Gixu. Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut, am si eu nevoie de cateva sfaturi/ pareri: Un prieten vrea sa-si cumpere un k 1200 s. O vrea pt cele 1000 de sisteme de siguranta, pt valoarea ei de piata in timp, calitatea fabricatiei, pt ca i-a luat mintile etc. Acum cateva zile "am dat o fuga" pana la Ct sa vedem un K-u argintiu, 22k , carte service, in stare buna. Proprietarul nu este roman , si din ce am observat eu cred ca suntem primii clienti care au batut X km ca sa vada motorul, asa ca nu si-a dat silinta nici sa incarce bateria nici sa mai nimic . Nu ne-am ofuscat f tare pt ca amicul meu i-a zis din start ca nu cumpara mobra decat dupa ce dau ok-ul cei de la Bavaria, dupa testare. Estetic arata f bine dar am observat cateva "probleme" si mai mult de asta m-a rugat pe mine sa postez, el ne-avand cont : Cauciucul spate era usor murdar de lichid hidraulic (initial am zis ca e ulei), desi garajul era curat. Dupa ce am pus contactul si am apasat de cateva ori frana fata, am auzit pompa servo iar ulterior am observat lichid hidraulic pe codita. Lichidul parea improscat iar cantitatea era relativ mica, dar totusi , vorbim de 7500 eu , cash. O alta problema au fost mansoanele care, desi prop are carte service care ar sustine cei 20000 km, sunt vizibil uzate. Nu extrem, dar totusi , ma gandesc ca in 20 k nu ar fi trebuit sa se observe uzura. Cunoaste cineva istoricul mobrei? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Adica asta? - http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...006-363057.html Daca are ceva dubii, de ce nu discuta direct la Bavaria pentru asta - http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...006-358629.html . Pretul e un pic mai mare, dar e deja testata si are de 3 ori mai putini km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Fiecare cu pasarica lui , nu-i place pt ca e revopsita . Schema coloristica nu include si visiniul ala urat, doar alb si albastru. Daca ignoram bubele gasite, cea din Constanta arata senzational. Desi nu sunt fan BMW , calitatea si grija la detalii sunt remarcabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 9, 2011 Admin Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) Din ce stiu modelul asta are frane integrale si servo cu pompa electrica. Ciudat cu lichidul ala pe spate..nu ar avea de unde sa-l arunce acolo, modulatorul de ABS este sub carena, inspre rezervor, rezervorul cu lichid spate ar fi in zona aia. Daca tot ati batut drumul nu inteleg de ce nu v-ati uitat mai atent la conducta frana pe spate si la rezervorul cu lichid. Trebuia sa-i atrageti atentia propietarului, sa vedeti ce spune. Mansoanele..100% sunt incalzite, si de aici vine problema. La BMW este stiut ca daca folosesti frecvent incalzirea in ghidoane cauciucul devine mai moale, "se coace" si se uzeaza destul de usor. Este normal chiar si la 20.000 km sa se observe uzura. A mea avea 38.000 km cind am luat-o si exista acea uzura.. Referitor la cel de la Bavaria, arata chiar urat cu tigania aia de culoare pe ea. Fostul propietarul o fi fost fan Rapid sau CFR Cluj.. Editat Aprilie 9, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Din ce stiu modelul asta are frane integrale si servo cu pompa electrica.Ciudat cu lichidul ala pe spate..nu ar avea de unde sa-l arunce acolo, modulatorul de ABS este sub carena, inspre rezervor, rezervorul cu lichid spate ar fi in zona aia. Daca tot ati batut drumul nu inteleg de ce nu v-ati uitat mai atent la conducta frana pe spate si la rezervorul cu lichid. Trebuia sa-i atrageti atentia propietarului, sa vedeti ce spune. Mansoanele..100% sunt incalzite, si de aici vine problema. La BMW este stiut ca daca folosesti frecvent incalzirea in ghidoane cauciucul devine mai moale, "se coace" si se uzeaza destul de usor. Este normal chiar si la 20.000 km sa se observe uzura. A mea avea 38.000 km cind am luat-o si exista acea uzura.. Referitor la cel de la Bavaria, arata chiar urat cu tigania aia