john17 Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 (editat) Decât un bidon pt completat... Editat Iunie 20, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Dacă vrea cineva laterale de R1100/R1150, sunt unele pe olx la un preț bun și negociabil. Menționez că nu sunt afiliat cu vânzătorul în niciun fel, am dat din greșeală peste anunț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 28, 2019 Admin Share Postat Iunie 28, 2019 Sunt varianta ingustă, de poliție, de aia si culoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iunie 30, 2019 Share Postat Iunie 30, 2019 Am pierdut panoul dreapta de sub rezervor la k1100lt si s-a rupt suportul de prindere sa din spate, aveti o sursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 30, 2019 Share Postat Iunie 30, 2019 Acum 2 ore, bmwio a spus: Am pierdut panoul dreapta de sub rezervor la k1100lt si s-a rupt suportul de prindere sa din spate, aveti o sursa? Încearcă pe https://www.boonstraparts.com/en/parts/mke=BMW/mdl=K 1100 LT 1993-1999 (K1100LT)/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Salut, am un R 1200 C si ma confrunt cu urmatoarea situatie. In mers si nu tot timpul motorul nu se mai alimenteaza corect. Pur si simplu desi tin mana in gaz nu se mai tureaza, dupa care isi revine. Mi s- a intamplat in vreo trei dati anul asta. Ce poate fi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Verifica daca nu cumva TPS-ul face figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2019 Admin Share Postat Iulie 1, 2019 Filtrul de benzina a fost schimbat? Mai poate fi și pompa benzină pe ducă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Mulțumesc TPS-ul este senzorul de temperatura? In ce privește pompa de benzina este schimbata acum 3 ani, numai că nu este de BMW. Mi-a mers până acum fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2019 Admin Share Postat Iulie 1, 2019 Throttle Position Sensor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Intregul sistem alimentare-aprindere este complex. Verificarea, curatarea si reglajul la fel de stufos... Raspunsul meu este la fel de generalist ca si intrebarea ta. Cert este ca trebuiesc luate toate reglajele pe rand. Parerile fiecaruia si presupunerile in detaliusa curga! Sau, fuga cu ea la taticul BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Adica la Tiberiu Anghel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Sau DanCata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Acum 13 ore, User_bmw a spus: Mulțumesc TPS-ul este senzorul de temperatura? In ce privește pompa de benzina este schimbata acum 3 ani, numai că nu este de BMW. Mi-a mers până acum fara probleme TPS-ul, asa cum ti-a spus @l.u.v este Throttle Position Sensor. Mai pe romaneste este un potentiometru montat pe una din clapetele de la blocul clapeta-injector, de obicei pe cel din dreapta (ca e mai apropape de acceleratia de la ghidon), si care ii spune computerului cat de mult este deschisa clapeta de aer - adica cat de mult ai rotit tu acceleratia - si drept urmare cate benzina sa bage injectoarele. Daca acest potentiometru se defecteaza, transmite informatii gresite si nu mai accelereaza sau chiar se opreste motorul. @TeDy 'M asa este ca masinaria este complexa, dar o ia si el cu este mai usor de verificat si nu necesita scule sau pricepere deosebita atat la verificare cat si la inlocuire. Si in plus TPS-ul naravas este destul de des intalnit in astfel de patologii (nu se mai tureaza sau moare motorul si apoi ii trece) la bembeuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Acum 16 ore, User_bmw a spus: Salut, am un R 1200 C si ma confrunt cu urmatoarea situatie. In mers si nu tot timpul motorul nu se mai alimenteaza corect. Pur si simplu desi tin mana in gaz nu se mai tureaza, dupa care isi revine. Mi s- a intamplat in vreo trei dati anul asta. Ce poate fi? Multumesc Vad ca esti din Bucuresti, mergi la cineva sa iti faca o diagnoza, prima data. Cu Gs911 poti sa vezi si graficul la senzorul de oxigen. Dupa ce faci asta, ne zici ce da la diagnoza si vedem ce e de facut mai departe. Sfaturile cu TPS-ul is pertinente, numai ca... omul nu stie ce e ala, e nerealist sa il pui sa il verifice nic nu prea e la indemana la modelul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 2, 2019 Admin Share Postat Iulie 2, 2019 Este și o procedură pentru reset TPS: scoți borna de la baterie, după câteva zeci de secunde pui borna, pui contactul (fără să pornești motorul), rotești ușor manșonul de accelerație până la capăt și revii - faci asta de 3 ori - apoi pornești motorul și gata. Poți încerca și procedura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Acum 8 minute, l.u.v a spus: Este și o procedură pentru reset TPS: scoți borna de la baterie, după câteva zeci de secunde pui borna, pui contactul (fără să pornești motorul), rotești ușor manșonul de accelerație până la capăt și revii - faci asta de 3 ori - apoi pornești motorul și gata. Poți încerca și procedura asta. Procedura asta este data de BMW sau este o chestie populara? Motivul intrebarii este urmatorul: cand am schimbat TPS-ul al R1200RT am vorbit cu cei de la care am cumparat GS911, unii de prin Noua Zeelanda, pentru ca doream sa setez