieti"? Am vazut ca exista si originale BMW mai discrete decat cele de la Wunderlich si, daca nu ma insel, cu vreo 100€ mai ieftine, intreaba la un dealer BMW. Avem si topic dedicat seriei K1600: /index.php?/topic/590630-bmw-k1600-gtgtl/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Salut, am inteles ca s-a schimbat personalul de service de la Bavaria, acum mecanic este un tip pe nume Romeo . Stie cineva daca mai sunt profi lucrarile la Bavaria sau sa apelez la cei de la Mototehnica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 http://advrider.com/index.php?threads/r1100gs-speedometer-cable-alternative-found.450712/ Cablul de la vitezometru se potriveste de la Goldwing din '84; e ceva mai lung dar e bine daca ai si inaltat ghidonul cu oarecat.. Si cica e si mai lesne, da nu am stat sa compar preturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Care ziceai ca anul asta nu mai vine primavara ?! Au inceput deja pregatirile pentru noul sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2017 Admin Share Postat Februarie 26, 2017 RT-ul a fost revopsit sau rosul ala este culoare originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 RT-ul a fost revopsit sau rosul ala este culoare originala? E revopsit de către fostul proprietar „ rosu Ferrari”. Cand l-am cumpărat am verificat atent carenele să nu fie reparate. Nu sunt ! Sincer sa fiu primul lucru care m-a atras cand am gasit anuntul a fost culoarea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Capacele is electrostatic vopsite? Am si eu unele extra, gata polishate, si nu stiu daca sa le cromez sau sa le fac electrostatic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Capacele is electrostatic vopsite? Am si eu unele extra, gata polishate, si nu stiu daca sa le cromez sau sa le fac electrostatic... Nu numai capacele is vopsite, tot motorul e vopsit negru, Practic toata motocicleta este in negru si rosu. Nu stiu daca le-a vopsit electrostatic sau nu dar vad ca vopseaua rezista. Uite o poza mai veche ,din toamna, acum motorul e „dezbracat” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Arată foarte bine motocicleta în culoarea asta. Păcat că BMW se încăpățânează să se joace doar cu variații de "bej" din fabrică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 http://www.bmbikes.co.uk/photos/colourcharts/2002%20colour%20chart%20R_series.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Apăi da, dar pe RS. Pe RT nu am văzut niciodată o astfel de culoare "îndrăzneață" din fabrică. Cred că cea mai mare nebunie pe care au încercat-o a fost cu albastrul ăla metalizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Evident, seria RT se preteza ”doar” nuantelor elegante. Oricum, in afara de Biariz Blue... o culoare ”indrazneata” pentru Touring mai este si Piemont Red. Seria RS se preteaza la alte... vitejii si nuante. » Post actualizat in 28 Feb 2017 08:43... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Salutare!Vin cu o intrebare care e posibil sa se fi pus deja dar nu am gasit un raspuns concret!Am hotarat sa schimb semnalizarile spate(bec)cu unele LED.Unde pot gasii releu special pentru semnale Led,si care este releul(unde se afla).Tin sa precizez,cadenta lumimii e mult mai rapida cu LED-urile,desii cred ca stiati deja!Mobra e un R1100S 2000.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Teoretic, releul care il ai tre sa fie suficient de destept ca sa compenseze puterea electrica mai mica, consumata. Daca iti clipeste totusi mai repede, pui cate o rezistenta in parale cu semnalele spate, de putere egala cu 21W-puterea consumata de ledul instalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Culori indraznete au fost pe RS intr-adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Curat tupeu coane Fanica, curat tupeu... :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 (editat) Cumpar cadru cu acte pentru BMW R 1150RT daca stie cineva. Multumesc @Dan Cata, adun intai informatii, este interesanta si propunerea ta. Editat Martie 4, 2017 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Salutare tuturor ! Tocmai sunt pe punctul de a achizitiona un BMW R850 GS din '99 si am o problema. Handguard urile sunt vechi ca naiba, una pe dreapta e crapata si s-a incercat vopsirea lor, fara mult succes, nu arata foarte bine treaba. Aveti idee de unde pot sa cumpar asa ceva ? Am cautat la dezmembrate pe forum si pe olx, nu am gasit in Romania. Gasisem pe ebay unele SH dar costau mult, pe la 20 de lire, nu aratau nici alea grozav. Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Fara suparare daca ti se pare mult sa cheltui 20 lire,atunci nu cumpara Bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Nu ai inteles sau nu m am exprimat bine: cele la 20 nu imi pareau a fi intr o stare mai buna decat cele pe care le are acum. Ms de ostilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 O intrebare pen tru posesorii de K1200S... Am observat ca am ceva dificultati in a selecta "neutral"-ul cand motocicleta este in stationare. Inainte de a se opri complet intra foarte usor in "0" dar odata oprita sare din 1 in 2 si invers fara sa reusesc sa gasesc "0" decat dupa mai multe incercari. Nu imi amintesc sa fi avut problema asta sezonul trecut desi am avut doar 1 luna la dispozitie sa ma plimb cu ea dupa ce am achizitionat-o. Este o problema comuna la K12S sau pur si simplu am eu nevoie sa ma obisnuiesc mai mult cu ea? Multumesc anticipat pentru sugestii/pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Este o "problemă" comună la majoritatea motocicletelor Încearcă s-o bagi în neutru când este încă în mișcare, nu pe loc. Din câte știu, asta recomandă și producătorul. Dacă ești deja în staționare și nu intră în N, mișc-o un pas înainte sau înapoi și rezolvi problema. Am observat că acest fenomen se accentuează odată cu acumularea de km la orice motocicletă. Nu este ceva specific la K12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.