de culoare pe ea. Fostul propietarul o fi fost fan Rapid sau CFR Cluj.. In primul rand multumesc pt raspuns. Proprietarul este un spaniol aflat in "vizita' de lucru in Ct . Era destul de jumpy si cat m-am uitat eu la una-alta a fost f circumspect, nu parea ca stie prea multe. Nu prea aveam cum sa luam mobra la puricat serios iar amicul meu s-a consolat cu gandul ca o sa vina cu ea in Buc, sa-i faca testul. Acum sa vedem daca se tine de cuvant. Eu l-am sfatuit pe amicul meu sa se mai uite si la K-ul bumblebee de la Bv , poate ii place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) Postez si aici! ..scuze ptr cei care au vazut deja anuntul. Din lipsa de timp,adica am 1 an de cand nu am mai plecat mai mult de 50 km de acasa, CHIAR SE VINDE! Motocicleta este pregatita de drum. BMW 1100 GS Adventure august 1999 cca 90cai si 97 Nm. Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele: -''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur -aripa superioara Touratech -aripa inferioara Touratech -prelungire aripa Touratech -protectii cilindrii Touratech -protectie evacuare Touratech -evacuare REMUS de la Touratech -coarne incalzite IN 2 TREPTE -sidebags -top box -gratar suplimentar top box -scut cric -proiectoare Hella -bari protectie Wunderlich -protectii cadru (HARD PARTS) Touratech. -VENTILATOARE SUPLIMENTARE. -protectie far Touratech. -suport de paravanturi genunchi Wunderlich. -presuri picioare Wunderlich -protectii telescoape furca (textil) -CONEXIUNI RAPIDE LA REZERVOR (TUR/RETUR BENZINA) ++++FLUIERICI DE CATEI ! Total accesorii cca 4000EUR. ADICA PLATESTI ACCESORIILE SI PRIMESTI MOTORETA GRATIS! Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km) Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental TKC 80) + inca un rand de Metzeler Tourance. Merge ceas. INGRIJITA LA MODUL MASOCHIST! Are cam TOT ce se poate pune pe acest model. Pret cu cash 4000euro. Ptr schimburi discutam de alt pret, mai mare. Pentru orice alte detalii rog sunati, intru cam rar pe forum! Cristi 0722609786 0768030440 Editat Aprilie 9, 2011 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Un prieten vrea sa-si cumpere un k 1200 s.Estetic arata f bine dar am observat cateva "probleme"... Salut, Gixu ! Baga un ochi aici ... K 1200 SERIES MOTORCYCLES MANUFACTURED FROM AUGUST 2006 THROUGH MAY 2009. DUE TO THE CURRENT ROUTING OF THE BRAKE LINES, IT IS POSSIBLE THAT DURING RIDING, AND THEREFORE ASSOCIATED VIBRATION. THE BRAKE LINES COULD BE UNDER STRAIN. IF THE VIBRATION/STRAIN IS SIGNIFICANT, THE BRAKE LINE COULD SPLIT AND START TO DEVELOP A LEAK. THE BRAKE FLUID RESERVOIR RUNS EMPTY, THE FRONT BRAKES COULD FAIL, INCREASING THE RISK OF A CRASH. ON CERTAIN MOTORCYCLES, FREQUENT SHORT TRIPS PARTICULARLY DURING COLD TEMPERATURES, CAN CAUSE WATER TO ACCUMULATE IN THE OIL TANK, AND WHEN THE ENGINE IS RUNNING, ESCAPING WATER VAPOR CAN CONDENSE ON THE OIL TANK AIR BLEED VALVE. IN FREEZING TEMPERATURES, THIS WATER COULD FREEZE AND BLOCK THE AIR BLEED VALVE. IT IS POSSIBLE THAT A PRESSURE BUILD UP IN THE OIL TANK COULD CAUSE IT TO RUPTURE, ALLOWING OIL TO LEAK ONTO THE REAR TIRE. AN OIL LEAK COULD CAUSE A FIRE. OIL ON THE REAR TIRE COULD CAUSE LOSS OF CONTROL. S-ar putea sa mai fie si alte probleme la modelele K12 fabricate dupa 2005... lSa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Salut, Gixu !Baga un ochi aici ... K 1200 SERIES MOTORCYCLES MANUFACTURED FROM AUGUST 2006 THROUGH MAY 2009. DUE TO THE CURRENT ROUTING OF THE BRAKE LINES, IT IS POSSIBLE THAT DURING RIDING, AND THEREFORE ASSOCIATED VIBRATION. THE BRAKE LINES COULD BE UNDER STRAIN. IF THE VIBRATION/STRAIN IS SIGNIFICANT, THE BRAKE LINE COULD SPLIT AND START TO DEVELOP A LEAK. THE BRAKE FLUID RESERVOIR RUNS EMPTY, THE FRONT BRAKES COULD FAIL, INCREASING THE RISK OF A CRASH. ON CERTAIN MOTORCYCLES, FREQUENT SHORT TRIPS PARTICULARLY DURING COLD TEMPERATURES, CAN CAUSE WATER TO ACCUMULATE IN THE OIL TANK, AND WHEN THE ENGINE IS RUNNING, ESCAPING