datele TPS-ului cel nou si nu exista asa ceva in meniuri. Raspunsul a fost ca TPS-ul nu are setari. Se pune pe mobra, se porneste motorul si computerul va invata care sunt valorile TPS-ului. Asa am procedat si mobra pare ca merge bine si in ziua de astazi. @Adrian M. ai ceva reclamatii pe partea asta? Si daca computerul invata cum e TPS-ul ma intreb la ce foloseste procedura de reset. Ce sa restezi? Valorile de capat cursa? Nu ar trebui sa se stearga valorile pe care le are in cap atuncio cand scoti bateria. @Dan Cata Cu totii trebuie sa aflam candva ce este TPS, EGR, UCH etc. Nu inseamna neaparat ca omul nostru are doua maini stangi. O sa isi dea seama daca isi baga mainile in mobra sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 ^^ vezi ca tu ai 1200, si aici vorbim de 1150. Alte mobre, alte socoteli. Nu am zis ca omul ar avea doua maini pe stanga, dar primul pas e sa faca o diagnoza undeva, nu sa te arunci imediat sa o desfaci bucati. Modelu asta nu are admisiile clasice, cu TPS la gamba stanga, nu vad de ce l-ar indruma cineva sa desfaca motorul ca sa vada TPS-ul, sa isi faca o poza cu el apoi sa o asambleze. De aia ai mufa de diagnoza, sa te folosesti de ea. Dupa aia stii ce sa desfaci, mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 El nu mai are 1200,eu am, 1200 . Și, da, merge perfect, nu sunt probleme de amestec sau alte cele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Acum 19 minute, Dan Cata a spus: ^^ vezi ca tu ai 1200, si aici vorbim de 1150. Alte mobre, alte socoteli. Nu am zis ca omul ar avea doua maini pe stanga, dar primul pas e sa faca o diagnoza undeva, nu sa te arunci imediat sa o desfaci bucati. Modelu asta nu are admisiile clasice, cu TPS la gamba stanga, nu vad de ce l-ar indruma cineva sa desfaca motorul ca sa vada TPS-ul, sa isi faca o poza cu el apoi sa o asambleze. De aia ai mufa de diagnoza, sa te folosesti de ea. Dupa aia stii ce sa desfaci, mai departe. Ma gandeam ca R1200C inseamna motor de 1200. Corect, de aceea are mobra mufa de diagnoza. Nu am disecat una ca asta, dar banuiam ca sub capacele cromate o sa se vada admisia unde o fi si TPS-ul. Desi la BMW te astepti la orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Mulțumesc pentru sfaturi, am fost astăzi la Tibi și vom vedea care este cauza. Treaba asta nu se întâmplă constant. Mi s-a întâmplat prima data la începutul sezonului și dumineca trecută pe A1 in timp ce mă întorceam de pe Transfăgărășan. Ce am observat că de fiecare dată când am pățit același lucru îmi bătea vântul din fata, dar nu pot asocia asta cu ceva anume. Acum 2000 de km am făcut revizia, am reglat tachetii și sincronizarea, curatat filtru de aer și schimbat filtru de ulei la Motohab. Nu am umblat in schimb la filtru de benzina și am hotărât cu Tibi sa eliminam și acasta posibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Silver Arrow: ...iaca ASA! Ce s.a gandit sa verifice/elimine Tibi? Reinnoirea f. Benzina. Ce am zis eu mai sus Silver Arrow de un lant de proceduri? Deci personal, eu urmaresc mai intai reinnoirea consumabilelor, Tibi cel cuminte va verifica si pompa benzina cu aceasta cazie MAI ALES SITA de la sorb-poate va face si o clatire a rezervorului... Apoi pe rand: Eu elimin intai cauzele posibil mecanice, apoi mai departe ma intreb de cele electrice si apoi ajung si la alea cu reglaje pe diagnoza. Iti zisesem in alt topic de verif cablurilor, ca asta patesc la mine acum: Nu revin usor inapoi-cu toate ca ,,,clapetele culiseaza perfect. Prevad ceva sicleala acolo la capetele cablurilor, ori ca s.a miscat o buc de plastic ce a pus.o DanCata in cutia distribuitor al cablurilor de soc-acc. Dar nu mai pierd timpul sacdesfac acum im sezon, voi vedea pe la iarna. ...si LUV tot la FBenzina a mers cu gandul. Mai mult ca sigur ca la cele din rezervor e problema. Daca nu se rezolva, ma gandesc ca urm pas e curatarea injectoarelor la ultrasunete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 @TeDy 'M Chiar m-ai facut curios sa aflu care e problema mobrei. Eu merg pe un defect de natura electrica (contacte proaste in TPS), tu iei in considerare o problema pe circuitul de benzina. Sper sa ne comunice @User_bmw care a fost verdictul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Abia astept! Si sa stie toata Lumea Lume de aici: Ca una din simptomele proastei functionari sau reglarii proaste a TPS.ului si arderilor intarziate, apar rateurile intr.o mai mare masura decat normal in toba! Pt ca exact asta face TPS: Da niste valori in mV calculatorului. La motorul meu am avut valori sub 0,360 si i.am facut 0,395; acum zvacneste ca nebunul. Ori colegul nostru, nu a spus nimic de rateuri, ci numai de gatuire/alimentare incorecta. Parerea mea- dupa eliminarea posibilei proaste alimentari, ca si asa rezervorul e dat jos, urmeaza inspectarea bobinei de inductie si a fiselor-nu concep ca macar bujiile sa nu.i fie reannoite... apoi urmeaza inspectia Senzorilor Hall si curatarea prizei de pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Fisele sunt noi, la bobina de inductie nu am umblat niciodata, bujiile au fst verificate la revizie acum 2000 km si erau OK si mobra nu da rateuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.