mihalceai Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Te-am sunat dar cred ca erai calare, apoi am fost eu, a fost un frig spre Brasov dupa Comarnic ... brrrrrrrrr ... cum ti s-a parut jucaria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) salutam postat si la sectiunea dedicata service, dar inca o intrebare si aici nu strica. caut un manual de reparatii pt BMW R100 RT din 1984. e pt un prieten din state si are deja manualul pt R100R, dar zice ca nu se potriveste cu motoreta lui. ma poate ajuta cineva? mersi Erau la salon manuale Heynes de R100... pretu nu il mai retin ca nu am fost direct interesat de ele, dar erau... http://www.manualedereparatie.info/downloa...-GS-R100-R.html Editat Aprilie 10, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Sa ma laud cu ceva mai bun? ca ati vazut "cat m-am priceput" la spalat... Oricum sunt bucuros ca mi-am innoit senzorii, pt ca erau pe lista! Pt. ca am gasit in cutia filtrului de aer pietricele, frunze si altele nedorite, am cautat sa mai ofer ceva protectie inainte de filtru. Pret investitie 5 Ron, cateva cleme, 1/4 mp plasa de tantari si un racord cauciuc (greu de gasit altul atat de conic) de la vase wc modele vechi , pe bmw rusine! Nu inteleg de ce intre cele 2 coturi plastic, la r1100rt este asa o diferenta de mare lasata neterminat. Poate numai la motorul meu Bine v-ati reintors acasa! Somn usor, va saluta Dragos. Editat Aprilie 10, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Si la mine in cutia de aer mai gasesc gaze sau cate o frunza Insa pipa aia de plastic pe care tu ai pus plasa, la GS nici nu exista... Cred ca e acolo ca sa adune curenti de aer in tubu mai mic, care altfel nu ar fi intrat din cauza carenelor, iar la GS cum nu ai nici o carena, nu ai grija lor. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salut. Weekend-ul trecut am reusit sa imi schimb discul de ambreiaj, ferodoul, sa ma exprim corect. Am folosit placile de frictiune luate de pe un disc de ambreiaj Valeo de Matiz pe care le-am nituit pe discul metalic original. Pot sa spun ca se comporta excelent, la prima plecare de pe loc am ridicat fara sa vreau motorul pe o rota. M-am lovit in schimb de o alta problema. Furtul de la ambreiaj are o camasa de protectie deasupra, un alt furtun; camasa care a facut mai mut rau decit bine. De ce? Simplu, pentru ca partea care se prinde la cilindrul final care actioneaza tija de la ambreiaj a ruginit complet de la apa care a intrat intre furtunul de la ambreiaj si camasa de protectie si a ramas acolo; ar fi bine sa verificati starea furtunului de ambreiaj si sa dati acea camasa de protectie la o parte inainte de a va rugini complet prinderea furtunului de partea metalica. Acum sunt in cautarea unui furtun de ambreiaj, din nefericire cel pe care il am acum poate ceda in ori ce moment. Si citeva poze de la operatiunea ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Super, ai schimbat si lichidu de la ambreiaj? Acolo iti tre aerisitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eterna Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Erau la salon manuale Heynes de R100... pretu nu il mai retin ca nu am fost direct interesat de ele, dar erau... http://www.manualedereparatie.info/downloa...-GS-R100-R.html il am deja pe asta, mersi, caut pt BMW R100 RT 1984. se pare ca e diferit fata de R100R Editat Aprilie 11, 2011 de eterna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Pentru cei cu 1100RT, in caz ca va mai trebuie ceva piese din dezmembrari, a aparut unul nou: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...b&ID=371452 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 salut,am un k 75 rt de dezmembrat, lipseste furca si roata fata, o sa imi opresc si eu cate ceva piese dar care sunteti interesati nu ezitati sa intrebati, preturi neg si rezonabile atasez niste poze, pt detalii tel 0721437628, Edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Am un R1200rt din 2008. Ieri computerul arata rezervorul plin iar acum dupa ce am facut plinul arata ca e gol si ma avertizeaza cu galben aprins. Ce poate fi cu el? Am pus prea multa benzina si s-a defectat senzorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Nu neaparat, incearca mai intai sa dai cu ceva spray de contacte in mufa ce vine de la