WATER VAPOR CAN CONDENSE ON THE OIL TANK AIR BLEED VALVE. IN FREEZING TEMPERATURES, THIS WATER COULD FREEZE AND BLOCK THE AIR BLEED VALVE. IT IS POSSIBLE THAT A PRESSURE BUILD UP IN THE OIL TANK COULD CAUSE IT TO RUPTURE, ALLOWING OIL TO LEAK ONTO THE REAR TIRE. AN OIL LEAK COULD CAUSE A FIRE. OIL ON THE REAR TIRE COULD CAUSE LOSS OF CONTROL. S-ar putea sa mai fie si alte probleme la modelele K12 fabricate dupa 2005... lSa auzim numai de bine ! Multumesc mult pt info , din ce citesc eu asta e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Dane cum ai ajuns acasa ca la noi a inceput o lapovita ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Dane cum ai ajuns acasa ca la noi a inceput o lapovita ......... Salutare, Pe noi ne-o prins zapada pe Cheia, apoi cand am iesit din BV o fost cel mai groaznic. Batea un vant de stateau mobrele inclinate la 70 de grade pe drum drept, si ningea, de nu razbeam sa imi sterg zapada de pe viziera Apoi o fost iar soare, iar zapada, tot asa de vreo 4 ori... pana in Sighishoara unde o inceput ploaia. Nu am apucat sa povestim la salon, dar eu m-am uitat la motorul tau cat timp erai tu inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Te-am sunat dar cred ca erai calare, apoi am fost eu, a fost un frig spre Brasov dupa Comarnic ... brrrrrrrrr ... cum ti s-a parut jucaria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) salutam postat si la sectiunea dedicata service, dar inca o intrebare si aici nu strica. caut un manual de reparatii pt BMW R100 RT din 1984. e pt un prieten din state si are deja manualul pt R100R, dar zice ca nu se potriveste cu motoreta lui. ma poate ajuta cineva? mersi Erau la salon manuale Heynes de R100... pretu nu il mai retin ca nu am fost direct interesat de ele, dar erau... http://www.manualedereparatie.info/downloa...-GS-R100-R.html Editat Aprilie 10, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Sa ma laud cu ceva mai bun? ca ati vazut "cat m-am priceput" la spalat... Oricum sunt bucuros ca mi-am innoit senzorii, pt ca erau pe lista! Pt. ca am gasit in cutia filtrului de aer pietricele, frunze si altele nedorite, am cautat sa mai ofer ceva protectie inainte de filtru. Pret investitie 5 Ron, cateva cleme, 1/4 mp plasa de tantari si un racord cauciuc (greu de gasit altul atat de conic) de la vase wc modele vechi , pe bmw rusine! Nu inteleg de ce intre cele 2 coturi plastic, la r1100rt este asa o diferenta de mare lasata neterminat. Poate numai la motorul meu Bine v-ati reintors acasa! Somn usor, va saluta Dragos. Editat Aprilie 10, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Si la mine in cutia de aer mai gasesc gaze sau cate o frunza Insa pipa aia de plastic pe care tu ai pus plasa, la GS nici nu exista... Cred ca e acolo ca sa adune curenti de aer in tubu mai mic, care altfel nu ar fi intrat din cauza carenelor, iar la GS cum nu ai nici o carena, nu ai grija lor. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salut. Weekend-ul trecut am reusit sa imi schimb discul de ambreiaj, ferodoul, sa ma exprim corect. Am folosit placile de frictiune luate de pe un disc de ambreiaj Valeo de Matiz pe care le-am nituit pe discul metalic original. Pot sa spun ca se comporta excelent, la prima plecare de pe loc am ridicat fara sa vreau motorul pe o rota. M-am lovit in schimb de o alta problema. Furtul de la ambreiaj are o camasa de protectie deasupra, un alt furtun; camasa care a facut mai mut rau decit bine. De ce? Simplu, pentru ca partea care se prinde la cilindrul final care actioneaza tija de la ambreiaj a ruginit complet de la apa care a intrat intre furtunul de la ambreiaj si camasa de protectie si a ramas acolo; ar fi bine sa verificati starea furtunului de ambreiaj si sa dati acea camasa de protectie la o parte inainte de a va rugini complet prinderea furtunului de partea metalica. Acum sunt in cautarea unui furtun de ambreiaj, din nefericire cel pe care il am acum poate ceda in ori ce moment. Si citeva poze de la operatiunea ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Super, ai schimbat si lichidu de la ambreiaj? Acolo iti tre aerisitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eterna Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Erau la salon manuale Heynes de R100... pretu nu il mai retin ca nu am fost direct interesat de ele, dar erau... http://www.manualedereparatie.info/downloa...