rezervor... Cel mai probabil asta e de vina, sau ceva fir de masa ce nu face contact bine, intre flansa rezervorului si restu de minus de pe motor. Daca or picat si nivelu si rezerva, cel mai probabil asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Noroc, Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pentru cei cu 1100RT, in caz ca va mai trebuie ceva piese din dezmembrari, a aparut unul nou: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...b&ID=371452 ! Cat de jalnic arata, sa-i plangi de mila nu alta! Saracul bavarez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Noroc,Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel. Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit? nu mai bine intrebi tu pe topicul celor cu f650gs? ai mai multe sanse sa ti se raspunda acolo. /index.php?showtopic=20791 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EMC Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Multumesc. Mesaj completat Salut, am si eu nevoie de cateva sfaturi/ pareri: Un prieten vrea sa-si cumpere un k 1200 s. O vrea pt cele 1000 de sisteme de siguranta, pt valoarea ei de piata in timp, calitatea fabricatiei, pt ca i-a luat mintile etc. Acum cateva zile "am dat o fuga" pana la Ct sa vedem un K-u argintiu, 22k , carte service, in stare buna. Proprietarul nu este roman , si din ce am observat eu cred ca suntem primii clienti care au batut X km ca sa vada motorul, asa ca nu si-a dat silinta nici sa incarce bateria nici sa mai nimic . Nu ne-am ofuscat f tare pt ca amicul meu i-a zis din start ca nu cumpara mobra decat dupa ce dau ok-ul cei de la Bavaria, dupa testare. Estetic arata f bine dar am observat cateva "probleme" si mai mult de asta m-a rugat pe mine sa postez, el ne-avand cont : Cauciucul spate era usor murdar de lichid hidraulic (initial am zis ca e ulei), desi garajul era curat. Dupa ce am pus contactul si am apasat de cateva ori frana fata, am auzit pompa servo iar ulterior am observat lichid hidraulic pe codita. Lichidul parea improscat iar cantitatea era relativ mica, dar totusi , vorbim de 7500 eu , cash. O alta problema au fost mansoanele care, desi prop are carte service care ar sustine cei 20000 km, sunt vizibil uzate. Nu extrem, dar totusi , ma gandesc ca in 20 k nu ar fi trebuit sa se observe uzura. Cunoaste cineva istoricul mobrei? Multumesc anticipat. Noroc, Nu iti face griji in privinta in privinta mansoanelor. Sunt dintr-un material mai slab. Si eu am un K1200S si s-a dus un manson relativ repede, in 30000 km. In rest motocicleta (in general acest modelul) este perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Am un R1200rt din 2008. Ieri computerul arata rezervorul plin iar acum dupa ce am facut plinul arata ca e gol si ma avertizeaza cu galben aprins. Ce poate fi cu el? Am pus prea multa benzina si s-a defectat senzorul? e ciudat ce zici tu da carena jos de pe partea stanga si uitete la contactele mufele care sunt acolo poate so fi slabit vreouna abs cupleaza daca ai chef sunama poate o rezolvam 0722809989 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salutare! De ceva timp ma bate gandul sa imi cumpar un BMW R1100RT sau R850 RT...Am tot cautat pe net cateceva despre cele doua modele, am gasit, dar nu am gasit o comparatie intre ele...Din ce am observat, diferenta cea mai mare este aceea de putere...A mers cineva cu ambele modele?... orice sfat e binevenit... Care ar fi problemele specifice, ale unui motor cu aproximativ 60-70.000 km?La ce ar trebui sa fiu atent la achizitionare? Va multumesc pentru raspunsurile voastre! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Depinde de 850 RT... Daca e pana in 99 e la fel ca 1100-le, daca e dupa, e cam ca un 1150, in sensu ca are 6 trepte si cutia si cardanu de 1150... Ambreiaj hidraulic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salutare! De ceva timp ma bate gandul sa imi cumpar un BMW R1100RT sau R850 RT...Am tot cautat pe net cateceva despre cele doua modele, am gasit, dar nu am gasit o comparatie intre ele...Din ce am observat, diferenta cea mai mare este aceea de putere...A mers cineva cu ambele modele?... orice sfat e binevenit... Care ar fi problemele specifice, ale unui motor cu aproximativ 60-70.000 km?La ce ar trebui sa fiu atent la achizitionare? Va multumesc