-GS-R100-R.html il am deja pe asta, mersi, caut pt BMW R100 RT 1984. se pare ca e diferit fata de R100R Editat Aprilie 11, 2011 de eterna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Pentru cei cu 1100RT, in caz ca va mai trebuie ceva piese din dezmembrari, a aparut unul nou: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...b&ID=371452 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 salut,am un k 75 rt de dezmembrat, lipseste furca si roata fata, o sa imi opresc si eu cate ceva piese dar care sunteti interesati nu ezitati sa intrebati, preturi neg si rezonabile atasez niste poze, pt detalii tel 0721437628, Edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Am un R1200rt din 2008. Ieri computerul arata rezervorul plin iar acum dupa ce am facut plinul arata ca e gol si ma avertizeaza cu galben aprins. Ce poate fi cu el? Am pus prea multa benzina si s-a defectat senzorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Nu neaparat, incearca mai intai sa dai cu ceva spray de contacte in mufa ce vine de la rezervor... Cel mai probabil asta e de vina, sau ceva fir de masa ce nu face contact bine, intre flansa rezervorului si restu de minus de pe motor. Daca or picat si nivelu si rezerva, cel mai probabil asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Noroc, Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pentru cei cu 1100RT, in caz ca va mai trebuie ceva piese din dezmembrari, a aparut unul nou: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...b&ID=371452 ! Cat de jalnic arata, sa-i plangi de mila nu alta! Saracul bavarez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Noroc,Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? nu mai bine intrebi tu pe topicul celor cu f650gs? ai mai multe sanse sa ti se raspunda acolo. /index.php?showtopic=20791 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Multumesc. Mesaj completat Salut, am si eu nevoie de cateva sfaturi/ pareri: Un prieten vrea sa-si cumpere un k 1200 s. O vrea pt cele 1000 de sisteme de siguranta, pt valoarea ei de piata in timp, calitatea fabricatiei, pt ca i-a luat mintile etc. Acum cateva zile "am dat o fuga" pana la Ct sa vedem un K-u argintiu, 22k , carte service, in stare buna. Proprietarul nu este roman , si din ce am observat eu cred ca suntem primii clienti care au batut X km ca sa vada motorul, asa ca nu si-a dat silinta nici sa incarce bateria nici sa mai nimic . Nu ne-am ofuscat f tare pt ca amicul meu i-a zis din start ca nu cumpara mobra decat dupa ce dau ok-ul cei de la Bavaria, dupa testare. Estetic arata f bine dar am observat cateva "probleme" si mai mult de asta m-a rugat pe mine sa postez, el ne-avand cont : Cauciucul spate era usor murdar de lichid hidraulic (initial am zis ca e ulei), desi garajul era curat. Dupa ce am pus contactul si am apasat de cateva ori frana fata, am auzit pompa servo iar ulterior am observat lichid hidraulic pe codita. Lichidul parea improscat iar cantitatea era relativ mica, dar totusi , vorbim de 7500 eu , cash. O alta problema au fost mansoanele care, desi prop are carte service care ar sustine cei 20000 km, sunt vizibil uzate. Nu extrem, dar totusi , ma gandesc ca in 20 k nu ar fi trebuit sa se observe uzura. Cunoaste cineva istoricul mobrei? Multumesc anticipat. Noroc, Nu iti face griji in privinta in privinta mansoanelor. Sunt dintr-un material mai slab. Si eu am un K1200S si s-a dus un manson relativ repede, in 30000 km. In rest motocicleta (in general acest modelul) este perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.