pentru raspunsurile voastre! Toate bune! Salut frate daca crezi ca te-ar interesa al meu putem sta de vb . Seara buna . vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 18, 2011 Admin Share Postat Aprilie 18, 2011 -Modelele de 850 sunt mult mai rare, la revanzare s-ar putea sa te chinui. -Fiind mai rar implicit piesele SH pe ebay sunt mai rare, salveaza faptul ca la caroserie sunt 100% identice. -Daca a fost folosit preponderent in oras s-ar putea sa aiba probleme cu ambreiajul, cele de la politia romana aveau frecvent problema asta, geutatea fiind la fel ca la 1100/1150 ambreiajul este subdimensionat. -Diferenta de putere o sesizezi mai putin, touringurile nu sunt motoare sa le tii in ture inalte, unde au putere/cuplu maxim. -In general sunt motoare fiabile, verifica sa nu aiba joc la rulmentul spate(totusi nu este chiar asa costisitoare reparatia), daca poti da o tura vezi sa schimbe bine vitezele, sa nu sara, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 (editat) @Dan Cata o sa fie pana in 99. @vik55 da-mi te rog daca ai un link cu motocicleta unde e pusa la vanzare, pozele le-am vazut.. nu am vazut ce an de fabricatie este, si eventual pretul de vanzare... @l.u.v. - Daca nu sunt diferente asa mari, voi tine cont doar de starea motocicletei atunci...Nu am mers cu un motor boxer pana acum, dar din ce am inteles eu, cuplul il are undeva jos, nu ai nevoie de ture inalte, iar motocicleta o voi lua pentru plimbari linistite si luuungi....Fie R850 RT , fie R 1100 RT.Ca in toate caz Va multumesc pentru pareri, si orice alte sfaturi sunt binevenite.Momentan testez terenul, ma documentez, sper in 2 saptamani maxim sa ma pot bucura de un exemplar. Toate bune! Editat Aprilie 19, 2011 de scara_211084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Si eu te sfatuiesc sa iei clar 1100 vs. 850; greutatea este aceeasi, consumul acelasi, poate chiar si pretul. Cred insa ca la putere chiar se simte, chiar daca nu alergi, dar mai depasesti, mai ai bagaje, poate si pasager etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 @Dan Cata o sa fie pana in 99.@vik55 da-mi te rog daca ai un link cu motocicleta unde e pusa la vanzare, pozele le-am vazut.. nu am vazut ce an de fabricatie este, si eventual pretul de vanzare... @l.u.v. - Daca nu sunt diferente asa mari, voi tine cont doar de starea motocicletei atunci...Nu am mers cu un motor boxer pana acum, dar din ce am inteles eu, cuplul il are undeva jos, nu ai nevoie de ture inalte, iar motocicleta o voi lua pentru plimbari linistite si luuungi....Fie R850 RT , fie R 1100 RT.Ca in toate caz Va multumesc pentru pareri, si orice alte sfaturi sunt binevenite.Momentan testez terenul, ma documentez, sper in 2 saptamani maxim sa ma pot bucura de un exemplar. Toate bune! Sal omule . Uite care este povestea motorului : este an fab 2000 / unic propietar in Ger. are cartea tehnica cu revizile facute in Ger. am aduso in 2009 in octombrie am inmatriculat-o si gata ca era deja iarna .Am plimbat-o si eu pe aici pe la noi in 2010 cca 6000km ,incepuse sa faca "fite "la pornire cu abs-ul [bateria era originala ] nu am facut acea modificare care se face de obicei am preferat sa pun baterie noua tot pe gel normal multumita ajutorului primit de la Dan ,din punct de vedere tehnic eu zic ca este super OK km sunt cei reali am verificat-o la Pipera si nu as vrea sa ma fac de ras pe aici . Nu stiu daca se poate discuta pretul aici sper sa nu facem o greseala .Pretul este de 5000 euro ,pe mine ma costat cu drum cu tot in 2009 7200 ,eu cred ca este un pret corect ,acum ramane si cumparatorul sa aiba parerea lui.De vazut este pe mobile .ro sau pe okazi.ro dar cel mai bine daca chiar te intereseaza vb la tel 0723616870 . O zi buna . vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 VANDUT GS, poza cu fatza zambitoare mare A NOULUI POSESOR pe forumul celalalt, ca asta IAR, DIN NOU, MEREU, NU MERGE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Salutare, Tinand cont ca am mai vazut anunturi de vanzari/cumparari in acest topic imi permit sa vin cu o intrebare: are cineva la vazare topcase original R 1200RT? Please PM daca e cazul. Multumesc anticipat. PS: ma refer la modelul (mare) de 49L. Editat Aprilie 20, 2011 de cocoon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.